Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
3 p, 848.1 KB El "rumor de celebritat" com a factor de posicionament i potenciació de personatges en la premsa del cor / Romo Pedrejón, Luis Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Luis Fernando Romo analitza en la seva tesi el fenomen del rumor i el seu impacte en les vides de les celebritats, que les remodelen per al consum públic. Aquest estudi ho ha dut a terme analitzant casos de les dues revistes del cor més venudes a Espanya, relacionant això amb l'evolució de la premsa del cor i la comunicació, així com amb articles acadèmics sobre el tema.
Luis Fernando Romo analiza en su tesis el fenómeno del rumor y su impacto en las vidas de las celebridades, quienes las remodelan para el consumo público. Este estudio lo ha llevado a cabo analizando casos de las dos revistas del corazón más vendidas en España, relacionando esto con la evolución de la prensa del corazón y la comunicación, así como con artículos académicos sobre el tema.
Luis Fernando Romo analyzes in his thesis the rumor phenomena and the impact it has in the lives of celebrities, who concoct their lives for public consumption. This study has been carried through by analysing cases from the two best-selling gossip magazines in Spain, connecting it with the evolution of gossip press and communication as well as with academical articles about the topic.

2018
UAB divulga, Febrer 2018, p. 1-3
3 documents

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
355 p, 9.4 MB El proceso de fabricación del 'rumor de celebridad' como factor de posicionamiento y potenciación de personajes en la prensa del corazón : análisis de casos en ¡Hola! y Pronto / Romo Pedrejón, Luis Fernando ; Gallego Ayala, Joana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
El rumor siempre ha tenido un significado peyorativo cuya función, en el caso de la prensa rosa, era la de dañar la reputación de las celebridades. Sin embargo, el objetivo de esta tesis doctoral es (de) mostrar los efectos positivos del rumor en la prensa del corazón. [...]
Rumor is often thought negatively to mislead the public, and at times to shame and/or damage the reputation of celebrities. The aim of this doctoral thesis is to show and demonstrate the positive effects of the rumor in popular celebrity-based media. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.