Resultados globales: 32 registros encontrados en 0.01 segundos.
Materiales didácticos, Encontrados 2 registros
Materiales académicos, Encontrados 30 registros
Materiales didácticos Encontrados 2 registros  
1.
1 p, 5.3 MB Responsabilitat ètica. On Comença la formació per a la responsabilitat ètica? / Urrea Monclús, Aida, coord. ; Corbella Molina, Laura ; Ballarín Dahmke, Ana ; Basart i Muñoz, Josep M. ; Pla Soler, Reyes (M. Teresa Reyes) ; Ruiz Bueno, Carme ; Puente Rodríguez, Sílvia ; García López, María del Mar ; Álvarez Moleiro, María ; Blanco-Romero, Asunción ; Montaña Peironcely, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Infografia sobre la Competència de Responsabilitat Ètica. Què és, quins components són necessaris per a la formació d'aquesta competència i com podem incorporar-la a la universitat.
2021  
2.
12 p, 988.8 KB Pensament crític : Guia per a l'aprenentatge / Ruiz Bueno, Carme coord. ; Basart, Josep Maria coord. ; Álvarez, Maria ; Blanco-Romero, Asunción ; Corbella Molina, Laura ; García López, Maria del Mar ; Marzo, Núria ; Montaña, Montserrat ; Mor-Mur, Montserrat ; Pla, Reyes ; Prat, Maria ; Puente, Silvia ; Quilabert, Edgar ; Urrea, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Guia per a l'aprenentatge del pensament crític. La guia és el resultat d'una avaluació de l'impacte de propostes docents innovadores per al desenvolupament de les competències transversals pensament crític i compromís ètic.
Universitat Autònoma de Barcelona : Fundació Autònoma Solidària, 2019  

Materiales académicos Encontrados 30 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
5 p, 109.5 KB Tendències de Recerca en el Desenvolupament Curricular i Processos d'Innovació [43213] / Tejada Fernández, José ; Navío Gámez, Antoni ; Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne a la investigació a l'àmbit del desenvolupament curricular per competències i dels processos d'innovació. El seus objectius són: Disposar d'un marc conceptual entorn desenvolupament curricular per competències i la innovació en educació. [...]
This module aims to introduce the student to research in the field of competency curriculum development and innovation processes. The objectives are: Have a conceptual framework in line with the development of curricula by competencies and innovation in education. [...]
Este módulo pretende introducir al alumno en la investigación del ámbito del desarrollo curricular por competencias y los procesos de innovación. Los objetivos son: Disponer de un marco conceptual en tono al desarrollo curricular por competencias y la innovación en educación. [...]

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
2.
5 p, 106.3 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Mas Torelló, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
Analyse the concepts related to the Planning elaboration process and formative programme. Analyse the educational design models testing their positive and negative aspects. Identify the elements or components that intervene in the Planning process. [...]
1. Reflexionar entorno a los conceptos relacionados con el proceso de elaboración de planes y programas de formación. 2. Analizar modelos de diseño de la formación verificando sus aspectos positivos y negativos. [...]

2021-22
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
3.
5 p, 104.9 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Mas Torelló, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
1. Reflexionar entorno a los conceptos relacionados con el proceso de elaboración de planes y programas de formación. 2. Analizar modelos de diseño de la formación verificando sus aspectos positivos y negativos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Pedagogia [1211]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
4.
6 p, 113.4 KB Didàctica i desenvolupament curricular [102068] / Ruíz Bueno, Carme ; Colorado Ramírez, Sara ; Pozos Perez, Katia Veronica ; Olmos Rueda, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La didàctica i el desenvolupament curricular a la titulació de primària està orientada a comprendre els processos d'ensenyament i aprenentatge en el context de l'educació primària i a analitzar els plantejament curriculars, des del punt de vista del seu disseny i desenvolupament, més permitent i actuals en aquesta etapa d'ensenyament. [...]
Los contenidos de la asignatura de Didáctica y desarrollo curricular, en la titulación de primaria, están orientados a comprender los procesos de enseñanza y aprendizaje en el contexto de la educación primaria y a analizar los planteamientos curriculares desde el punto de vista de su diseño y desarrollo más actuales en esta etapa de enseñanza. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
5.
7 p, 114.3 KB Tendències de Recerca en el Desenvolupament Curricular i Processos d'Innovació [43213] / Tejada Fernández, José ; Navío Gámez, Antoni ; Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne a la investigació a l'àmbit del desenvolupament curricular i dels processos d'innovació. El seus objectius són: Disposar d'un marc conceptual entorn desenvolupament curricular i la innovació en educació. [...]
Este módulo pretende introducir al alumno en la investigación del ámbito del desarrollo curricular y los procesos de innovación. Los objetivos son: Disponer de un marco conceptual en tono al desarrollo curricular y la innovación en educación. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
6.
3 p, 1.2 MB Models i sistemes Didàctics [23174] / Ruiz Bueno,Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Llicenciat en Pedagogia [598]  
7.
3 p, 1.2 MB Models i sistemes Didàctics [23174] / Ruiz Bueno,Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Llicenciat en Pedagogia [598]  
8.
6 p, 112.7 KB Tendències de Recerca en el Desenvolupament Curricular i Processos d'Innovació [43213] / Tejada Fernández, José ; Navío Gámez, Antoni ; Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne a la investigació a l'àmbit del desenvolupament curricular i dels processos d'innovació. El seus objectius són: Disposar d'un marc conceptual entorn desenvolupament curricular i la innovació en educació. [...]
Este módulo pretende introducir al alumno en la investigación del ámbito del desarrollo curricular y los procesos de innovación. Los objetivos son: Disponer de un marco conceptual en tono al desarrollo curricular y la innovación en educación. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
9.
5 p, 106.1 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
1. Reflexionar entorno a los conceptos relacionados con el proceso de elaboración de planes y programas de formación. 2. Analizar modelos de diseño de la formación verificando sus aspectos positivos y negativos. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
10.
6 p, 84.4 KB Tendències de Recerca en el Desenvolupament Curricular i Processos d'Innovació [43213] / Tejada Fernández, José ; Navío Gámez, Antoni ; Ruíz Bueno, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne a la investigació a l'àmbit del desenvolupament curricular i dels processos d'innovació. El seus objectius són: Disposar d'un marc conceptual entorn desenvolupament curricular i la innovació en educació. [...]
n.
Este módulo pretende introducir al alumno en la investigación del ámbito del desarrollo curricular y los procesos de innovación. Los objetivos son: Disponer de un marco conceptual en tono al desarrollo curricular y la innovación en educación. [...]

2018-19
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 30 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.