1.
|
|
2.
|
299 p, 3.6 MB |
Aprendo a hablar jugando contigo. Programa de entrenamiento para familias en riesgo de exclusión social
/
Palazón Carrión, Esperanza ;
Sala Roca, Josefina, dir.
Les interaccions entre cuidador principal i bebè sovint es veuen afectades en les famílies en risc d'exclusió social. Hi ha nens que no reben la mateixa estimulació per a desenvolupar les habilitats comunicatives-lingüístiques fonamentals per al seu desenvolupament cognitiu i soci-emocional, i la seva futura inserció soci-laboral. [...] Las interacciones entre cuidador principal y bebé a menudo se ven afectadas en las familias en riesgo de exclusión social. Hay niños que no reciben la misma estimulación para desarrollar las habilidades comunicativas-lingüísticas fundamentales para su desarrollo cognitivo y socioemocional, y su futura inserción socio-laboral. [...] Primary caregiver-infant interactions are often impaired in families at risk of social exclusion. There are children who do not receive the same stimulation to develop the communication-linguistic skills fundamental for their cognitive and socio-emotional development, and their future socio-labor insertion. [...]
2021
|
|
3.
|
201 p, 2.1 MB |
Investigating Reliability and Construct Validity of Situational Test of Socio-Emotional Competencies in the Iranian Context
/
Mafi Kermanshahi, Elham ;
Sala Roca, Josefina, dir. ;
Amiri, Mehrdad, dir.
El present estudi analitza la fiabilitat i la validesa de constructe del Test Situacional del Desenvolupament de Competències Socioemocionals en el context d'Iran. Per això es va traduir el test, es va validar per experts, es va fer una administració pilot i es va dissenyar un estudi exploratori no experimental amb la versió iraniana del test (SSECDT) que va ser administrada a 250 nens (amb edats de 12 a 15 anys) d'ambdós sexes que estudiaven en diferents instituts de Tehran. [...] El presente estudio pretende investigar la fiabilidad y la validez de constructo del Test Situacional del Desarrollo de Competencias Socioemocionales en el contexto de Iran. Para ello se realizó una traducción del test, una validación por expertos, una administración piloto y se diseñó un estudio exploratorio no experimental con la versión iraniana del test (SSECDT) que fue administrada a 250 niños (con edades de 12 a 15 años) de ambos sexos que estudiaban en diferentes institutos de Tehran. [...] The present study was an attempt to investigate the reliability and construct validity of situational test of socio-emotional competencies in the Iranian context. To run the research, following the processes of translation, expert judgment, and piloting the test, a non-experimental exploratory study was designed and the modified reliable SSECDT Persian test was administered to 250 normal children (with the age range of 12 to 15) from both male and female genders studying at different educational centers (high schools) in Tehran from various districts. [...]
2021
|
|
4.
|
12 p, 382.7 KB |
Test Situacional de Desarrollo de Competencias Básicas de Empleabilidad (DCBE)
/
Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Marzo, Teresa (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Urrea, Aida (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Ortega, Daniel (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
El DCBE es un test situacional que permite evaluar el desarrollo de las competencias básicas de empleabilidad en jóvenes de entre 12 y 18 años. El test se estructura en 5 historias que presentan diversas situaciones-problema, y en cada situación se pueden dar cinco posibles respuestas. [...] El DCBE és un test situacional que permet avaluar el desenvolupament de les competències bàsiques d'empleabilitat en joves d'entre 12 i 18 anys. El test s'estructura en cinc històries que presenten diverses situacions-problema, i cada situació-problema té cinc possibles respostes. [...]
2020
3 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
297 p, 1.8 MB |
Els CREI de Catalunya : intervenció, perfil i evolució dels joves atesos
/
Sabaté Tomàs, Marta ;
Sala Roca, Josefina, dir. ;
Arnau-Sabatés, Laura, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Els Centres Residencials d'Educació Intensiva (CREI) són una tipologia de recurs residencial especialitzat existent a Catalunya per a joves amb problemes greus de comportament, sobre els que no s'ha realitzat cap investigació específica fins el moment. [...] Els Centres Residencials d'Educació Intensiva (CREI) són una tipologia de recurs residencial especialitzat existent a Catalunya per a joves amb problemes greus de comportament, sobre els que no s'ha realitzat cap investigació específica fins el moment. [...] Los Centros Residenciales de Educación Intensiva (CREI) son una tipología de recurso residencial especializado existente en Catalunya para jóvenes con problemas graves de comportamiento, sobre los que no se ha realizado ninguna investigación específica hasta el momento. [...] Residential Centers for Intensive Education (CREI) are a type of specialized residential resource in Catalonia for young people with serious behavioral problems, over which no specific research has been carried out so far. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
|
|