Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
13 p, 884.7 KB La seguridad integral en los centros de enseñanza obligatoria en España / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Moles i Plaza, Ramon-Jordi (Fundació per als Estudis de Prevenció i Seguretat Integral) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martín Alegre, M. (Fundació per als Estudis de Prevenció i Seguretat Integral) ; Sans Pinyol, J. (Fundació per als Estudis de Prevenció i Seguretat Integral) ; Rosales Acin, M. (Fundació per als Estudis de Prevenció i Seguretat Integral) ; Sentinella Solé, X. (Fundació per als Estudis de Prevenció i Seguretat Integral) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martín Bris, Mario (Universidad de Alcalá) ; Cantón Mayo, Isabel (Universidad de León) ; Lorenzo Delgado, Manuel (Universidad de Granada)
Este artículo presenta los resultados del estudio «La seguridad integral en los centros de enseñanza obligatoria», cuyo objetivo es validar un modelo de seguridad integral e identificar las debilidades que presentan los centros de enseñanza obligatoria al respecto. [...]
2012
Seguridad y medio ambiente, Núm. 121 (2011) , p. 22-34  
2.
20 p, 193.0 KB Qüestionari d'autoavaluació de la seguretat integral per a centres educatius / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rosales Acín, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sentinella Solé, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Vítolo Guzmán, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La present aportació informa sobre la realització i concreció d'un qüestionari en línia que serveix per avaluar la seguretat integral dels centres educatius. Dissenyat per un equip interdisciplinari d'experts de l'àmbit de la se guretat i de l'Àrea de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat Autònoma de Barce lona, permet als centres accedir, mitjançant la xarxa internet, a un document que pot diagnosticar el seu nivell de seguretat i que recull mesures per a la millora de la seguretat en aquelles àrees detectades com a deficients. [...]
La presente aportación informa sobre la realización y concreción de un cuestionario on-line que permite evaluar la seguridad integral de los centros educativos. Diseñado por un equipo interdisciplinar de expertos del ámbito de la seguridad y del Área de Didáctica y Organización Escolar de la Universidad Autó noma de Barcelona, permite a los centros acceder, mediante la red Internet, a un documento que sirve para diagnosticar su nivel de seguridad y que recoge medidas para la mejora de la seguridad en aquellas áreas detectadas como deficientes. [...]

2011
Revista catalana de seguretat pública, Núm. 24 (2011) , p. 193-212
2 documents
3.
19 p, 338.0 KB La autoevaluación para la mejora de la seguridad integral en centros educativos / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rosales Acín, Manuel ; Sentinella Solé, Xavier
La seguridad no es una condición que se dé de manera espontánea en los centros educativos. Su presencia requiere articular mecanismos que permitan conocer y hacer un seguimiento de los riesgos presentes, tanto en el interior como en el exterior del recinto escolar, así como planificar acciones preventivas adecuadas. [...]
La seguretat no és una condició que es doni espontàniament als centres educatius. La seva presència requereix articular mecanismes que permetin conèixer i fer un seguiment dels riscos presents, tant a l'interior com a l'exterior del recinte escolar, així com planificar accions preventives adequades. [...]
Safety and security are not conditions that emerge spontaneously in schools, but require mechanisms that permit identifying and monitoring the internal and external risks of school schools, as well as planning preventive actions. [...]

2014 - 10.5565/rev/educar.144
Educar, Vol. 50, Núm. 2 (Juliol-Desembre 2014) , p. 363-381  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.