Resultados globales: 19 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 5 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 3 registros
Materiales académicos, Encontrados 9 registros
Artículos Encontrados 5 registros  
1.
17 p, 132.6 KB L'aposta per la transcendència materialista : un recorregut per la història del transhumanisme / Sánchez Margalef, Ferran (Universitat de Barcelona)
Gràcies a l'aposta tecnològica de les societats actuals i també a la globalització que comporta, el moviment transhumanista, visiblement heterogeni, està començant a ser (re)conegut a tot el globus terraqüi i a adquirir una enorme volada. [...]
Thanks to the technological advances of today's societies and also to the globalisation that this involves, the transhumanist movement, which is visibly heterogeneous, is starting to be recognised around the world, and becoming increasingly widespread. [...]
Gracias a la apuesta tecnológica de las sociedades actuales y también a la globalización que comporta, el movimiento transhumanista, visiblemente heterogéneo, está empezando a ser (re)conocido en todo el globo terráqueo y a adquirir un enorme vuelo. [...]

2021 - 10.5565/rev/enrahonar.1349
Enrahonar : quaderns de filosofia, Vol. 67 (2021) , p. 73-89 (Articles)  
2.
4 p, 1.5 MB La necròpoli bizantina de Tell es-Sin : un estudi antropològic / Martínez Martínez, Laura 1979- (Universitat de Barcelona. Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals) ; Estebaranz i Sanchez, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
El jaciment Tell es-Sin (Muntanya de la dent), situat a la frontera del que avui coneixem com a Síria i l'Iraq, correspon a un assentament bizantí. El seu estudi ha de ser interpretat dins del context històric del Limes Diocletianus oriental entre el segle V dC i l'arribada dels àrabs en el 637 dC. [...]
El yacimiento Tell es-Sin (Monte del diente), situado en la frontera de lo que hoy conocemos como Siria e Irak, corresponde a un asentamiento bizantino cuyo estudio debe ser interpretado dentro del contexto histórico del Limes Diocletianus oriental, entre el siglo V dC y la llegada de los árabes en el 637 dC. [...]
The Tell es-Sin (Mount of the Tooth) site, located on the border of what is now known as Syria and Iraq, corresponds to a Byzantine settlement, whose study must be interpreted within the historical context of the eastern Limes Diocletianus, between the 5th century AD, and the arrival of the Arabs in AD 637. [...]

2021
UAB divulga, Maig 2021
3 documentos
3.
3 p, 833.1 KB Reconstruïda la paleodieta de Theropithecus oswaldi de Cueva Victoria (Cartagena), un papionini fòssil del Pleistocè Inferior / Martínez Martínez, Laura 1979- (Universitat de Barcelona. Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals) ; Estebaranz i Sanchez, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
El primat Theropithecus oswaldi va emprendre una àmplia expansió geogràfica fa 4,1 milions d'anys per a després extingir-se durant el Pleistocè deixant un abundant registre fòssil. Les restes trobades en Cueva Victoria (Cartagena) poden ajudar a aprofundir en el coneixement de les adaptacions ecològiques, així com els motius de la seva extinció, les seves rutes migratòries i els processos de colonització. [...]
El primate Theropithecus oswaldi emprendió una amplia expansión geográfica hace 4,1 millones de años para luego extinguirse durante el Pleistoceno, dejando un abundante registro fósil. Los restos encontrados en Cueva Victoria (Cartagena) pueden ayudar a profundizar en el conocimiento de las adaptaciones ecológicas, así como los motivos de su extinción, sus rutas migratorias y procesos de colonización. [...]
The Theropithecus oswaldi primate undertook a wide geographic expansion 4. 1 million years ago, before becoming extinct during the Pleistocene, and left an abundant fossil record. The remains found in Cueva Victoria (Cartagena) can help researchers gain more in-depth knowledge of ecological adaptations, as well as the reasons for their extinction, their migratory routes and colonization processes. [...]

2020
UAB divulga, Novembre 2020
3 documentos
4.
8 p, 935.1 KB Reduced airway levels of fatty-acid binding protein 4 in COPD : relationship with airway infection and disease severity / Perea, Lídia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Rodrigo-Troyano, Ana (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Cantó, Elisabet (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Domínguez-Álvarez, Marisol (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Giner Donaire, Jordi (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Sanchez-Reus, Ferran (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Villar-García, Judit (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Quero, Sara (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Garcia-Nuñez, Marian (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Marín, Alicia (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Monsó, Eduard (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Faner, Rosa (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Agustí, Àlvar (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Vidal, Silvia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Sibila, Oriol (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona
For still unclear reasons, chronic airway infection often occurs in patients with Chronic Obstructive Pulmonary Disease (COPD), particularly in those with more severe airflow limitation. Fatty-acid binding protein 4 (FABP4) is an adipokine involved in the innate immune response against infection produced by alveolar macrophages (Mɸ). [...]
2020 - 10.1186/s12931-020-1278-5
Respiratory Research, Vol. 21 (january 2020)  
5.
16 p, 2.0 MB Osa-miR7695 enhances transcriptional priming in defense responses against the rice blast fungus / Sánchez Sanuy, Ferran (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Peris Peris, Cristina (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Tomiyama, Shiho (University of Tokyo. Biotechnology Research Center (Japan)) ; Okada, Kazunori (University of Tokyo. Biotechnology Research Center (Japan)) ; Hsing, Yue-Ie (Academia Sinica (Taiwan). Institute of Plant and Microbial Biology) ; San Segundo, Blanca (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Campo, Sonia (Centre de Recerca en Agrigenòmica)
Background: MicroRNAs (miRNAs) are small non-coding RNAs that regulate gene expression at the post-transcriptional level in eukaryotes. In rice, MIR7695 expression is regulated by infection with the rice blast fungus Magnaporthe oryzae with subsequent down-regulation of an alternatively spliced transcript of natural resistance-associated macrophage protein 6 (OsNramp6). [...]
2019 - 10.1186/s12870-019-2156-5
BMC plant biology, Vol. 19 (December 2019) , art. 563  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
6 p, 423.5 KB L'estudi de l'associacionisme i la construcció d'una identitat local / Sánchez, Ferran ; Fondevila, Josefina ; Santisteban, Antoni
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona 2010 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 93)
La construcció de les identitats i l'ensenyament de les Ciències Socials, de la Geografia i de la Història, 2010, p. 129-134  
2.
231 p, 3.1 MB La Construcció de les identitats i l'ensenyament de les ciències socials, de la geografia i de la història / Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Hassani Idrissi, Mostafa ; Sandoval Casilimas, Carlos Arturo ; Dosil Mancilla, Francisco Javier ; Fink, Nadine ; Éthier, Marc-André ; Lefrançois, David ; Demers, Stéphanie ; Batllori i Obiols, Roser ; del Carmen Martín, Lluís ; Falgàs, Margarida ; Romero Diaz, Alfons ; Oller, Montserrat ; Santisteban, Antoni ; Fondevila, Josefina ; Sánchez, Ferran ; Nomen Recio, Jordi ; Ortega, Josep ; Palou Díez, Montserrat ; Moreno, Anna ; Obiols, Maria Rosa ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Henríquez Vásquez, Rodrigo ; González Valencia, Gustavo A. ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Dooly, Melinda ; de Souza Barcelar, Lucicleide ; Miró i Fuentes, Xavier ; García Coca, Lluís ; Ibàñez Mir, Núria ; Sala Torres, M. Dolors ; Grau, Ferran ; Almuni, Victòria ; Pulgarín Silva, Raquel ; Quiroz Posada, Ruth Elena ; Jornades de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (6es : 2009 : Bellaterra, Catalunya)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 93)  

Documentos de investigación Encontrados 3 registros  
1.
9 p, 1.3 MB Alerta Feminista / Sánchez Rodríguez, Ferran ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Segons l'ONU una de cada tres dones pateix violència de gènere al llarg de la seva vida. Aquestes estadístiques posen en evidència la inseguretat i el risc que pateixen les dones en les societats actuals. [...]
Según la ONU una de cada 3 mujeres sufre violencia de género a lo largo de su vida. Estas estadísticas ponen en evidencia la inseguridad y el riesgo que sufren las mujeres en la sociedad actual. Teniendo en cuenta que muchos de estos episodios de violencia tienen lugar en espacios públicos, esta aplicación pretende ser una herramienta de autodefensa al servicio de las mujeres, que facilite el soporte mutuo en espacio donde estas son más vulnerables, las calles. [...]
According to the UN, one of every three women will suffer gender violence during her life. This statistic visibilizes both the insecurity and risk that women suffer in our current societies. Taking into account the fact that most of these cases of violence occur in public spaces, this application is intended to be a self-defense tool for women to achieve mutual support in the space where they are most vulnerable: the street. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
1 p, 672.0 KB Roles of polyamines in plants : growth and stress, in vitro culture implications / Sanchez Fernandez, Ferran ; Allué Creus, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Grau en Biologia [812]  
3.
84 p, 2.1 MB GSAI : gestió d'espais / Alcázar Sánchez, Ferran ; Talló Sendra, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'aplicació GSAI et permet gestionar els diferents espais que existeixen a la teva empresa. Et dona la capacitat de crear els teus espais personalitzats. Aquests espais s'agrupen per entitats així pots diferenciar cada zona de la teva empresa. [...]
La aplicación GSAI te permite gestionar los diferentes espacios que existen en tu empresa. Te da la capacidad de crear tus espacios personalizados. Estos espacios se agrupan por entidades así puedes diferenciar cada zona de tu empresa. [...]
The GSAI app allows you to manage different spaces that exist in your company. It gives you the ability to create your personalized spaces. These areas are grouped in entities so you can differentiate every area of your business. [...]

2014  

Materiales académicos Encontrados 9 registros  
1.
10 p, 125.3 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach Plaza, Joan ; Ramón Riba, Antoni ; Barrera Fusté, Jaume ; Empain, Joanna Genevieve E. ; Ritondale, Elena ; Ferrer González, Cristian ; Madí Besalú, Pol ; Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Saura Clares, Alba ; Benages Campins, Ester ; Esparza Pagès, Mireia ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Lopez Garcia, Xavi ; Cánovas Hernández, Germán ; Furio Bruno, Marc ; Dot Jutgla, Esteve ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Mojica Gasol, Laia ; del Rio Morillas, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system b.
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
4 p, 104.2 KB Infància, salut i alimentació [102005] / Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Pujol Canadell, Monica ; Armentano Oller, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Infància, Salut i Alimentació és important per a la formació dels Graduats en Educació Infantil. Els objectius de l'assignatura són: • Conèixer els temes bàsics de la salut i de l'alimentació infantil • Conèixer com dur a terme una bona educació en la salut des dels primers anys de l'etapa en educació infantil • Conèixer els principis bàsics de nutrició i alimentació • Conèixer l'organització general del cos humà.
The subject of "Childhood Health and Food" is important for the training of graduates in Early Childhood Education, and their future professional activities The objectives of the course are: • To learn the basic issues on nutrition safety for children • To understand how to conduct a correct health education since the earliest years of the childhood • To understand the basic principles of nutrition and food safety • To improve understanding on general organization of the human body.
La asignatura de Infancia, Salud y Alimentación es importante para la formación de los graduados en Educación Infantil. Los objetivos de la asignatura son: • Conocer los temas básicos de la salud y de la alimentación infantil • Conocer cómo llevar a cabo una buena educación en la salud desde los primeros años de la etapa en eduación infantil • Conocer los principios básicos de nutrición y alimentación • Conocer la organización general del cuerpo humano.

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
3.
8 p, 116.0 KB Evolució [100770] / Salazar Ciudad, Isaac ; Martínez Alonso, Maria Ramos ; Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Ruíz Herrera Moreno, Aurora ; Roquet Ruíz, Cristina ; Pereira Dos Santos, Cristina Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
El concepto de evolución a través de la selección natural de Darwin es una de las ideas mas revolucionarias que han existido. a) Fomentar la visión de la evolución con un marco conceptual que proporcione una visión sintética de la vida. [...]
The concept of evolution by natural selection of Charles Darwin is one of the most revolutionary ideas of Western thought. GLOBAL OBJECTIVES: a) To raise a vital concern for evolution as a conceptual framework of explanation capable of providing a synthetic view of nature, and of exerting a decisive influence on the understanding of oneself, and one's position in the future of our planet. [...]
The concept of evolution by Charles Darwin's natural selection is one of the most revolutionary ideas of the western thinking. GLOBAL OBJECTIVES: a) Encourage the vision of evolution as a conceptual framework that provides a synthetic vision of life. [...]

2021-22
Grau en Biologia [812]
3 documentos
4.
6 p, 110.6 KB Orígens Humans [100749] / Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu principal de l'assignatura d'orígens humans és entendre els grups humans actuals a partir de l'evolució dels mateixos al llarg del temps. L'estudi de l'evolució humana es fa des d'una òptica integradora de diverses disciplines. [...]
The main objective of the subject of human origins is to understand current human groups based on their evolution over time. The study of the evolution of man is made from an integrative perspective of various disciplines. [...]
El objetivo principal de la asignatura de orígenes humanos es entender los grupos humanos actuales a partir de la evolución de los mismos a lo largo del tiempo. El estudio de la evolución humana se hace desde una visión integradora de diversas disciplinas. [...]

2021-22
Grau en Ciència, Tecnologia i Humanitats [1484]
Grau en Biologia [812]
3 documentos
5.
9 p, 124.0 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramón Riba, Antoni ; Barrera Fusté, Jaume ; Empain, Joanna ; Ritondale, Elena ; Ferrer González, Cristian ; Madí Besalú, Pol ; Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Saura Clares, Alba ; Benages Campins, Ester ; Esparza Pagès, Mireia ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Lopez Garcia, Xavi ; Cánovas Hernández, Germán ; Furio Bruno, Marc ; Dot Jutglà, Esteve ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Mojica Gasol, Laia ; del Rio Morillas, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
6.
4 p, 103.2 KB Infància, salut i alimentació [102005] / Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Armentano Oller, Nuria ; Ramos Reche, Amanda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Infància, Salut i Alimentació és important per a la formació dels Graduats en Educació Infantil. Els objectius de l'assignatura són: • Conèixer els temes bàsics de la salut i de l'alimentació infantil • Conèixer com dur a terme una bona educació en la salut des dels primers anys de l'etapa en educació infantil • Conèixer els principis bàsics de nutrició i alimentació • Conèixer l'organització general del cos humà.
La asignatura de Infancia, Salud y Alimentación es importante para la formación de los graduados en Educación Infantil. Los objetivos de la asignatura son: • Conocer los temas básicos de la salud y de la alimentación infantil • Conocer cómo llevar a cabo una buena educación en la salud desde los primeros años de la etapa en eduación infantil • Conocer los principios básicos de nutrición y alimentación • Conocer la organización general del cuerpo humano.

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
7.
9 p, 123.4 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramón Riba, Antoni ; Barrera Fusté, Jaume ; Fondevilla Moreu, Víctor ; Empain, Joanna ; Ritondale, Elena ; Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Serret Vidal, Carme ; Lopez Garcia, Xavi ; Haas, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
8.
4 p, 102.4 KB Infància, salut i alimentació [102005] / Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Ramos Reche, Amanda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Infància, Salut i Alimentació és important per a la formació dels Graduats en Educació Infantil. Els objectius de l'assignatura són: • Conèixer els temes bàsics de la salut i de l'alimentació infantil • Conèixer com dur a terme una bona educació en la salut des dels primers anys de l'etapa en educació infantil • Conèixer els principis bàsics de nutrició i alimentació • Conèixer l'organització general del cos humà.
La asignatura de Infancia, Salud y Alimentación es importante para la formación de los graduados en Educación Infantil. Los objetivos de la asignatura son: • Conocer los temas básicos de la salud y de la alimentación infantil • Conocer cómo llevar a cabo una buena educación en la salud desde los primeros años de la etapa en eduación infantil • Conocer los principios básicos de nutrición y alimentación • Conocer la organización general del cuerpo humano.

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
9.
7 p, 310.6 KB Microbiologia en Ciències de la Salut [42149] / Ausina Ruiz, Vicenç ; Pumarola Suñé, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Coll Figa, Pedro ; Andreu Domingo, Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Bartolomé Comas, Rosa M. ; Caballero, Estrella ; Cardona, Pere-Joan ; Codina, Gemma ; Gimenez Perez, Montserrat ; Larrosa Escartin, M. Nieves ; Matas Andreu, J. M. Lurdes ; Mirelis Otero, Beatriz ; Muñoz Batet, Carme ; Navarro Risueño, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Prat i Aymerich, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Rabella Garcia, Nuria ; Sánchez Reus, Ferran ; Sulleiro Igual, Elena ; Tórtola Fernández, M. Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
La matèria Microbiologia en Ciències de la Salut té com a objectiu fonamental donar a l'estudiant una visió sintètica i actualitzada dels principals avenços científics en la comprensió de la patogenicitat dels microorganismes, el desenvolupament de noves tècniques diagnòstiques de les malalties infeccioses i l'estudi dels mecanismes de resistència als antimicrobians. [...]
2014-15  

Vea también: autores con nombres similares
43 Sanchez, F.
26 Sanchez, F. J. Munoz
15 Sanchez, F.J.M.
3 Sanchez, Florencio
1 Sanchez, Francisco Collazos
43 Sànchez, F.
1 Sánchez, F
43 Sánchez, F.
1 Sánchez, F. J.
1 Sánchez, F. Javier
1 Sánchez, F.J.
1 Sánchez, Federico
3 Sánchez, Florencio
1 Sánchez, Francesc
2 Sánchez, Francisco
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.