1.
|
|
2.
|
7 p, 113.2 KB |
Introducció a la Literatura Espanyola I [103547]
/
Boadas, Sònia ;
Sánchez Aguilar, Agustín ;
Rivas Bonillo, Antonio Alejandro ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
"Introducció a la literatura espanyola I" forma part dels crèdits de formació bàsica del primer curs del Grau de Llengua i Literatura espanyoles. Entre els objectius formatius bàsics, es pretén que l'estudiant adquireixi un coneixement sòlid i ampli sobre les etapes de la literatura espanyola, la seva periodització, el desenvolupament dels principals gèneres i les obres dels principals autors a través de l'atenta lectura dels textos literaris seleccionats. [...] "Introduction to Spanish Literature I" is part of the basic training credits of the first year of the Spanish Language and Literature Degree. Among the basic training objectives, students are required to acquire a solid and broad-based knowledge of the stages and periodization of Spanish literature, the development of the main genres and authors, through careful reading of selected literary texts. [...] "Introducción a la literatura española I" forma parte de los créditos de formación básica del primer curso del Grado de Lengua y Literatura españolas. Entre los objetivos formativos básicos, se pretende que el estudiante adquiera un conocimiento sólido y amplio de las etapas de la literatura española, su periodización, el desarrollo de los principales géneros y las obras de los principales autores, a través de la lectura atenta de los textos literarios seleccionados. [...]
2021-22 Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001] Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1449] Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808] Grau en Estudis de Català i Espanyol [834] Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836] Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
3 documentos
|
|
3.
|
5 p, 105.6 KB |
Comentari de Textos Literaris [106348]
/
Sánchez Aguilar, Agustín ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
«Comentari de textos literaris» forma part dels 60 crèdits de formació bàsica del Grau de Llengua i Literatura Espanyoles, que l'estudiant cursa juntament amb altres assignatures de llengua i literatura espanyoles i hispanoamericana, a més d'altres assignatures transversals. [...] «Commentary of literary texts» is part of the 60 credits of basic training of the Degree in Spanish Language and Literature, which the student takes together with other subjects in Spanish and Latin American language and literature, as well as other transversal subjects. [...] «Comentario de textos literarios» forma parte de los 60 créditos de formación básica del Grado de Lengua y Literatura Españolas, que el estudiante cursa juntamente con otras asignaturas de lengua y literatura espanñola e hispanoamericana, además de otras asignaturas transversales. [...]
2021-22 Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
3 documentos
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
9 p, 123.4 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barrera Fusté, Jaume ;
Fondevilla Moreu, Víctor ;
Empain, Joanna ;
Ritondale, Elena ;
Estebaranz i Sanchez, Ferran ;
Sánchez Aguilar, Agustín ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Serret Vidal, Carme ;
Lopez Garcia, Xavi ;
Haas, Carlos ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2019-20 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
|
|
7.
|
|
8.
|
11 p, 110.8 KB |
Societat, ciència i cultura [101658]
/
Barrera Fusté, Jaume ;
Bach i Plaza, Joan ;
Martínez Ribas, Ricard ;
Torras Francés, Meri ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barquinero Estruch, Joan Francesc ;
Montiel Rayo, Francisca ;
Rifà Valls, Maria Montserrat ;
Moncunill Solé, Blanca ;
Perez Fontdevila, Aina ;
Lojo Blesa, Aureli ;
Ritondale, Elena ;
Martín Jiménez, Sergi ;
Sánchez Aguilar, Agustín ;
Puigsech Farràs, Josep ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Cuadrado Ciuraneta, Sergi ;
Dot Jutglà, Esteve ;
Puente Rodríguez, Silvia ;
Haas, Carlos ;
Saura Mas, Sandra ;
Gonzàlez i Vilalta, Arnau, 1980- ;
Faciabén Lago, Jéssica ;
Lujan Feliu, Oriol ;
Blanco-Romero, Asunción ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...] La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]
2018-19 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
|
|
9.
|
|
10.
|
10 p, 108.8 KB |
Societat, ciència i cultura [101658]
/
Barrera Fusté, Jaume ;
Bach i Plaza, Joan ;
Martínez Ribas, Ricard ;
Torras Francés, Meri ;
Barquinero, Joan Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ;
Montiel Rayo, Francisca ;
Rifà Valls, Maria Montserrat ;
Martín Jiménez, Sergi ;
Sánchez Aguilar, Agustín ;
Puigsech Farràs, Josep ;
Álvarez Cobo, Iolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Cuadrado Ciuraneta, Sergi ;
Dot Jutglà, Esteve ;
Puente Rodríguez, Silvia ;
Haas, Carlos ;
Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ;
González Vilalta, Arnau ;
Faciabén Lago, Jéssica ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...] La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]
2017-18 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
|
|