Resultats globals: 74 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 20 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 12 registres trobats
Materials acadèmics, 40 registres trobats
Articles 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
23 p, 365.4 KB La enseñanza auténtica de competencias profesionales : un proyecto de aprendizaje recíproco instituto-universidad / Monereo i Font, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sànchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suñé, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)
La presente investigación se inscribe en un proyecto de innovación educativa – ARCPRO-consistente en la promoción recíproca de competencias profesionales entre estudiantes de Psicología de la Universitat Autònoma de Barcelona y profesores de dos centros de enseñanza secundaria. [...]
The present investigation is part of a project of teaching innovation – ARCPRO – consisting in the reciprocal promotion of professional competences between psychology students at the Autonomous University of Barcelona and teachers in two high schools. [...]

2012
Profesorado : revista de currículum y formación del profesorado, Vol. 16 Núm. 1 (Enero-Abril 2012) , p. 79-101  
2.
10 p, 1.2 MB Caracterització de noves poblacions de falguera reial (Osmunda regalis) al Montseny (Catalunya) i proposta d'ús d'aquesta espècie com a indicador de sistemes fluvials. / Pié, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Sánchez Mateo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Boada, Martí 1949- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Es caracteritzen noves poblacions de falguera reial al curs alt del riu Tordera i a les rieres de la Castanya i de la Bascona, al Montseny (Catalunya). A partir de l’estructura d’aquestes poblacions i de les comunitats vegetals on es desenvolupa la falguera reial, podem concloure que es troben en bon estat de conservació, per l’elevat nombre de plançons i per la presència de peus en estat reproductiu, així com també per l’existència de nuclis amb densitats elevades, bàsicament concentrades al curs principal de la Tordera. [...]
Here, we characterize new populations of the royal fern found at the headwaters of the Tordera river and its tributaries Castanya and Bascona streams (Montseny mountains, Catalan Prelitoral range). From the population structure of the fern and the plant communities where this species develops, we conclude that the royal fern has a good conservation status; this was related with the high number of seedlings and the existence of reproductive stands, and with the occurrence of dense leaf clusters, mostly located in the Tordera river. [...]

2009
Acta Botanica Barcinonensia, Vol. 52 (2009) , p. 115-124  
3.
10 p, 100.6 KB Proyectos de aprendizaje-servicio para la docencia, intervención e investigación educativa sostenible en contextos de exclusión social / Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García Romero, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Padrós Castells, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Macías Gómez-Estern, Beatriz (Universidad Pablo de Olavide) ; Marco Macarro, María José (Universidad Pablo de Olavide) ; Martínez Lozano, Virginia (Universidad Pablo de Olavide)
'Clase Mágica-Sevilla' y 'Proyecto Shere Rom' son proyectos de aprendizaje-servicio universitarios que trabajan con minorías culturales en contextos de exclusión social. Desarrollan innovaciones educativas en las cuales estudiantes universitarios colaboran con miembros de minorías culturales. [...]
'Clase Mágica-Sevilla' and 'Shere Rom Project' are university-based Learning-Service projects that work with cultural minorities in contexts of social exclusion. They develop educational innovations in which university students collaborate with members of cultural minorities. [...]
'Clase Mágica-Sevilla' et 'Projet Shere Rom' sont des projets universitaires d’apprentissage, qui s’adressent aux minorités culturelles en situation d’exclusion social. L’objectif est de développer des innovations éducatives, réussir à atteindre son but grâce aux étudiants universitaires qui collaborent avec des membres des minorités culturelles. [...]

2018
Revista española de desarrollo y cooperación, Núm. 42 (2018) , p. 64-96  
4.
22 p, 553.0 KB Exploring the value of service learning : students' assessments of personal, procedural and content learning / García Romero, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona)
Research into Service Learning (S-L) has investigated the value of this pedagogy to construct student learning and foster commitment to social issues. Most research focuses on the positives outcomes of S-L, without considering comparison with other practices. [...]
La investigación en Aprendizaje Servicio (ApS) ha estudiado el valor de esta pedagogía para construir el aprendizaje de los estudiantes y fomentar el compromiso con los problemas sociales. La mayoría de las investigaciones se centran en los resultados positivos del ApS, sin comparar con otras prácticas. [...]

2018 - 10.15581/004.35.557-577
Estudios sobre educación, Vol. 35 (2018)  
5.
15 p, 7.1 MB Growth suppression by MYC inhibition in small cell lung cancer cells with TP53 and RB1 inactivation / Fiorentino, Francesco Paolo (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Medicina Predictiva i Personalitzada del Càncer) ; Tokgün, Elvan (Institut d'Investigació Germans Trias i Pujol. Institut de Medicina Predictiva i Personalitzada del Càncer) ; Solé-Sánchez, Sònia (Institut d'Investigació Germans Trias i Pujol. Institut de Medicina Predictiva i Personalitzada del Càncer) ; Giampaolo, Sabrina (Institut d'Investigació Germans Trias i Pujol. Institut de Medicina Predictiva i Personalitzada del Càncer) ; Tokgün, Onur (Institut d'Investigació Germans Trias i Pujol. Institut de Medicina Predictiva i Personalitzada del Càncer) ; Jauset, Toni (Institut d'Oncologia de la Vall Hebron) ; Kohno, Takashi (National Cancer Center Research Institute (Tokyo)) ; Perucho, Manuel (Institut d'Investigació Germans Trias i Pujol. Institut de Medicina Predictiva i Personalitzada del Càncer) ; Soucek, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Yokota, Jun (Institut d'Investigació Germans Trias i Pujol. Institut de Medicina Predictiva i Personalitzada del Càncer)
Small cell lung cancer (SCLC) is the most aggressive type of lung cancer with high mortality. One of the MYC family genes, MYC, MYCL or MYCN, is amplified in ~20% of the SCLCs; therefore, MYC proteins are potential therapeutic targets in SCLC patients. [...]
2016 - 10.18632/oncotarget.8826
Oncotarget, Vol. 7, Num. 21 (May 2016) , p. 31014-31028  
6.
17 p, 1.0 MB Expression of the maize ZmGF14-6 gene in rice confers tolerance to drought stress while enhancing susceptibility to pathogen infection / Campo Sánchez, Sonia (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Peris Peris, Cristina (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Montesinos Barreda, Laura (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Peñas Civit, Gisela (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Messeguer, Joaquima (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; San Segundo, Blanca (Centre de Recerca en Agrigenòmica)
14-3-3 proteins are found in all eukaryotes where they act as regulators of diverse signalling pathways associated with a wide range of biological processes. In this study the functional characterization of the ZmGF14-6 gene encoding a maize 14-3-3 protein is reported. [...]
2011 - 10.1093/jxb/err328
Journal of experimental botany, Vol. 63, issue 2 (Jan. 2012) , p. 983-999  
7.
36 p, 3.8 MB Small RNA-based antiviral defense in the phytopathogenic fungus Colletotrichum higginsianum / Campo Sánchez, Sonia (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Gilbert, Kerrigan B. (Donald Danforth Plant Science Center) ; Carrington, James C. (Donald Danforth Plant Science Center)
Even though the fungal kingdom contains more than 3 million species, little is known about the biological roles of RNA silencing in fungi. The Colletotrichum genus comprises fungal species that are pathogenic for a wide range of crop species worldwide. [...]
2016 - 10.1371/journal.ppat.1005640
Plos pathogens, Vol. 12, no. 6 (June 2016) , e1005640  
8.
13 p, 4.1 MB Production of cecropin A antimicrobial peptide in rice seed endosperm / Bundó Barberà, Mireia (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Montesinos Barreda, Laura (Universitat de Girona. Institut de Tecnologia Agroalimentària) ; Izquierdo, Esther (Institut national de la recherche agronomique (França)) ; Campo Sánchez, Sonia (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Mieulet, Delphine (Centre de coopération internationale en recherche agronomique pour le développment) ; Guiderdoni, Emmanuel (Centre de coopération internationale en recherche agronomique pour le développment) ; Rossignol, Michel (Institut national de la recherche agronomique (França)) ; Badosa Romañó, Esther (Universitat de Girona. Institut de Tecnologia Agroalimentària) ; Montesinos Seguí, Emilio (Universitat de Girona. Institut de Tecnologia Agroalimentària) ; San Segundo, Blanca (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Coca López, María (Centre de Recerca en Agrigenòmica)
Background: Cecropin A is a natural antimicrobial peptide that exhibits rapid, potent and long-lasting lytic activity against a broad spectrum of pathogens, thus having great biotechnological potential. [...]
2014 - 10.1186/1471-2229-14-102
BMC plant biology, Vol. 14 (April 2014) , art 102  
9.
37 p, 412.2 KB Creando vínculos entre Universidad y Comunidad : el proyecto Shere Rom, una experiencia de aprendizaje servicio en la Facultad de Psicología de la Universitat Autònoma de Barcelona / Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Padrós Castells, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este trabajo se describe el proyecto Shere Rom, un entramado de vínculos entre la Universitat Autònoma de Barcelona, comunidades gitanas y escuelas públicas del área metropolitana de Barcelona. [...]
In this article we describe the project Shere Rom, a network of links between the Autonomous University of Barcelona, gypsie communities and public schools in the metropolitan area of Barcelona. The analysis of the experience highlights two key elements of service learning: a) the project promotes the social return of the university to society, responding to real needs through educational intervention that is developed under the frame of research projects; b) promotes, in college students, the acquisition of knowledge and the development of its own training curriculum skills through participation in a real project and community involvement. [...]

2016
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio, Núm. 2 (2016) , p. 33-69  
10.
5 p, 226.6 KB La escuela vista por las familias. Proyecto migratorio frente a construcción minoritaria / Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Padrós Castells, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona)
La inclusión escolar de los miembros de grupos minoritarios presenta un patrón irregular. Mientras que la mayoría de los estudiantes que pertenecen a ciertas comunidades de inmigrantes tienen un rendimiento escolar similar a los estudiantes autóctonos, otros grupos tienen tasas alarmantes de absentismo, abandono y fracaso escolar. [...]
School inclusion of minority groups' members presents an uneven pattern. While most students belonging to certain immigrant communities have a school achievement similar to native students, other groups have alarming rates of school failure, absenteeism and early drop out. [...]

2015
Papeles de trabajo sobre cultura, educación y desarrollo humano (PTCEDH), Vol. 11, núm. 2 (2015) , p. 64-68  

Articles : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
11 p, 166.9 KB Peer-practual : una tutoria entre iguals interprofessional als estudis de magisteri i psicopedagogia / Monereo i Font, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Duran, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanch, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Es presenta una experiència d’innovació didàctica consistent en la realització conjunta de pràctiques professionals entre estudiants de Magisteri d’educació Infantil i Educació Primària, i estudiants de Psicopedagogia. [...]
The authors of this communication presents the results of a didactic innovation experience, based on professional practices between undergraduates studying to become Pre-school or Primary Teachers, and Psychopedagogy students. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
6 p, 10.0 MB Autovaloración de estudiantes universitarios de su participación en programas de aprendizaje-servicio orientados a la inclusión educativa de menores en riesgo de exclusión social. / Martínez Lozano, Virginia (Universidad Pablo de Olavide) ; Macías Gómez-Estern, Beatriz (Universidad Pablo de Olavide) ; Marco Macarro, María José (Universidad Pablo de Olavide) ; Regla, María (Universidad Pablo de Olavide) ; Rodríguez, Rosa María (Universidad Pablo de Olavide) ; Blázquez, Alfonso (Universidad Pablo de Olavide) ; Mateos, Cristina (Universidad Pablo de Olavide) ; Melero, Noelia (Universidad Pablo de Olavide) ; Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Luque Cubero, María José (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Padrós Castells, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez, Miriam (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Laura de (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Zang, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Murcia : Ediciones de la Universidad de Murcia , 2016
Aprendizaje-servicio, desarrollo y comunidades profesionales de aprendizaje en educación superior, 2016, p. 288-293  

Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
215 p, 8.2 MB Seguiment d’indicadors socioecològics a la conca de la Tordera : memòria 2014 / Boada, Martí 1949- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Sánchez Mateo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Miralles, Marta (Ajuntament de Sant Celoni) ; Observatori de la Tordera
2014 (Observatori de la Tordera)  
2.
179 p, 6.7 MB Seguiment d’indicadors socioecològics a la Conca de la Tordera : memòria 2013 / Boada, Martí 1949- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Sánchez Mateo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Miralles, Marta (Ajuntament de Sant Celoni) ; Observatori de la Tordera
2013 (Observatori de la Tordera)  
3.
178 p, 4.4 MB Seguiment d’indicadors socioecològics a la conca de la Tordera : memòria 2012 / Boada, Martí 1949- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Sánchez Mateo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Miralles, Marta (Ajuntament de Sant Celoni) ; Maneja Zaragoza, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Observatori de la Tordera
2012 (Observatori de la Tordera)  
4.
447 p, 5.7 MB Biodiversitat urbana, la ciutat com un ecosistema : el cas de les ciutats de Barcelona i de Valls / Marlès Magre, Jaume, autor ; Boada, Martí, 1949-, supervisor acadèmic ; Sánchez Mateo, Sònia, supervisor acadèmic ; Pallarès Barberà, Montserrat, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
Actualment s'està experimentant un creixement de la població humana a les ciutats i àrees urbanes. Des d'inicis del segle XXI, el 85% dels europeus viu en ciutats i més de la meitat de la població de tot el planeta viu en ciutats. [...]
Nowadays, there is a population increase in both cities and urban areas. From the beginning of the XXI century, 85% of the Europeans live in cities, as well as more than half of the world population. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
5.
747 p, 12.4 MB 9 anys sent paya, 9 anys agitanant-me : un estudio del ciclo vital en una comunidad gitana / Padrós Castells, Marta, autor ; Lalueza Sazatornil, José Luis, supervisor acadèmic ; Sànchez Busqués, Sònia, supervisor acadèmic ; Crespo Garcia, Isabel, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Han pasado 9 años desde que llegué a la comunidad gitana de La Lluna y descubrí que era paya y empecé a agitanarme. El desarrollo es un proceso cultural. De esta manera, para poder acercarnos al desarrollo de la comunidad gitana de La Lluna y a sus prácticas culturales es necesario conocer su ciclo vital, cómo se producen las transiciones ecológicas en este ciclo vital y qué roles están asociados a las distintas etapas. [...]
9 years ago I was introduced in the roma community of La Lluna and I found I was paya and I started gypsying me. The development is a cultural process. Thus, to approach to the development of the roma community of La Lluna and their cultural practices is necessary to know their life cycle, how ecological transitions occur in this life cycle and what roles are associated with the different stages. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
182 p, 4.8 MB Role of miR7695 in controlling OsNramp6 (Natural resistance-associated macrophage protein 6) expression and defense responses in rice plants / Peris Peris, Cristina ; San Segundo, Blanca, dir. (Institut de Biologia Molecular de Barcelona) ; Campo Sánchez, Sonia, dir. (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Martos Arias, Soledad, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia
Los microARNs (mirARNs) son un clase de pequeños ARNs no codificantes que actúan como reguladores de la expresión génica, y juegan un papel determinante en procesos fisiológicos de las plantas, en los que se incluyen procesos del desarrollo, señalización hormonal, y procesos tanto de estrés abiótico como biótico. [...]
MicroRNAs (miRNAs) are key regulators of gene expression in a wide range of plant physiological processes, including developmental processes, hormone signaling, and responses to environmental stress, biotic and abiotic stress. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
235 p, 2.4 MB Actitudes de estudiantes sin discapacidad hacia la inclusión de estudiantes con discapacidad en la educación superior / Salinas Alarcón, Marcela ; Sànchez Busqués, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La presente tesis doctoral se relaciona con las actitudes de estudiantes sin discapacidad hacia la inclusión de estudiantes con discapacidad en la educación superior. Desde esta perspectiva, los objetivos del estudio fueron: 1) conocer las actitudes de estudiantes sin discapacidad hacia la inclusión de estudiantes con discapacidad en la educación superior, 2) identificar la relación de sus actitudes con variables sociodemográficas y experiencia con la discapacidad y 3) indagar acerca de variables predictoras de la disposición de los estudiantes sin discapacidad a apoyar el proceso de inclusión de compañeros con discapacidad en una universidad chilena. [...]
The present doctoral dissertation is related to non-disabled students' attitudes towards inclusion of students with disabilities in higher education. From this perspective, the objectives of the study were to following: 1) To know the attitudes of non-disabled students towards inclusion of students with disabilities in higher education, 2) To identify the relationship of their attitudes and sociodemographic variables and experience with disability and 3) To investigate variables predicting willingness of students without disabilities to support the process of inclusion of classmates with disabilities in a Chilean university. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
8.
110 p, 7.6 MB Anàlisi socioecològica a la vall de Santa Fe (massís del Montseny) : la transformació del paisatge a través de la història ambiental / Sànchez Mateo, Sònia ; Boada, Martí 1949-, dir. (Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia
El canvi energètic succeït a mitjans del segle XX, en el procés de substitució dels dendrocombustibles pels combustibles fòssils, és un dels factors determinants en relació al fenomen de l'abandonament del sector primari, amb la consegüent desaparició de masos agrosilvoramaders o bé la seva reconversió cap al sector terciari. [...]
Energetic change occurred in the middle of the XXth Century due to the replacement process of dendrofuels by fossil fuels is one of the main factors in relation with primary sector abandonment. As a consequence, masos (Catalan traditional farmhouses supported by agricultural, forestry and livestock activities) were abandoned or restructured into tertiary sector. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
4 documents
9.
37 p, 2.9 MB Anàlisi del sistema agroecològic de Vila-seca : proposta de guia per a la descoberta del medi / Palacios Romero, Sandra ; Boada, Martí 1949- (Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Sánchez Mateo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
S'ha elaborat una anàlisi del sistema agroecològic del municipi de Vila-seca (Tarragonès) per tal de realitzar en segon lloc, una proposta de guia per a la descoberta del medi per a infants d'entre 8 i 10 anys. [...]
Se ha elaborado un análisis del sistema agroecológico del municipio de Vila-seca (Tarragonés) para realizar en segundo lugar, una propuesta de guía de descubrimiento del medio para escolares de entre 8 y 10 años. [...]
It has been made an analysis of agro-ecological system of Vila-seca's town (Tarragonés) with the proposal of make an environmental education guide for schoolchildren between 8 and 10 years. From fieldwork in the study area it has been inventoried different socio-environmental heritage items that are considered of high importance in the territory. [...]

2011
4 documents
10.
11 p, 275.7 KB Home i natura a la Vall de Riells / Bonàs Piella, Alba ; Boada, Martí 1949- (Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Carmona Jové, Eva ; Sánchez Mateo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Considerant l'absència d'estudis ambientals previs a la Vall de Riells (Bigues i Riells, Vallès Oriental), i l'evident necessitat de gestió de l'espai a causa de la sobrefreqüentació antròpica, s'ha realitzat aquesta diagnosi ambiental. [...]
Considerando la ausencia de estudios ambientales previos en la Vall de Riells (Bigues i Riells, Vallès Oriental), y la evidente necesidad de gestión del espacio debido a la sobrefrecuentación antrópica, se ha realizado esta diagnosis ambiental. [...]
As a result of the absence of previous environmental studies in Vall de Riells (Bigues i Riells, Vallès Oriental), and the evident need of management due to excessive anthropic presence, it has been realized this environmental diagnostic. [...]

2010
7 documents

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 77.8 KB Eines i Habilitats per la Intervenció Psicosocial i Comunitària [42590] / Lalueza Sazatornil, José Luis ; Pujol Tarrés, Joan ; Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Padros Castells, Marta ; García Romero, David ; Sánchez Busques, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Indentificar i analitzar diferents marcs de comprensió que guien la intervenció psicosocial i comunitària. Conèixer les principals eines per la planificació i l'avaluació de processos d'intervenció. [...]
Identificar y analizar diferentes marcos de comprensión que guían la intervención psicosocial y comunitaria. Conocer las principales herramientas para la planificación y la evaluación de procesos de intervención. [...]

2018-19
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
2 documents
2.
9 p, 98.5 KB Canvi Global [42404] / Maneja Zaragoza, Roser ; Ziveri, Patrizia ; Langemeyer, Johannes ; Sánchez Mateo, Sonia ; Baró Porras, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
La comprensió dels processos biològics, físics i socials relacionats amb el canvi global, així com la seva interacció, són alguns El curs cobreix una àmplia varietat de tipologies d'impacte relacionats amb el canvi glo Els principals objectius del curs es resumeixen a continuació: - identificar diferents tipologies d'impactes relacionats amb el canvi global 1 - explorar una varietat d'escales espacials i temporals - distingir altres forces que influeixen (exemple, clima) en el canvi global - analitzar les manifestacions de canvi global a partir de l'ús del sòl, la biodiversitat, el cicle global del carboni, impacte i reperc - identificar les diferents aproximacions al canvi global a través de l'anàlisi de les àrees protegides (reserves de la biosfera, àre.
The understanding of the biological, physical and social processes related to Global Change, and their interaction, are some of the main current challenges, not only because of its complexity, but also due to the necessity of finding solutions to the negative impacts caused by such changes. [...]
La comprensión de los procesos biológicos, físicos y sociales relacionados con el cambio global y su interacción son algunos de los principales desafíos actuales, no sólo por su complejidad, si no también por la necesidad de encontrar soluciones a los impactos negativos causados por dichos cambios. [...]

2018-19
Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1159]
3 documents
3.
5 p, 78.2 KB Introducció a la metodologia científica i als processos psicològics bàsics [101729] / Edo Izquierdo, Silvia ; Losilla Vidal, José María ; Vives Brosa, Jaume ; Lorente Sanchez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura ha de formar als alumnes en les bases de la documentació i de la metodologia científica; aconseguint que l'alumne sigui competent per demostrar que compren i empren correctament la terminologia i la metodologia pròpies de la recerca científica. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
4.
3 p, 73.8 KB Anàlisi de la Pràctica Psicosocial [42778] / Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Padros Castells, Marta ; Sánchez Busques, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Comprendre i analitzar casos concrets d'intervenció psicosocial Relacionar les dimensions teòriques i pràctiques de la intervenció psicosocials Desenvolupar habilitats comunicatives per a exposar temes i casos Participar en la construcció d'un coneixement col·laboratiu.
Comprender y analizar casos concretos de intervención psicosocial Relacionar las dimensiones teóricas y prácticas de la intervención psicosociales Desarrollar habilidades comunicativas para exponer temas y casos Participar en la construcción de un conocimiento colaborativo.

2018-19
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
2 documents
5.
6 p, 86.2 KB Psicologia Evolutiva I [102575] / Peralta Serrano, Alicia ; Padros Castells, Marta ; Camps Soler, Silvia ; Sánchez Busques, Sonia ; Cirera Amores, Maria Carme ; Rubio Garcia, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El programa de Psicologia Evolutiva I aporta una introducció clara i simplificada de diferents interpretacions dels canvis i transformacions psicològiques que ocorren en les persones durant la seva vida. [...]
El programa de Psicología Evolutiva I aporta una introducción clara y simplificada de diferentes interpretacione s de los cambios y transformaciones psicológicas que ocurren en las personas a lo largo de su vida. [...]

2018-19
Grau en Psicologia [954]
2 documents
6.
4 p, 74.2 KB Pràctiques Externes d'Intervenció Psicosocial [42599] / Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Domènech Argemí, Miquel ; Elejabarrieta Olabarri, Francisco Javier ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Pujal Llombart, Margot ; Pujol Tarrés, Joan ; Feliu Samuel Lajeunesse, Joel ; Martínez Martínez, Luz María ; Cubells Serra, Jenny ; Rojas Arredondo, Jesus ; Padros Castells, Marta ; Albizu Soriano, Maria Belen ; Tirado Serrano, Francisco Javier ; Arenas i Guarch, Sergi ; Linares Alegret, Clara ; Camps Soler, Silvia ; Sánchez Busques, Sonia ; Rubio Garcia, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
. - Utilitzar les eines adquirides per a la detecció de necessitats i avaluació de les demandes presents en l'àmbit d'intervenció específic. 1 . - Aplicar tècniques d'intervenció i avaluació adequades per a les problemàtiques i situacions identificades i els plans d'acció desenvolupats. [...]
. - Utilizar las herramientas adquiridas para la detección de necesidades y evaluación de las demandas presentes en el ámbito de intervención específico. . - Aplicar técnicas de intervención y evaluación idóneas para las problemáticas y situaciones identificadas y 1 . [...]

2018-19
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
2 documents
7.
6 p, 84.0 KB Mètodes, Dissenys i Tècniques d'Investigació [102566] / Portell Vidal, Mariona ; Fauquet Ars, Jordi ; Fornieles Deu, Albert ; Angulo Brunet, Ariadna ; Granero Pérez, Rosario ; Vives Brosa, Jaume ; Redolar Ripoll, Diego ; Lorente Sanchez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
"Mètodes, dissenys i tècniques d'investigació" és la primera assignatura metodològica del pla d'estudis de Psicologia i pertany a la matèria "Estadística". S'imparteix el segon semestre de primer curs. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
8.
5 p, 85.4 KB Tècniques de Gestió de la Informació [102555] / Losilla Vidal, José María ; Lorente Sanchez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
"Tècniques de gestió de la informació" és una assignatura de caràcter optatiu que forma part de la matèria "Metodologia aplicada a les Ciències del Comportament". S'imparteix en el primer semestre del quart curs i està vinculada a les mencions d' "Anàlisi i intervenció en Psicologia social" i de "Psicologia del treball i les organitzacions". [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]
3 documents
9.
6 p, 88.3 KB Mètodes d'investigació en logopèdia [101691] / Vives Brosa, Jaume ; Losilla Vidal, José María ; Lorente Sanchez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
"Mètodes d'investigació en logopèdia" s'imparteix en el primer semestre de segon curs del grau de logopèdia. Ha de proporcionar les bases indispensables per una correcta aplicació del mètode de recerca i l'anàlisi de dades. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
10.
3 p, 1.8 MB Psicologia evolutiva II [26915] / Peralta, Alicia ; Izquierdo, Conrad ; Luque, María José ; Sánchez, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2003-04
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Sanchez, Sebastià
8 Sanchez, Sebastián
15 Sanchez, Sonia
15 Sanchez, Sònia
15 Sànchez, Sònia
1 Sánchez, S.
1 Sánchez, Samuel
1 Sánchez, Sara
1 Sánchez, Saskia
8 Sánchez, Sebastián
15 Sánchez, Sonia
1 Sánchez, Susana
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.