Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
3 p, 466.4 KB Audiovisual 2.0 : narratives, recepció i consum en els nous hipertextos / Lacalle Zalduendo, María Rosario (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Sánchez-Navarro, Jordi (Universitat Oberta de Catalunya. Estudios de Ciencias de la Información y de la Comunicación)
Aquest número especial d'Anàlisi. Quaderns de comunicació i cultura recull reflexions i debats sobre les diferents formes dels continguts audiovisuals contemporanis i les transformacions que els nous processos tecnològics, socials i comunicatius estan provocant en els diferents mitjans, i en els àmbits de la construcció de relats, la producció i el consum i la recepció.
2012 - 10.7238/a.v0iM.1497
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. monogràfic (febrer 2012) , p. 1-3  
2.
14 p, 124.6 KB Un enfoque emergente en la investigación sobre comunicación : los videojuegos como espacios para lo social / Sánchez-Navarro, Jordi (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació) ; Aranda, Daniel (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació)
Más allá de su importancia como producto de la industria del entretenimiento, el videojuego se constituye en un producto comunicativo que como cualquier otro incluye una importante dimensión social. [...]
Beyond its importance as a product of the entertainment industry, video games have become a communicative product that, like any other, includes an important social dimension. Some debates installed in the collective imagination have created a kind of common sense that emphasizes its nature as mere play and the potential dangers of their use, while its powerful potential as a vector for innovation in certain communication practices related to the emergence of new audiences have only been partially studied. [...]

2010 - 10.7238/a.v0i40.1149
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 40 (2010) , p. 129-142  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.