Results overview: Found 30 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 10 records found
Course materials, 17 records found
Graphic and multimedia documents, 1 records found
Personal and institutional archives, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
26 p, 793.0 KB Catalan Poetry : Translations / Martí i Pol, Miquel 1929-2003 ; Marçal, Maria-Mercè ; Parcerisas, Francesc, 1944- trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Pessarrodona, Marta ; Salvat Papasseit, Joan S., trad. ; Smith, Nathaniel, trad. ; McGrath, Lynette, trad. ; McNerney, Kathleen, trad. ; Patsy Boyer, H. trad.
Poemes d'autors catalans traduïts a l'anglès.
1986
Catalan review, Vol. 1 Núm. 2 (1986) , p. 145-169  

Research literature 10 records found  
1.
86 p, 9.9 MB Pla de comunicació pel Centre de Cultura Popular La Violeta / Anglada Vilardebò, Oriol ; Bogunyà Julià, Joan ; Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'un pla de comunicació que recull i defineix les estratègies i accions per comunicar adequadament l'activitat del Centre Cultural La Violeta al barri de Gràcia (Barcelona). El punt de partida del pla de comunicació és la problemàtica existent per arribar al públic jove i la diferenciació inexistent entre les diferents entitats que competeixen al mercat. [...]
Desarrollo de un plan de comunicación que recoja y defina las estrategias y acciones para comunicar adecuadamente la actividad delCentre Cultural La Violeta en el barrio de Gràcia (Barcelona). El punto de partida del plan de comunicación es la problemática existente para llegar al público joven y la diferenciación inexistente entre las diferentes entidades que compiten en el mercado. [...]
Anglès: The development of a communication plan that collects and defines the strategies and actions to adequately communicate the activity of the Centre Cultural La Violeta in the Gràcia neighborhood (Barcelona). [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
188 p, 5.9 MB Avengers Fan Con : un esdeveniment per a fans de l'Univers Cinematogràfic Marvel / Brossa Castellano, Alba ; Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau es crea i s'organitza la segona edició d'Avengers Fan Con, un esdeveniment perquè els fans de l'Univers Cinematogràfic Marvel puguin reunir-se i celebrar la seva passió compartida pels superherois i les superheroïnes. [...]
En este Trabajo de Fin de Grado se crea y se organiza la segunda edición de Avengers Fan Con, un evento para que los fans del Universo Cinematográfico Marvel puedan reunirse y celebrar su pasión compartida por los superhéroes y las superheroínas. [...]
In this Bachelor's Degree Final Project, the second edition of Avengers Fan Con is created and organized, an event for fans of the Marvel Cinematic Universe to meet and celebrate their shared passion for superheroes and superheroines. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
102 p, 2.7 MB Enòtic, festival gastronòmic amb denominació d'origen Penedès / García Martínez, Azucena ; Jiménez Vera, Francesc ; Puig Rubio, Eric ; Villanueva Jiménez, Carlos ; Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball Fi de Grau consisteix en la creació d'un esdeveniment amb l'objectiu de promocionar els productes com el vi i el cava, de denominació d'origen Penedès. L'objectiu és atraure aquests productes a un públic jove d'entre 18 i 30 anys, amb una combinació d'activitats relacionades amb aquest món, de propostes gastronòmiques de proximitat i qualitat, i de música en directe. [...]
Este Trabajo Fin de Grado consiste en la creación de un evento con el objetivo de promocionar los productos como el vino y el cava, de denominación de origen Penedès. El objetivo es atraer estos productos a un público joven entre 18 y 30 años, con una combinación de actividades relacionadas con este mundo, de propuestas gastronómicas de proximidad y calidad, y de música en directo. [...]
This Final Degree Project consists of the creation of an event with the aim of promoting products such as wine and cava, from the Penedès designation of origin. The aim is to attract these products to a young audience between 18 and 30 years old, with a combination of activities related to this world, gastronomic proposals of proximity and quality, and live music. [...]

2021
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
4.
148 p, 10.0 MB Plan de comunicación para Stockhoreca : el primer portal web de compraventa de productos para la hostelería / Duran Cabacés, Marc ; Salvat Sangrà, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació per Stockhoreca, plataforma que ofereix l'oportunitat de comprar i vendre productes per a l'hostaleria a través d'internet. En aquest projecte s'ha elaborat una anàlisi del mercat i de marca per millorar la seva comunicació i poder assolir els objectius prèviament proposats.
Plan de comunicación para Stockhoreca, plataforma que ofrece la oportunidad de comprar y vender productos para la hostelería por internet. En este proyecto se ha elaborado un análisis del mercado y de marca para mejorar su comunicación y poder lograr los objetivos previamente propuestos.
Communication plan for Stockhoreca, a platform that offers the opportunity to buy and sell catering products by Internet. In this project, an analysis of the market and the brand has been analyzed to improve communication to achieve the previously proposed objectives.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
164 p, 105.1 MB Creación y planificación de un evento experiencial : OPI a la aurora boreal / Butori Perez-Leirós, Valeria ; Salvat i Sangrà, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte de relacions públiques es desenvolupa la creació i la planificació d'un esdeveniment experiencial sobre el llançament d'una nova col·lecció d'esmalts d'ungles per a la temporada d'hivern 2021-22, de la marca nord-americana OPI. [...]
En este proyecto de relaciones públicas se desarrolla la creación y la planificación de un evento experiencial sobre el lanzamiento de una nueva colección de esmaltes de uñas para la temporada de invierno 2021-22, de la marca norteamericana OPI. [...]
This public relations project involves the creation and planning of an experiential event for the launch of a new nail polish collection for the winter season 2021-22, from the American brand OPI. The event takes place in Ivalo, Finland, one of the locations where it is possible to see the northern lights, the natural phenomenon that inspired the 12 colors of this new range of products. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
182 p, 16.4 MB Plan de negocio de Shine Advertising : cómo crear una agencia de publicidad / Gutiérrez Sanz, Maria Àngels ; Salvat i Sangrà, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és un pla de negoci per la nova agència de publicitat creativa Shine Advertising. Aquesta agència ofereix serveis de branding i disseny de marca, campanyes de publicitat per tota classe de mitjans i organització d'esdeveniments associats a una campanya. [...]
Este proyecto es un plan de negocio para la nueva agencia de publicidad creativa Shine Advertising. Esta agencia ofrece servicios de branding y diseño de marca, campañas de publicidad para todo tipo de medios y organización de eventos asociados a una campaña. [...]
This project is a business plan for the new creative advertising agency Shine Advertising. This agency offers branding and brand design services, advertising campaigns for all types of media and events management associated with a campaign. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
95 p, 3.7 MB L'evolució de la televisió al transmèdia : el cas d'Operación Triunfo 2017 / Aragó Fabré, Anaïs ; Salvat, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document explica la narrativa transmèdia en el programa de televisió Operación Triunfo 2017. Es posa en context la història del transmèdia a Espanya i s'explica com ha canviat el model tradicional de programa televisiu. [...]
Este documento explica la narrativa transmedia en el programa de televisión Operación Triunfo 2017. Se pone en contexto la historia del transmedia en España i se explica como ha cambiado el modelo tradicional de programa televisivo. [...]
This document explains the transmedia narrative in the television program Operación Triunfo 2017. The history of transmedia in Spain is put in context and it is explained how the traditional television program model has changed. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
8.
103 p, 1.7 MB Informació independent? / Salvat Masdéu, Jordina ; Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Condiciona el poder polític en el tracte que se li ha donat des dels informatius públics al tema de la independència catalana? En aquest treball es realitza un estudi comparatiu dels informatius diaris de TV3 i TVE durant la jornada prèvia, posterior i la coincident a la Diada de Catalunya, data que ha estat escollida des de l'Assemblea Nacional Catalana per fer les reivindicacions d'independentisme més rellevants de la història de Catalunya. [...]
¿Condiciona el poder político en el trato que se le ha dado desde los informativos públicos al tema de la independencia catalana? En este trabajo se realiza un estudio comparativo de los informativos diarios de TV3 y TVE durante la jornada previa, posterior y la coincidente a la Diada de Catalunya, fecha que ha sido elegida desde la Assamblea Nacional Catalana para hacer las reivindicaciones de independentismo más relevantes de la historia de Catalunya. [...]
Does politic power determine the way public newsrooms treat the Catalan independence topic? In this thesis, a thorough comparison between daily news broadcasts on TV3 and TVE will be done to determine the treatment given during the previous day, the next day and the actual day of the Catalan Diada, date chosen by the National Catalan Assembly to vindicate the Catalan independent feeling throughout history. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
9.
1 p, 693.9 KB Producció de biometà a partir de la co-digestió d'aigües residuals porcines i vitivinícoles / Salvat, J. ; Biosca Vaqué, José Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
One of the largest winery and cattle industry's environmental impacts is the one derived from the waste waters management. In this study, the problematic setting of residual waste waters produced in winery industry and swine industry is exposed, as well as the process, the microorganisms, the advantages and the limitations of co-digestion. [...]
2013
Grau en Biologia Ambiental [813]  
10.
62 p, 4.1 MB Obtenció de capes primes d'alúmina mitjançant "Atomic Layer Deposition" / Salvat Cantó, Jordi ; García, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte s'ha estudiat la posada a punt d'un equip comercial ALD per a l'obtenció de capes primes d'alúmina a escala nanomètrica utilitzant vapor d'aigua i TMA com a precursors. Per tal de comprovar a bondat de les receptes experimentals aportades pel fabricant així com comprovar alguns aspectes de la teoria ALD s'han realitzat una sèrie de mostres variant els diferents paràmetres experimentals, principalment la temperatura de deposició, el nombre de cicles, la durada del cicle i el tipus de substrat. [...]
2011  

Course materials 17 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
5 p, 106.3 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumnat les Relacions Públiques en Sectors Específics en què la lògica de gestió és diferent. Desenvolupar l'esperit crític necessari per a conèixer i analitzar en profunditat la gestió estratègica de la comunicació en diferents entorns. [...]
- To introduce students to Public Relations in Specific Sectors where the management logic is different. - To develop the critical spirit necessary to know and analyze in depth the strategic management of communication in these environments. [...]
• Presentar al alumnado las relaciones públicas en sectores específicos en que la logica de gestión es distinta. • Desarrollar el espíritu crítico necesario para conocer y analizar en profundidad la gestión estrategica de la comunicacion en esos entornos. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
3 p, 100.6 KB Tècniques Especialitzades de Relacions Públiques [103153] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer i saber utilitzar eines, tàctiques i accions de relacions públiques. Aprendre a escriure amb solvència tot tipus textos que s'usen com a materials estratègics de relacions públiques. Introducció al protocol en organitzacions i institucions. [...]
Know and be able to use tools, tactics and public relations actions. Learn to write fluently diverse texts that are used as strategic public relations materials. Introduction to protocol in organizations and institutions. [...]
Conocer y ser capaz de utilizar herramientas, tácticas y acciones de relaciones públicas. Aprender a escribir con fluidez todo tipo de textos que se utilizan como materiales estratégicos de relaciones públicas. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
6 p, 113.2 KB Responsabilitat Social Corporativa [104788] / Barrio Fraile, Estrella ; Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. - Definir què és la responsabilitat social corporativa i saber identificar les seves dimensions i les seves àrees temàtiques. [...]
- Know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. - Define what corporate social responsibility is and know how to identify its dimensions and thematic areas. [...]
- Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. - Definir qué es la responsabilidad social corporativa y saber identificar sus dimensiones y sus áreas temáticas. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
4.
5 p, 107.5 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumnat les relacions públiques des de diferents i disruptives perspectives, així com el valor que aporten al negoci les estratègies de comunicació empresarial ben gestionades. Desenvolupar l'esperit crític necessari per conèixer i analitzar en profunditat negocis, productes, serveis i empreses de sectors diversos de manera que sigui possible construir-ne accions de RRPP concretes. [...]
• Present to the students public relations from different and disruptive perspectives, as well as the value that the business communications strategies -properly used- bring to the business. • Develop the critical spirit necessary to know and analyze in depth business, products, services and companies from different sectors to design specific RRPP actions. [...]
• Presentar al alumnado las relaciones públicas desde diferentes y disruptivas perspectivas, así como el valor que aportan al negocio las estrategias de comunicación empresarial si están bien gestionadas. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
4 p, 103.3 KB Teoria i Estructura de les Relacions Públiques [104776] / Salvat Sangra, Jose ; Martinez Garcia, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. -Conèixer la dimensió professional de l'activitat a Espanya i al mon. -Conèixer les àrees d'especialització de les Relacions Públiques. [...]
Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. Conocer la dimensión profesional de la actividad en España y en el mundo. Conocer las áreas de especialización de las Relaciones Públicas. [...]

2020-21
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
6.
3 p, 100.6 KB Teoria i Estructura de les Relacions Públiques [104776] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. -Conèixer la dimensió professional de l'activitat a Espanya i al mon. -Conèixer les àrees d'especialització de les Relacions Públiques. [...]
Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. Conocer la dimensión profesional de la actividad en España y en el mundo. Conocer las áreas de especialización de las Relaciones Públicas. [...]

2019-20
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
7.
4 p, 103.7 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumnat les relacions públiques des de diferents i disruptives perspectives, així com el valor que aporten al negoci les estratègies de comunicació empresarial. Desenvolupar l'esperit crític necessari per conèixer i analitzar en profunditat negocis, productes, serveis i empreses de sectors diversos de manera que sigui possible construir-ne accions de RRPP concretes. [...]
• Presentar al alumnado las relaciones públicas desde diferentes y disruptivas perspectivas, así como el valor que aportan al negocio las estrategias de comunicación empresarial. • Desarrollar el espíritu crítico necesario para conocer y analizar en profundidad negocios, productos, servicios y empresas de sectores diversos para diseñar acciones de RRPP concretas. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
5 p, 81.0 KB Teoria i Estructura de les Relacions Públiques [103136] / Montoya Vilar, Norminanda ; Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. -Conèixer la dimensió professional de l'activitat a Espanya i al mon. -Conèixer les àrees d'especialització de les Relacions Públiques. [...]
-Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. -Conocer la dimensión profesional de la actividad en España y en el mundo. -Conocer las áreas de especialización de las Relaciones Públicas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
9.
4 p, 80.2 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumnat les relacions públiques des de diferents i disruptives perspectives, així com el valor que aporten al negoci les estratègies de comunicació empresarial. Desenvolupar l'esperit crític necessari per conèixer i analitzar en profunditat negocis, productes, serveis i empreses de sectors diversos de manera que sigui possible construir-ne accions de RRPP concretes. [...]
• Presentar al alumnado las relaciones públicas desde diferentes y disruptivas perspectivas, así como el valor que aportan al negocio las estrategias de comunicación empresarial. • Desarrollar el espíritu crítico necesario para conocer y analizar en profundidad negocios, productos, servicios y empresas de sectores diversos para diseñar acciones de RRPP concretas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
10.
3 p, 74.0 KB Tècniques de Negociació i Lideratge [103154] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer les competències i les habilitats per una gestió eficaç de persones. - Adquirir recursos i eines per al lideratge d'equips de treball. - Estudiar els grans principis i conceptes de la negociació. [...]
- Conocer las competencias y las habilidades para una gestión eficaz de personas. - Adquirir recursos y herramientas para el liderazgo de equipos de trabajo. - Estudiar los grandes principios y conceptos de la negociación. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Course materials : 17 records found   1 - 10next  jump to record:
Graphic and multimedia documents 1 records found  
1.
Què en fem, dels purins? : [02-02-03] / Ros i Badosa, Josep (Ros Pallarés) ; Domènech, Josep M. ; Ribas, Meritxell ; Salvat, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària ; Televisió de Catalunya
30 minuts (Programa de televisió).
[Sant Joan Despí] : Televisió de Catalunya, 2003  

Personal and institutional archives 1 records found  
1.
1 p, 640.9 KB La biografia dels Goytisolo constata la diferència entre els tres germans / Salvat, Jordi
19 maig 1999  

See also: similar author names
1 Salvat, Joan
1 Salvat, Jordi
1 Salvat, Josep,
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.