Resultats globals: 58 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 58 registres trobats
Materials acadèmics 58 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 100.1 KB Treball de Final de Màster [44463] / Aguayo-Gonzalez, Mariela ; San Rafael Gutierrez, Sabiniana ; Granel, Nina ; Watson Badia, Carolina ; Leyva Moral, Juan Manuel ; Bernabeu Tamayo, Maria Dolores ; Téllez Velasco, David ; Gomez Ibañez, Rebeca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'Objectiu d'aquest Màster és el d'introduir a l'Alumnat en una línia concreta d'investigacióon a través d'un aprenentatge dinàmic (en acció) desenvoluparà el treball de recerca. El treball Final de Màster (TFM) és una assignatura de caràcter obligatori, de 15 crèdits ECTS. [...]
The objective of this Master is to introduce students to a specific line of research where through dynamic learning (in action) they will develop the research work. The Final Master's Thesis (TFM) is a compulsory subject of 15 ECTS credits. [...]
El objetivo de este Máster es el de introducir al alumnado en una línea concreta de investigación donde a través de un aprendizaje dinámico (en acción) desarrollará el trabajo de investigación. [...]

2023-24
Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
2.
7 p, 133.2 KB Treball de Final de Grau [106127] / Watson Badia, Carolina ; San Rafael Gutierrez, Sabiniana ; Feijoo Cid, Maria ; Jimenez Pera, Miguel ; Bonilla Carrasco, María Isabel ; Moreu Valls, Andrea ; Casino Antón, Jorge ; Granel, Nina ; Mestres Soler, Olga ; Planella i Jimenez, Alba ; Martinez Morato, Sergio ; Escobar García, Purificación ; Gimenez Diez, David ; Leyva Moral, Juan Manuel ; Gomez Garcia, Daniel ; Aguayo-Gonzalez, Mariela ; Casanovas Cuéllar, Cristina ; García Sierra, Rosa ; Arreciado Marañón, Antonia ; Manresa Domínguez, Josep Maria ; Rueda López, Justo ; Téllez Velasco, David ; Gomez Ibañez, Rebeca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
Formular un problema o pregunta de recerca identificant els diferents components de l'enunciat. Realitzar una revisió bibliogràfica sobre la evidència científica que existeix sobre el problema de recerca elegit. [...]
Formulate a problem or research question identifying the different components of the statement. Carry out a bibliographic review on the scientific evidence that exists about the chosen research problem. [...]
Formular un problema o pregunta de investigación identificando los diferentes componentes del enunciado. Realizar una revisión bibliográfica sobre la evidencia científica que existe sobre el problema de investigación elegido. [...]

2023-24
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
3.
6 p, 112.9 KB Gestió i Qualitat dels Serveis d'Infermeria [106108] / San Rafael Gutierrez, Sabiniana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
Objectiu General L'objectiu principal de l'assignatura és proporcionar a l'estudiant els coneixements i habilitats necessaris per a poder desenvolupar plenament la funció gestora/administrativa de la professió infermera en un context assistencial, fent especial èmfasi en el procés d'avaluació de la qualitat assistencial i la seva relació amb les cures infermeres. [...]
General objective The main objective of the course is to provide the student with the knowledge and skills necessary to be able to fully develop the managerial / administrative function of the nursing profession in a healthcare context, with special emphasis on the process of evaluating quality of care and its relationship with nursing care. [...]
Objetivo General El objetivo principal de la asignatura es proporcionar al estudiante los conocimientos y habilidades necesarios para poder desarrollar plenamente la función gestora/administrativa de la profesión enfermera en un contexto asistencial, haciendo especial énfasis en el proceso de evaluación de la calidad asistencial y su relación con los cuidados enfermeros. [...]

2023-24
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
4.
7 p, 112.5 KB Comunicació i TIC [106105] / San Rafael Gutierrez, Sabiniana ; Bonilla Carrasco, María Isabel ; Caltabiano, Gianluigi 1978- ; Huertas-Zurriaga, Ariadna ; Izcara Cobo, Jessica ; Planella i Jimenez, Alba ; Escobar García, Purificación ; Casajuana-Martin, Nil ; Puig Pla, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
L'assignatura Comunicació i TIC consta de dos mòduls: el mòdul de comunicació de quatre crèdits ECTS i el mòdul de TIC de dos ECTS. Mòdul de comunicació Una de les necessitats bàsiques de les persones és establir una comunicació efectiva que les ajudi a relacionar-se i aconseguir un bon creixement personal. [...]
The Communication and ICT course consists of two modules: the communication module of four ECTS credits and the ICT module of two ECTS credits. Communication module One of the basic needs of people is to establish effective communication that helps them relate and achieve good personal growth. [...]
La asignatura Comunicación y TIC consta de dos módulos: el módulo de comunicación de cuatro créditos ECTS y el módulo de TIC de dos ECTS. Módulo de comunicación Una de las necesidades básicas de las personas es establecer una comunicación efectiva que les ayude a relacionarse y lograr un buen crecimiento personal. [...]

2023-24
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
5.
7 p, 111.1 KB Comunicació Terapèutica [106101] / San Rafael Gutierrez, Sabiniana ; Amado Sanjuan, Mónica ; Bonilla Carrasco, María Isabel ; Huertas-Zurriaga, Ariadna ; Izcara Cobo, Jessica ; Escobar García, Purificación ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
V. Henderson (1971) va dir que la comunicació és una obligació que té l'ésser humà d'intercanvi amb els seus semblants, per tant una de les necessitats bàsiques de les persones és establir una comunicació eficaç que els ajudi a relacionar-se i assolir un bon creixement personal. [...]
V. Henderson (1971) said that communication is the exchange obligation that human beings have with their resemblances; therefore, one of the basic needs of people is to establish effective communication that helps them to relate and achieve good personal growth. [...]
V. Henderson (1971) dijo que la comunicación es una obligación que tiene el ser humano de intercambio con sus semblantes. Por lo tanto, una de las necesidades básicas de las personas es establecer una comunicación eficaz que les ayude a relacionarse y alcanzar un buen crecimiento personal. [...]

2023-24
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
6.
3 p, 98.8 KB Treball de Final de Màster [44463] / Aguayo-Gonzalez, Mariela ; San Rafael Gutierrez, Sabiniana ; Granel, Nina ; Watson Badia, Eva Carolina ; Leyva-Moral, Juan M ; Bernabeu Tamayo, Maria Dolores ; Tellez Velasco, David ; Gomez Ibañez, Rebeca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'Objectiu d'aquest Màster és el d'introduir a l'Alumnat en una línia concreta d'investigació on a través d'un aprenentatge dinàmic (en acció) desenvoluparà el treball de recerca. El treball Final de Màster (TFM) és una assignatura de caràcter obligatori, de 15 crèdits ECTS. [...]
The objective of this Master is to introduce students to a specific line of research where through dynamic learning (in action) they will develop the research work. The Final Master's Thesis (TFM) is a compulsory subject of 15 ECTS credits. [...]
El objetivo de este Máster es el de introducir al alumnado en una línea concreta de investigación donde a través de un aprendizaje dinámico (en acción) desarrollará el trabajo de investigación. [...]

2022-23
Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
7.
5 p, 103.6 KB Grups Vulnerables en la Infància i l'Adolescència [44460] / San Rafael Gutierrez, Sabiniana ; Gairín Sallán, Joaquín ; Paya Panades, Antonio ; Bonilla Carrasco, María Isabel ; Escobar García, Purificación ; Giménez Díez, David ; Leyva-Moral, Juan M ; Dolz Abadia, Maria Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
A la infància i l'adolescència hi ha moltes situacions que fa que els nens i les nenes i els/les adolescents en general, hagin de ser considerats població vulnerable. El nen i la nena igual que els i les adolescents, són vulnerables perquè es troben en risc constant de ser perjudicats, maltractats, perseguits, llastimats o influenciats per diferents agents enfront dels quals es troba en situació d'indefensió. [...]
There are many situations in childhood and adolescence that mean that children and adolescents in general should be considered vulnerable populations. Boys and girls, like teenagers, are vulnerable because they are at constant risk of being harmed, abused, persecuted, harmed or influenced by different agents in front of whom they are helpless. [...]
En la infancia y la adolescencia hay muchas situaciones que hace que los niños y las niñas y los / las adolescentes en general, deban ser considerados población vulnerable. El niño y la niña igual que los y las adolescentes, son vulnerables porque se encuentran en riesgo constante de ser perjudicados, maltratados, perseguidos, lastimados o influenciados por diferentes agentes frente a los que se encuentra en situación de indefensión. [...]

2022-23
Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
8.
6 p, 110.1 KB Comunicació i TIC [106105] / San Rafael Gutierrez, Sabiniana ; Bonilla Carrasco, María Isabel ; Caltabiano, Gianluigi 1978- ; Huertas-Zurriaga, Ariadna ; Watson Badia, Eva Carolina ; Escobar García, Purificación ; Casajuana-Martin, Nil ; Gomez Garcia, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
L'assignatura Comunicació i TIC consta de dos mòduls, el mòdul de comunicació de quatre crèdits ECTS i el mòdul de TIC de dos. Mòdul de comunicació Una de les necessitats bàsiques de les persones és establir una comunicació efectiva que els ajudi a relacionar-se i aconseguir un bon creixement personal. [...]
The subject Communication and ICTs consists of two modules, the communication module of four ECTS credits and the ICT module of two. Communication module One of the basic needs of people is to establish an effective communication that helps them to relate and achieve a good personal growth. [...]
La asignatura Comunicación y TIC consta de dos módulos, el módulo de comunicación de cuatro créditos ECTS y el módulo de TIC de dos. Módulo de comunicación Una de las necesidades básicas de las personas es establecer una comunicación efectiva que les ayude a relacionarse y lograr un buen crecimiento personal. [...]

2022-23
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
9.
6 p, 109.4 KB Comunicació Terapèutica [106101] / San Rafael Gutierrez, Sabiniana ; Bonilla Carrasco, María Isabel ; Huertas-Zurriaga, Ariadna ; Escobar García, Purificación ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
V. Henderson (1971) va dir que la comunicació és una obligació que té l'ésser humà d'intercanvi amb els seus semblants, per tant una de les necessitats bàsiques de les persones és establir una comunicació eficaç que els ajudi a relacionar-se i assolir un bon creixement personal. [...]
V. Henderson (1971) said that communication is the exchange obligation that human beings have with their resemblances; therefore, one of the basic needs of people is to establish effective communication that helps them to relate and achieve good personal growth. [...]
V. Henderson (1971) dijo que la comunicación es una obligación que tiene el ser humano de intercambio con sus semblantes. Por lo tanto, una de las necesidades básicas de las personas es establecer una comunicación eficaz que les ayude a relacionarse y alcanzar un buen crecimiento personal. [...]

2022-23
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
10.
7 p, 111.3 KB Farmacologia [106100] / San Rafael Gutierrez, Sabiniana ; Gili Serrat, Gisela ; Vendrell Bosch, Lourdes ; Riera Arnau, Judit ; Aguilar Blancafort, Carla ; Sabaté Gallego, Mónica ; Fuentes Camps, Inmaculada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
L'assignatura de Farmacologia té 6 crèdits ECTS i està considerada com a obligatòria en el pla d'estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l'obtenció del títol de grau en infermeria. [...]
Pharmacology is a 6 ECTS credits' subject and is considered compulsory in the syllabus of the Universitat Autònoma de Barcelona to obtain the Nursing degree. The therapeutic approach with drugs is one of the pillars in which the control of diseases are based on our present society. [...]
La asignatura de Farmacología equivale a 6 créditos ECTS y está considerada como obligatoria en el plan de estudios de la Universidad Autónoma de Barcelona para la obtención del título de Grado en Enfermería. [...]

2022-23
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents

Materials acadèmics : 58 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.