Resultats globals: 27 registres trobats en 0.01 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 17 registres trobats
Materials acadèmics, 8 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
7 p, 33.1 KB Una experiència d'aprenentatge basada en projectes en l'àmbit de la informàtica / Lapedriza, Àgata (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Benavente i Vidal, Robert (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Ferrer, Miquel (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Garcia, Jaume (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Sánchez Albaladejo, Gemma (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Valveny Llobet, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
En aquest treball es presenta l'adaptació a l'EEES de les assignatures de Algorismes i Programació (AP) i Llenguatges de Programació (LP) de la titulació d'Enginyeria Informàtica de la UAB. Per a aquesta adaptació s'ha utilitzat, entre d'altres, una metodologia d'aprenentatge basada en un projecte comú. [...]
AP is a subject devoted to explain the theoretical basis of the analysis and design of algorithms, whereas LP applies these theoretical concepts using the C programming language. In the past, both subjects were seen as independent units although their contents are clearly complementary. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
206 p, 1.1 MB Nous lideratges en moments de canvi : reflexions sobre lideratge i transformació social / Parés i Franzi, Marc coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Castellà, Carola coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Cruz, Helena (Sòcol Tecnologia Social) ; Grau-Solés, Marc (Sòcol Tecnologia Social) ; Sánchez, Gemma (Sòcol Tecnologia Social) ; Fundació Jaume Bofill
Els nous lideratges socials i polítics de Catalunya seran el resultat de trajectòries vitals que han experimentat i patit les transformacions recents de la nostra societat. Però quins són els àmbits, formals o no formals, en els quals els joves adquireixen aprenentatges, habilitats i valors que els fan subjectes crítics i compromesos amb la realitat social que els envolta? A partir de les reflexions d'una selecció de joves activistes descobrirem noves i múltiples formes d'entendre el lideratge per fer front als actuals moments de canvi i arribarem a la conclusió que ja no té sentit vincular el lideratge a l'acció d'un únic individu, sinó que l'important és el procés, les relacions i la capacitat d'agència col·lectiva per provocar que els canvis s'esdevinguin.
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2014 (Informes breus ; 52) (Informes breus. Educació)  

Documents de recerca 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
11 p, 1.4 MB Diseño e implementación de un juego para móvil de aprendizaje en Android Studio / Gallo Cardenas, Sergio Arturo ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Existen aplicaciones para aprender idiomas en sus ratos libres y esas aplicaciones han tenido mucho éxito y el lenguaje de signos es un idioma, por lo tanto también se puede aprender desde el móvil. [...]
Hi ha aplicacions per aprendre idiomes en les seves estones lliures i aquestes aplicacions han tingut molt èxit i el llenguatge de signes és una llengua, per tant també es pot aprendre des del mòbil. [...]
There are applications for learning languages in about books and these applications have been very successful and sign language is a language, therefore it can also be learned from a mobile phone. And I have verified that there are several applications to learn this language, which does not exist an application to learn this language in Catalan. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
14 p, 1.1 MB Creació d'un videojoc mòbil addictiu, per a Android, amb Unity / Pascual Fernández, Nil ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Possiblement un dels reptes més difícils per un programador de videojocs és aconseguir que el videojoc sigui addictiu i agradi als usuaris finals. En aquest projecte busquem implementar un videojoc addictiu per a Android, des de la presa de requisits, fins la publicació de l'aplicació a la Google Play Store. [...]
Posiblemente uno de los retos más difíciles para un programador de videojuegos es conseguir que el videojuego sea adictivo y guste a los usuarios finales. En este proyecto buscamos implementar un videojuego adictivo para Android, desde la toma de requisitos, hasta la publicación de la aplicación a la Google Play Store. [...]
Possibly one of the most difficult challenges for a video game programmer is to make the video game addictive and appeal to end users. In this project we seek to implement an addictive video game for Android, from taking requirements to publishing the application to the Google Play Store. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
9 p, 1.3 MB Alerta Feminista / Sánchez Rodríguez, Ferran ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Segons l'ONU una de cada tres dones pateix violència de gènere al llarg de la seva vida. Aquestes estadístiques posen en evidència la inseguretat i el risc que pateixen les dones en les societats actuals. [...]
Según la ONU una de cada 3 mujeres sufre violencia de género a lo largo de su vida. Estas estadísticas ponen en evidencia la inseguridad y el riesgo que sufren las mujeres en la sociedad actual. Teniendo en cuenta que muchos de estos episodios de violencia tienen lugar en espacios públicos, esta aplicación pretende ser una herramienta de autodefensa al servicio de las mujeres, que facilite el soporte mutuo en espacio donde estas son más vulnerables, las calles. [...]
According to the UN, one of every three women will suffer gender violence during her life. This statistic visibilizes both the insecurity and risk that women suffer in our current societies. Taking into account the fact that most of these cases of violence occur in public spaces, this application is intended to be a self-defense tool for women to achieve mutual support in the space where they are most vulnerable: the street. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 1.5 MB Predicció del preu de criptomonedes utilitzant tècniques de Deep Learning / Cervantes Álvarez, Abel ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte consisteix en aplicar de manera comparativa tres models diferents de Deep Learning que serveixin per a predir quin serà el preu d'una criptomoneda en el minut següent i el desenvolupament d'una aplicació que posi els models en producció per ajudar en la presa de decisions a l'hora de fer inversions a curt termini. [...]
El objetivo de este proyecto consiste en aplicar de manera comparativa tres modelos diferentes de Deep Learning que sirvan para predecir qual será el precio de una criptomoneda en el siguiente minuto y el desarrollo de una aplicación que ponga los modelos en producción para ayudar en la toma de decisiones a corto plazo. [...]
The aim of this project consists of a comparative application of three different Deep Learning models which are capable to predict the price of a cryptocurrency in the next minute and the development of an application which puts the models in production and helps with short term invest decision making. [...]

2018-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
12 p, 1.3 MB Aplicación multicliente para la creación de portales cautivos y gestión de los datos capturados / Baena Tarriño, Fabián ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Dado el uso creciente de tecnologías web mediante portales cautivos para ofrecer y proporcionar acceso a internet gracias a dispositivos físicos preparados para ello, nace la idea de este proyecto. [...]
Given the increasing use of web technologies through captive portals in order to offer and provide access to internet thanks to physical devices prepared for it, the idea for this project was born. It is based on the improvement of the tools used by Please Networks S. [...]
Atès l'ús creixent de tecnologies web mitjançant portals captius per oferir i proporcionar accés a internet gràcies a dispositius físics preparats per a això, neix la idea d'aquest projecte. Es basa en la millora de les eines utilitzades per part de l'empresa Please Networks S. [...]

2017-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
12 p, 1.9 MB Parking assistance for embedded platforms / Lawal, Waziri Ajibola ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
ADAS 'Rear View Compact' is a system that aims to assist the driver in parking and reverse maneuvers, providing visual information space, objects around the vehicle, visual and audible warnings of possible collisions. [...]
ADAS 'Rear View Compact' és un sistema que té com a objectiu ajudar al conductor a les maniobres d'estacionament i de marxa enrere, proporcionant un espai d'informació visual, objectes al voltant del vehicle, avisos visuals i audibles de possibles col·lisions. [...]
ADAS 'Rear View Compact' es un sistema que tiene como objetivo ayudar al conductor en las maniobras de estacionamiento y de marcha atrás, proporcionando un espacio de información visual, objetos alrededor del vehículo, avisos visuales y audibles de posibles colisiones. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
8 p, 677.0 KB Creació videojoc "Snake" / Cózar Alier, Cristian ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
"Snake" té com a objectiu desenvolupar una aplicació mòbil per a dispositius Android amb la qual l'usuari pugui jugar de forma casual a tres modes de joc diferents. El mode del Snake clàssic on el jugador controlarà una serp que haurà d'anar capturant pomes, la partida acaba quan el jugador col·lisiona amb un obstacle, ja sigui una paret, un obstacle dintre del taulell o el seu propi cos. [...]
"Snake" has the objective of developing a mobile application for Android devices with which the user is able to casually play three different game modes. The classic Snake mode where the player controls a snake which will have to capture apples, the game ends when the player crashes with an obstacle, let it be a wall, an obstacle inside the field or its own body. [...]
"Snake" tiene como objetivo desarrollar una aplicación móvil para dispositivos Android con la cual el usuario pueda jugar de forma casual a tres modos de juego distintos. El modo del Snake clásico, donde el jugador controlará una serpiente que habrá de capturar manzanas, la partida se acaba cuando el jugador colisiona con un obstáculo, ya sea una pared, un obstáculo dentro del tablero o su propio cuerpo. [...]

2016-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
9 p, 716.8 KB MMES : sistema gestor de la informació orientada a ensenyament / Pérez Tito, Rubèn ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
MMES es desenvolupa amb l'objectiu de millorar la qualitat de l'ensenyament reduint el temps que els docents dediquen a tasques repetitives o burocràtiques, a més d'emmagatzemar la informació de forma centralitzada perquè pugui ser consultada en qualsevol moment per qui escaigui. [...]
MMES has been developed with the aim of improving the quality of the teaching reducing the time that teachers spend on repetitive or bureaucratic tasks and storing the information centrally so it can be accessed for anyone who need it. [...]
MMES se desarrolla con el objetivo de mejorar la calidad de la enseñanza reduciendo el tiempo que los docentes dedican a tareas repetitivas o burocráticas, además de almacenar la información de forma centralizada para que pueda ser consultada en cualquier momento por quien proceda. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
13 p, 1.5 MB Aplicacions en temps real mitjançant l'ús de web sockets en PHP5 / Guix Fernández, Rubén ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment, l'ús globalitzat de les noves tecnologies ha dut a la societat a una dependència pràcticament exponencial d'aquestes i ha donat pas a l'internet de les coses. Les necessitats i les tendències d'ús mostren com necessàriament l'àmbit del temps real en les aplicacions i la connexió al núvol, és prioritari per a pràcticament qualsevol aplicació d'ús general. [...]
Nowadays, globalized usage of new technologies has led society to an almost exponential dependence on these, giving way to the Internet of Things. Usage trends show how real-time applications and staying connected to the cloud are a priority for virtually any task. [...]
Actualmente, el uso globalizado de las nuevas tecnologías ha llevado a la sociedad a una dependencia prácticamente exponencial de estas y ha dado paso a la internet de las cosas. Las necesidades y las tendencias de uso muestran como necesariamente el ámbito del tiempo real en las aplicaciones y la conexión a la nube, es prioritario para prácticamente cualquier aplicación de uso general. [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
9 p, 1.2 MB Entorn de conducció autònoma : Classificació automàtica de peatons, cotxes, voreres, etc., a partir de classificar i etiquetar superpixels utilitzant CRF / Mayolas Lacambra, Bernat ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball consisteix en la construcció d'un classificador pel reconeixement d'imatge usant una base de dades pública. Per a la construcció d'aquest classificador, s'ha emprat informació extreta a partir de l'execució del FrameworkADAs. [...]
This work involves the development of a classifier for image recognition using a public database. Information extracted from the execution of FrameworkADAs has been used for the development of this classifier. [...]
Este trabajo consiste en la construcción d'un clasificador para el reconocimiento de imagen usando una base de datos pública. Para la construcción de este clasificador, se ha usado información a partir de ejecución del FrameworkADAs. [...]

2015-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 8 registres trobats  
1.
5 p, 108.6 KB Estructures de Dades [104347] / Sánchez Albaladejo, Gemma ; Gallardo López, Víctor-José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Representació de les Dades i s'ha de veure com la continuació lògica de l'assignatura Programació Avançada i la continuació pràctica de l'assignatura de Matemàtica Discreta. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Representación de los Datos y debe verse como la continuación lógica de la asignatura Programación Avanzada y la continuación práctica de la asignatura de matemática Discreta. [...]

2020-21
Grau en Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
2.
6 p, 113.5 KB Laboratori de Programació [102767] / Sánchez Albaladejo, Gemma ; Bernal del Nozal, Jorge ; Tudela Barroso, Yael ; Da Silva Campello, Cristian ; Abril Gutiérrez, Estrella María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Algorísmica i informació i s'ha de veure com la continuació lògica de l'assignatura Metodologia de la Programació i la continuació pràctica de l'assignatura de Matemàtica Discreta. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Algorítmica e información y debe verse como la continuación lógica de la asignatura Metodologia de la Programació y la continuación práctica de la asignatura de Matemàtica Discreta. [...]

2020-21
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònic [1206]
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sist [1207]
Màster Universitari en Enginyeria Informàtica /Computer Engineering [1269]
Internet dels Objectes per a Salut Digital / Internet of Things for e-Health [1391]
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
3.
5 p, 107.9 KB Estructures de Dades [104347] / Sánchez Albaladejo, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Representació de les Dades i s'ha de veure com la continuació lògica de l'assignatura Programació Avançada i la continuació pràctica de l'assignatura de Matemàtica Discreta. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Representación de los Datos y debe verse como la continuación lógica de la asignatura Programación Avanzada y la continuación práctica de la asignatura de matemática Discreta. [...]

2019-20
Grau en Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
4.
6 p, 113.1 KB Laboratori de Programació [102767] / Sánchez Albaladejo, Gemma ; Valveny Llobet, Ernest ; Hernández Sabaté, Aura ; Ramos Terrades, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Algorísmica i informació i s'ha de veure com la continuació lògica de l'assignatura Metodologia de la Programació i la continuació pràctica de l'assignatura de Matemàtica Discreta. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Algorítmica e información y debe verse como la continuación lógica de la asignatura Metodologia de la Programació y la continuación práctica de la asignatura de Matemàtica Discreta. [...]

2019-20
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
5.
6 p, 92.5 KB Laboratori de Programació [102767] / Sánchez Albaladejo, Gemma ; Valveny Llobet, Ernest ; Villalonga Pineda, Gabriel ; Cerda Company, Joaquin ; Hernández Sabaté, Aura ; Gil Resina, Debora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Algorísmica i informació i s'ha de veure com la continuació lògica de l'assignatura Metodologia de la Programació i la continuació pràctica de l'assignatura de Mètodes Abstractes de Càlcul. [...]
2018-19
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
6 p, 93.6 KB Metodologia de la Programació [102764] / Valveny Llobet, Ernest ; Sánchez Albaladejo, Gemma ; Ortega Gil, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Informàtica i s'ha de veure com la continuació lògica de la part de programació de l'assignatura Fonaments d'Informàtica. L'objectiu bàsic és aprofundir en les nocions bàsiques de programació introduïdes a Fonaments d'Informàtica i completar-les amb altres conceptes de programació que han de permetre que al finalitzar el curs l'estudiant tingui una visió completa de la programació imperativa i dels principis de la programació orientada a objectes. [...]
2018-19
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
6 p, 93.7 KB Laboratori de Programació [102767] / Sánchez Albaladejo, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Valveny Llobet, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Villalonga Pineda, Gabriel ; Cerdà Company, Joaquin (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Algorísmica i informació i s'ha de veure com la continuació lògica de l'assignatura Metodologia de la Programació i la continuació pràctica de l'assignatura de Mètodes Abstractes de Càlcul. [...]
2017-18
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
6 p, 94.1 KB Metodologia de la Programació [102764] / Valveny Llobet, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Sánchez Albaladejo, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Ortega Gil, Marc ; Aulí Llinàs, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Informàtica i s'ha de veure com la continuació lògica de la part de programació de l'assignatura Fonaments d'Informàtica. L'objectiu bàsic és aprofundir en les nocions bàsiques de programació introduïdes a Fonaments d'Informàtica i completar-les amb altres conceptes de programació que han de permetre que al finalitzar el curs l'estudiant tingui una visió completa de la programació imperativa i dels principis de la programació orientada a objectes. [...]
2017-18
Enginyeria Informàtica [958]  

Vegeu també: autors amb noms similars
2 Sanchez, Gabriel
2 Sánchez, G.
2 Sánchez, Gabriel
1 Sánchez, Geisselle
1 Sánchez, Gemma,
1 Sánchez, Germán Hugo
1 Sánchez, Gloria
1 Sánchez, Guillermo
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.