Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
15 p, 140.3 KB Training, personal and environmental barriers of online education / Ramos Pla, Anabel (Universitat de Lleida) ; Sampedro Requena, Begoña Esther (Universidad de Córdoba) ; Del Arco Bravo, Isabel (Universitat de Lleida) ; Marín-Díaz, Verónica (Universidad de Córdoba) ; Flores Alarcia, Óscar (Universitat de Lleida)
The sudden change that universities experienced in the wake of the COVID-19 pandemic raised some key issues in higher education. The objectives of the present study are to discover the barriers that students experienced regarding training in the use of synchronous online teaching tools, and to analyse the barriers they faced in terms of personal and environmental aspects. [...]
El canvi sobtat que van experimentar les universitats arran de la pandèmia per la COVID-19 va fer sorgir algunes problemàtiques candents de l'educació superior. Per això, els objectius del present estudi són conèixer les barreres que es van trobar els estudiants respecte de la formació en l'ús d'eines d'ensenyament sincrònic, i analitzar les barreres dels estudiants respecte d'aspectes personals i d'entorn. [...]
El repentino cambio que experimentaron las universidades a raíz de la pandemia por COVID-19 hizo surgir algunas problemáticas candentes de la educación superior. Por ello, los objetivos del presente estudio son conocer las barreras con que se encontraron los estudiantes respecto a la formación en el uso de herramientas de enseñanza sincrónica, y analizar las barreras de los estudiantes respecto a aspectos personales y de entorno. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1743
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 457-471 (Temas de investigación)  
2.
18 p, 762.7 KB Real-world evidence of the effectiveness of ombitasvir-paritaprevir/r ± dasabuvir ± ribavirin in patients monoinfected with chronic hepatitis C or coinfected with human immunodeficiency virus-1 in Spain / Sousa, J. M. (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; Vergara, Mercedes (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Pulido, F. (Hospital Universitario 12 de Octubre (Madrid)) ; Antolín, G. S. (Hospital Universitario Río Hortega (Valladolid)) ; Hijona, L. (Arabako Unibertsitate Ospitalea (Vitoria, País Basc)) ; Carnicer, F. (Hospital General Universitario de Alicante (Alacant, País Valencià)) ; Rincón, D. (Hospital General Universitario Gregorio Marañón) ; Salmerón, J. (Complejo Hospitalario Universitario de Granada) ; Mateos-Muñoz, B. (Hospital Universitario Ramón y Cajal (Madrid)) ; Jou, A. (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Polo-Lorduy, B. (Hospital Universitario Fundación Jiménez Díaz) ; Rubín, Á. (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Escarda, Ana (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Aguilar-Melero, Patricia (Instituto Maimónides de Investigación Biomédica de Córdoba) ; Aldámiz-Echevarría, T. (Hospital General Universitario Gregorio Marañón) ; García-Buey, L. (Hospital Universitario de la Princesa (Madrid)) ; Carrión Rodríguez, José Antonio (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Hernández-Guerra, M. (Hospital Universitario de Canarias (La Laguna)) ; Chimeno-Hernández, S. (Hospital Arnau de Vilanova (Lleida, Catalunya)) ; Espinosa, N. (Clinical Unit of Infectious Diseases. Microbiology and Preventive Medicine. Infectious Diseases Research Group. Institute of Biomedicine of Seville (IBiS). University of Seville/CSIC) ; Morillas Cunill, Rosa Ma. (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Andrade, Raúl J (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Hepáticas y Digestivas) ; Delgado, M. (Hospital Regional Universitario de Málaga) ; Gallego, Adolfo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Magaz, Marta (Hospital Universitario Puerta de Hierro Majadahonda (Madrid)) ; Moreno-Planas, J. M. (Complejo Hospitalario Universitario de Albacete) ; Estébanez, Á. (Hospital Universitario Marqués de Valdecilla (Santander, Cantabria)) ; Rico, M. (Hospital Universitario La Paz (Madrid)) ; Menéndez, F. (Hospital de Basurto (Bilbao, Biscaia)) ; Sampedro, B. (Hospital de Galdakao (Usansolo, Biscaia)) ; Morano Amado, Luis Enrique (Hospital Álvaro Cunqueiro (Vigo)) ; Izquierdo, S. (Hospital Clínico San Carlos (Madrid)) ; Zozaya, José M (Complejo Hospitalario de Navarra) ; Rodríguez, Manuel (Hospital Universitario Central de Asturias) ; Morán-Sánchez, Senador (Hospital General Universitario Santa Lucía (Cartagena, Múrcia)) ; Lorente, S. (Hospital Clínico Universitario "Lozano Blesa" de Zaragoza) ; Martín-Granizo, I. (Hospital Álvaro Cunqueiro (Vigo)) ; Von-Wichmann, M. Á. (Hospital Universitario de Donostia (Sant Sebastià, País Basc)) ; Delgado, M. (Hospital Regional Universitario de Málaga) ; Manzanares, A. (AbbVie Spain. S. L.U.) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Aim We describe the effectiveness and safety of the interferon-free regimen ombitasvir/paritaprevir/ritonavir plus dasabuvir with or without ribavirin (OBV/PTV/r ± DSV ± RBV) in a nationwide representative sample of the hepatitis C virus (HCV) monoinfected and human immunodeficiency virus-1/hepatitis C virus (HIV/HCV) coinfected population in Spain. [...]
2019 - 10.1371/journal.pone.0225061
PloS one, Vol. 14 Núm. 11 (2019) , p. e0225061  
3.
19 p, 229.5 KB El videojuego digital como mediador del aprendizaje en la etapa de Educación Infantil / Sampedro Requena, Begoña Esther (Universidad de Córdoba) ; Muñoz González, Juan Manuel (Universidad de Córdoba) ; Vega Gea, Esther (Universidad de Córdoba)
El siguiente artículo expone los datos de una investigación y recoge las opiniones y las valoraciones del alumnado de tercer curso del segundo ciclo de la etapa de Educación Infantil respecto a la utilización de un videojuego digital y educativo cuyo núcleo temático es el medioambiente. [...]
This article presents the results of a quasi-experimental research study on the opinions and assessments of students in the third year of the second cycle of pre-school education on the use of a digital educational video game, whose thematic focus is the environment. [...]
Aquest article exposa les dades d'una investigació i recull les opinions i les valoracions de l'alumnat de tercer curs del segon cicle de l'etapa d'Educació Infantil sobre la utilització d'un videojoc digital i educatiu el nucli temàtic del qual és el medi ambient. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.850
Educar, Vol. 53 Núm. 1 (2017) , p. 89-107 (Monográfico)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.