Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
4 p, 247.8 KB En Jordi, un més en el dia a dia del grup de treball de professorat de ciències Eduwikilab / Gasco Díaz, Jesús ; Losarcos Rengel, Javier ; Municio Samon, Guillem ; Royo Urgellès, Pere ; Serrano Alcaraz, Eulàlia
El Jordi Domènech va ser una de les persones fundadores del grup de treball Eduwikilab ara fa uns 13 anys. Com a company del grup la seva empremta ha quedat marcada de diverses maneres i en diferents graus en tots els professors i professores que han participat en el grup en algun moment. [...]
Jordi Domènech was one of the founders of the Eduwikilab working group about 13 years ago. As a colleague of the group, his mark has been marked in various ways and grades in all the teachers who have participated in the group at some point. [...]
Jordi Domènech fue una de las personas fundadoras del grupo de trabajo Eduwikilab hará ahora unos 13 años. Como compañero del grupo su huella ha quedado marcada de diversas formas y en distintos grados en todos los profesores y profesoras que han participado en el grupo en algún momento. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.505
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 10-13 (Articles)  
2.
7 p, 575.7 KB Els contextos quotidians i els Estudis de Cas com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes / Marchán Carvajal, Iván (Institut de Cornellà (Cornellà de Llobregat, Catalunya)) ; Palou, Laia (Institut Salas i Xandri (Sant Quirze del Vallès, Catalunya)) ; Royo, Pere (Institut-Escola Les Vinyes (Castellbisbal, Catalunya)) ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
L'Aprenentatge Basat en Projectes suposa una oportunitat per a l'ensenyament de les ciències, perquè inclou el paper del Context en l'aprenentatge, i la necessitat d'un aprenentatge actiu basat en la resolució de conflictes. [...]
Project-Based Learning is an opportunity for Science Education, as it includes in learning activities a main role for the Context, and the need to solve conflicts through active learning activities. We propose several experiences based on diverse methodological frames (Case Studies, Inquiry, Socio-Scientific Issues) on chemical reactions, solutions, mitosis, plate tectonics, kinematics and dynamics) and we discuss its applications to Science Education.

2017 - 10.5565/rev/ciencies.8
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 8-14 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.