Resultats globals: 35 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 26 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Fons personals i institucionals, 3 registres trobats
Articles 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
30 p, 730.1 KB A toolkit to strengthen government budget surveillance / Pedregal, Diego J. (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Pérez, Javier J. (Banco de España) ; Sánchez-Fuentes, Antonio Jesús (Universidad Complutense de Madrid)
In this paper we develop a comprehensive short-term fiscal forecasting system, useful for real-time monitoring of government’s borrowing requirement in Spain, a country that has been at the center of the recent European sovereign debt crisis, not least because of sizeable failures to meet public deficit targets. [...]
2014 - 10.7866/HPE-RPE.14.4.4
Hacienda pública española, Núm. 211 (2014) , p. 117-146  
2.
20 p, 215.0 KB Spending dynamics in euro area countries : composition and determinants / Hauptmeier, Sebastian (European Central Bank) ; Sánchez-Fuentes, Antonio Jesús (Universidad Complutense de Madrid) ; Schuknecht, Ludger (German Ministry of Finance)
This study analyses the composition and main determinants of spending dynamics in selected euro area countries between 1999 and 2013. To assess the stance of public spending policies we use the indicators developed in Hauptmeier et al. [...]
2015 - 10.7866/HPE-RPE.15.4.5
Hacienda pública española, Núm. 215 (2015) , p. 119-138  
3.
6 p, 171.8 KB Propuesta de intervención para la enseñanza de las propiedades de la materia en educación primaria / Cañada-Cañada, Florentina (Universidad de Extremadura) ; García-Durán, Isabel (Universidad de Extremadura) ; Dávila-Acedo, María A. (Universidad de Extremadura) ; Airado-Rodríguez, Diego (Universidad de Extremadura) ; González-Gómez, David (Universidad de Extremadura) ; Sánchez-Martín, Jesús (Universidad de Extremadura)
En este trabajo se plantea una intervención didáctica para el aprendizaje de las mezclas y algunas propiedades de la materia con alumnos de de 2º de Educación Primaria. La intervención consistió en una actividad práctica donde se realizaron cuatro talleres sobre los temas de estudio. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 875-880  
4.
6 p, 130.1 KB Hacia una medición emocional continua. Lo que sienten los estudiantes del Grado en Educación Primaria en asignaturas de ciencia básica / Sánchez-Martín, Jesús (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y las Matemáticas) ; Cañada Cañada, Florentina (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y las Matemáticas) ; Dávila-Acedo, María Antonia (Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y las Matemáticas)
Existen muchas aproximaciones a la medición de emociones en los procesos de enseñanza/aprendizaje. Sin embargo, son pocos los autores que han intentado medir continuadamente la experiencia emocional, fundamentalmente porque las herramientas de las que se ha dispuesto hasta ahora (cuestionarios y tests) eran tediosas para el sujeto de estudio. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 1897-1902  
5.
6 p, 90.3 KB La comprensión y distinción de enfoques interdisciplinarios a partir de la formulación de preguntas en educación ambiental para la sostenibilidad / Granados Sánchez, Jesús (Universitat de Girona) ; Collazo Expósito, Leslie Mahe (Universitat de Girona)
Uno de los grandes retos actuales en educación superior es cómo proporcionar una formación interdisciplinar que posibilite la resolución de problemas complejos. Este artículo presenta los resultados de una investigación que analiza una experiencia formativa realizada con una muestra de 160 alumnos de los grados de Maestro de Educación Primaria e Infantil, en la que se trabajan distintos enfoques interdisciplinares a partir de la formulación de buenas preguntas. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 3125-3130  
6.
8 p, 357.0 KB Las ideas previas sobre cambios físicos y químicos de la materia, y las emociones en alumnos de Educación Secundaria / Dávila Acedo, Mª Antonia (Universidad de Extremadura) ; Cañada Cañada, Florentina (Universidad de Extremadura) ; Sánchez Martín, Jesús (Universidad de Extremadura) ; Borrachero Cortés, Ana Belén (Universidad Internacional de la Rioja)
Es necesario detectar las ideas previas que poseen los alumnos antes de comenzar la enseñanza de nuevos contenidos. Por ello, el objetivo de esta investigación es detectar las ideas previas sobre los cambios físicos y químicos que poseen un grupo de alumnos de Educación Secundaria Obligatoria, así como las emociones que manifiestan hacia el aprendizaje de las reacciones químicas. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 3977-3984  
7.
6 p, 200.6 KB Consumo de suplementos nutricionales y sustancias nocivas en culturismo : implicaciones para su gestión / Sánchez Oliver, Antonio Jesús (Universidad de Sevilla) ; Fernández Gavira, Jesús (Universidad de Sevilla) ; Grimaldi Puyana, Moisés (Universidad de Sevilla) ; García Fernández, Jerónimo (Universidad de Sevilla)
2018
Revista de psicología del deporte, Vol. 27 Núm. 3 (2018) , p. 76-81 (Monográficos)  
8.
6 p, 170.8 KB Presentació : L'ensenyament de la geografia al segle XXI / Granados Sánchez, Jesús (Universitat de Girona) ; Batllori i Obiols, Roser (Universitat de Girona)
2017 - 10.5565/rev/dag.498
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 3 (setembre-desembre 2017) , p. 521-526 (Presentació)  
9.
10 p, 153.7 KB La contribución de la geografía de los niños y de las niñas a la enseñanza de la geografía / Malatesta, Stefano (Università degli Studi Milano Bicocca. Dipartimento di Scienze Umane per la Formazione "Riccardo Massa") ; Granados Sánchez, Jesús (Universitat de Girona)
Una de las principales aportaciones de las geografías de los niños y de las niñas a la disciplina geográfica ha sido su inclusión como actores de creación o producción de espacio, ya que lo utilizan y lo viven según sus necesidades y sus criterios, y lo hacen de forma legítima. [...]
Una de les aportacions principals de les geografies dels nens i de les nenes a la disciplina geogràfica ha estat la inclusió dels infants com a actors de creació o producció d'espai, ja que l'utilitzen i el viuen segons les seves necessitats i els seus criteris, i ho fan de manera legítima. [...]
L'une des principales contributions des géographies des enfants à la discipline de la géographie est l'inclusion des enfants en tant qu'agents créant de l'espace, car les enfants utilisent et produisent de l'espace aussi bien que les adultes. [...]
One of the contributions made by children's geographies to the field of geography is the inclusion of children as agents that create space, because children use and produce space as well as adults. We understand that schools should benefit from this knowledge and include it in the teaching of geography, so learners can better understand how they use space. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.483
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 3 (setembre-desembre 2017) , p. 631-640 (Estats de la qüestió)  
10.
15 p, 345.5 KB La formulación de buenas preguntas en didáctica de la geografía / Granados Sánchez, Jesús (Universitat de Girona)
El conocimiento avanza a medida que se formulan nuevas y buenas preguntas. El presente texto pretende evidenciar la importancia de las preguntas en el avance tanto epistemológico como didáctico de la enseñanza de la geografía. [...]
El coneixement avança a mesura que es formulen noves i bones preguntes. El present text pretén evidenciar la importància de les preguntes en l'avenç tant epistemològic com didàctic de l'ensenyament de la geografia. [...]
Le savoir progresse au fur et à mesure que de nouvelles et bonnes questions sont soulevées. Cet article vise à montrer l'importance des questions dans le progrès épistémologique et pédagogique de l'enseignement de la géographie. [...]
Knowledge advances through the formulation of new and wise questions. The purpose of this paper is to show the importance of questioning and enquiry in the epistemological and pedagogic advancement of geography education. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.495
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 3 (setembre-desembre 2017) , p. 545-559 (Articles)  

Articles : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
11 p, 237.9 KB Institutional determinants of public-private sector linkages / Lamo, Ana (European Central Bank) ; Pérez García, Javier J. (Banco de España) ; Sánchez-Fuentes, Antonio Jesús (Universidad Complutense de Madrid) ; Encuentro Economía Pública (20è : 2013 : Sevilla, Andalusia)
We estimate the probability of public sector leadership – defined as Granger causality from public to private sector wages – in a pool of 18 OECD countries as a function of countries’ institutional features. [...]
2013
Encuentro Economía Pública. Estado del bienestar: sostenibilidad y reformas. Sevilla, 20è : 2013  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
162 p, 5.1 MB Les Qüestions socialment vives i l'ensenyament de les ciències socials / Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Evans, Ronald W. ; Tutiaux-Guillon, Nicole ; Brusa, Antonio ; Musci, Elena ; Funes, Alicia Graciela ; López Facal, Ramón ; Anguera Cerarols, Carles ; González Valencia, Gustavo A. ; Granados Sánchez, Jesús ; Castañeda Meneses, Marta ; Berlanga, Joan ; Boixader i Corominas, Agnès ; Espí, Vicent ; Llusà i Serra, Juan ; Garrigó Fullola, Margarida ; Ortega, Jordi ; Nomen Recio, Jordi ; González Monfort, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Didàctica de les Ciències Socials ; Jornades de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (7es : 2010 : Bellaterra, Catalunya)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011. (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 97.)  
2.
152 p, 2.2 MB Energía del siglo XXI : perspectivas europeas y tendencias globales / Morata, Francesc ; Costa, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Escribano, Gonzalo ; Zapater Duque, Esther ; Sánchez de Tembleque, Luis Jesús ; Lanaia, Andrea ; Solorio, Israel, 1980-
Fins ara, el desenvolupament del mercat interior ha patit les limitacions derivades de la manca d'una política energètica comú i, en el pla internacional, la UE, fortament dependent dels aprovisionaments externs, no ha estat capaç de parlar amb una sola veu a l'hora de negociar acords de subministrament amb els seus principals proveïdors de petroli i gas, i amb els països de trànsit. [...]
Hasta ahora, el desarrollo del mercado interior ha sufrido las limitaciones derivadas de la falta de una política energética común y, en el plano internacional, la UE, fuertemente dependiente de los aprovisionamientos externos, no ha sido capaz de hablar con una sola voz a la hora de negociar acuerdos de suministro con sus principales proveedores de petróleo y gas, y con los países de tránsito. [...]

Institut Universitari d'Estudis Europeus 2009  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
73 p, 1.2 MB Dance movement patterns recognition / Solà Cerdán, Israel ; Sánchez Morales, Jesús ; Carrabina Bordoll, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Nijholt, Anton, dir. ; Reidsma, Dennis, dir. ; University of Twente (Enschede, The Netherlands) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
"Es tracta d'un projecte dividit en dues parts independents però complementàries, realitzades per autors diferents. Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia".
Part 1: The proposal of this project arises as a result of the necessity to obtain a greater interaction between people and machines. In our case, between the user and the application that reproduces a dancer. [...]
Part 1: La proposta d'aquest projecte sorgeix per la necessitat d'obtenir una major interacció entre persones i màquines. En el nostre cas, entre un usuari i una aplicació que reprodueix una ballarina. [...]

2007
4 documents

Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
4 p, 22.8 KB Educació per a la sostenibilitat [26064] / Granados Sánchez, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  
2.
3 p, 28.1 KB Mètodes cromatogràfics [20589] / Maspoch Andrés, Santiago ; Sánchez, Mª Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
2005-06
Llicenciat en Química [70]  

Fons personals i institucionals 3 registres trobats  
1.
44 p, 31.7 MB Dictamen / Carner i Romeu, Jaume ; Sánchez Diezma, Jesús ; Vilaseca i Casanovas, Josep ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1922  
2.
1 p, 632.3 KB Carta de Jesús Sánchez-Dehesa Moreno-Cid (Universidad Autónoma de Madrid) a Pere Pascual sol·licitant una beca del GIFT per a finalitzar la seva tesi. / Sánchez-Dehesa Moreno-Cid, Jesús ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1973  
3.
1 p, 750.7 KB Carta de Jesús Sánchez-Dehesa (Universidad Autónoma de Madrid) a Pere Pascual informant-lo de la seva situació professional respecte una ajuda per a la recerca del GIFT. / Sánchez-Dehesa Moreno-Cid, Jesús ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1973  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Sanchez, J J
15 Sanchez, J.
15 Sanchez, Javier
4 Sanchez, Jean-Charles
4 Sanchez, Jean-Charles
2 Sanchez, Jorge
2 Sanchez, Jose Luis
1 Sanchez, Jose-Javier
1 Sanchez, João Ricardo
1 Sanchez, Juan M.
1 Sànchez, Jonatan
2 Sànchez, Jordi
1 Sànchez, Jordi [director adjunt Fundació Jaume Bofill; professor associat de Ciència Política (Universitat Autònoma de Barcelona)]
15 Sánchez, J.
1 Sánchez, J. M.
2 Sánchez, J.M.
1 Sánchez, J.S.
1 Sánchez, Jairo Alejandro
15 Sánchez, Javier
15 Sánchez, Javier
1 Sánchez, Joan Antom
2 Sánchez, Joan Eugeni
2 Sánchez, Jordi
1 Sánchez, Jordi,
2 Sánchez, Jorge
1 Sánchez, Jorge Diego
2 Sánchez, Josep
2 Sánchez, Josep M.
12 Sánchez, José
2 Sánchez, José A.
1 Sánchez, José Antonio,
1 Sánchez, José Enrique
2 Sánchez, José Luis
1 Sánchez, José Miguel
6 Sánchez, José Ramón
1 Sánchez, José Ramón,
1 Sánchez, Juan
1 Sánchez, Juan Carlos
1 Sánchez, Juan Domingo
1 Sánchez, Juan,
1 Sánchez, Juanma
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.