1.
|
86 p, 9.9 MB |
Pla de comunicació pel Centre de Cultura Popular La Violeta
/
Anglada Vilardebò, Oriol ;
Bogunyà Julià, Joan ;
Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'un pla de comunicació que recull i defineix les estratègies i accions per comunicar adequadament l'activitat del Centre Cultural La Violeta al barri de Gràcia (Barcelona). El punt de partida del pla de comunicació és la problemàtica existent per arribar al públic jove i la diferenciació inexistent entre les diferents entitats que competeixen al mercat. [...] Desarrollo de un plan de comunicación que recoja y defina las estrategias y acciones para comunicar adecuadamente la actividad delCentre Cultural La Violeta en el barrio de Gràcia (Barcelona). El punto de partida del plan de comunicación es la problemática existente para llegar al público joven y la diferenciación inexistente entre las diferentes entidades que compiten en el mercado. [...] Anglès: The development of a communication plan that collects and defines the strategies and actions to adequately communicate the activity of the Centre Cultural La Violeta in the Gràcia neighborhood (Barcelona). [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
|
3.
|
102 p, 2.7 MB |
Enòtic, festival gastronòmic amb denominació d'origen Penedès
/
García Martínez, Azucena ;
Jiménez Vera, Francesc ;
Puig Rubio, Eric ;
Villanueva Jiménez, Carlos ;
Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball Fi de Grau consisteix en la creació d'un esdeveniment amb l'objectiu de promocionar els productes com el vi i el cava, de denominació d'origen Penedès. L'objectiu és atraure aquests productes a un públic jove d'entre 18 i 30 anys, amb una combinació d'activitats relacionades amb aquest món, de propostes gastronòmiques de proximitat i qualitat, i de música en directe. [...] Este Trabajo Fin de Grado consiste en la creación de un evento con el objetivo de promocionar los productos como el vino y el cava, de denominación de origen Penedès. El objetivo es atraer estos productos a un público joven entre 18 y 30 años, con una combinación de actividades relacionadas con este mundo, de propuestas gastronómicas de proximidad y calidad, y de música en directo. [...] This Final Degree Project consists of the creation of an event with the aim of promoting products such as wine and cava, from the Penedès designation of origin. The aim is to attract these products to a young audience between 18 and 30 years old, with a combination of activities related to this world, gastronomic proposals of proximity and quality, and live music. [...]
2021 Grau en Comunicació Interactiva [1423] Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
4.
|
|
5.
|
164 p, 105.1 MB |
Creación y planificación de un evento experiencial : OPI a la aurora boreal
/
Butori Perez-Leirós, Valeria ;
Salvat i Sangrà, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte de relacions públiques es desenvolupa la creació i la planificació d'un esdeveniment experiencial sobre el llançament d'una nova col·lecció d'esmalts d'ungles per a la temporada d'hivern 2021-22, de la marca nord-americana OPI. [...] En este proyecto de relaciones públicas se desarrolla la creación y la planificación de un evento experiencial sobre el lanzamiento de una nueva colección de esmaltes de uñas para la temporada de invierno 2021-22, de la marca norteamericana OPI. [...] This public relations project involves the creation and planning of an experiential event for the launch of a new nail polish collection for the winter season 2021-22, from the American brand OPI. The event takes place in Ivalo, Finland, one of the locations where it is possible to see the northern lights, the natural phenomenon that inspired the 12 colors of this new range of products. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
|
7.
|
95 p, 3.7 MB |
L'evolució de la televisió al transmèdia : el cas d'Operación Triunfo 2017
/
Aragó Fabré, Anaïs ;
Salvat, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document explica la narrativa transmèdia en el programa de televisió Operación Triunfo 2017. Es posa en context la història del transmèdia a Espanya i s'explica com ha canviat el model tradicional de programa televisiu. [...] Este documento explica la narrativa transmedia en el programa de televisión Operación Triunfo 2017. Se pone en contexto la historia del transmedia en España i se explica como ha cambiado el modelo tradicional de programa televisivo. [...] This document explains the transmedia narrative in the television program Operación Triunfo 2017. The history of transmedia in Spain is put in context and it is explained how the traditional television program model has changed. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
103 p, 1.7 MB |
Informació independent?
/
Salvat Masdéu, Jordina ;
Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Condiciona el poder polític en el tracte que se li ha donat des dels informatius públics al tema de la independència catalana? En aquest treball es realitza un estudi comparatiu dels informatius diaris de TV3 i TVE durant la jornada prèvia, posterior i la coincident a la Diada de Catalunya, data que ha estat escollida des de l'Assemblea Nacional Catalana per fer les reivindicacions d'independentisme més rellevants de la història de Catalunya. [...] ¿Condiciona el poder político en el trato que se le ha dado desde los informativos públicos al tema de la independencia catalana? En este trabajo se realiza un estudio comparativo de los informativos diarios de TV3 y TVE durante la jornada previa, posterior y la coincidente a la Diada de Catalunya, fecha que ha sido elegida desde la Assamblea Nacional Catalana para hacer las reivindicaciones de independentismo más relevantes de la historia de Catalunya. [...] Does politic power determine the way public newsrooms treat the Catalan independence topic? In this thesis, a thorough comparison between daily news broadcasts on TV3 and TVE will be done to determine the treatment given during the previous day, the next day and the actual day of the Catalan Diada, date chosen by the National Catalan Assembly to vindicate the Catalan independent feeling throughout history. [...]
2014 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
|
10.
|
|