visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Rodríguez-Gómez, David
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
113
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
42
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
16
registres trobats
Documents de recerca
,
14
registres trobats
Materials didàctics
,
9
registres trobats
Materials acadèmics
,
32
registres trobats
Articles
42
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
19 p, 359.2 KB
Análisis del impacto de las acciones tutoriales en el desempeño académico de estudiantes de universidades públicas chilenas
/
Huircalaf Diez, Juan Carlos
(Universidad de Tarapacá (Xile)) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La implementación de las acciones tutoriales en educación superior constituye un elemento esencial en los planes de formación académica, contribuyendo no sólo al desarrollo de competencias profesionales en los alumnos, sino también a su orientación profesional y desarrollo personal. [...]
The implementation of tutorial actions in higher education constitutes an essential element in academic training plans, contributing not only to the development of professional skills in students, but also to their professional orientation and to personal development. [...]
2020 -
10.4995/redu.2020.13992
REDU : revista de docencia universitaria
,
Vol. 18, núm. 2 (2020)
, p. 29-47
Registre complet
-
2.
12 p, 1.2 MB
Intergenerational Climate at Higher Education : Validity of the Spanish Version of the Workplace Intergenerational Climate Scale
/
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
González-Ramírez, Teresa
(Universidad de Sevilla) ;
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
An ageing workforce and the coexistence of different generations in the same work environment has garnered the interest of practitioners and theoreticians with regard to the climate and interactions that occur between these generations. [...]
2024 -
10.3389/feduc.2024.1323104
Frontiers in Education
, Vol. 9 (2024)
Registre complet
-
3.
20 p, 303.1 KB
Caracterización del profesorado con perfil investigador en universidades colombianas
/
Chalela-Naffah, Salim
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Las dinámicas de producción de conocimiento, derivadas de la actividad científica realizada en las instituciones de educación superior, han sido un fenómeno ampliamente estudiado desde mediados del siglo XX. [...]
The knowledge production dynamics, resulting from scientific activities in higher education, have been a phenomenon widely studied in the last decades. In Colombia, the scientific research capabilities in higher education institutions have been the focus of attention in the last thirty years thanks to the strengthening of the national system of science, technology and innovation, at the head of the Ministry of Science, Technology and Innovation. [...]
A dinâmica da produção de conhecimento, derivada da atividade científica realizada em instituições de ensino superior, tem sido um fenômeno amplamente estudado desde meados do século XX. Na Colômbia, a análise das capacidades que as universidades desenvolvem para pesquisa ganhou importância nos últimos trinta anos, como consequência da intenção de fortalecer seu sistema nacional de ciência, tecnologia e inovação, liderado pelo Ministério da ciência, tecnologia e inovação. [...]
2020 -
10.15359/ree.24-3.17
Educare (San José)
,
Vol. 24 Núm. 3 (2020)
, article 17
Registre complet
-
4.
21 p, 234.4 KB
Gestión de la calidad y del conocimiento en la formación profesional en Europa
/
Sorribes Colell, Enric
(Generalitat de Catalunya. Departament Ensenyament) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El objetivo de este artículo es analizar, desde un planteamiento teórico, las características de la gestión del conocimiento y de la gestión de la calidad en los centros de formación profesional en Europa. [...]
This article aims to analyze, from a theoretical approach, the characteristics of knowledge management and quality management in vocational education centers in Europe. A literature review has been carried out, including the revision of reports, doctoral theses, books, book chapters, and articles published in scientific journals, both in English and Spanish, without establishing a time limit. [...]
2023 -
10.18861/cied.2023.14.especial.3326
Cuadernos de Investigación Educativa
,
Vol. 14 Núm. 1 (2023)
, p. 1-21
Registre complet
-
5.
47.8 KB
Factors promoting informal and formal learning strategies among school leaders
/
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Mercader, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
López-Crespo, Saida
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
The professional development of principals is a key element in improving the quality of educational systems. Although it is common for the training of educational leaders to be associated to formal pre- and in-service principal development programmes, informal learning opportunities are increasingly common. [...]
2020 -
10.1080/0158037X.2019.1600492
Studies in Continuing Education
,
Vol. 42 Núm. 2 (2020)
, p. 240-255
Registre complet
-
6.
The Intergenerational climate of Spanish university research
/
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Calatayud, Amparo
(Universitat de València)
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
The knowledge economy has transformed society and the university environment, which has moved towards the market model. The profound changes produced under this new model have had implications for institutional functions, especially research. [...]
Taylor & Francis, 2023 -
10.1080/03075079.2023.2211088
Studies in Higher Education
,
Vol. 48 Núm. 11 (2023)
, p. 1696-1707
Registre complet
-
7.
31 p, 211.0 KB
Saber pedagógico en evaluación del profesorado de escuelas vulnerables de la comuna de Arica y sus demandas a la formación inicial docente
/
Roberts-Sánchez, Katherine
(Universidad Católica de la Santísima Concepción (Xile)) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Silva, Patricia
(Universitat de Lleida)
Esta investigación tuvo como objetivo analizar las prácticas pedagógicas en evaluación del profesorado que se desempeña en contextos escolares vulnerables, identificando las demandas que, desde su experiencia profesional docente, realizan a la formación inicial. [...]
The objective of this research was to analyze pedagogical practices in the evalua-tion of teachers working in vulnerable school contexts, identifying the demands that they make on initial teacher education from their professional experience. [...]
2019 -
10.29393/Pa64-3NSKRS30003
Paideia, Revista de Educación
,
Núm. 64 (2019)
, p. 65-95
Registre complet
-
8.
20 p, 272.5 KB
Tensiones entre el saber pedagógico en evaluación y la práctica docente en escuelas vulnerables de la Comuna de Arica
/
Roberts-Sánchez, Katherine
(Universidad Católica de la Santísima Concepción) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Silva García, Patricia
(Universitat de Lleida)
Este artículo analiza las prácticas evaluativas del profesorado que se desempeña en quince escuelas vulnerables de la comuna de Arica, ubicada en el extremo norte de Chile. Se trata de un estudio cualitativo cuyos datos han sido recogidos mediante entrevistas semiestructuradas y grupos de discusión. [...]
This article analyzes the evaluative practices of teachers working in fifteen vulnerable schools in the Arica Commune, located in the extreme north of Chile. This is a qualitative study whose data has been collected through semi-structured interviews and discussion groups. [...]
2020 -
10.15359/ree.24-3.15
Educare (San José)
,
Vol. 24 Núm. 3 (2020)
, article 15
Registre complet
-
9.
3 p, 629.2 KB
La competència emprenedora a l'educació superior : el projecte D-EMind
/
Vila Subias, Francesc
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El projecte D-EMind té per objectiu promoure l'educació per a l'emprenedoria amb eines digitals a les institucions d'educació superior. D-EMind aprofundeix en el desenvolupament de l'esfera digital del Model Atom generat en un projecte previ i consolida pedagògicament la proposta per mitjà de l'Aprenentatge Basat en els Reptes, la innovació i l'aprenentatge entre iguals entre estudiants i professors.
El proyecto D-EMind tiene por objetivo promover la educación para el emprendimiento con herramientas digitales en las instituciones de educación superior. D-EMind profundiza en el desarrollo de la esfera digital del Modelo Atom generado en un proyecto previo y consolida pedagógicamente la propuesta por medio del Aprendizaje Basado en los Retos, la innovación y el aprendizaje entre iguales entre estudiantes y profesores.
2023
UAB divulga
,
Maig
2023
2 documents
Registre complet
-
10.
19 p, 481.7 KB
Prácticas curriculares en la formación universitaria de los futuros profesionales : modelo para la actuación
/
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Del Arco Bravo, Isabel
(Universitat de Lleida) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis,
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La aportación presenta algunos de los resultados más destacados que se derivan del estudio "Orientación y tutoría en las prácticas profesionales" que tiene por objetivos: analizar y delimitar la naturaleza y el sentido de las prácticas curriculares y concretar un modelo para la organización y el desarrollo de las prácticas curriculares. [...]
This contribution presents some of the main results from a study of "Guidance and mentoring in professional practices" that had the following aims: to analyze and define the nature and meaning of curriculum practices and establish a model for the organization and development of curricular practices. [...]
2019 -
10.24310/RevPracticumrep.v4i1.9873
Revista Prácticum
,
Vol. 4 Núm. 1 (2019)
, p. 19-36
Registre complet
-
Articles :
42
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
Communities of practice for promoting organizational and informal learning in Public Administration
/
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Professional development of the members of any organization is a key and essential factor to promote innovation and, ultimately, the improvement of public organizations. Communities of practice is one of the leading strategies used to promote knowledge management processes aimed at generating organizational and individual and informal learning. [...]
IGI Global 2019
Handbook of Research on Implementing Knowledge Management Strategy in the Public Sector
,
2019,
p. 168-189
Registre complet
-
2.
Fomentando el emprendimiento mediante el aprendizaje basado en retos en la educación superior
/
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
SGR-Grup de Recerca Equip de Desenvolupament Organitzacional
Barcelona : Ediciones Octaedro, 2024
Nuevos ecosistemas de aprendizaje : innovaciones y experiencias educativas
, 2024, p. 99-110
Registre complet
-
3.
120 p, 1.6 MB
D-Emind : A guide to Innovative, Digital and Entrepreneurial Learning Processes
/
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Stavnskær Pedersen, Anni
(University College North) ;
Langeland, Merete
(University College North) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Schrooten, Annelies
(University Colleges Limburg) ;
Fraussen, Ilse
(University Colleges Limburg) ;
Durovic, Eva
(Chamber of Commerce and Industry Csongrad-Csanad County) ;
Spratte, Julian
(Hochschule Dusseldorf) ;
Kretschmar, Dominik
(Hochschule Dusseldorf) ;
Galdames Calderón, Marisol
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Vila Subias, Francesc
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This document presents strategies to implement the Atom Model from a digital point of view. The Atom Model, which we developed within the ForEMLink project, is a way of fostering an entrepreneurial mindset in Higher Education on a local, national, European and global scale. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, March 2023
Registre complet
-
4.
158 p, 6.5 MB
The Atom Model. A guide to Innovative and Entrepreneurial Learning Processes
/
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix,
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Schrooten, Annelies
(University Colleges Leuven-Limburg) ;
Fraussen, Ilse
(University Colleges Leuven-Limburg)
;
Crosbie, Calum
(New College Lanarkshire) ;
Craig, Dugald
(New College Lanarkshire) ;
Stavnskær Pedersen, Anni
(University College North) ;
Langeland, Merete,
(University College North)
The Atom Model that we developed for ForEMLink is a way of fostering an entrepreneurial mindset in Higher Education on a local, national, European and global scale. The aim is to promote entrepreneurial competencies in higher education students through learning processes that teachers can facilitate with creative, innovative and entrepreneurial activities placed in each phase of the Atom Model and its challenges. [...]
Aalborg ; University College North, 2021
Registre complet
-
5.
100 p, 7.9 MB
Laboratorio de políticas y prácticas para el desarrollo social de la Educación Superior
/
Gairín Sallán, Joaquín,
ed. ;
Rodríguez-Gómez, David,
ed.
El Proyecto 'Laboratorio de Políticas y Prácticas para el Desarrollo Social en la Educación Superior' (ACCES4ALL), se focaliza en promover la educación y la inclusión social en la universidad de aquellos grupos menos representados así como los estudiantes poco habituales en el contexto europeo, proponiendo instrumentos y estrategias para lograrlo. [...]
Bellaterra : EDO-SERVEIS, 2021
Registre complet
-
6.
156 p, 2.7 MB
Good Practices for equity and inclusion in Higher Education
/
Dovigo, Fabio
coord. (University of Bergamo) ;
Casanova, Laura
coord. (University of Bergamo) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pupponen, Hannu
(University of Jyväskylä)
;
Mäkelä, Tiina
(University of Bergamo) ;
Jerónimo, Miguel
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Duarte, Ana
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Mangas, Catarina
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Sousa, Sofia
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Iucu, Romiță
(University of Bucharest) ;
Stîngu, Mihaela
(University of Bucharest) ;
Marin, Elena
(University of Bucharest) ;
Maurariu, Câtâlina
(University of Bucharest) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Lucas, Lisa
(University of Bristol, United Kingdom)
Inclusion in education: a) is understood to concern a far wider range of learners vulnerable to exclusion than those identified as having disabilities or special educational needs; b) involves a curriculum for all that considers academic and social learning; curriculum goals and implementation should reflect this dual focus; c) is a process and not a state; educators will always need to move their work forward to enable the learning and participation of all learners.
Bergamo Università di Bergamo 2017 (
Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 6
)
Registre complet
-
7.
61 p, 7.4 MB
Higher Education in Finland, Italy, Portugal, Romania, Spain, and UK. A brief overview
/
Dovigo, Fabio,
ed. (University of Bergamo) ;
Kinnunen, Hanna
(University of Jyväskylä) ;
Mäkelä, Tiina
(University of Jyväskylä) ;
Jerónimo, Miguel
(Instituto Politécnico de Leiria)
;
Duarte, Ana
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Mangas, Catarina
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Sousa, Sofia
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Iucu, Romiță
(University of Bucharest) ;
Stîngu, Mihaela
(University of Bucharest) ;
Marin, Elena
(University of Bucharest) ;
Murariu, Cătălina
(University of Bucharest) ;
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Lucas, Lisa
(University of Bristol)
Bergamo Department of Human and Social Sciences, University of Bergamo 2016 (
Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 4
)
Registre complet
-
8.
392 p, 13.1 MB
Manual integrado de acción tutorial
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Agelet Profitós, Joan
;
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Navarro Casanoves, Maria
;
Castro Ceacero, Diego
;
Comellas i Carbó, Maria Jesús
1943- ;
Olmos Rueda, Patricia
;
Pàmies Rovira, Jordi
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Suárez, Cecilia Inés
El Manual Integrado de Acción Tutorial (MIAT, en adelante) que se introduce con este texto es el documento que recoge propuestas de intervención organizadas y dirigidas a mejorar la atención de los estudiantes de centros de estudios nocturnos de Costa Rica. [...]
Cartago : Editorial Tecnológica de Costa Rica , 2015
Registre complet
-
9.
64 p, 6.1 MB
Acceso, permanencia y éxito académico de colectivos vulnerables en la Educación Superior. : estrategias para la intervención
/
Gairín Sallán, Joaquín
;
Castro Ceacero, Diego,
ed. ;
Rodríguez-Gómez, David,
ed. ;
Barrera-Corominas, Aleix,
ed.
2015
Registre complet
-
10.
221 p, 1.1 MB
Universidad y colectivos vulnerables
/
Gairín Sallán, Joaquín
;
Palmeros y Ávila, Guadalupe
;
Barrales Villegas, Adoración
;
Sánchez, Sebastián
;
Castro Ceacero, Diego
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Landín Miranda, María del Rosario
;
Villegas Torres, José de Jesús
;
Pérez Sánchez, Luis Manuel
;
Barrales Martínez, Alfredo
El acceso y permanencia en la universidad sigue sin ofrecer, por el momento, las mismas oportunidades a todos los ciudadanos que están en condiciones de realizar estudios superiores. Razones económicas, culturales, sociales o de género castigan posibilidades de realización y de promoción personal y social. [...]
Mexico D.F. : Ediciones del Lirio , 2014
6 documents
Registre complet
-
Llibres i col·leccions :
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents de recerca
14
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
300 p, 3.5 MB
Percepciones del impacto y la eficacia de la acción tutorial en cuatro universidades públicas chilenas
/
Huircalaf Díez, Juan Carlos
;
Rodríguez-Gómez, David,
dir.
Aquesta investigació té la seva gènesi en l'observació i la participació de l'investigador en els àmbits personals, acadèmics i professionals dels estudiants a la seva universitat d'origen, la Universitat de Tarapacá, així com en la motivació professional per contribuir al sistema educatiu. [...]
La presente investigación tiene su génesis en la observación y participación del investigador en los ámbitos personales, académicos y profesionales de los/as estudiantes en su universidad de origen, la Universidad de Tarapacá, así como en la motivación profesional del mismo por contribuir al sistema educativo chileno. [...]
This research has its genesis in the observation and participation of the researcher in the personal, academic and professional environments of the students in his home university, Universidad de Tarapacá, as well as in his professional motivation to contribute to the Chilean educational system. [...]
2022
Registre complet
-
2.
766 p, 9.3 MB
Factores explicativos de la deserción académica en la educación superior técnico profesional
/
Sotomayor Soloaga, Pedro
;
Rodríguez-Gómez, David,
dir.
L'Educació Tècnica Professional és considerada actualment prioritària i un dels grans reptes per a l'educació xilena, ja que es concep com una àrea estratègica per al desenvolupament de país. [...]
La Educación Técnico-profesional es considerada actualmente prioritaria y uno de los grandes desafíos para la educación chilena, pues se concibe como un área estratégica para el desarrollo del país. [...]
Technical and vocational education and training is currently considered a priority and one of the great challenges for Chilean education, as it is conceived as a strategic area for the development of the country. [...]
2021
Registre complet
-
3.
502 p, 10.6 MB
Evaluación para la mejora : efectos desde la óptica de los directores
/
Díaz Galeas, Luz María
;
Rodríguez-Gómez, David,
dir.
L'avaluació dels centres educatius ha estat una estratègia implementada com a eina per a la millora. No obstant això, escassos estudis han abordat els processos i eventuals assoliments experimentats per les escoles en la trajectòria posterior. [...]
La evaluación de los centros educativos ha sido una estrategia implementada como herramienta para la mejora. Sin embargo, escasos estudios han abordado los procesos y eventuales logros experimentados por las escuelas en la trayectoria posterior. [...]
The evaluation of schools has been a strategy implemented as a tool for improvement. However, few studies have addressed the processes and eventual achievements experienced by schools in the subsequent trajectory. [...]
2021
Registre complet
-
4.
439 p, 6.7 MB
Factores que Intervienen en el Cambio de Institución de Estudiantes de Odontología en Universidades Chilenas
/
Veloso Casado, Valentina
;
Rodríguez-Gómez, David,
dir.
Les altes xifres de deserció acadèmica en l'educació superior han motivat durant dècades innombrables estudis i anàlisis. Tot i això, la deserció no contempla solament l'abandonament, sinó que en aquest concepte s'integren diverses trajectòries acadèmiques, dins les quals trobem la transferència d'estudiants entre institucions. [...]
Las altas cifras de deserción académica en la educación superior han motivado por varias décadas innumerables estudios y análisis. Sin embargo, la deserción no contempla solamente el abandono, sino que en este concepto se integran diversas trayectorias académicas, dentro de las cuales encontramos la transferencia de estudiantes entre instituciones. [...]
The high dropout rates in higher education have motivated countless studies along several decades. However, dropout as concept integrates others academic trajectories, among which we find the transfer of students between institutions. [...]
2020
Registre complet
-
5.
319 p, 2.8 MB
La gestión de la investigación en universidades colombianas
/
Chalela-Naffah, Salim
;
Rodríguez-Gómez, David,
dir.
La gestió de la investigació a les universitats ha estat un tema poc estudiat en el context colombià. És per aquest motiu que no existeixen evidències suficients que permetin analitzar les característiques dels seus factors intra-organitzacionals i els seus possibles efectes sobre la productivitat científica del professorat. [...]
La gestión de la investigación en universidades ha sido un tema poco estudiado en el contexto colombiano, por lo que no existe evidencia suficiente que permita analizar las características de sus factores intra-organizacionales y sus posibles efectos sobre la productividad científica del profesorado. [...]
The research management in universities has not been a deep field studied in the Colombian context, so there is not enough evidence to analyze the characteristics of its intra-organizational factors and their possible effects on the scientific productivity. [...]
2020
Registre complet
-
6.
295 p, 2.0 MB
Saber pedagógico evaluativo del profesorado que se desempeña en escuelas vulnerables de la comuna de Arica. Región de Arica y Parinacota, Chile
/
Roberts Sánchez, Katherine Reneé Paola
;
Rodríguez-Gómez, David,
dir. ;
Silva García, Patricia,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Aquesta investigació ha tingut com a objectiu analitzar les pràctiques avaluatives del professorat que es exerceix en contextos vulnerables, amb el propòsit d'identificar les estratègies utilitzades per aquest, per atendre la condició de vulnerabilitat dels seus estudiants, identificant les demandes que, des de la seva experiència, realitzen a la formació inicial. [...]
2019 (
Saber pedagógico evaluativo del profesorado que se desempeña en escuelas vulnerables de la comuna de Arica. Región de Arica y Parinacota, Chile
)
Registre complet
-
7.
367 p, 4.7 MB
Relaciones de poder y empoderamiento docente para la innovación educativa
/
Pascual Medina, Javier
;
Rodríguez-Gómez, David,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
La demanda pel canvi educatiu i la millora educativa mai s'havia posicionat tan fortament a la història de Xile com ho ha fet durant la darrera dècada. El sorgiment de la Societat del Coneixement, sumat a les nombroses revoltes estudiantils i socials, han posat a l'educació en el punt de mira de l'opinió pública i l'agenda política. [...]
La demanda pel canvi i educatiu la millora educativa mai s'havia posicionat tan fortament a la història de Xile com ho ha fet durant la darrera dècada. El sorgiment de la Societat del Coneixement, sumat a les nombroses revoltes estudiantils i socials, han posat a l'educació en el punt de mira de l'opinió pública i l'agenda política. [...]
La demanda por el cambio y el mejoramiento educativo nunca se había posicionado tan fuertemente en la historia de Chile como lo ha hecho recientemente. El surgimiento de la Sociedad del Conocimiento, sumada a las numerosas revueltas estudiantiles y sociales, han puesto a la educación en el punto de mira de la opinión pública y la agenda política. [...]
Social demand for change and educational improvement had never positioned itself in Chilean history as strongly as it has during the past decade. The emergence of Knowledge Society and the numerous student and social revolts have put education in the spotlight of public opinion and political agenda. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
Registre complet
-
8.
603 p, 9.7 MB
Colaboración docente y uso de las TIC en los centros educativos de Uruguay : estudio de casos múltiples en el contexto del Plan Ceibal
/
Questa Torterolo, Mariela Esther
;
Rodríguez-Gómez, David,
dir. ;
Meneses, Julio,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
L'estudi s'ha realitzat en el departament de Colònia, a Uruguai, per explorar les formes de col·laboració entre docents a nivell professional i l'ús de les tecnologies per al treball col·laboratiu en el context del model 1:1 d'inclusió de les TIC. [...]
El estudio se ha realizado en el departamento de Colonia, en Uruguay, para explorar las formas de colaboración entre docentes a nivel profesional y el uso de las tecnologías para el trabajo colaborativo en el contexto del modelo 1:1 de inclusión de las TIC. [...]
The study has been conducted in the department of Colonia, in Uruguay, to explore the forms of collaboration between teachers at a professional level and the use of technologies for collaborative work in the context of 1: 1 ICT inclusion model. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
Registre complet
-
9.
453 p, 8.1 MB
Las tecnologías digitales en la docencia universitaria : barreras para su integración
/
Mercader, Cristina
;
Gairín Sallán, Joaquín,
dir. ;
Rodríguez-Gómez, David,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
La investigación realizada se focaliza en el profesorado universitario y en los motivos por los cuales éstos no utilizan las tecnologías digitales de manera habitual como herramienta de enseñanza-aprendizaje en el aula. [...]
The research developed is focused on university teachers and the reasons why they do not regularly use digital technologies in the teaching-learning process. The identification of barriers to its integration is a key aspect to achieve a general integration of digital resources in university teaching. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
Registre complet
-
10.
314 p, 2.8 MB
Análisis del asesoramiento externo en educación en función de las asistencias técnicas educativas en Chile y los factores que determinan su impacto en la escuela
/
Lagos Rebolledo, Patricio Alejandro
;
Gairín Sallán, Joaquín,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Rodríguez-Gómez, David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
El asesoramiento externo en educación ha logrado posicionarse de manera importante como una forma de apoyo a las escuelas que buscan revisar sus procesos internos con el fin de mejorar los aprendizajes de los estudiantes. [...]
External advice in education has established itself to a significant extent as a form of support for schools seeking to review their internal processes in order to improve student learning. A number of countries (England, the United States, Australia, Sweden) have chosen to include school support systems in their educational policies. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
Documents de recerca :
14
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
9
registres trobats
1.
1 p, 1.3 MB
Re-Flip: estratègia per a la regulació de l'aprenentatge
/
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
2023 (
Re-flip
)
Registre complet
-
2.
11 p, 17.7 MB
Seqüències d'aprenentatge actiu i autoregulat en el context de l'aula invertida : el projecte c-flip
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Cussó i Segura, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ;
Fajardo Martinez, Sonia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Martínez, Reinaldo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
;
Merino Pareja, Rafael
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Moore de Luca, Emilee
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Moschetti, Mauro Carlos
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Pagés Mimó, Adrià
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Sepúlveda-Parrini, Paloma
Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies d'aquest producte digital: Els dissenys i redissenys han partit d'uns pilars comuns: a) el disseny de seqüències d'aprenentatge flexibles i amb el suport de les tecnologies digitals, i b) el foment de l'aprenentatge actiu i autoregulat (veure pàgina 1). [...]
2022
Registre complet
-
3.
17 p, 1.3 MB
14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morodo, Andy,
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ion, Georgeta
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Castro Ceacero, Diego
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Mercader, Cristina
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
4.
11 p, 355.6 KB
Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges
; 1a edició /
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
col.
;
Arnau-Sabatés, Laura,
col. ;
Barrera-Corominas, Aleix,
col. ;
Castro Ceacero, Diego,
col. ;
Díaz Vicario, Anna,
col. ;
Duran-Bellonch, Mar,
col. ;
Mercader, Cristina,
col. ;
Morodo, Andy,
col. ;
Salat Llorente, Esther,
col. ;
Suárez, Cecilia Inés,
col. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
5.
1 p, 106.4 KB
Tips per a l'alfabetització en feedback
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
6.
1 p, 75.9 KB
Com donar el feedback per a que sigui fàcil d'utilitzar?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
7.
1 p, 51.5 KB
Dissenyar processos de feedback efectius
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
8.
1 p, 60.3 KB
Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Castro Ceacero, Diego
;
Morodo, Andy
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Díaz Vicario, Anna
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Mercader, Cristina
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
9.
11 p, 386.9 KB
Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari
/
Agud Morell, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Alcalde, Rosa
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Borras Izquierdo, Alexis
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
González Fernández, Henar
;
Ion, Georgeta
;
Marzo Ruiz, Lourdes
;
Mercader, Cristina
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Orta Trepat, María
;
Parera Garcia, Mònica
;
Pérez-Maldonado, Cristina
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Zolle-Valero, Txell,
col.
La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
Materials acadèmics
32
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
8 p, 118.8 KB
Recerca en Innovació i Gestió de les Organitzacions Educatives
[
45006
] /
Rodriguez Gomez, David
;
Muñoz Moreno, Jose Luis
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en el coneixement i investigació sobre els elements fonamentals dels processos planificació i gestió vinculats al desenvolupament organitzatiu de les institucions de formació. [...]
This module aims to introduce students to the knowledge and research on the key elements of the planning and management related to organizational development training institutions. Specifically, the objectives of this module are: 1. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en el conocimiento y la investigación sobre los elementos fundamentales de los procesos de planificación y gestión vinculados al desarrollo organizativo de las instituciones de formación. [...]
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
2.
10 p, 125.5 KB
Desenvolupament Organitzacional d'Institucions Educatives
[
103523
] /
Rodriguez Gomez, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura de tercer de la titulació de Pedagogia és la primera part de la Matèria de "Coordinació i gestió d'institucions educatives", i es complementa amb l'assignatura de "Direcció i lideratge d'institucions educatives". [...]
This course, located at the fifth semester (3rd year) of the Education Studies degree, part of the subject "Coordination and management of educational institutions", and is complemented by the course " Direction and Leadership in Educational Institutions ". [...]
Esta asignatura de tercero de la titulación de Pedagogía es la primera parte de la Materia de "Coordinación y gestión de instituciones educativas", y se complementa con la asignatura de "Dirección y liderazgo de instituciones educativas". [...]
2023-24
Grau en Pedagogia
[
1211
]
3 documents
Registre complet
-
3.
6 p, 116.1 KB
Pràcticum I
[
102065
] /
Troiano i Gomà, Helena
;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa
;
Mallol Blanch, Eduard
;
Salat Llorente, Esther
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Sanchez Rico, Jonatan
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
4.
8 p, 119.6 KB
Tendències i Enfocaments de la Recerca en Planificació i Gestió d'Institucions Educatives
[
43215
] /
Castro Ceacero, Diego
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en el coneixement i investigació sobre els elements fonamentals dels processos planificació i gestió vinculats al desenvolupament organitzatiu de les institucions de formació. [...]
This module aims to introduce students to the knowledge and research on the key elements of the planning and management related to organizational development training institutions. Specifically, the objectives of this module are: 1. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en el conocimiento y la investigación sobre los elementos fundamentales de los procesos de planificación y gestión vinculados al desarrollo organizativo de las instituciones de formación. [...]
2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
5.
9 p, 122.4 KB
Desenvolupament Organitzacional d'Institucions Educatives
[
103523
] /
Rodríguez-Gómez, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura de tercer de la titulació de Pedagogia és la primera part de la Matèria de "Coordinació i gestió d'institucions educatives", i es complementa amb l'assignatura de "Direcció i lideratge d'institucions educatives". [...]
This course, located at the fifth semester (3rd year) of the Education Studies degree, part of the subject "Coordination and management of educational institutions", and is complemented by the course " Direction and Leadership in Educational Institutions ". [...]
Esta asignatura de tercero de la titulación de Pedagogía es la primera parte de la Materia de "Coordinación y gestión de instituciones educativas", y se complementa con la asignatura de "Dirección y liderazgo de instituciones educativas". [...]
2021-22
Grau en Pedagogia
[
1211
]
3 documents
Registre complet
-
6.
6 p, 116.3 KB
Pràcticum I
[
102065
] /
Troiano i Gomà, Helena
;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa
;
Salat Llorente, Esther
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Armengol Asparo, Maria Carme
;
González Motos, Sheila
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
7.
8 p, 119.5 KB
Tendències i Enfocaments de la Recerca en Planificació i Gestió d'Institucions Educatives
[
43215
] /
Castro Ceacero, Diego
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en el coneixement i investigació sobre els elements fonamentals dels processos planificació i gestió vinculats al desenvolupament organitzatiu de les institucions de formació. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en el conocimiento y la investigación sobre los elementos fundamentales de los procesos de planificación y gestión vinculados al desarrollo organizativo de las instituciones de formación. [...]
2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
8.
8 p, 120.8 KB
Desenvolupament Organitzacional d'Institucions Educatives
[
103523
] /
Rodríguez-Gómez, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura de tercer de la titulació de Pedagogia és la primera part de la Matèria de "Coordinació i gestió d'institucions educatives", i es complementa amb l'assignatura de "Direcció i lideratge d'institucions educatives". [...]
Esta asignatura de tercero de la titulación de Pedagogía es la primera parte de la Materia de "Coordinación y gestión de instituciones educativas", y se complementa con la asignatura de "Dirección y liderazgo de instituciones educativas". [...]
2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia
[
1168
]
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
Màster Universitari en Psicopedagogia
[
1446
]
Màster Universitari en Psicopedagogia
[
1447
]
3 documents
Registre complet
-
9.
6 p, 116.7 KB
Pràcticum I
[
102065
] /
Troiano i Gomà, Helena
;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa
;
Levatino, Antonina
;
Salat Llorente, Esther
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Armengol Asparo, Maria Carme
;
González Motos, Sheila
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Jacovkis Halperin, Judith
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]
2020-21
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
10.
6 p, 116.3 KB
Pràcticum I
[
102065
] /
Troiano i Gomà, Helena
;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa
;
Scandurra, Rosario Ivano
;
Salat Llorente, Esther
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Armengol Asparo, Maria Carme
;
González Motos, Sheila
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Verger Planells, Antoni
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]
2019-20
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
32
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
108
Rodriguez-Gomez, David
1
Rodríguez-Gómez, D.
14
Rodríguez-Gómez, David,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.