1.
|
3 p, 98.8 KB |
Treball de Final de Màster [44463]
/
Aguayo-Gonzalez, Mariela ;
San Rafael Gutierrez, Sabiniana ;
Granel, Nina ;
Watson Badia, Eva Carolina ;
Leyva Moral, Juan ;
Bernabeu Tamayo, Maria Dolores ;
Tellez Velasco, David ;
Gomez Ibañez, Rebeca ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina
L'Objectiu d'aquest Màster és el d'introduir a l'Alumnat en una línia concreta d'investigació on a través d'un aprenentatge dinàmic (en acció) desenvoluparà el treball de recerca. El treball Final de Màster (TFM) és una assignatura de caràcter obligatori, de 15 crèdits ECTS. [...] The objective of this Master is to introduce students to a specific line of research where through dynamic learning (in action) they will develop the research work. The Final Master's Thesis (TFM) is a compulsory subject of 15 ECTS credits. [...] El objetivo de este Máster es el de introducir al alumnado en una línea concreta de investigación donde a través de un aprendizaje dinámico (en acción) desarrollará el trabajo de investigación. [...]
2022-23 Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
|
|
2.
|
5 p, 103.6 KB |
Grups Vulnerables en la Infància i l'Adolescència [44460]
/
San Rafael Gutierrez, Sabiniana ;
Gairín Sallán, Joaquín ;
Paya Panades, Antonio ;
Bonilla Carrasco, María Isabel ;
Escobar García, Purificación ;
Giménez Díez, David ;
Leyva Moral, Juan ;
Dolz Abadia, Maria Montserrat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina
A la infància i l'adolescència hi ha moltes situacions que fa que els nens i les nenes i els/les adolescents en general, hagin de ser considerats població vulnerable. El nen i la nena igual que els i les adolescents, són vulnerables perquè es troben en risc constant de ser perjudicats, maltractats, perseguits, llastimats o influenciats per diferents agents enfront dels quals es troba en situació d'indefensió. [...] There are many situations in childhood and adolescence that mean that children and adolescents in general should be considered vulnerable populations. Boys and girls, like teenagers, are vulnerable because they are at constant risk of being harmed, abused, persecuted, harmed or influenced by different agents in front of whom they are helpless. [...] En la infancia y la adolescencia hay muchas situaciones que hace que los niños y las niñas y los / las adolescentes en general, deban ser considerados población vulnerable. El niño y la niña igual que los y las adolescentes, son vulnerables porque se encuentran en riesgo constante de ser perjudicados, maltratados, perseguidos, lastimados o influenciados por diferentes agentes frente a los que se encuentra en situación de indefensión. [...]
2022-23 Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
|
|
3.
|
6 p, 110.1 KB |
Comunicació i TIC [106105]
/
San Rafael Gutierrez, Sabiniana ;
Bonilla Carrasco, María Isabel ;
Caltabiano, Gianluigi 1978- ;
Huertas-Zurriaga, Ariadna ;
Watson Badia, Eva Carolina ;
Escobar García, Purificación ;
Casajuana-Martin, Nil ;
Gomez Garcia, Daniel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
L'assignatura Comunicació i TIC consta de dos mòduls, el mòdul de comunicació de quatre crèdits ECTS i el mòdul de TIC de dos. Mòdul de comunicació Una de les necessitats bàsiques de les persones és establir una comunicació efectiva que els ajudi a relacionar-se i aconseguir un bon creixement personal. [...] The subject Communication and ICTs consists of two modules, the communication module of four ECTS credits and the ICT module of two. Communication module One of the basic needs of people is to establish an effective communication that helps them to relate and achieve a good personal growth. [...] La asignatura Comunicación y TIC consta de dos módulos, el módulo de comunicación de cuatro créditos ECTS y el módulo de TIC de dos. Módulo de comunicación Una de las necesidades básicas de las personas es establecer una comunicación efectiva que les ayude a relacionarse y lograr un buen crecimiento personal. [...]
2022-23 Grau en Infermeria [1468] Grau en Infermeria [1469] Grau en Infermeria [1470] Grau en Infermeria [1471]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
5 p, 104.0 KB |
Grups Vulnerables en la Infància i l'Adolescència [44460]
/
San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ;
Gairín Sallán, Joaquín ;
Escobar García, Purificación ;
Aguayo-Gonzalez, Mariela ;
Dolz Abadia, Maria Montserrat ;
Bernabeu Tamayo, Maria Dolores ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina
A la infància i l'adolescència hi ha moltes situacions que fa que els nens i les nenes i els/les adolescents en general, hagin de ser considerats població vulnerable. El nen i la nena igual que els i les adolescents, són vulnerables perquè es troben en risc constant de ser perjudicats, maltractats, perseguits, llastimats o influenciats per diferents agents enfront dels quals es troba en situació d'indefensió. [...] There are many situations in childhood and adolescence that mean that children and adolescents in general should be considered vulnerable populations. Boys and girls, like teenagers, are vulnerable because they are at constant risk of being harmed, abused, persecuted, harmed or influenced by different agents in front of whom they are helpless. [...] En la infancia y la adolescencia hay muchas situaciones que hace que los niños y las niñas y los / las adolescentes en general, deban ser considerados población vulnerable. El niño y la niña igual que los y las adolescentes, son vulnerables porque se encuentran en riesgo constante de ser perjudicados, maltratados, perseguidos, lastimados o influenciados por diferentes agentes frente a los que se encuentra en situación de indefensión. [...]
2021-22 Màster universitari en Innovació Infermera Aplicada a la Vulnerabilitat i la Salut [1479]
3 documents
|
|
8.
|
6 p, 132.1 KB |
Treball de Final de Grau [106127]
/
Fernández-Cano, María Isabel ;
San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ;
Feijoo Cid, Maria ;
Jiménez Pera, Miguel ;
Bonilla Carrasco, María Isabel ;
Moreu Valls, Andrea ;
Casino Antón, Jorge ;
Granel, Nina ;
Mestres Soler, Olga ;
Planella Jimenez, Alba ;
Martinez Morato, Sergio ;
Escobar García, Purificación ;
Giménez Díez, David ;
Leyva, Juan ;
Gomez Garcia, Daniel ;
Aguayo-Gonzalez, Mariela ;
Casanovas-Cuellar, Cristina ;
García-Sierra, Rosa ;
Arreciado Marañón, Antonia ;
Manresa Domínguez, Josep Maria ;
Rueda López, Justo ;
Téllez Velasco, David ;
Gomez Ibañez, Rebeca ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
Formular un problema o pregunta de recerca identificant els diferents components de l'enunciat. Realitzar una revisió bibliogràfica sobre la evidència científica que existeix sobre el problema de recerca elegit. [...] Formulate a problem or research question identifying the different components of the statement. Carry out a bibliographic review on the scientific evidence that exists about the chosen research problem. [...] Formular un problema o pregunta de investigación identificando los diferentes componentes del enunciado. Realizar una revisión bibliográfica sobre la evidencia científica que existe sobre el problema de investigación elegido. [...]
2021-22 Grau en Infermeria [1468] Grau en Infermeria [1469] Grau en Infermeria [1470] Grau en Infermeria [1471]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
6 p, 110.1 KB |
Comunicació i TIC [106105]
/
San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ;
Campillo Grau, María Mercedes ;
Bonilla Carrasco, María Isabel ;
Caltabiano, Gianluigi 1978- ;
Mestres Soler, Olga ;
Escobar García, Purificación ;
Casajuana-Martin, Nil ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
L'assignatura Comunicació i TIC consta de dos mòduls, el mòdul de comunicació de quatre crèdits ECTS i el mòdul de TIC de dos. Mòdul de comunicació Una de les necessitats bàsiques de les persones és establir una comunicació efectiva que els ajudi a relacionar-se i aconseguir un bon creixement personal. [...] The subject Communication and ICTs consists of two modules, the communication module of four ECTS credits and the ICT module of two. Communication module One of the basic needs of people is to establish an effective communication that helps them to relate and achieve a good personal growth. [...] La asignatura Comunicación y TIC consta de dos módulos, el módulo de comunicación de cuatro créditos ECTS y el módulo de TIC de dos. Módulo de comunicación Una de las necesidades básicas de las personas es establecer una comunicación efectiva que les ayude a relacionarse y lograr un buen crecimiento personal. [...]
2021-22 Grau en Infermeria [1468] Grau en Infermeria [1469] Grau en Infermeria [1470] Grau en Infermeria [1471]
3 documents
|
|