Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
120 p, 2.7 MB Las estrategias de comunicación de los artistas musicales : análisis del discurso y del contenido en las redes sociales / Gómez, Maria del Rosario ; Sànchez Vàzquez, Helena ; Vilà Rovira, Liling ; Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El panorama digital ha fet possible que les marques facin ús de nous canals de comunicació per arribar als seus públics. Tanmateix, els artistes musicals han hagut d'adaptar-se a aquesta transformació digital per tal de diferenciar-se i connectar amb les seves comunitats. [...]
El panorama digital ha hecho posible que las marcas hagan uso de nuevos canales de comunicación para llegar a sus públicos. Asimismo, los artistas musicales han tenido que adaptarse a esta transformación digital para diferenciarse y conectar con sus comunidades. [...]
The digital landscape has made it possible for brands make use of new communication channels to reach their audiences. Even so, music artists have had to adapt to this digital transformation in order to differentiate themselves and connect with their communities. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.