Resultats globals: 13 registres trobats en 0.06 segons.
Documents de recerca, 12 registres trobats
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
105 p, 2.0 MB Publicidad 360 : una mirada transgresora a la publicidad de la protección íntima / Cazorla Castella, Marta ; Amado Garrido, Melani ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte té el proposit de realitzar una campanya publicitaria 360, la qual permet generar major impacte en la societat, ja que, actualment, la manera de publicitar-se ha canviat i les plataformes digitals juguen un paper fonamental en la viralització del contingut. [...]
El proyecto tiene el propósito de realizar una campaña publicitaria 360, la cual permite generar un mayor impacto en la sociedad, ya que, actualmente, la forma de publicitarse ha cambiado y las plataformas digitales juegan un papel fundamental en la viralización del contenido. [...]
The project has the idea to make an advertising 360, which allows to generate a greater impact in the society, reason why, actually, the way of advertising has changed and the digital platform have a fundamental role in the viralization of contents. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
108 p, 3.0 MB Publicitat 360 : una mirada transgressora a la publicitat de la protecció íntima. / Amado Garrido, Melani ; Cazorla Castella, Marta ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte té el proposit de realitzar una campanya publicitaria 360, la qual permet generar major impacte en la societat, ja que, actualment, la manera de publicitar-se ha canviat i les plataformes digitals juguen un paper fonamental en la viralització del contingut. [...]
El proyecto tiene el propósito de realizar una campaña publicitaria 360, la cual permite generar un mayor impacto en la sociedad, ya que, actualmente, la forma de publicitarse ha cambiado y las plataformas digitales juegan un papel fundamental en la viralización del contenido. [...]
The project has the idea to make an advertising 360, which allows to generate a greater impact in the society, reason why, actually, the way of advertising has changed and the digital platform have a fundamental role in the viralization of contents. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
251 p, 16.1 MB Creació d'una plataforma web per sèniors : Instaclic / Domènech Bonfill, Laura ; Pous Gamiz, Ariadna ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La societat digital ha fet que la nostra manera de comunicar-nos i informar-nos evolucioni cada dia. En aquest sentit, l'ús de les xarxes socials i les pàgines web ha incrementat, però la bretxa digital generacional també ho ha fet. [...]
La sociedad digital ha hecho que nuestra forma de comunicarnos e informarnos evolucione cada día. En este sentido, el uso de las redes sociales y de las páginas web ha incrementado, pero la brecha digital generacional también lo ha hecho. [...]
The digital society has caused a development in the way people communicate and get informed. In this sense, the use of social networks has increased, but the digital generational gap has also become wider. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
239 p, 19.4 MB Nuevos usos de las redes sociales en las series de ficción. / Mota Villalba, Beatriz ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de recerca té com a objectiu estudiar el paper que tenen les xarxes socials, en concret Twitter, en l'estudi de l'audiència de les sèries de ficció. Per a això s'analitzaran els hashtags de dues sèries de ficció recentment estrenades: A Series of Unforntunate Events, de Netflix, i Big Little Lies, de HBO.
Este proyecto de investigación tiene como objetivo estudiar el papel que tienen las redes sociales, en concreto Twitter, en el estudio de la audiencia de las series de ficción. Para ello se nalizarán los hashtags de dos series de ficción recién estrenadas: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, y Big Little Lies, de HBO.
This research project aims to study the role of social networks, specifically Twitter, in the study of the audience of fiction series. To achieve this, the hashtags of two recently released fictions series will be analyzed: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, and Big Little Lies, de HBO.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
321 p, 41.9 MB Creación de una plataforma de mobile marketing PYMOB : El mobile marketing de las PYMES / Galvany Sánchez, Carla ; Hidalgo Portero, Enrique ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció del mobile de la mà d'internet ha comportat redefinir i innovar en publicitat a diferents nivells. Els usuaris estan permanentment connectats, motiu pel qual ens referim al mobile com una realitat. [...]
La irrupción del mobile de la mano de Internet ha conllevado redefinir e innovar en publicidad a todos los niveles. Los usuarios están permanentemente conectados, por lo que nos referimos al mobile como una realidad. [...]
The emergence of the mobile by the hand of the internet has led to the redefinition and innovation in advertising. The users are mobile, so we are referring to mobile as a reality. Various companies in the market offer mobile services in their portfolio of services. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
121 p, 4.9 MB El uso de las redes sociales en Gran Hermano VIP 4 / Martínez Zambrana, Lorena ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte d'investigació té com a objectiu estudiar quin és l'ús que donem a les xarxes socials, concretament al programa Gran Hermano VIP. Així doncs, s'analitzaran les estratègies principals que utilitza el reality show per incitar els espectadors a participar per les xarxes socials. [...]
Este proyecto de investigación tiene como objetivo estudiar cuál es el uso que damos a las redes sociales en el programa de Gran Hermano VIP. Así pues, se analizarán las estrategias principales que utiliza el reality show para incitar a los espectadores a participar por las redes sociales. [...]
This research project aims to study how we use social networks in "Big Brother VIP 4" (Spain). Firstly, the project will analyse different strategies that the reality show use to encourage viewers to participate on social networks. [...]

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
7.
70 p, 1.6 MB La cerca i l'obtenció d'imatges a les agències de comunicació. L’optimització dels bancs d'imatges / Sebastià Martínez, Aina ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la tasca de descripció de les imatges que duen a terme els bancs d'imatges utilitzats a les agències de comunicació i elaboració d'una proposta de millora per tal d'optimitzar aquesta eina.
Análisis de la tarea de descripción de las imágenes que llevan a cabo los bancos de imágenes utilizados en las agencias de comunicación y elaboración de una propuesta de mejora con el fin de optimizar esta herramienta.
Analysis of the task of describing images carried out by the banks of images used in the communication agencies and to devise a proposal of improvement to optimize this tool.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
79 p, 10.2 MB ÚLTIM DESIG : Guió, producció i realització d'un curtmetratge / Ribes Valls, Natalia ; Sànchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Consisteix en la producció d'un curtmetratge de ficció a partir d'un guió original per tal de posar en pràctica tots aquells coneixements adquirits durant els quatre anys de grau en Comunicació Audiovisual a la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Este trabajo consiste en la producción de un cortometraje de ficción a partir de un guion original con el objetivo de poner en práctica todos aquellos conocimientos adquiridos durante los cuatro años de grado de Comunicación Audiovisual en la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
This piece of work consists in the making of a short fictional film based in an original screenplay in order to implement all the acquired knowledge during the four-years-grade of Comunicació Audiovisual in Universitat Autònoma de Barcelona. [...]

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
114 p, 4.5 MB Da xou mast gou on / Porta Pardo, Laura ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Procés de creació de la fase de preproducció d'una websèrie, arribant a la ideació completa de la primera temporada. El projecte gira al voltant de Nina, una jove actriu sense feina, i tots els entrebancs que es va trobant pel camí. [...]
Proceso de creación de la fase de preproducción de una webserie, llegando a la ideación completa de su primera temporada. El proyecto gira alrededor de Nina, una joven actriz sin trabajo, y todas las trabas que se va encontrando por el camino. [...]
Creative process of a webseries' preproduction phase, getting to conceive its whole first season. The project is based around Nina, a young and unemployed actress, and all the trouble that she comes across on her way. [...]

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
10.
17 p, 2.5 MB "El Tiro" : procés creatiu en l'adaptació cinematogràfica / Pavón Roig, Sonia ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un curtmetratge audiovisual a partir del procés d'adaptació d'un text literari a un producte cinematogràfic. El projecte engloba totes les etapes del procés creatiu per dur a terme el canvi de llenguatge, des del plantejament de la història original fins als documents definitius de guió i tractament visual. [...]
Creación de un cortometraje audiovisual a partir de el proceso de adaptación de un texto literario a un producto cinematográfico. El proyecto engloba todas las etapas del proceso creativo para realizar el cambio de lenguaje, desde el planteamiento de la historia original hasta los documentos definitivos de guión y tratamiento visual. [...]
Creation of a short film adapting a literary text to a film product. The project involves all the stages of the creative process in order to make language changes, going from the approach of the original story until the elaboration of the final script and visual treatment documents. [...]

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 1 registres trobats  
1.
30 p, 8.6 MB La metodología de la evaluación participativa de planes y acciones comunitarias. Tres experiencias de evaluación participativa en Cataluña / Planas Lladó, Anna (Universitat de Girona) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gil Pasamontes, Esther (Universitat de Barcelona) ; Sánchez Casals, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona)
La Evaluación Participativa (EP) se utiliza con frecuencia para evaluar los planes y acciones comunitarias. Pero, ¿cómo se diseña y se lleva a cabo un proceso de EP?, ¿qué elementos metodológicos diferencian la EP de otras prácticas evaluativas?, ¿qué tipo de herramientas e instrumentos se utilizan? Este artículo intenta responder a estos interrogantes; para ello, se revisa la bibliografía y guías más recientes sobre metodología de la EP. [...]
Participatory evaluation (PE) is frequently used to assess community plans and actions. But how is a PE process designed and carried out? Which methodological elements differentiate PE from other assessment practices? And what kind of tools and instruments are used? This article attempts to answer these questions, though a review of the most recent literature and guidebooks on the EP methodology. [...]
A Avaliação Participativa (AP) se utiliza com frequência para avaliar os planos e ações comunitárias. Mas, como se desenha e se realiza um processo de AP? Que elementos metodológicos diferenciam a AP de outras práticas avaliativas? Que tipo de ferramentas e instrumentos se utilizam? Este artigo procura responder a estas questões; para isso se revisa a bibliografia e guias mais recentes sobre metodologia da AP. [...]

2014 - 10.7179/PSRI_2014.24.05
Pedagogía social, Núm. 24 (2014) , p. 105-134  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.