Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 1.1 MB Elección de estudios CTIM y desequilibrios de género / Rossi Cordero, Andrea Estefanía (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa) ; Barajas Frutos, Mario (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa)
A pesar de su éxito académico, las mujeres siguen poco representadas en los estudios CTIM, principalmente en las ingenierías y tecnologías. Desde un enfoque descriptivo-interpretativo, se realizó un estudio de caso múltiple para analizar la elección de estudios durante el bachillerato, ahondando en los este¬reotipos y la autoeficacia. [...]
Malgrat el seu èxit acadèmic, les dones segueixen poc representades en els estudis CTIM, principalment en les enginyeries i tecnologies. Des d'un enfocament descriptiu-interpretatiu, es va realitzar un estudi de cas múltiple per analitzar l'elecció d'estudis durant el batxillerat, aprofundint en els estereotips i l'autoeficàcia. [...]
Despite their academic success, women remain underrepresented in STEM studies, espe-cially in Engineering and Technologies. From a descriptive-interpretive approach, a multiple-case study was conducted to analyze the career choice during High School, and to deepen understanding on ste¬reotypes and self-efficacy. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1481
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 3 (2015) , p. 59-76 (Investigaciones Didácticas)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.