visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Sala, Josefina
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
114
registres trobats en 0.01 segons.
Articles
,
22
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
6
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
34
registres trobats
Materials didàctics
,
8
registres trobats
Materials acadèmics
,
43
registres trobats
Articles
22
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
26 p, 654.4 KB
Evidencias de validez criterial del Test Situacional de Desarrollo de las Competencias Básicas de Empleabilidad
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Ortega, Daniel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Las competencias básicas de empleabilidad son clave para que los jóvenes puedan acceder y mantenerse activos en el mercado laboral, especialmente en un contexto de escasez de empleo. Este estudio presenta la validación criterial de un test diseñado para evaluar el Desarrollo de las Competencias Básicas de Empleabilidad (DCBE) de los jóvenes en edad prelaboral y durante la educación obligatoria. [...]
Basic employability competencesare key for young people to access and remain active in the labour market, especially in a context of job scarcity. This study presents the criteria validation of a test designed to assess the Development of Basic Employability Competences (DCBE) among young people of pre-employment age during compulsory education. [...]
2022 -
10.25115/ejrep.v20i57.5088
Revista electrónica de investigación psicoeducativa y psicopedagógica
,
Vol. 20(2)
Núm. 57 (2022), p. 377-402
Registre complet
-
2.
4 p, 112.8 KB
Instrumentos de Evaluación e Investigación en Pedagogía Social : presentación del monográfico
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Presentación del monográfico Instrumentos de Evaluación e investigación en Pedagogía Social.
Presentation of the monograph Evaluation and Research Instruments in Social Pedagogy.
Sociedad Iberoamericana de Pedagogia Social, 2021 -
10.7179/PSRI_2021.37.00
Pedagogía social
,
Núm. 37 (2021)
, p. 17-19
2 documents
Registre complet
-
3.
16 p, 299.3 KB
Análisis del modelo teórico del test situacional de desarrollo de competencias básicas de empleabilidad : la perspectiva de los trabajadores
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Marzo Arpón, Maite
(Universitat Ramon Llull. Departament d'Educació social i treball social)
El objetivo de este estudio es analizar desde la perspectiva de los trabajadores el modelo de empleabilidad del grupo de investigación IARS vinculado al Test Situacional de Desarrollo de las competencias Básicas de empleabilidad. [...]
The aim of this study is to analyse, from the workers' perspective, the employability model developed by the research group IARS linked to the Situational Test for measuring the Development of Basic Employability Competences (Test Situacional de Desarrollo de las Competencias Básicas de Empleabilidad). [...]
O objetivo deste estudo é analisar sob a ótica dos trabalhadores o modelo de empregabilidade do grupo de investigação IARS vinculado ao Teste Situacional para o Desenvolvimento de Competências Básicas de Empregabilidade. [...]
Sociedad Iberoamericana de Pedagogia Social, 2021 -
10.7179/PSRI_2021.37.01
Pedagogía social
,
Núm. 37 (2021)
p. 23-38
2 documents
Registre complet
-
4.
14 p, 230.0 KB
Los recursos residenciales para la transición hacia la vida adulta de los jóvenes tutelados en Cataluña
/
Comasòlivas Moya, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Marzo Arpón, Maite
(Universitat Ramon Llull)
Los jóvenes tutelados y extutelados en Cataluña pueden acceder al programa de vivienda de apoyo a la emancipación desde los 16 a los 21 años. El objetivo de este estudio es describir los recursos residenciales de transición a la vida adulta para los jóvenes extutelados en Cataluña, así como el perfil de los jóvenes, sus educadores y la labor que en éstos se realiza. [...]
In Catalonia, Youths in care and Care leavers can apply for a housing program from 16 up to 21 to support their emancipation process. The aim of this study is to describe the housing program for transitioning to adult life for former foster youths in Catalonia, as well as the profile of young people, their educators and the work carried out in them. [...]
Os jovens tutelados e extutelados em Catalunha podem aceder ao programa resi¬dencial de apoio à emancipação dos os 16 aos 21 anos. O objectivo deste estudo é descrever os recursos residenciais de transição à vida adulta para os jovens extutelados em Catalunha, bem como definir o perfil dos jovens, dos educado¬res e o trabalho que estes realizam. [...]
Sociedad Iberoamericana de Pedagogia Social, 2018 -
10.7179/PSRI_2018.31.10
Pedagogía social
,
Núm. 31 (2018)
, p. 125-137
2 documents
Registre complet
-
5.
9 p, 291.2 KB
The decision of becoming a mother : Why some girls in foster group homes become adolescent mothers and others don't?
/
Zárate Alva, Nair Elizabeth
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
The aim of this research is to analyze which factors can explain why some girls in foster group homes become adolescent mothers and others do not, exploring the contraception use, life and motherhood expectations and their family models. [...]
El objetivo de esta investigación es analizar qué factores pueden explicar el por qué algunas jóvenes tuteladas se convierten en madres adolescentes y otras no. Explorando en ellas las temáticas relacionadas con el uso de anticonceptivos, sus expectativas de vida, la maternidad y sus modelos familiares. [...]
IPOPS, 2018 -
10.24016/2018.v4n2.120
Interacciones
,
Vol. 4 Núm. 2 (2018)
, p. 71-79
Registre complet
-
6.
14 p, 218.9 KB
Parentalidad profesional en el acogimiento institucional : propuesta para mejorar la atención a los niños acogidos en centros de protección
/
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
The studies conducted about children fostered in child protection centres find delays and issues in the majority of developmental areas which hamper their wellbeing and transition to independent living. [...]
Los estudios realizados entorno a los niños acogidos en centros de protección observan retrasos y problemáticas en la mayoría de áreas del desarrollo que dificultan su bienestar y transición a la vida independiente. [...]
Os estudos realizados em torno de crianças acolhidas em centros de proteção observam atrasos e problemas na maioria das áreas de desenvolvimento, que impedem o seu bem-estar e a transição para a vida independente. [...]
Sociedad Iberoamericana de Pedagogia Social, 2019 -
10.7179/PSRI_2019.34.07
Pedagogía social
,
Núm. 34 (2019)
, p. 91-103
2 documents
Registre complet
-
7.
16 p, 396.6 KB
Test situacional desarrollo de las competencias básicas de empleabilidad : validación de un instrumento psicoeducativo para la intervención socioeducativa
/
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Doval Dieguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Las competencias básicas de empleabilidad, también denominadas competencias clave, son fundamentales para acceder, mantener y promocionar en el empleo, y son especialmente relevantes en la promoción de la inserción laboral de los jóvenes desfavorecidos. [...]
Basic employability competences, also known as key competences, are essential in accessing, retaining and advancing in employment, and are especially relevant in promoting the employment of disadvantaged young people. [...]
Las competencias básicas de empleabilidad, también denominadas competencias clave, son fundamentales para acceder, mantener y promocionar en el empleo, y son especialmente relevantes en la promoción de la inserción laboral de los jóvenes desfavorecidos. [...]
As competências básicas de empregabilidade, também chamadas de competências-chave, são essenciais para o acesso, manutenção e promoção do emprego, sendo especialmente relevantes para a promoção da inserção laboral de jovens desfavorecidos. [...]
2021 -
10.7179/PSRI_2021.37.02
Pedagogía social
,
Núm. 37 (2021)
, p. 39-53
2 documents
Registre complet
-
8.
14 p, 246.4 KB
Instrumentos psicoeducativos para la intervención en Pedagogía Social : validación criterial del test situacional desarrollo de competencias socioemocionales de jóvenes (DCSE-J)
/
Urrea Monclús, Aida
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Pérez, Sara
(Universidad de Oviedo) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Zárate Alva, Nair Elizabeth
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Socio-emotional competences are fundamentally important for the psychological, social and academic development of young people, and especially those in highly vulnerable contexts. It is essential that Social Pedagogy socio-educational interventions with these young people take these competences into consideration. [...]
Las competencias socioemocionales son fundamentales para el desarrollo psicológico, social y académico de los jóvenes, y son claves para aquellos jóvenes que se encuentran en contextos de alta vulnerabilidad. [...]
2021 -
10.7179/PSRI_2021.37.03
Pedagogía social
,
Núm. 37 (2021)
, p. 55-68
Registre complet
-
9.
2 p, 530.6 KB
Comunicació i llenguatge en menors maltractats i institucionalitzats : Scoping review
/
Palazón Carrión, Esperanza
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
L'etapa per al correcte desenvolupament de les habilitats lingüístiques i comunicatives se centra sobretot en els primers anys de vida. El maltractament infantil i situacions de guàrdia i custòdia per una institució poden influir de manera negativa en el desenvolupament general, així com en l'aprenentatge del llenguatge i de la capacitat de comunicació dels menors. [...]
La etapa para el correcto desarrollo de las habilidades lingüísticas y comunicativas se centra sobre todo en los primeros años de vida. El maltrato infantil y situaciones de guardia y custodia por una institución pueden influir de forma negativa en el desarrollo general, así como en el aprendizaje del lenguaje y de la capacidad de comunicación de los menores. [...]
The correct development stage of language and communication skills focuses especially on the first years of life. Child abuse and situations of guardianship and custody by an institution can negatively influence the general development, as well as the language learning and communication skills of minors. [...]
2020
UAB divulga
,
Desembre
2020
3 documents
Registre complet
-
10.
16 p, 221.6 KB
Does mentoring for young women introduce a feminist approach? : A scoping review
/
Foradada Villar, Mireia
(Universitat de Lleida) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Although mentoring for young people at risk of social exclusion is a widespread educational intervention strategy, little research has been conducted on mentoring for young women aimed at eradicating gender inequalities. [...]
Tot i que la mentoria per a joves en risc d'exclusió social és una estratègia d'intervenció educativa molt estesa, poc s'ha investigat sobre la mentoria per a dones joves que persegueix l'erradicació de les desigualtats de gènere. [...]
Aunque la mentoría para jóvenes en riesgo de exclusión social es una estrategia de intervención educativa muy extendida, poco se ha investigado sobre la mentoría para mujeres jóvenes que persigue la erradicación de las desigualdades de género. [...]
2020 -
10.5565/rev/educar.1121
Educar
,
Vol. 56 Núm. 2 (2020)
, p. 527-542 (Puntos de vista)
Registre complet
-
Articles :
22
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
6
registres trobats
1.
13 p, 1.4 MB
Instrumento de coordinación educativa para el desarrollo de competencias de empleabilidad en adolescentes tutelados
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Marzo Arpón, Maite
(Universitat Ramon Llull) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Clasificar las competencias básicas de empleabilidad para conseguir y mantener el empleo eincluso promocionarse en el mercado laboral preocupa a muchos expertos de distintas áreas deconocimiento. Si bien encontramos clasificaciones, no existe literatura científica sobre modelosde competencias básicas de empleabilidad. [...]
Identifying and classifying the basic transversal competence to obtain,maintain a job and be promoted in the labour market is an issue that many experts are concerned about. Even though there are different classifications, the employability competencemodels are much scarcer. [...]
2018
XIV FAPMI. No hablar, no ver, no oir
. Barcelona,
:
2018
Registre complet
-
2.
1 p, 951.8 KB
Development of Outcome Indicators for the Foster Care System in Catalonia
/
Llosada Gistau, Joan
(Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muner Armengol, Jordi
(Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència) ;
Pérez Romero, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
EUSARF International Conference
. Porto,
XV
: 2018
Registre complet
-
3.
1 p, 4.3 MB
Verification of the Temporal Stability (Test-Retest) of the Test of Social-Emotional Skills Development in Young People (DCSE-J)
/
Rodríguez Pérez, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Doval Dieguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
EUSARF International Conference
. Porto,
XV
: 2018
Registre complet
-
4.
1 p, 2.3 MB
Convergent Validity of the Test of Social-Emotional Skills Development in Young people (DCSE-J)
/
Rodríguez Pérez, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sanz Escutia, Clara
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Urrea Monclús, Aida
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
EUSARF International Conference
. Porto,
XV
: 2018
Registre complet
-
5.
14 p, 3.5 MB
Test situacional para el diagnóstico de competencias socioemocionales (CSEJ). Estabilidad temporal TEST-RETEST
/
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Pérez, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Seminario Interuniversitario de Pedagogia Social
. Sevilla,
XXX
: 2017
Registre complet
-
6.
14 p, 29.5 MB
Test de competencias socioemocionales para jóvenes(CSEJ). Estabilidad temporal test-retest
/
Rodríguez Pérez, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
CIMIE17
. Bilbao,
:
2017
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
1
registres trobats
1.
10 p, 78.6 KB
Model de pràcticum integrador (MPI) per a unes bones pràctiques de qualificació professional
/
Massot, Margarida
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Botey, Marçal
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En el projecte Model de Pràcticum integrador (MPI) per a la recerca i consolidació d'una xarxa de centres d'excel·lència per a unes bones pràctiques de qualificació professional es desenvolupen bàsicament dos objectius: en primer lloc, es defineixen les competències que l'estudiant en pràctiques pot desenvolupar en cadascun dels centres, tenint en compte l'àmbit al qual pertany; i en segon lloc, s'estableix una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència MPI que, per les seves característiques, afavoreixen el treball en equip dels estudiants de diverses titulacions.
En el proyecto Modelo de prácticum integrador (MPI) para la investigación y consolidación de una red de centros de excelencia para unas buenas prácticas de cualificación profesional se desarrollan básicamente dos objetivos: en primer lugar, se definen las competencias que el estudiante en prácticas puede desarrollar en cada uno de los centros, teniendo en cuenta el ámbito al que pertenece; y en segundo lugar, se establece una red de centros de prácticas de excelencia MPI que, por sus características, favorecen el trabajo en equipo de los estudiantes de diversas titulaciones.
The project is entitled Integrative practicum model (IPM) for the research and consolidation of a network of schools of excellence for good practices in staff qualification. Is has two overarching goals: first, to define the competences that students doing practices may develop in each of the schools bearing in mind the field from which they come; and secondly, to set up a network of outstanding IPM schools practices which, because of their characteristics, foster teamwork among students from a variety of degree programmes.
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES)
, 2008, p. 101-110
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca
34
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
13 p, 507.2 KB
Difficulties Establishing New Bonds during Adolescence. The Influence of Past Childhood Attachment Experiences
/
Oriol, Xavier
(Universitat de Girona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Filella, Gemma
(Universitat de Lleida)
This study aims to explore whether past childhood attachment experiences influence adolescent attachment style and difficulties establishing new bonds during adolescence, and whether caregiving environment conditions, such as being in foster care or in an at-risk family, affect this association. [...]
2019
Registre complet
-
2.
299 p, 3.6 MB
Aprendo a hablar jugando contigo. Programa de entrenamiento para familias en riesgo de exclusión social
/
Palazón Carrión, Esperanza
;
Sala Roca, Josefina,
dir.
Les interaccions entre cuidador principal i bebè sovint es veuen afectades en les famílies en risc d'exclusió social. Hi ha nens que no reben la mateixa estimulació per a desenvolupar les habilitats comunicatives-lingüístiques fonamentals per al seu desenvolupament cognitiu i soci-emocional, i la seva futura inserció soci-laboral. [...]
Las interacciones entre cuidador principal y bebé a menudo se ven afectadas en las familias en riesgo de exclusión social. Hay niños que no reciben la misma estimulación para desarrollar las habilidades comunicativas-lingüísticas fundamentales para su desarrollo cognitivo y socioemocional, y su futura inserción socio-laboral. [...]
Primary caregiver-infant interactions are often impaired in families at risk of social exclusion. There are children who do not receive the same stimulation to develop the communication-linguistic skills fundamental for their cognitive and socio-emotional development, and their future socio-labor insertion. [...]
2021
Registre complet
-
3.
102 p, 1.4 MB
Avaluació del sistema de protecció : Sistema d'indicadors (SIASP)
/
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Llosada, Joan
(Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència) ;
Muner, Jordi
(Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència) ;
Pérez Romero, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social - IARS
2021
2 documents
Registre complet
-
4.
201 p, 2.1 MB
Investigating Reliability and Construct Validity of Situational Test of Socio-Emotional Competencies in the Iranian Context
/
Mafi Kermanshahi, Elham
;
Sala Roca, Josefina,
dir. ;
Amiri, Mehrdad,
dir.
El present estudi analitza la fiabilitat i la validesa de constructe del Test Situacional del Desenvolupament de Competències Socioemocionals en el context d'Iran. Per això es va traduir el test, es va validar per experts, es va fer una administració pilot i es va dissenyar un estudi exploratori no experimental amb la versió iraniana del test (SSECDT) que va ser administrada a 250 nens (amb edats de 12 a 15 anys) d'ambdós sexes que estudiaven en diferents instituts de Tehran. [...]
El presente estudio pretende investigar la fiabilidad y la validez de constructo del Test Situacional del Desarrollo de Competencias Socioemocionales en el contexto de Iran. Para ello se realizó una traducción del test, una validación por expertos, una administración piloto y se diseñó un estudio exploratorio no experimental con la versión iraniana del test (SSECDT) que fue administrada a 250 niños (con edades de 12 a 15 años) de ambos sexos que estudiaban en diferentes institutos de Tehran. [...]
The present study was an attempt to investigate the reliability and construct validity of situational test of socio-emotional competencies in the Iranian context. To run the research, following the processes of translation, expert judgment, and piloting the test, a non-experimental exploratory study was designed and the modified reliable SSECDT Persian test was administered to 250 normal children (with the age range of 12 to 15) from both male and female genders studying at different educational centers (high schools) in Tehran from various districts. [...]
2021
Registre complet
-
5.
12 p, 382.7 KB
Test Situacional de Desarrollo de Competencias Básicas de Empleabilidad (DCBE)
/
Sala Roca, Josefina
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Jariot, Mercè
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Marzo, Teresa
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
;
Urrea, Aida
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Ortega, Daniel
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
El DCBE es un test situacional que permite evaluar el desarrollo de las competencias básicas de empleabilidad en jóvenes de entre 12 y 18 años. El test se estructura en 5 historias que presentan diversas situaciones-problema, y en cada situación se pueden dar cinco posibles respuestas. [...]
El DCBE és un test situacional que permet avaluar el desenvolupament de les competències bàsiques d'empleabilitat en joves d'entre 12 i 18 anys. El test s'estructura en cinc històries que presenten diverses situacions-problema, i cada situació-problema té cinc possibles respostes. [...]
2020
3 documents
Registre complet
-
6.
13 p, 324.3 KB
Docència a distància d'emergència. Anàlisi de les experiències i opinions del professorat i estudiantat des del departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El confinament sobtat ha fet que haguéssim d'adaptar la nostra docència a la no presencialitat de manera ràpida, no planificada i sense els recursos tecnològics i pedagògics adequats. Malgrat això, el professorat ha mostrat una gran capacitat d'adaptació i innovació tot oferint solucions diverses per a cada una de les assignatures. [...]
El confinamiento repentino ha hecho que tengamos que adaptar nuestra docencia a la no presencialidad de manera rápida, no planificada y sin los recursos tecnológicos y pedagógicos adecuados. A pesar de esto, el profesorado ha mostrado una gran capacidad de adaptación e innovación ofreciendo diversas soluciones para cada una de las asignaturas. [...]
2020
3 documents
Registre complet
-
7.
9 p, 175.0 KB
Big Eight +12. Test situacional de competències d'empleabilitat
/
Sala Roca, Josefina
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Jariot, Mercè
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Marzo, Maite
1965- (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
2019
2 documents
Registre complet
-
8.
8 p, 297.8 KB
Test Situacional de Desenvolupament de Competències Socioemocionals (DCSE-J)
/
Sala Roca, Josefina
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Soldevila Benet, Anna
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Zárate Alva, Nair Elizabeth
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Rodríguez, Sara
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
;
Urrea, Aida
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Universitat Autònoma de Barcelona , 2020
4 documents
Registre complet
-
9.
14 p, 319.6 KB
Els joves tutelats a justícia juvenil
/
Oriol Granado, Xavier
(Universitat de Lleida) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Filella Guiu, Gemma
(Universitat de Lleida)
Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
Registre complet
-
10.
283 p, 2.5 MB
Factores que influyen en el tiempo de permanencia de los jóvenes extutelados en los recursos residenciales de transición a la autonomía
/
Comasòlivas Moya, Antonio
;
Sala Roca, Josefina,
dir. ;
Marzo, Maite,
1965-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Los jóvenes tutelados y extutelados en Cataluña pueden acceder al programa de vivienda ofrecido por el Àrea de Suport als Joves Tutelats i Extutelats (ASJTET) -Área de Apoyo a los Jóvenes Tutelados y Extutelados desde los 16 a los 21 años. [...]
In Catalonia, Youth in care and Care leavers can enter in the housing program of the ASJTET while they are 16 to 21 years old. This program provides housing units shared with other youths and supervised by un educator that usually visit it twice per week. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
Registre complet
-
Documents de recerca :
34
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
8
registres trobats
1.
2 p, 225.9 KB
Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 7: Debatre un tema a classe
/
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
2023 (
Re-Flip
)
Registre complet
-
2.
20 p, 594.5 KB
La construcción de un redactado científico : normas de estilo, pasos a seguir y checklist de autocorrección"
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 (
Pertany a la col·lecció 'Guías y recursos para investigar en educación' dirigida per Laura Arnau Sabatés i Josefina Sala Roca
) (
Guías y recursos para investigar en educación
)
Registre complet
-
3.
346.1 KB
Model de Pràcticum Integrador (MPI)
/
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Massot, Margarida
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
;
Rodríguez, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
Els pràcticums tenen com a objectiu crear un espai de formació en el que els futurs professionals posin en pràctica els coneixements, habilitats i competències adquirides en altres assignatures del grau i desenvolupin les competències professionals que es desenvolupen als centres de pràctiques. [...]
2009
Conté: MPI : descripció del model -- MPI Bones pràctiques [aporta una guia de com implementar el model] -- Xarxa de centres MPI: criteris pe configurar una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència -- Comunicació facultat [en el marc d'unes jornades d'innovació] -- Quadern Habilitats Emocionals: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Presentació Oral: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Avaluació de necessitats: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Recollir informació: Taller de com fer la recollida d'informació necessària per desenvolupar el pràcticum -- Ambit 1-9: definició de les competències a treballar en diferents tipologies de centres on els futurs professionals d'Educació Social, Pedagogia i Psicopedagogia poden treballar i fan pràctiques.
16 documents
Registre complet
-
4.
11 p, 17.7 MB
Seqüències d'aprenentatge actiu i autoregulat en el context de l'aula invertida : el projecte c-flip
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Cussó i Segura, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ;
Fajardo Martinez, Sonia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Martínez, Reinaldo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
;
Merino Pareja, Rafael
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Moore de Luca, Emilee
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Moschetti, Mauro Carlos
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Pagés Mimó, Adrià
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Sepúlveda-Parrini, Paloma
Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies d'aquest producte digital: Els dissenys i redissenys han partit d'uns pilars comuns: a) el disseny de seqüències d'aprenentatge flexibles i amb el suport de les tecnologies digitals, i b) el foment de l'aprenentatge actiu i autoregulat (veure pàgina 1). [...]
2022
Registre complet
-
5.
23 p, 820.1 KB
Qüestionari per mesurar la percepció del professorat sobre l'ús i les pràctiques de la recerca integrada a la docència
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Martínez, Lurdes
col. (University of Bialystok (Polònia))
;
Jariot, Mercè
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz, Anna
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sanchez, Angelina
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ortega, Daniel
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Nieva, Carolina
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Tello Sánchez, Jose
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecília
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López Crespo, Saida
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodriguez, Montserrat
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martinez Melo, Montserrat
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Kowalczuk-Waledziak, Marta
(University of Bialystok (Polònia))
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022
2 documents
Registre complet
-
6.
22 p, 440.6 KB
La revisión de la literatura científica : pautas, procedimientos y criterios de calidad
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
En este material se dan orientaciones para desarrollar la revisión de la literatura y la redacción del marco teórico.
2020 (
Guías y recursos para investigar en educación
)
Registre complet
-
7.
2 p, 37.7 KB
Autocorrección del diseño del trabajo de investigación (Check list)
/
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
2016
Registre complet
-
8.
12 p, 245.8 KB
El planteamiento del problema, las preguntas y los objetivos de la investigación : criterios de redacción y check list para formular correctamente
/
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
En este material se dan orientaciones para desarrollar el planteamiento del problema y la redacción de las preguntas y objetivos de investigación.
2014- (
Guías y recursos para investigar en educación
)
2 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics
43
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
6 p, 114.5 KB
Comunitat, Intervenció Socioeducativa i Desigualtats
[
45007
] /
Úcar Martínez, Xavier
;
Sala Roca, Josefina
;
Valdivia Vizarreta, Paloma del Carmen
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén oferir les eines necessàries per poder analitzar les situacions i escenaris comunitaris des de la investigació, així com oferir respostes educatives adequades. En la proposta s'incideix especialment en el coneixement dels entorns de l'educació comunitària i les dimensions -capital social, xarxes socials, capacitació parental i relació entre iguals- que condueixen a l'apoderament dels grups en entorns complexos. [...]
This module aims to offer the necessary tools to be able to analyze community situations and scenarios from research, as well as offer appropriate educational responses. In the proposal, special emphasis is placed on the knowledge of community education environments and the dimensions -social capital, social networks, parental training and peer relationships- that lead to the empowerment of groups in complex environments. [...]
Este módulo pretende ofrecer las herramientas necesarias para poder analizar las situaciones y escenarios comunitarios desde la investigación, así como ofrecer respuestas educativas adecuadas. En la propuesta se incide en especial en el conocimiento de los entornos de la educación comunitaria y las dimensiones -capital social, redes sociales, capacitación parental y relación entre iguales- que conducen al empoderamiento de los grupos en entornos complejos. [...]
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
2.
5 p, 105.9 KB
Treball de Final de Màster
[
43217
] /
Sala Roca, Josefina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té com a objectiu principal avaluar la integració de les competències adquirides en el Màster. El Treball de Fi de Màster s'estableix com una recerca en l'àmbit de l'educació desenvolupada amb dades empíriques que l'alumne realitza individualment i presenta davant d'un tribunal.
Master's dissertation aims to evaluate the integration of skills acquired in the Master. Master's dissertation is established as a research in the field of education developed with empirical data. It is a work that the student develops individually and presented in a commission.
El Trabajo de Fin de Máster tiene como objetivo principal evaluar la integración de las competencias adquiridas en el Máster. El Trabajo de Fin de Màster se establece como una investigación en el ámbito de la educación desarrollada con datos empíricos que el alumno desarrolla individualmente y presenta ante un tribunal.
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 129.9 KB
Infància i adolescència en risc
[
101682
] /
Sala Roca, Josefina
;
Pagés Mimó, Adrià
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, es una assignatura optativa de tercer curs que pretén aprofundir en un dels àmbits professionals més importants dels educadors socials, l'atenció de la infància i adolescència en risc. [...]
This course aims to go in depth in one of the most important professional areas of social educators, the children and youth protection. Previously the students has done a compulsory course that is a the basis of the social educators' interventions with children and adolescents. [...]
Esta asignatura pretende profundizar en uno de los ámbitos profesionales más importantes de los educadores sociales, la atención a la infancia y adolescencia en riesgo. Previamente los alumnos han realizado una asignatura obligatoria que fundamenta la intervención del educador social con niños y adolescentes. [...]
2023-24
Grau en Educació Social
[
827
]
3 documents
Registre complet
-
4.
7 p, 116.2 KB
Educació Digital i Socioemocional
[
106734
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Sala Roca, Josefina
;
Bosco Paniagua, Maria Alejandra
;
Bermúdez Ruiz, Adrián
;
Noguera Fructuoso, Ingrid
;
Serret Vidal, Carme
;
Duran Bellonch, Maria del Mar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Educació Digital i Socioemocional és una de les assignatures que componen la formació bàsica de la Facultat de Ciències de l'Educació que prepara en competències bàsiques que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Digital and Socioemotional Education is one of the subjects that contributes to the basic training of the Faculty of Education Sciences that prepares basic skills that any educator needs. The subject has a practical and applicative aspect and for this reason the teaching is designed with a very high percentage of seminars with small groups of students and requires continuous monitoring and participation in classes. [...]
Educación Digital y Socioemocional es una de las asignaturas que componen la formación básica de la Facultad de Ciencias de la Educación que prepara en competencias básicas que cualquier profesional de la educación necesita. [...]
2023-24
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
5.
5 p, 108.0 KB
Treball de Final de Màster
[
43217
] /
Sala Roca, Josefina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té com a objectiu principal avaluar la integració de les competències adquirides en el Màster. El Treball de Fi de Màster s'estableix com una recerca en l'àmbit de l'educació desenvolupada amb dades empíriques que l'alumne realitza individualment i presenta davant d'un tribunal.
Master's dissertation aims to evaluate the integration of skills acquired in the Master. Master's dissertation is established as a research in the field of education developed with empirical data. It is a work that the student develops individually and presented in a commission.
El Trabajo de Fin de Máster tiene como objetivo principal evaluar la integración de las competencias adquiridas en el Máster. El Trabajo de Fin de Màster se establece como una investigación en el ámbito de la educación desarrollada con datos empíricos que el alumno desarrolla individualmente y presenta ante un tribunal.
2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
6.
6 p, 113.5 KB
Comunitat, Intervenció Socioeducativa i Desigualtats: Tendències de Recerca Actuals
[
43219
] /
Úcar, Xavier
;
Sala Roca, Josefina
;
Valdivia, Paloma
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, recerca i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats Aquest mòdul pretén oferir les eines necessàries per a poder analitzar les situacions i escenaris comunitaris des de la recerca, per a poder generar respostes educatives adequades. [...]
This module is compulsory for the specialty "Inequalities, research and educational activities" and it is optional for other specialties This module aims to provide the necessary tools to be able to analyze the situations and community scenarios from the research , in order to generate adequate educational responses. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades Este módulo pretende ofrecer las herramientas necesarias para poder analizar las situaciones y escenarios comunitarios desde la investigación, para poder generar respuestas educativas adecuadas. [...]
2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
7.
6 p, 127.9 KB
Infància i adolescència en risc
[
101682
] /
Sala Roca, Josefina
;
Pagés Mimó, Adrià
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, es una assignatura optativa de tercer curs que pretén aprofundir en un dels àmbits professionals més importants dels educadors socials, l'atenció de la infància i adolescència en risc. [...]
This course aims to go in depth in one of the most important professional areas of social educators, the children and youth protection. Previously the students has done a compulsory course that is a the basis of the social educators' interventions with children and adolescents. [...]
Esta asignatura pretende profundizar en uno de los ámbitos profesionales más importantes de los educadores sociales, la atención a la infancia y adolescencia en riesgo. Previamente los alumnos han realizado una asignatura obligatoria que fundamenta la intervención del educador social con niños y adolescentes. [...]
2022-23
Grau en Educació Social
[
827
]
3 documents
Registre complet
-
8.
5 p, 107.9 KB
Treball de Final de Màster
[
43217
] /
Sala Roca, Josefina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té com a objectiu principal avaluar la integració de les competències adquirides en el Màster. El Treball de Fi de Màster s'estableix com una recerca en l'àmbit de l'educació desenvolupada amb dades empíriques que l'alumne realitza individualment i presenta davant d'un tribunal.
Master's dissertation aims to evaluate the integration of skills acquired in the Master. Master's dissertation is established as a research in the field of education developed with empirical data. It is a work that the student develops individually and presented in a commission.
El Trabajo de Fin de Máster tiene como objetivo principal evaluar la integración de las competencias adquiridas en el Máster. El Trabajo de Fin de Màster se establece como una investigación en el ámbito de la educación desarrollada con datos empíricos que el alumno desarrolla individualmente y presenta ante un tribunal.
2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
9.
6 p, 113.3 KB
Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca
[
43200
] /
Albarracín Gordo, Lluís
;
Espinet, Mariona
;
Sala Roca, Josefina
;
Álvarez Cánovas, Isabel
1971-
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.
2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
10.
6 p, 113.4 KB
Comunitat, Intervenció Socioeducativa i Desigualtats: Tendències de Recerca Actuals
[
43219
] /
Úcar Martínez, Xavier
;
Sala Roca, Josefina
;
Urrea Monclus, Aida
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, recerca i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats Aquest mòdul pretén oferir les eines necessàries per a poder analitzar les situacions i escenaris comunitaris des de la recerca, per a poder generar respostes educatives adequades. [...]
This module is compulsory for the specialty "Inequalities, research and educational activities" and it is optional for other specialties This module aims to provide the necessary tools to be able to analyze the situations and community scenarios from the research , in order to generate adequate educational responses. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades Este módulo pretende ofrecer las herramientas necesarias para poder analizar las situaciones y escenarios comunitarios desde la investigación, para poder generar respuestas educativas adecuadas. [...]
2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
43
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
6
Sala, J..
1
Sala, Jan
1
Sala, Jordi
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.