Resultats globals: 8 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 4 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
2 p, 949.2 KB Topicalisation in Catalan agrammatism / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
2013 - 10.1016/j.sbspro.2013.09.005
Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 94 (2013) , p. 17-18  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
236 p, 39.9 MB Prova integral d'afàsia : llibre d'ítems / Salmons Llussa, Io ; Rofes, Adrià ; Gavarró, Anna
La Prova integral d'afàsia és l'adaptació al català del Comprehensive Aphasia Test de Swinburn, Porter i Howard (2004). Es tracta d'una prova per avaluar i diagnosticar l'àfasia en catalanoparlants que s'ha desenvolupat sota la iniciativa del grup international Collaboration of Aphasia Trialists amb l'objectiu d'obtenir una eina de diagnòstic en més de vint llengües que permeti, d'una banda, avaluar els pacients en la seva llengua materna i, de l'altra, dur a terme estudis comparatius de dades en diferents llengües. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2021 (Materials ; 242)  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
244 p, 1.6 MB The Agrammatic comprehension of contrastive focus and clitic left dislocation in Catalan / Salmons Llussa, Io ; Gavarró, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Aquesta tesi tracta la comprensió agramàtica del focus contrastiu, les dislocacions a l'esquerra i les construccions de clític en català. Aquestes estructures gairebé no han estat investigades anteriorment, tot i que presenten algunes propietats que les fan interessants per testar les hipòtesis sobre el dèficit en comprensió en l'afàsia de Broca. [...]
Esta tesis trata sobre la comprensión agramática del foco constrastivo, las dislocaciones a la izquierda y las construcciones de clíticos en catalán. Hay muy pocos estudios sobre la interpretación de estas estructuras en la afasia de Broca, a pesar de que presentan algunas propiedades interesantes para determinar la validez de las hipótesis sobre el déficit en la comprensión agramática. [...]
This dissertation is a study of the comprehension of contrastive focus, clitic left dislocation and clitic constructions in Catalan agrammatism. These structures remain mostly unexplored in agrammatic literature, and present some relevant properties that make them suitable for evaluating current hypotheses on the deficit in agrammatic comprehension. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
2.
105 p, 6.0 MB Intonational patterns and comprehension in Broca's aphasia / Salmons Llussa, Io ; Gavarró, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The goal of the study is to determine whether the deficit is syntactic in nature and that aphasic individuals preserve their phonological abilities intact. This has important implications, since it contributes to achieve a more complete characterization of agrammatic comprehension and to report new data from the Romance languages. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és determinar si, com afirma la hipòtesi de l'eliminació de les traces (Grodzinsky, 2000), els afàsics de Broca presenten un dèficit sintàctic i conserven intactes les habilitats fonològiques. [...]

2010  

Materials acadèmics 4 registres trobats  
1.
5 p, 106.5 KB Lingüística aplicada a les patologies del llenguatge [101731] / Llisterri Boix, Joaquim ; Salmons Llussa, Io ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En l'assignatura, que s'emmarca en l'àmbit de la lingüística clínica, es plantegen, principalment, dos objectius: (1) oferir les bases lingüístiques que permetin comparar les produccions lingüístiques típiques amb les alterades; i (2) identificar els trets lingüístics que caracteritzen les patologies de la parla i del llenguatge.
The goals of the course are mainly two: (1) to offer the basic knowledge to compare normal and impaired speech, and (2) to identify the linguistic features that characterize language and speech pathologies.
En la asignatura, que se enmarca en el ámbito de la lingüística clínica, se plantean, principalmente, dos objetivos: (1) proporcionar las bases lingüísticas que permitan comparar las producciones lingüísticas típicas con las alteradas; y (2) identificar los rasgos lingüísticos que caracterizan las patologías del habla y del lenguaje.

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
2.
4 p, 104.2 KB Lingüística [101725] / Salmons Llussa, Io ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura de Lingüística té per objectiu general introduir l'estudiant de Logopèdia en l'estudi científic del llenguatge. L'objectiu més específic és oferir les eines teòriques i conceptuals bàsiques de l'anàlisi lingüística per tal que l'estudiant pugui, més endavant, cursar amb garanties les assignatures més especialitzades on s'aprofundeix en els aspectes específics que caracteritzen la conducta lingüística dels parlants que pateixen alguna patologia associada al llenguatge.
This Linguistics course has the goal to introduce students to the scientific study of language. A more specific goal of the course is to offer some basic knowledge concerning the main theoretical and conceptual tools of linguistic analysis in order for students to be able to follow in the future more specialized courses within the program dealing with certain specific aspects concerning the linguistic behavior of speakers suffering from some pathology associated to language.
La asignatura de Lingüística tiene como objetivo general introducir al estudiante de Logopedia en el estudio científico del lenguaje. El objetivo más específico de esta asignatura de formación básica es ofrecer las herramientas teóricas y conceptuales básicas del análisis lingüístico con el fin de que el estudiante pueda, más adelante, cursar con garantías las asignaturas más especializadas del grado donde se profundiza en los aspectos específicos que caracterizan la conducta lingüística de los hablantes que sufren alguna patología asociada al lenguaje.

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
3.
4 p, 103.5 KB Lingüística [101725] / Salmons Llussa, Io ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura de Lingüística té per objectiu general introduir l'alumnat de Logopèdia en l'estudi científic del llenguatge. L'objectiu més específic d'aquesta assignatura de formació bàsica és oferir les eines teòriques i conceptuals bàsiques de l'anàlisi lingüística per tal que l'estudiant pugui, més endavant, cursar amb garanties les assignatures més especialitzades del grau on s'aprofundeix en els aspectes específics que caracteritzen la conducta lingüística dels parlants que pateixen alguna patologia associada al llenguatge.
La asignatura de Lingüística tiene como objetivo general introducir al alumnado de Logopedia en el estudio científico del lenguaje. El objetivo más específico de esta asignatura de formación básica es ofrecer las herramientas teóricas y conceptuales básicas del análisis lingüístico con el fin de que el alumnado pueda, más adelante, cursar con garantías las asignaturas más especializadas del grado donde se profundiza en los aspectos específicos que caracterizan la conducta lingüística de los hablantes que sufren alguna patología asociada al lenguaje.

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
4.
4 p, 103.3 KB Lingüística aplicada a les patologies del llenguatge [101731] / Llisterri Boix, Joaquim ; Salmons Llussa, Io ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En l'assignatura, que s'emmarca en l'àmbit de la lingüística clínica, es plantegen, principalment, dos objectius: (1) oferir les bases lingüístiques que permetin comparar produccions lingüístiques típiques amb les alterades; i (2) identificar els trets lingüístics que caracteritzen les patologies de la parla i del llenguatge.
Aquesta guia es publica únicament en la llengua en què s'imparteix la docència.

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.