Resultats globals: 13 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 1 registres trobats
Documents de recerca, 11 registres trobats
Articles, 1 registres trobats
Materials de curs 1 registres trobats  
1.
4 p, 74.1 KB Economia de la Comunicació [103098] / Garnatxe Masmitja, Anna ; Sabater Casals, Marta ; Pahisa Fontanals, Frederic ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
69 p, 3.2 MB Health and Communications : pla d'empresa per una agència de comunicació especialitzada en salut / Amer Orfila, Paula ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada cop és més important per a qualsevol persona, ja no només aquelles que hagin estudiat economia o administració d'empreses, saber elaborar un pla d'empresa. Avui en dia, qualsevol persona ha d'estar capacitada, amb l'assessorament adequat, per desenvolupar una idea i portar-la a terme amb la creació d'una nova empresa. [...]
Cada vez es más importante para cualquier persona, ya no solo aquellas que hayan estudiado economía o administración de empresas, saber elaborar un plan de empresa. Hoy en día, cualquier persona tiene que estar capacitada, con el asesoramiento adecuado, para desarrollar una idea y llevarla a cabo con la creación de una nueva empresa. [...]
It is increasingly important to anyone, not only for those who have studied economics or management, to know how to elaborate a business plan. Nowadays, anyone has to be able, with the appropriate advice, to develop an idea and carry it out with the creation of a new business. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
63 p, 3.2 MB Departamento de Comunicación para Cabau Hotels / Mehlbaum Reixach, Laia ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un departament de comunicació per Cabau Hotels, una cadena hotelera d'origen mallorquí que compta amb 6 hotels, 1 restaurant i 1 bar, repartits entre Balears i Canàries. [...]
Este proyecto consiste en la creación de un departamento de comunicación para Cabau Hotels, una cadena hotelera de origen mallorquín que cuenta con 6 hoteles, 1 restaurante y 1 bar, repartidos entre Baleares y Canarias. [...]
This project consists of the creation of a communication department for Cabau Hotels, a hotel chain of Mallorcan origin that has 6 hotels, 1 restaurant and 1 bar, distributed between the Balearic and the Canary Islands. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
91 p, 4.7 MB B.Unique : creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda. / Medina Trujillo, Andrea ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball és el pla empresarial d'una agència de comunicació especialitzada en moda. Aquest detalla tots els aspectes que cal tenir en compte per la creació d'una agència de comunicació, a més de realitzar un estudi exhaustiu del mercat en el qual es pretén introduir.
El presente trabajo es un plan empresarial de una agencia de comunicación especializada en moda. Éste detalla todos los aspectos que se deben tener en cuenta para la creación de una agencia de comunicación, además de realizar un estudio exhaustivo del mercado en el cual pretende introducirse.
This is the business plan of a communication agency specialised in fashion. It tells in detail all the aspects that you must keep in mind for the creation of a communication agency, as well as it realises an exhaustive study of the market in which it pretends to introduce itself.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
86 p, 2.7 MB Proyecto empresarial de la aplicación Uuve / González Franco, Jordi ; Ordóñez García, Marta ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte empresarial d' "Uuve", un nou mitjà de comunicació que es presenta en una aplicació per a telèfons mòbils intel·ligents i tauletes. La seva característica principal és el format de les notícies, que seran vídeos d'un minut aproximadament en els quals la informació s'explicarà mitjançant una veu 'en off' o text sobreimpressionat a la pantalla.
Proyecto empresarial de "Uuve", un nuevo medio de comunicación que se presenta en una aplicación para teléfonos móviles inteligentes y tabletas. Su característica principal es el formato de las noticias, que serán vídeos de un minuto aproximadamente en los que la información se explicará mediante una voz 'en off' o texto sobreimpresionado en la pantalla.
Business plan for "Uuve", a new medium presented as an application for smartphones and tablets. The presentation of every piece of news is its main feature: they will be reported in one-minute videos in which the information will be explained by a voiceover narrator or written on the screen.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
108 p, 5.1 MB EventSO : organización de eventos solidarios para entidades sociales sin ánimo de lucro / Carqueijeda Molinillo, Úrsula ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
EventSO és una empresa organitzadora d'esdeveniments destinats a entitats socials que són membres de la Taula d'Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. El seu esperit i filosofia pretén conscienciar i sensibilitzar la població de les problemàtiques reals presents a la societat. [...]
EventSO es una empresa organizadora de eventos destinados a entidades sociales que son miembros de la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. Su espíritu y filosofía pretende concienciar y sensibilizar a la población de las problemáticas reales presentes en la sociedad. [...]
EventSO is an event organising company for social entities who are members of Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya. Its spirit and philosophy aims to make the population aware of the real problems present in society. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
90 p, 3.6 MB Pla empresarial de Ràdio Cervera : una emissora local de proximitat / Pulido Secanell, Núria ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ràdio Cervera és una emissora municipal emplaçada a la capital de la Segarra, que neix amb l'objectiu de cobrir el buit comunicatiu de la zona. L'emissora pot escoltar-se a través del web i de l'aplicació mòbil, a banda del receptor convencional, oferint un servei radiofònic diürn amb una graella de programació variada i amb contingut d'interès per al seu públic objectiu. [...]
Ràdio Cervera es una emisora municipal situada en la capital de la Segarra, que nace con el objetivo de rellenar el vacío comunicativo existente en la zona. La emisora puede escucharse a través de la web y de la aplicación móvil, además del receptor convencional, ofreciendo un servicio radiofónico diurno con una parrilla de programación variada y con contenido de interés para su público objetivo. [...]
Ràdio Cervera is a local radio station located in the capital of la Segarra which is born with the aim of covering the lack of media in that area. The radio station can be listened through its website and the mobile phone app apart from the conventional radio receiver offering a day service with a wide range of programmes and engaging content. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
61 p, 3.1 MB Periodisme de dades : anàlisi del discurs dels partits polítics a Twitter durant la campanya electoral de les eleccions generals espanyoles de 2015 / Ibáñez Sabran, Tristan ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en l'elaboració d'una peça informativa que inclou contingut extret i expressat a través de les rutines productives pròpies del periodisme de dades. Això inclou obtenció, anàlisi i visualització d'un conjunt de dades, en aquest cas una base de 13. [...]
El trabajo consiste en la elaboración de una pieza informativa que incluye contenido extraído y expresado a través de las rutinas productivas propias del periodismo de datos. Esto incluye la obtención, análisis y visualización de un conjunto de datos, en este caso una base de 13. [...]
The project involves the development of a journalistic piece that includes content extracted and expressed through the productive routines of data journalism. This includes the gathering, analysis and visualization of a data set of 13,520 tweets of the four political parties and their leaders, extracted during the election campaign of the Spanish general elections of 2015, and the explanation of each of these phases. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
59 p, 1.3 MB Proyecto empresarial de la revista digital "Objetivo Día B" / Aragonés González, Laia ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau presenta el pla d'empresa de la revista digital "Objetivo Día B", especialitzada en fotografia de boda. Aquesta publicació en línia és trimestral i està recolzada per una pàgina web pròpia on també es generarà nous continguts i les xarxes socials més populars per a fer-ne difusió. [...]
Este trabajo de fin de grado presenta el plan empresarial de la revista digital "Objetivo Día B", especializada en fotografía de boda. Esta publicación en línea es trimestral y está apoyada por una página web propia, en la que también se generará contenido y las redes sociales más populares para su difusión. [...]
This Final Project presents a business plan for the digital magazine "Objetivo Día B", specialised in wedding photography. It is a quarterly online publication and it is supported by a website where new contents are posted; also social networks play an important role in online diffusion. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
103 p, 4.7 MB Elaboració del pla empresarial de El RETO, una revista poliesportiva i creació del capítol pilot de la mateixa / Torné, Natalia ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El proyecto consiste en la elaboración de un plan empresarial de un nuevo medio de comunicación. Se trata de la creación de una revista polideportiva, impresa y mensual dirigida a los propios deportistas. [...]
The project involves the development of a business plan for a new medium. It is the creation of a sports magazine, printed monthly and aimed at athletes themselves. This work also includes the number of pilot Reto. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
10.
61 p, 2.6 MB Becoming Editors / Solanes Calderón, Marc ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es vertebra al voltant de la creació d'una empresa periodística, a cavall entre una editorial tradicional i una revista, on es transgredeix el sistema editorial i de mitjans vigent fins avui dia amb el propòsit de donar a conèixer temes silenciats mediàticament amb un objectiu social, així com també ajudant a integrar al mercat laboral tots aquells joves i periodistes emprenedors que no és capaç d'absorbir el sistema actual.
Este proyecto se vertebra en torno a la creación de una empresa periodística, a caballo entre una editorial tradicional y una revista, donde se transgrede el sistema editorial y de medios vigente hasta hoy en día con el propósito de dar a conocer temas silenciados mediáticamente con un objetivo social, a la par que ayudando a integrar en el mercado laboral todos aquellos jóvenes y periodistas emprendedores que no es capaz de absorber.
This project revolves around the creation of a journalistic enterprise, between a traditional editorial and a journal publishing, which transgresses the media and publishing system in force until today with the aim of presenting the silenced media topics and with a strong social objective, as well as helping to integrate into the labor market all those young entrepreneurs and journalists that are not able to find a worthy job.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 1 registres trobats  
1.
31 p, 142.8 KB Líneas de pensamiento dominante sobre la situación política en Oriente Medio. Una aproximación a cómo cuatro think tanks construyen su discurso / Santcovsky, Pablo ; Polinelli, Nicola ; Sabater Casals, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
En este artículo se ofrece una descripción inicial de algunos discursos dominantes, producidos por cuatro distintos think tanks, sobre la situación política internacional en Oriente Medio y concretamente sobre el conflicto Israel-Palestina durante el 2006. [...]
In this article there offers an initial description of some dominant discourses, produced by four different think tanks, on the political international situation in Middle East and concretely on the conflict Israel-Palestine during 2006. [...]

2008
Ruta : revista universitària de treballs acadèmics, N. 1 (2008) p. 0-0  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.