Resultats globals: 9 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 5 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
3 p, 138.0 KB Simulaciones por vía telemática para el aprendizaje de lenguas en la enseñanza secundaria / Sánchez Sola, Antonio (IES Martí Dot (Sant Feliu de Llobregat, Catalunya))
En la enseñanza de lenguas, una simulación es una actividad comunicativa basada en un guión ficticio, pero realista, en el que los alumnos asumen un determinado rol y desempeñan las funciones propias de éste. [...]
1999
Aula de innovación educativa, Núm. 87 (1999) , p. 66-68  
2.
17 p, 221.1 KB Internacionalització en el Grau d'Educació Primària - docència universitària en anglès : mirades crítiques dels estudiants i del professorat / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Sánchez Sola, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'inici de l'itinerari «Grau d'Educació Primària - Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA) dins del context català va ser una decisió valenta de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB, i la seva entrada en funcionament, un èxit -avalat, entre d'altres indicadors, per la bona acceptació dels estudiants. [...]
Comienzo del itinerario «Grado de Educación Primaria - Docencia Universitaria en Inglés» (GEP-DUI) en el contexto catalán fue una decisión valiente de la Facultad de Ciencias de la Educación de la UAB, y su entrada en funcionamiento, un éxito -avalado, entre otros indicadores, por la buena aceptación de los estudiantes. [...]
Dans le contexte catalan, le "Grade d'Enseignement primaire - Cours universitaires en anglais" (GEP-DUA) est le fruit d'une décision courageuse de la faculté des sciences de l'éducation de l'UAB et son lancement a été un succès à en juger, notamment, d'après le bon accueil reçu auprès des étudiants. [...]
The courageous decision of the UAB's Faculty of Education to launch the Bachelor's Degree in Primary Education - University Teaching in English (GEP-DUA) in the Catalan context has proved a success when we consider such indicators as how well it has been received by students. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.3
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 33-49  
3.
19 p, 3.9 MB Language Learning through Tasks in a CLIL Science Classroom / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Sánchez Sola, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
This paper presents the results of a pre-experimental study into language learning in inclusive Content and Language Integrated Learning (CLIL) classrooms at secondary school, in which Science content was taught in English. [...]
Este trabajo presenta los resultados de un estudio pre-experimental sobre aprendizajes lingüísticos en aulas inclusivas de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE) de secundaria, donde se impartieron contenidos de Ciencias Naturales (CN) en inglés, en una experiencia pedagógica de cuatro semanas de duración, cuya principal opción didáctica fue la realización de tareas en díadas de aprendices. [...]

2009
Porta Linguarum, Núm. 11 (2009) , p. 65-83  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
389 p, 1.5 MB Enseñar inglés a futuros maestros mediiante ell chat pedagógiico:: Estudio de la reparación y las estrategias comunicativas e interactivas entre aprendices de lengua / Sánchez Sola, Antonio ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Trenchs Parera, Mireia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El presente trabajo es un estudio de tipo cualitativo que evalúa los resultados de la implementación de una propuesta de acción pedagógica innovadora: la utilización de la comunicación sincrónica mediada por ordenador a partir de tareas de interacción en parejas como entorno de aprendizaje de la lengua extranjera. [...]
This is a qualitative study which evaluates the results of the implementation of an innovative teaching approach: the use of synchronous computer-mediated communication with pair-work tasks as a foreign language learning environment. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Materials acadèmics 5 registres trobats  
1.
2 p, 1.4 MB Llengua Anglesa [21969] / Sánchez Sola, Antonio ; Saravia, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]
Llicenciat en Pedagogia [598]  
2.
3 p, 1.8 MB Fonètica de la Llengua Anglesa [21965] / Jordana Puigpinos, Ricard ; Sánchez Sola, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]  
3.
3 p, 2.0 MB Llengua Anglesa [21969] / Sánchez Sola, Antonio ; Saravia, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]
Llicenciat en Pedagogia [598]  
4.
3 p, 1.9 MB Fonètica de la Llengua Anglesa [21965] / Jordana Puigpinos, Ricard ; Sánchez Sola, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]  
5.
5 p, 52.9 KB Llengua Anglesa [21969] / Saravia, Elisabeth ; Sánchez Sola, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2003-04
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]
Llicenciat en Pedagogia [598]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.