Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
49 p, 51.6 MB Marketing de cine : La creatividad como alternativa al alto presupuesto / Sánchez Miras, Raül ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la importància que té el màrqueting a l'hora de comunicar i promocionar una pel·lícula. La primera part del treball se centra a descobrir quins mitjans i quines eines són les més adequades per a aquesta tasca, què s'ha fet ja i, del que s'ha fet, què és el que realment ha funcionat. [...]
Análisis de la importancia que tiene el marketing a la hora de comunicar y promocionar una película. La primera parte del trabajo se centra en averiguar qué medios y qué herramientas son las más adecuadas para esta labor, qué se ha hecho ya y, de lo que se ha hecho, qué es lo que realmente ha funcionado. [...]
Analysis of the importance of marketing to communicate and promote a movie. The first part of the work focuses on learning and finding out which media and tools are the best suited to communicate a movie, analyzing some successful examples. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.