Resultats globals: 21 registres trobats en 0.01 segons.
Materials acadèmics, 21 registres trobats
Materials acadèmics 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 84.4 KB Tendències de Recerca en el Desenvolupament Curricular i Processos d'Innovació [43213] / Tejada Fernández, José ; Navío Gámez, Antoni ; Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne a la investigació a l'àmbit del desenvolupament curricular i dels processos d'innovació. El seus objectius són: Disposar d'un marc conceptual entorn desenvolupament curricular i la innovació en educació. [...]
n.
Este módulo pretende introducir al alumno en la investigación del ámbito del desarrollo curricular y los procesos de innovación. Los objetivos son: Disponer de un marco conceptual en tono al desarrollo curricular y la innovación en educación. [...]

2018-19
3 documents
2.
5 p, 75.2 KB Innovació Educativa [103522] / Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura és una de les bases fonamentadores de la menció de 4rt "Gestió de la formació i d'institucions socioeducatives" L'objetiu general és: Proporcionar coneixements i recursos d'acció professional en l'àmbit del disseny, desplegament i la innovació de propostes formatives. [...]
This subject is a main part of "Training and socio-educational Management" specialty, The main objective is provide professional expertise and resources of action in the field of design, development and innovation of training proposals. [...]
Esta asignatura es una de las bases fundamentadoras de la mención de 4º curso "Gestión de la formación y de instituciones socioeducativas". El objetivo general es: Proporcionar conocimientos y recursos de acción profesional en el ámbito del diseño, desarrollo y la innovación de propuestas formativas. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
3.
5 p, 78.1 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
Analyse the concepts related to the Planning elaboration process and formative programme. Analyse the educational design models testing their positive and negative aspects. Identify the elements or components that intervene in the Planning process. [...]
1. Reflexionar entorno a los conceptos relacionados con el proceso de elaboración de planes y programas de formación. 2. Analizar modelos de diseño de la formación verificando sus aspectos positivos y negativos. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
4.
5 p, 80.3 KB Tendències de Recerca en el Desenvolupament Curricular i Processos d'Innovació [43213] / Tejada Fernández, José ; Navío Gámez, Antoni ; Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne a la investigació a l'àmbit del desenvolupament curricular i dels processos d'innovació. El seus objectius són: Disposar d'un marc conceptual entorn desenvolupament curricular i la innovació en educació. [...]
2017-18  
5.
4 p, 75.0 KB El procés d'ensenyament aprenentatge [101634] / Navío Gámez, Antoni ; Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar aspectes que conformen realitats educatives i institucionals en contextos educatius formals i no formals 2) Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
1) To analyze aspects that take part of the educational and institutional realities in formal and non-formal educational contexts 2) Analyze educational and training needs to design teaching and learning processes. [...]
1) Analizar aspectos que conforman realidades educativas e institucionales en contextos educativos formales y no formales 2) Analizar necesidades educativas y formativas para diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
6.
4 p, 76.1 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
Analyse the concepts related to the Planning elaboration process and formative programme. Analyse the educational design models testing their positive and negative aspects. Identify the elements or components that intervene in the Planning process. [...]
1. Reflexionar entorno a los conceptos relacionados con el proceso de elaboración de planes y programas de formación. 2. Analizar modelos de diseño de la formación verificando sus aspectos positivos y negativos. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
7.
4 p, 76.0 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
Analyse the concepts related to the Planning elaboration process and formative programme. Analyse the educational design models testing their positive and negative aspects. Identify the elements or components that intervene in the Planning process. [...]
1. Reflexionar entorno a los conceptos relacionados con el proceso de elaboración de planes y programas de formación. 2. Analizar modelos de diseño de la formación verificando sus aspectos positivos y negativos. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
8.
4 p, 29.8 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
9.
4 p, 106.0 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
10.
4 p, 106.1 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
2013-14  

Materials acadèmics : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.