visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Sánchez Martí, Angelina
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
59
registres trobats en 0.04 segons.
Articles
,
20
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
3
registres trobats
Documents de recerca
,
7
registres trobats
Materials didàctics
,
3
registres trobats
Materials acadèmics
,
26
registres trobats
Articles
20
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
20 p, 903.4 KB
The school-life balance effect on acquiring cross-disciplinary competences in VET : disruption or continuity during COVID-19?
/
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Ciraso Calí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fernández-Sequi, Héctor
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació) ;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Considering that teleworking and online training are on the rise following the pandemic, studying how school-life balance affects the development of VET competences in online learning during COVID-19 can provide relevant information to enhance educational equity in the future. [...]
2023 -
10.1007/s12186-023-09314-1
Vocations and Learning
,
Vol. 16 Núm. 2 (2023)
, p. 207-226
Registre complet
-
2.
15 p, 430.7 KB
Languages of origin and education in Europe : A systematic review
/
Codana Alcántara, Astrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Pàmies Rovira, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
European education policies have tended to cultivate lin-guistic hegemony and preserve cultural uniformity, which has made it difficult for schools to support different cul-tural backgrounds. This has contributed to the promotion of artificial monolingual interactions that reinforce linguis-tic decapitalisation processes. [...]
2023 -
10.1111/ejed.12537
European journal of education
,
Vol. 58 Núm. 1 (2023)
, p. 151-165
Registre complet
-
3.
17 p, 723.2 KB
Discapacitat intel·lectual i quarantena : els efectes del confinament en el benestar subjectiu d'infants i joves
/
Argemí i Baldich, Rafel
(Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Méndez Ulrich, Jorge Luis
(Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ;
Cano Hila, Ana Belén
(Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia)
La COVID-19 ha generat una crisi sanitària sense precedents que ha tingut un impacte en el benestar i la salut mental, especialment per a infants i joves, que han experimentat les condici-ons més estrictes de confinament a la llar. [...]
Barcelona: Edicions UB, 2022
Temps d'educació
,
Vol. 63 (2022)
, p. 129-145
Registre complet
-
4.
11 p, 138.8 KB
Towards a Common Public Culture? Boundaries to Belonging in Catalonia
/
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Pàmies Rovira, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Caravaca Hernández, Alejandro
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Llos, Berta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
The tension between the will to build a collective national identity and the increasing diversity of today's societies is one of the main challenges facing nation-states today. Catalan society, being no exception, also faces many challenges as diasporic identities and transnational loyalties proliferate, weakening both citizens' roots and their need to belong. [...]
2022 -
10.17645/si.v10i2.4943
Social Inclusion
,
Vol. 10 Núm. 2 (2022)
, p. 132-142
Registre complet
-
5.
25 p, 340.7 KB
Hacia una etnografía discursiva feminista con familias migrantes
/
Rifà Valls, Montse
(Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal) ;
Bertran, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Agud Morell, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Carrasco, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
;
Empain, Joanna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Girós Calpe, Roser
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Lopez Ruiz, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Llos Casadellà, Berta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
En este artículo reflexionamos en torno a las epistemologías y metodologías feministas en el contexto del proyecto Trans-Emigra, mediante una conversación coral que hemos llevado a cabo las investigadoras. [...]
In this article we reflect on feminist epistemologies and methodologies in the context of the Trans-Emigra project, through a choral conversation carried out by the researchers. The article is structured based on the thematization emerging from this exchange, to face the challenges of practising a feminist discursive ethnography with migrant families. [...]
2021
Discurso & sociedad
,
Vol. 15 Núm. 3 (2021)
, p. 622-646
Registre complet
-
6.
18 p, 686.2 KB
The effects of learning contexts on the development of reflective thinking in university education : Design and validation of a questionnaire
/
Sabariego Puig, Marta
(Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Ruiz-Bueno, Antoni
(Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ;
Sánchez-Santamaría, José
(Universidad de Castilla-La Mancha. Departamento de Pedagogía)
Reflective thinking is a key skill for constructing meaning in university. Its development requires appropriate learning contexts which can function as spaces for reflection, along with approaches, conditions and methods which can boost students' training in thinking, framed within their process of knowledge construction and their development of competencies and professional skills. [...]
2020 -
10.3390/su12083298
Sustainability
,
Vol. 12 Núm. 8 (january 2020)
, p. 3298
Registre complet
-
7.
13 p, 835.2 KB
Online vs. classroom learning : examining motivational and self-regulated learning strategies among vocational education and training students
/
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Ciraso Calí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Numerous studies have been conducted to explore students' employment of motivational and self-regulated learning strategies (SRL). Research highlights the importance of having motivated students equipped with strategies that help them self-regulate their learning, this being highly important when learning is acquired through online learning programs. [...]
2019 -
10.3389/fpsyg.2019.02795
Frontiers in psychology
,
Vol. 10 (2019)
, p. 2795
Registre complet
-
8.
18 p, 594.8 KB
Pensamiento reflexivo en la educación superior : aportaciones desde las metodologías narrativas
/
Sabariego Puig, Marta
(Universitat de Barcelona) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Cano Hila, Ana Belén
(Universitat de Barcelona)
Este estudio presenta el efecto de las metodologías narrativas para el fomento del pensamiento reflexivo en la construcción del conocimiento y el desarrollo competencial de los estudiantes de los Grados de Maestro de la Universidad de Barcelona. [...]
This study presents the effect of narrative methodologies for the promotion of reflective thinking in the construction of knowledge and competence development of students of the Bachelor's degrees of Teacher from the University of Barcelona. [...]
2019 -
10.5209/RCED.59048
Revista complutense de educación
,
Vol. 30, núm. 3 (2019)
, p. 813-830
Registre complet
-
9.
20 p, 308.5 KB
Contextos de aprendizaje para el desarrollo del pensamiento reflexivo en la Educación Superior
/
Sabariego Puig, Marta
(Universitat de Barcelona) ;
Ruiz Bueno, Antoni
(Universitat de Barcelona) ;
Cano Hila, Ana Belén
(Universitat de Barcelona) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Este ensayo es fruto de dos proyectos de investigación en docencia universitaria sobre el valor de las metodologías de carácter narrativo para fomentar el pensamiento reflexivo en el proceso de aprendizaje, y el desarrollo personal y profesional del alumnado universitario. [...]
This article is the outcome of two research projects funded by the University Teaching Research grants. The projects traced the impact of narrative methodologies in reflective thinking among university students, and their impact in learning processes and their personal and professional development. [...]
2019
Revista Panamericana de Pedagogía: Saberes y Quehaceres del Pedagogo
,
Núm. 28 (2019)
, p. 87-106
Registre complet
-
10.
17 p, 163.7 KB
L'educació del segle XXI davant el diàleg interreligiós
/
Freixa-Niella, Montserrat
(Universitat de Barcelona) ;
Rubio Hurtado, María José
(Universitat de Barcelona) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Vilà Baños, Ruth
(Universitat de Barcelona)
L'objectiu de la recerca presentada va ser detectar les necessitats manifestades per part d'experts acadèmics, de personal de l'administració i de tècnics d'entitats que treballen actualment el diàleg interreligiós a Catalunya. [...]
El objetivo de la investigación presentada fue la detección de las necesidades manifestadas por parte de personas expertas académicas, de personal de la administración y de personal técnico de entidades que trabajan actualmente el diálogo interreligioso en Cataluña. [...]
The objective of the research was to identify the needs of academic experts, administrative personnel and the technical staff of entities currently working on interreligious dialogue in Catalonia. A qualitative methodology was used and data were collected through interviews. [...]
2019 -
10.5565/rev/educar.973
Educar
,
Vol. 55 Núm. 1 (2019)
, p. 101-117 (Monográfico)
Registre complet
-
Articles :
20
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
3
registres trobats
1.
135 p, 555.7 KB
Diàleg intercultural i interreligiós per fomentar la convivència en joves i menors estrangers no acompanyats (MENA)
/
Vilà, Ruth
(GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural) ;
Freixa, Montserrat
(TRALS, Transiciones académicas y laborales) ;
Venceslao, Marta
(TRALS, Transiciones académicas y laborales) ;
Sánchez Martí, Angelina
(CER-Migracions)
;
Aneas, Assumpta
(GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural) ;
Beltrán, Omaira
(Centre d'Estudis Interepistèmic Catalunya América Llatina)
Els menors estrangers no acompanyats (MENA) segueixen sent un tema d'actualitat dins i fora de les nostres fronteres. Es tracta de joves que precisen d'una atenció especial per part de les institucions governamentals i els seus corresponents professionals. [...]
Barcelona : Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2020 (
Reptes, tendències i compromisos en educació
)
Educació 2020-2022. Reptes, tendències i compromisos
,
2020,
p. 41-46
Registre complet
-
2.
39 p, 1.1 MB
Perspectiva de gènere en l'educació. Marc conceptual
/
Agud Morell, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Amat, Meritxell
;
Bertran, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Caravaca Hernández, Alejandro
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
;
Chamorro Maraboli, Constanza Javiera
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Corbella Molina, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Empain, Joanna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Flores, Clara
;
Foradada Villar, Mireia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Gavaldà Elias, Xènia
;
Llos Casadellà, Berta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
López, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Macià, Spei
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Marbà Tallada, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Prat Grau, Maria
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Puente, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Rifà Valls, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Barcelona, 2020
2 documents
Registre complet
-
3.
135 p, 554.7 KB
Diálogo intercultural e interreligioso para fomentar la convivencia en jóvenes y menores extranjeros no acompañados (MENA)
/
Vilà, Ruth
(GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural) ;
Freixa, Montserrat
(TRALS, Transiciones académicas y laborales) ;
Venceslao, Marta
(TRALS, Transiciones académicas y laborales) ;
Sánchez Martí, Angelina
(CER-Migracions)
;
Aneas, Assumpta
(GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural) ;
Beltrán, Omaira
(Centre d'Estudis Interepistèmic Catalunya América Llatina)
Los menores extranjeros no acompañados (MENA) siguen siendo un tema de actualidad dentro y fuera de nuestras fronteras. Se trata de jóvenes, cuyas características han sido ampliamente debatidas, que precisan de una atención especial por parte de las instituciones gubernamentales y sus correspondientes profesionales. [...]
Barcelona : Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2020 (
Retos, tendencias y compromisos en educación
)
Educación 2020-2022. Retos, tendencias y compromisos
,
2020,
p. 41-46
Registre complet
-
Documents de recerca
7
registres trobats
1.
132 p, 2.3 MB
La Coeducació a Catalunya : Pràctiques de referència i reptes. Informe de la recerca
/
Gavaldà Elias, Xènia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Agud Morell, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Alimbau López, Namar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Caravaca Hernández, Alejandro
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Chamorro Maraboli, Constanza Javiera
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Llos Casadellà, Berta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Quilabert, Edgar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : InteRed i Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2021
Registre complet
-
2.
68 p, 1.1 MB
Gender stereotypes and roles in children's literature
/
Márquez i Serna, Manel
;
Sánchez Martí, Angelina,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
This study case research is focused on analysing through gender perspective the current situation of gender stereotypes and roles in children's literature at the school Octavio Paz. Gender and sexuality are closely intertwined, which have been changing schemas throughout the years, and books might still be portraying and producing inequalities from them. [...]
Aquest estudi de cas d'investigació està enfocat a analitzar des de la perspectiva de gènere la situació actual dels estereotips i rols de gènere en la literatura infantil a l'escola Octavio Paz. [...]
Esta investigación de caso de estudio está enfocada a analizar desde la perspectiva de género la situación actual de los estereotipos y roles de género en la literatura infantil y juvenil del colegio Octavio Paz. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Registre complet
-
3.
136 p, 2.2 MB
Vers una identitat col·lectiva pluricultural (IDCOL)
/
Pàmies Rovira, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Carrasco, Sílvia
(Departamento de Antropología Social y Cultural. Centro de Investigación en Migraciones) ;
Pinyol, Gemma
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Riera, Núria
;
Mesas, Alicia
;
Sánchez Martí, Angelina
(Departamento de Pedagogía Sistemática y Social) ;
Narciso Pedro, Laia
(Departamento de Antropología Social y Cultural. Migracions (CER). Grupo de investigación EMIGRA) ;
Aoulad, Mustapha
;
Moya, David
;
el Mouali Samadi, Fatiha
;
Girós Calpe, Roser
(Departamento de Pedagogía Sistemática y Social. Departamento de Teorías de la Educación y Pedagogía Social) ;
García, Javier
;
Poblet, Gabriela
;
El Jabary, Cheima
;
Llos Casadella, Berta
(Departamento de Pedagogía Sistemática y Social. Departamento de Teorías de la Educación y Pedagogía Social) ;
Caravaca Hernández, Alejandro
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Centre d'Estudis i de Recerca en Migracions
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca EMIGRA
Aquest document és fruit d'una recerca promoguda l'any 2019 per l'Escola d'Administració Pública de Catalunya en el marc del programa EAPC motor de recerca. Forma part del projecte pilot dut a terme amb la Secretaria d'Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya. [...]
Generalitat de Catalunya: Escola d'Administració Pública de Catalunya, febrer 2020
Registre complet
-
4.
3 p, 830.2 KB
Motivated Strategies for Learning Questionnaire: Task value, Metacognitive self-regulation, Effort regulation : traducció al català i adaptació per a estudiants d'FP
/
Ciraso Calí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ;
Quesada Pallarès, Carla
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
;
Fernández-Sequi, Héctor
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
Dins del projecte "Necessitats de formació a la Catalunya del futur (2030) i canvis necessaris al sistema de formació professional reglat per cobrir-les" es pretén analitzar quin tipus de formació professional pot ajudar millor a assolir els reptes de futur, valorant la formació professional tradicional, la modalitat virtual i la dual, en funció també amb les característiques dels aprenents. [...]
2019
Registre complet
-
5.
68 p, 888.0 KB
Conexión comunitaria de la escuela con entidades del territorio para la creación de más y mejores oportunidades socioeducativas : Estudio de caso en el barrio de La Prosperitat de Barcelona
/
Azorín Sotos, Estela María
;
Bertran, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Fruit de la hiperinstitucionalització de l'ensenyament i la manca de coordinació interprofessional, que segmenten a la societat produint una desafecció cap als recursos que ofereix el territori i frenen la generació de capital social que actuï front les desigualtats, sorgeix l'emergent reflexió-acció sobre la connexió comunitària dels diferents agents socioeducatius. [...]
2018
Registre complet
-
6.
18 p, 713.1 KB
Manifestacions del prejudici en estudiants universitaris
/
Hernández Aguilar, Cristina
;
Sánchez Martí, Angelina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
En la present investigació s'analitzen les escales de prejudici manifest i subtil creades pels autors Pettigrew i Meertens (1995) sobre estudiants universitaris de diferents universitats de la ciutat de Barcelona a fi d'estudiar el nivell de prejudici dels participants, així com les diferències existents entre estudiants de diferents disciplines. [...]
2018
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Registre complet
-
7.
119 p, 2.0 MB
Attention to diversity through animal-assisted therapies. A new methodological tool to attend children with special needs
/
Lacambra Medina, Celia
;
Sánchez Martí, Angelina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this FYP is to identify and analyse the Animal-Assisted Therapies that currently exist on a national level (specifically on an Autonomous Community level), their impact on children with special needs, the benefits obtained regarding their development and, their possible integration in ordinary education. [...]
L'objectiu d'aquest TFG és identificar i analitzar les teràpies assistides per animals que actualment existeixen a nivell nacional (específicament a nivell autonòmic), el seu impacte en infants amb necessitats especials, els beneficis obtinguts en relació al seu desenvolupament i, la seva possible integració en educació ordinària. [...]
2018
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Registre complet
-
Materials didàctics
3
registres trobats
1.
10 p, 228.9 KB
Guia per integrar la recerca a la docència a la Facultat de Ciències de l'Educació : claus i estratègies d'aplicació
/
Jariot, Mercè
;
Tello Sánchez, Jose
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Rodríguez Parrón, Montserrat
;
Martínez Melo, Montserrat
;
Ion, Georgeta
;
Sala, Fina
;
Díaz, Anna
;
López-Crespo, Saida
;
Nieva, Carolina
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Martínez Mínguez, Maria Lourdes
;
Ortega, Daniel
;
Suárez, Cecília
;
Castell Escuer, Tona
;
Agud Morell, Ingrid
Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat per Laura Arnau Sabatés.
2022
Registre complet
-
2.
11 p, 386.9 KB
Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari
/
Agud Morell, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Alcalde, Rosa
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Borras Izquierdo, Alexis
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
González Fernández, Henar
;
Ion, Georgeta
;
Marzo Ruiz, Lourdes
;
Mercader Juan, Cristina
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Orta Trepat, María
;
Parera Garcia, Mònica
;
Pérez-Maldonado, Cristina
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Zolle-Valero, Txell,
col.
La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
3.
5 p, 467.2 KB
Creació i validació d'un model de competències transversals
/
Arnau-Sabatés, Laura,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Urrea, Aida
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Ortega, Daniel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Agud Morell, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Sánchez Martí, Angelina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Minguella, Lourdes
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Martín Díaz, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Iglesias Vidal, Edgar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Tejada Fernández, José
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Navío Gámez, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
2018
Registre complet
-
Materials acadèmics
26
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
6 p, 112.4 KB
Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca
[
43200
] /
Albarracín Gordo, Lluís
;
Espinet Blanch, Maria
;
Martínez Mínguez, María Lourdes
;
Sanchez Marti, Angelina
;
Noguera Fructuoso, Ingrid
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
2.
3 p, 98.8 KB
Educació per a una Justícia Global
[
105057
] /
Ion, Georgeta
;
Rifa Valls, Maria Montserrat
;
Empain, Joanna Genevieve
;
Sanchez Marti, Angelina
;
Agud Morell, Ingrid
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és presentar alguns dels principals debats i enfocaments per entendre els reptes en l'educació per a la justicia global i en la societat europea, així com per permetre als estudiants reflexionar de manera crítica sobre qüestions que promouen la inclusió social i escolar. [...]
The purpose of this module is to present some of the main debates and approaches to understand challenges in citizenship education and in European society as well as to enable students to reflect critically about issues that promote social and school inclusion. [...]
El propósito de este módulo es presentar algunos de los principales debates y enfoques para comprender los desafíos en la educación para la la justicia global y en la sociedad europea, así como permitir a los estudiantes reflexionar críticamente sobre temas que promueven la inclusión social y escolar. [...]
2023-24
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
3.
6 p, 109.5 KB
Prevenció de la delinqüència
[
100441
] /
Vicén Jové, Carles
;
Sanchez Marti, Angelina
;
Tello Sánchez, José Ramón
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
Els objectius generals de l'assignatura de Prevenció de la Delinqüència, venen formulats en els següents termes: L'alumnat del grau de criminologia serà capaç de: 1. Aplicar els seus coneixements sobre les teories criminològiques a les experiències de conflicte i de criminalitat existents, i plantejar respostes adequades d'acord amb el marc legal existent. [...]
The general objectives are the following: Students of the criminology degree will be able to: 1. Applying the knowledge of criminological theories to the experiences of conflict and criminality, and suggest appropriate responses according to the existing legal framework. [...]
Los objetivos generales a lograr en la asignatura de Prevención de la Delincuencia, vienen formulados en los siguientes términos: El alumnado del grado de criminología será capaz de: 1. Aplicar sus conocimientos sobre las teorías criminológicas en las experiencias de conflicto y de criminalidad existentes, así como plantear respuestas adecuadas y acordes con el marco legal existente. [...]
2023-24
Grau en Criminologia i Grau en Dret
[
1284
]
Grau en Criminologia i Grau en Dret
[
1411
]
Grau en Criminologia
[
805
]
3 documents
Registre complet
-
4.
8 p, 118.3 KB
Investigar en educació
[
101655
] /
Rodriguez Parron, Montserrat
;
Quesada Pallarès, Carla
;
Sanchez Marti, Angelina
;
Arnau Sabates, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments, processos de recerca en educació, obtenció i tractament de la d'informació, i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques, procesos de investigación en educación, obtención y tratamiento de la información, y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]
2023-24
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Social
[
827
]
3 documents
Registre complet
-
5.
4 p, 101.7 KB
Pràctiques Externes
[
44720
] /
Sanchez Marti, Angelina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna als dos itineraris, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb els mòduls comuns com amb els mòduls específics corresponent al seu itinerari. [...]
The structure of the module is common to both itineraries so its content and development are related to both the common and specific modules corresponding to each itinerary. The practical module has two distinct but complementary parts. [...]
La estructura del módulo es común a los dos itinerarios, aunque su contenido y desarrollo está relacionado tanto con los módulos comunes como con los módulos específicos correspondiendo a su itinerario. [...]
2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia
[
1446
]
Màster Universitari en Psicopedagogia
[
1447
]
3 documents
Registre complet
-
6.
8 p, 121.5 KB
Intervenció Psicopedagògica en Població amb Dificultats Socials
[
42977
] /
Zárate Alva, Nair Elizabeth
;
Sanchez Marti, Angelina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Intervenció psicopedagògica en població amb dificultats socials està orientada a que l'adquisició de les competències necessàries per atendre integralment des del context educatiu a persones en situació social desfavorida. [...]
The subject of "Psychoeducational intervention with people with social difficulties" is aimed at acquiring the necessary competencies to comprehensively attend to people in a socially disadvantaged situation. [...]
La asignatura de "Intervención psicopedagógica en población con dificultades sociales" está orientada a la adquisición de las competencias necesarias para atender integralmente desde el contexto educativo a personas en situación social desfavorecida. [...]
2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia
[
1447
]
3 documents
Registre complet
-
7.
4 p, 103.0 KB
Treball de Final de Màster
[
42974
] /
Sanchez Marti, Angelina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té per objectiu la realització d'una anàlisi teòrico-pràctica del context psicopedagògic estudiat a través de la planificació, desenvolupament i avaluació d'un pla d'intervenció que identifiqui possibles àmbits de millora en el camp de la orientació educativa i l'assessorament psicopedagògic.
For the master's dissertation the aim is for the student to carry out a theoretical and practical analysis within the context of psycho-pedagogy. The student is expected to develop a study plan that identifies and assesses potential areas for improvement in the field of psycho-pedagogy. [...]
El Trabajo de Fin de Máster tiene por objetivo que la realización de un análisis teórico-pràctico del contexto psicopedagógico estudiado a través de la planificación, desarrollo y evaluación de un plan de intervención que identifique posibles ámbitos de mejora en el campo de la orientación educativa y el asesoramiento psicopedagógico.
2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia
[
1446
]
Màster Universitari en Psicopedagogia
[
1447
]
3 documents
Registre complet
-
8.
6 p, 109.2 KB
Avaluació i Diagnòstic de Necessitats Educatives
[
42971
] /
Sanchez Marti, Angelina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. Conèixer els aspectes clau en un procés d'avaluació psicopedagògica. 2. Identificar i emprar adequadament els principals instruments, tècniques i recursos d'avaluació i diagnòstic psicopedagògic. [...]
The main objectives for this course are: 1. To know the key aspects of a psycho-pedagogical assessment process. 2. To identify and efficiently employ the main instruments, techniques and resources used for psycho-pedagogical assessment and diagnosis. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. Conocer los aspectos claves en un proceso de evaluación psicopedagógica. 2. Identificar y usar adecuadamente los principales instrumentos, técnicas y recursos de evaluación y diagnóstico psicopedagógicos. [...]
2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia
[
1446
]
Màster Universitari en Psicopedagogia
[
1447
]
3 documents
Registre complet
-
9.
6 p, 113.1 KB
Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca
[
43200
] /
Albarracín Gordo, Lluís
;
Espinet, Mariona
;
Martinez Minguez, Lurdes
;
Sanchez Marti, Angelina
;
Noguera, Ingrid
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.
2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
10.
7 p, 120.0 KB
Intervenció Psicopedagògica en Població amb Dificultats Socials
[
42977
] /
Zárate Alva, Nair Elizabeth
;
Sanchez Marti, Angelina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Intervenció psicopedagògica en població amb dificultats socials està orientada a que l'adquisició de les competències necessàries per atendre integralment des del context educatiu a persones en situació social desfavorida. [...]
The subject of "Psychoeducational intervention with people with social difficulties" is aimed at acquiring the necessary competencies to comprehensively attend to people in a socially disadvantaged situation. [...]
La asignatura de "Intervención psicopedagógica en población con dificultades sociales" está orientada a la adquisición de las competencias necesarias para atender integralmente desde el contexto educativo a personas en situación social desfavorecida. [...]
2022-23
Màster Universitari en Psicopedagogia
[
1447
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
26
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.