Resultats globals: 48 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 48 registres trobats
Materials acadèmics 48 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 98.6 KB Treball de Final de Màster [44463] / Aguayo-Gonzalez, Mariela ; San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Granel Gimenez, Nina ; Bernabeu Tamayo, Maria Dolores ; Gomez Ibañez, Rebeca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
1. L'Objectiu d'aquest Màster és el d'introduir a l'Alumnat en una línia concreta d'investigació on a través d'un aprenentatge dinàmic (en acció) desenvoluparà el treball de recerca. El treball Final de Màster (TFM) és una assignatura de caràcter obligatori, de 15 crèdits ECTS. [...]
The objective of this Master is to introduce students to a specific line of research where through dynamic learning (in action) they will develop the research work. The Final Master's Thesis (TFM) is a compulsory subject of 15 ECTS credits. [...]
1. El objetivo de este Máster es el de introducir al alumnado en una línea concreta de investigación donde a través de un aprendizaje dinámico (en acción) desarrollará el trabajo de investigación. [...]

2021-22
Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
2.
5 p, 104.0 KB Grups Vulnerables en la Infància i l'Adolescència [44460] / San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Gairín Sallán, Joaquín ; Escobar, Purificación ; Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Dolz Abadia, Maria Montserrat ; Bernabeu Tamayo, Maria Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
A la infància i l'adolescència hi ha moltes situacions que fa que els nens i les nenes i els/les adolescents en general, hagin de ser considerats població vulnerable. El nen i la nena igual que els i les adolescents, són vulnerables perquè es troben en risc constant de ser perjudicats, maltractats, perseguits, llastimats o influenciats per diferents agents enfront dels quals es troba en situació d'indefensió. [...]
There are many situations in childhood and adolescence that mean that children and adolescents in general should be considered vulnerable populations. Boys and girls, like teenagers, are vulnerable because they are at constant risk of being harmed, abused, persecuted, harmed or influenced by different agents in front of whom they are helpless. [...]
En la infancia y la adolescencia hay muchas situaciones que hace que los niños y las niñas y los / las adolescentes en general, deban ser considerados población vulnerable. El niño y la niña igual que los y las adolescentes, son vulnerables porque se encuentran en riesgo constante de ser perjudicados, maltratados, perseguidos, lastimados o influenciados por diferentes agentes frente a los que se encuentra en situación de indefensión. [...]

2021-22
Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
3.
6 p, 132.1 KB Treball de Final de Grau [106127] / Fernández-Cano, María Isabel ; San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Feijoo-Cid, Maria ; Jiménez Pera, Miguel ; Bonilla Carrasco, María Isabel ; Moreu Valls, Andrea ; Casino Antón, Jorge ; Granel Gimenez, Nina ; Mestres Soler, Olga ; Planella Jimenez, Alba ; Martinez Morato, Sergio ; Escobar, Purificación ; Giménez Díez, David ; Leyva, Juan ; Gomez Garcia, Daniel ; Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Casanovas-Cuellar, Cristina ; García-Sierra, Rosa ; Arreciado Marañón, Antonia ; Manresa Domínguez, Josep Maria ; Rueda López, Justo ; Téllez Velasco, David ; Gomez Ibañez, Rebeca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
Formular un problema o pregunta de recerca identificant els diferents components de l'enunciat. Realitzar una revisió bibliogràfica sobre la evidència científica que existeix sobre el problema de recerca elegit. [...]
Formulate a problem or research question identifying the different components of the statement. Carry out a bibliographic review on the scientific evidence that exists about the chosen research problem. [...]
Formular un problema o pregunta de investigación identificando los diferentes componentes del enunciado. Realizar una revisión bibliográfica sobre la evidencia científica que existe sobre el problema de investigación elegido. [...]

2021-22
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
4.
5 p, 108.0 KB Educació per a la Salut [106109] / Aguayo-Gonzalez, Mariela ; San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Moreu Valls, Andrea ; Gomez Garcia, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
La finalitat de les cures que ofereixen les infermeres és promocionar la salut i potenciar l'autocura de cada persona, i de les que formen la unitat de convivència i la comunitat. Amb aquest marc de referència, aquesta assignatura pretén que els estudiantes siguin capaços de: - Seleccionar els marcs teòrics d'educació per a la salut pertinents per fomentar que les persones i grups s'autocuidin. [...]
The purpose of nursing care is to promote health and enhance the self-care of each person and those that form the unity of coexistence and the community. With this frame of reference, this subject intends that the students be able to: - To select the relevant theoretical health education frameworks to promote self-care for people and groups. [...]
La finalidad de los cuidados que ofrecen las enfermeras es promocionar la salud y potenciar el autocuidado de cada persona y de las que forman la unidad de convivencia y la comunidad. Con este marco de referencia, esta asignatura pretende que los estudiantes sean capaces de: - Seleccionar los marcos teóricos de educación para la salud pertinentes para fomentar el autocuidado de las personas y grupos. [...]

2021-22
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
5.
6 p, 110.1 KB Comunicació i TIC [106105] / San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Campillo Grau, Mercedes ; Bonilla Carrasco, María Isabel ; Caltabiano, Gianluigi ; Mestres Soler, Olga ; Escobar, Purificación ; Casajuana-Martin, Nil ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
L'assignatura Comunicació i TIC consta de dos mòduls, el mòdul de comunicació de quatre crèdits ECTS i el mòdul de TIC de dos. Mòdul de comunicació Una de les necessitats bàsiques de les persones és establir una comunicació efectiva que els ajudi a relacionar-se i aconseguir un bon creixement personal. [...]
The subject Communication and ICTs consists of two modules, the communication module of four ECTS credits and the ICT module of two. Communication module One of the basic needs of people is to establish an effective communication that helps them to relate and achieve a good personal growth. [...]
La asignatura Comunicación y TIC consta de dos módulos, el módulo de comunicación de cuatro créditos ECTS y el módulo de TIC de dos. Módulo de comunicación Una de las necesidades básicas de las personas es establecer una comunicación efectiva que les ayude a relacionarse y lograr un buen crecimiento personal. [...]

2021-22
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
6.
6 p, 109.0 KB Comunicació Terapèutica [106101] / San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Bonilla Carrasco, María Isabel ; Escobar, Purificación ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
V. Henderson (1971) va dir que la comunicació és una obligació que té l'ésser humà d'intercanvi amb els seus semblants, per tant una de les necessitats bàsiques de les persones és establir una comunicació eficaç que els ajudi a relacionar-se i assolir un bon creixement personal. [...]
V. Henderson (1971) said that communication is the exchange obligation that human beings have with their resemblances; therefore, one of the basic needs of people is to establish effective communication that helps them to relate and achieve good personal growth. [...]
V. Henderson (1971) dijo que la comunicación es una obligación que tiene el ser humano de intercambio con sus semblantes. Por lo tanto, una de las necesidades básicas de las personas es establecer una comunicación eficaz que les ayude a relacionarse y alcanzar un buen crecimiento personal. [...]

2021-22
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
7.
7 p, 111.6 KB Farmacologia [106100] / San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Gili Serrat, Gisela ; Vendrell Bosch, Lourdes ; Riera Arnau, Judit ; Aguilar Blancafort, Carla ; Sabaté Gallego, Mónica ; Fuentes Camps, Inmaculada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
L'assignatura de Farmacologia té 6 crèdits ECTS i està considerada com a obligatòria en el pla d'estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l'obtenció del títol de grau en infermeria. [...]
Pharmacology is a 6 ECTS credits' subject and is considered compulsory in the syllabus of the Universitat Autònoma de Barcelona to obtain the Nursing degree. The therapeutic approach with drugs is one of the pillars in which the control of diseases is based on our present society. [...]
La asignatura de Farmacología equivale a 6 créditos ECTS y está considerada como obligatoria en el plan de estudios de la Universidad Autónoma de Barcelona para la obtención del título de Grado en Enfermería. [...]

2021-22
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
8.
7 p, 114.8 KB Atenció d'Infermeria al Nen i la Família amb Problemes de Salut Infantil [101773] / San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Watson Badia, Carolina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'assignatura es programa al quart curs del Grau d'Infermeria i forma part del grup de les assignatures de la menció Infància i salut, de formació optativa. Constitueix, per tant, part de la base científica necessària per a la formació del graduat infermer. [...]
The subject is programmed in the fourth year of the Nursing Degree and is part of the group of subjects of the Nursing Degree mention Childhood and health, of optional training. It constitutes, therefore, part of the scientific basis necessary for the formation of the nursing graduate. [...]
La asignatura se programa en el cuarto curso del Grado de Enfermería y forma parte del grupo de las asignaturas de la mención Infancia y Salud, de formación optativa. Constituye, por lo tanto, parte de la base científica necesaria para la formación del graduado enfermero. [...]

2021-22
Grau en Infermeria [830]
3 documents
9.
7 p, 120.2 KB Cures d'Infermeria en l'Atenció Primària de Salut Infantil [101772] / San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Casino López, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'assignatura es programa al quart curs del Grau d'Infermeria i forma part del grup de les assignatures de la menció Infància i salut, de formació optativa. Constitueix, per tant, part de la base científica necessària per a la formació del graduat infermer. [...]
Objectives The subject is programmed in the fourth year of the Nursing Degree and is part of the group of subjects of the Nursing Degree mention Childhood and health, of optional training. It constitutes, therefore, part of the scientific basis necessary for the formation of the nursing graduate. [...]
La asignatura se programa en el cuarto curso del Grado de Enfermería y forma parte del grupo de las asignaturas de la mención Infancia y Salud, de formación optativa. Constituye, por lo tanto, parte de la base científica necesaria para la formación del graduado enfermero. [...]

2021-22
Grau en Infermeria [830]
3 documents
10.
10 p, 124.7 KB Pràctiques externes en infància i salut [101771] / San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Formant part de la Menció d'Infància i salut (21 ECTS), les Pràctiques Externes es durant a terme durant el 2n. Semestre de 4 art. Curs. Es tracta d'una assignatura de dotze crèdits ECTS, de caràcter optatiu. [...]
The Practicums are part of the Mention of Childhood and Health (21 ECTS) and these are carried out during 1 The Practicums are part of the Mention of Childhood and Health (21 ECTS) and these are carried out during the 2nd semester of the 4th year. [...]
Las prácticas externas forman parte de la Mención de Infancia y Salud (21 ECTS) y se llevan a cabo durante el 2º semestre del 4ºcurso. Es una asignatura de 12 créditos ECTS y de carácter optativo. [...]

2021-22
Grau en Infermeria [830]
3 documents

Materials acadèmics : 48 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.