Resultats globals: 19 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials acadèmics, 10 registres trobats
Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
30 p, 448.1 KB Unveiling the Oppressor: solipsism, privilege, and the impossibility of self-reliance in Kate Chopin's The Awakening / Sánchez Martín, Ariadna ; Sánchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Kate Chopin's The Awakening (1899) has always been considered a controversial novel, and its interpretation remains debatable nowadays. Whereas several authors read it from a feminist viewpoint and regard it as an instance of Emerson's self-reliance, others identify problematic behaviors in the protagonist that emphasize her failure to become independent. [...]
The Awakening (1899), de Kate Chopin, és considerada una novel·la controvertida que es troba en debat actualment. Mentre que diversos autors la llegeixen des del feminisme i la consideren un exemple del concepte de self-reliance (autosuficiència) d'Emerson, altres identifiquen comportaments problemàtics a la protagonista que emfatitzen la seva incapacitat per ser independent. [...]
The Awakening (1899), de Kate Chopin, es una novela controvertida cuya interpretación está en debate actualmente. Mientras que varios autores la leen desde el feminismo y la consideran un ejemplo del concepto de self-reliance (autosuficiencia) de Emerson, otros identifican comportamientos problemáticos en la protagonista que enfatizan su incapacidad para ser independiente. [...]

2022
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]  
2.
31 p, 581.5 KB Trapped in Between Conformity and Subversion : A Close Look to Amy March in Louisa May Alcott's Little Women / Sánchez Lorente, Paula ; Sánchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Amy March has always been read as the perfect example of the pleasing woman expected by the society of the period. In this paper, I aim to see whether her actions and decisions result from her submission to the norms, or if it is a question of subverting the imposed roles from underneath to forge her own pathways to achieving her goals. [...]
Amy March sempre ha estat llegida com l'exemple perfecte de la dona complaent que la societat de l'època esperava. En aquest treball em proposo veure si les seves accions i decisions es deriven de la seva submissió a les normes o si es tracta de subvertir, des de baix, els rols imposats per així forjar el seu camí per aconseguir els seus objectius. [...]
Amy March siempre ha sido leída como el ejemplo perfecto de la mujer complaciente que la sociedad de la época esperaba. En este trabajo me propongo ver si sus acciones y decisiones son el resultado de su sumisión a las normas o si se trata de querer subvertir, desde abajo, los roles impuestos para forjar su propio camino para conseguir sus objetivos. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Estudis Anglesos [1482]  
3.
31 p, 411.8 KB Anne Elliot as the Pre-Victorian Woman in Jane Austen's Persuasion : Embodying the Angel in the House and the New Woman in Pre-Victorian English Literature / Castells Montoya, Marta ; Sánchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Austen's Persuasion (1818), can be conceived as a bridge between the Romantic and the Victorian literary periods, especially concerning the portrayal of the female heroine; coming from the romantic heroine to the new notions of the 'Angel in the House' and the 'New Woman'. [...]
Persuasió (1818), pot ser considerada una novel·la pont entre l'època del Romanticisme i l'era Victoriana de la literatura anglesa, especialment pel que fa la caracterització de les heroïnes, partint de l'heroïna romàntica vers les noves nocions de l'Àngel a la Casa i la Nova Dona. [...]
Persuasión (1818) puede ser considerada una novela puente entre la época del Romanticismo y la era Victoriana de la literatura inglesa, especialmente en la caracterización de las heroínas, partiendo de la heroína romántica hacia las nuevas nociones del Ángel en la Casa y la Nueva Mujer. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Estudis Anglesos [1482]  
4.
33 p, 780.1 KB The Challenges of Continuity in a Transmedia Franchise : the Issue of Canonicity in J.K. Rowling's Harry Potter and the Cursed Child / Camí González, Jordi ; Sánchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Harry Potter and the Cursed Child is a play based on a story by J. K. Rowling, Jhon Tiffany and Jack Thorne. A printed version of the script was made available to fans worldwide. Despite its success, The Cursed Child's reception was mixed and soon Rowling's actual involvement in its creation was put to question due to the inconsistencies that can be found in its plot. [...]
Harry Potter i el Llegat Maleït és una obra basada en una història de JK Rowling, Jhon Tiffany i Jack Thorne. El guió de l'obra es va publicar en format llibre perquè tots els fans poguessin gaudir de la nova història de Harry Potter. [...]
Harry Potter y el Legado Maldito es una obra basada en una historia de J. K. Rowling, Jhon Tiffany y Jack Thorne. El guión de la obra se publicó en formato libro para que todos los fans pudieran disfrutar de la nueva historia. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
5.
50 p, 489.7 KB Bewitched, Bothered and Bewildered : The Representation of Children in Victorian Ghost Stories / Garrido Jiménez, Àitor ; Sánchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Drawing on cultural notions of childhood representation, ghost stories present children in multiple ways to intensify the horror effect on the reader. Identifying tensions and contradictions in how childhood was literarily represented, this paper discusses the role of children in ten Victorian ghost stories. [...]
Inspirant-se en la representació cultural de la infància, les històries de fantasmes presenten els infants de múltiples maneres per tal d'intensificar el terror de la lectura. Partint de les contradiccions que conformaven la representació literària dels infants, aquest treball analitza el rol d'aquests en deu històries de fantasmes victorianes. [...]
Inspirándose en la representación cultural de la infancia, las historias de fantasmas presentan los niños de múltiples formas para intensificar el terror de la lectura. Partiendo de las contradicciones que conformaban la representación literaria de los niños, este trabajo analiza el papel de éstos en diez historias de fantasmas victorianas. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
6.
67 p, 818.2 KB "I can't get over my disappointment in not being a boy" : Jo March's deconstruction of "The Cult of True Womanhood" and her quest for self-determination in Louisa May Alcott's Little Women / Camprubí Gutiérrez, Vanessa ; Sánchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Nineteenth-century America is marked by the so-called "Cult of True Womanhood". Indeed, according to such widespread belief, not only are women obliged to stay at home, carrying out their household chores and taking care of their children's education, but they also owe submission and respect to their husbands, on whom they are financially dependent. [...]
L'Amèrica del segle XIX està marcada pel conegut "Culte a la veritable feminitat". De fet, d'acord amb aquesta creença, les dones no només estan obligades a quedar-se a casa, portant a terme les seves tasques domèstiques i ocupant-se de l'educació dels seus fills, sinó que també deuen mostrar submissió i respecte als seus marits, de qui depenen econòmicament. [...]
La América del siglo XIX esta marcada por el conocido "Culto a la verdadera feminidad". De hecho, de acuerdo con esta creencia, las mujeres no solo están obligadas a quedarse en casa, llevando a cabo sus tareas domésticas y ocupándose de la educación de sus hijos, sino que además deben mostrar sumisión y respeto a sus maridos, de quienes dependen económicamente. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
7.
43 p, 606.7 KB The (de)construction of Lewis Carroll's nonsense : a close reading into the cosmos of through the looking-glass / Rodenas Lucha, Laura ; Sanchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper focuses on the parameters and elements that constitutes Lewis Carroll's cosmos in the book Through the Looking-Glass. Being a story written and directed towards children, Carroll evokes the most transgressive and demolishing part that hides within all of us. [...]
Aquest treball es planteja una acurada revisió dels elements que constitueixen el món de Lewis Carroll a l'obra Through the Looking-Glass. Essent una novel·la escrita i dirigida als infants, Carroll apel·la a la part més transgressora, més demolidora que s'amaga dins de nosaltres. [...]
Este trabajo se plantea una detallada revisión de los elementos que constituyen el mundo de Lewis Carroll en la obra Through the Looking-Glass. Siendo una novela escrita y dirigida a los niños, Carroll apela a la parte más transgresora, más destructiva que se esconde dentro de cada uno de nosotros. [...]

2020
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
45 p, 495.4 KB My Freedom is a Non-Negotiable Right : the portrayal of independence in Charlotte Brönte's Jane Eyre and its Film Adaptations / Servera Barceló, Maria Antònia ; Sánchez Campos, Noelia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Jane Eyre is widely known for being a revolutionary nineteenth-century feminist novel. Its main character is a governess who pursues her own identity and independence, not only in financial terms but also in an ethical sense. [...]
Jane Eyre és coneguda per ser una de les novel·les feminista més revolucionàries del segle XIX. La seva protagonista és una tutora privada que busca trobar la seva total identitat i independència, no només moral sinó també en el sentit econòmic. [...]
Jane Eyre es conocida por ser una de las novelas feministas más revolucionarias del siglo XIX. Su protagonista es una institutriz que busca encontrar su identidad e independencia; no solo en sentido moral si no también en sentido económico. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
9.
284 p, 1.1 MB Subtle subversion : an analysis of female desire in the works of Frances Sheridan, Frances Brooke, Elizabeth Griffith and Sophia Lee / Sánchez Campos, Noelia ; Owen, David 1962-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Esta tesis examina el tema del deseo femenino en la obra de cuatro autoras poco conocidas de finales del siglo XVIII. Los textos primarios son Memoirs of Miss Sidney Bidulph (1761) de Frances Sheridan, The History of Lady Julia Mandeville (1763) de Frances Brooke, The Delicate Distress (1769) de Elizabeth Griffith y The Recess (1783) de Sophia Lee. [...]
This thesis examines the topic of female desire in the work of four lesser-known late eighteenth century women writers. The texts under analysis are Frances Sheridan's Memoirs of Miss Sidney Bidulph (1761), Frances Brooke's The History of Lady Julia Mandeville (1763), Elizabeth Griffith's The Delicate Distress (1769) and Sophia Lee's The Recess (1783). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  

Materials acadèmics 10 registres trobats  
1.
8 p, 118.2 KB Anglès [44327] / Ament, Jennifer Rose ; Sánchez Campos, Noelia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'auto-formació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. [...]
This subject is aimed at future teachers of English as a Foreign Language (TEFL) so that they may become familiar with basic teaching strategies for teaching English to teenagers and adults in institutional contexts and acquire basic knowledge and skills to help them continue to improve as teachers of English throughout their professional lives. [...]
Esta asignatura aspira que los y las futuras docentes de inglés se familiaricen con las estrategias docentes básicas de enseñanza del inglés como lengua extranjera a adolescentes y adultos en contextos institucionales, y adquieran conocimientos y habilidades básicas de auto-formación que les ayuden a continuar mejorando como docentes de inglés a lo largo de toda la vida profesional. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1519]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
3 documents
2.
8 p, 117.9 KB Habilitats Acadèmiques Avançades [42287] / Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Sánchez Campos, Noelia ; Oliver Del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és permetre que els/les estudiants aconsegueixin un nivell avançat de competència escrita en anglès acadèmic. En aquest sentit, els/les estudiants treballaran amb estructures textuals complexes, estratègies retòriques i argumentatives, així com consideracions de format i estil. [...]
The aim of this module is to enable students to achieve an advanced level of written proficiency in academic English. In this context, students will engage with complex textual structures, rhetorical and argumentative strategies, as well as format and style considerations. [...]
El objetivo de este módulo es permitir que los/las estudiantes alcancen un nivel avanzado de competencia escrita en inglés académico. En este contexto, los/las estudiantes trabajarán con estructuras textuales complejas, estrategias retóricas y argumentativas, así como consideraciones de formato y estilo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
3.
9 p, 123.8 KB Literatura del Romanticisme Britànic [106297] / Coral Escola, Jordi ; Sánchez Campos, Noelia ; Yurss Lasanta, Paula ; Blanch Serrat, Francesca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura 'Literatura del Romanticisme Anglès' ofereix una introducció a la poesia anglesa del període del Romanticisme a les Illes Britàniques (c. 1798-c. 1830) i també a obres representatives de la ficció novel·lística del mateix període, mitjançant la seva lectura, l'anàlisi, el debat i la interpretació. [...]
Literatura del Romanticisme Anglès (British Romanticism) provides an introduction both to the English poetry produced during the period of Romanticism in the British Isles (c. 1780 to c. 1830) and to representative works of English novelistic fiction written in the same period. [...]
La asignatura 'Literatura del Romanticismo Inglés' ofrece una introducción a la poesía inglesa del periodo de Romanticismo en las Islas Británicas (c. 1798-c. 1830) y también a obras representativas de la ficción novelística del mismo período, mediante su lectura , el análisis, el debate y la interpretación. [...]

2023-24
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
3 documents
4.
8 p, 121.2 KB Introducció a la Literatura Anglesa [106282] / Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Howes, Christina ; Sánchez Campos, Noelia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu principal d'aquesta assignatura és proporcionar una introducció als gèneres diversos i als autors més emblemàtics de la literatura anglesa moderna i contemporània. Això es fa a través de la lectura, anàlisi i debat en classe d'una selecció de textos literaris i de la seva crítica corresponent. [...]
1 The goal of this course is to provide an introduction to the diverse genres and leading authors of modern and contemporary English literature. This will be achieved through the reading, analysis, and in-class discussion of a selection of literary texts and their associated criticism. [...]
El propósito de esta asignatura es brindar una introducción a los diversos géneros y a los autores más destacados de la literatura inglesa moderna y contemporánea. Esto se logra mediante la lectura, el análisis y la discusión en clase de una selección de textos literarios y su crítica correspondiente. [...]

2023-24
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
3 documents
5.
7 p, 117.1 KB Habilitats Acadèmiques Avançades [42287] / Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Sanchez Campos, Noelia ; Oliver del Olmo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és el perfeccionament de les habilitats expressives, orals i escrites, dels joves investigadors, especialment pel que fa a la redacció del projecte final del màster o TFM. [...]
The aim of this module is to allow students to reach an advanced level of written competences in academic English. In this sense, students will work with complex textual structures, rhetorical and argumentative strategies and format and style issues besides getting familiarised with the most essential issues concerning academic and literary discourses. [...]
El objectivo de este módulo es el perfeccionamiento de las habilidades expresivas, orales y escritas, de los autores de trabajos académicos, especialmente por lo que se refiere a la redacción del proyecto de final de máster o TFM. [...]

2021-22
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
6.
8 p, 120.3 KB Literatura Victoriana [100246] / Martín Alegre, Sara ; Owen, David 1962- ; Sanchez Campos, Noelia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 L'assignatura Literatura Victoriana ofereix una introducció als principals gèneres literaris publicats a la Gran Bretanya en el període 1837-1901 (regnat de la Reina Victòria), mitjançant la seva lectura, l'anàlisi, el debat i l a i n t e r p r e t a c i ó . [...]
BRIEF DESCRIPTION OF THE SUBJECT 1 "Victorian Literature" offers an introduction to the fiction published in Great Britain during the reign of Queen Victoria (1837-1901) by means of reading, analysis, debate and interpretation of five texts. [...]
La asignatura "Literatura Victoriana" es una introducción a los principales géneros literarios publicados en Gran Bretaña en el período comprendido entre los años 1837 y 1901 (reinado de la Reina Victoria), mediante la lectura profesional, el análisis, debate e interpretación literaria. [...]

2021-22
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
7.
7 p, 116.6 KB Habilitats Acadèmiques Avançades [42287] / Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Sanchez Campos, Noelia ; Oliver del Olmo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és el perfeccionament de les habilitats expressives, orals i escrites, dels joves investigadors, especialment pel que fa a la redacció del projecte final del màster o TFM. [...]
El objectivo de este módulo es el perfeccionamiento de las habilidades expresivas, orales y escritas, de los autores de trabajos académicos, especialmente por lo que se refiere a la redacción del proyecto de final de máster o TFM. [...]

2020-21
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
8.
7 p, 118.6 KB Literatura Victoriana [100246] / Martín Alegre, Sara ; Owen, David 1962- ; Sanchez Campos, Noelia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Literatura Victoriana ofereix una introducció als principals gèneres literaris publicats a la Gran Bretanya en el període 1837-1901 (regnat de la Reina Victòria), mitjançant la seva lectura, l'anàlisi, el debat i l a i n t e r p r e t a c i ó . [...]
La asignatura "Literatura Victoriana" es una introducción a los principales géneros literarios publicados en Gran Bretaña en el período comprendido entre los años 1837 y 1901 (reinado de la Reina Victoria), mediante la lectura profesional, el análisis, debate e interpretación literaria. [...]

2020-21
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
9.
15 p, 149.4 KB Anglès i la seva Didàctica [42092] / Moore de Luca, Emilee ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Mur Effing, Mercè ; Sanchez Campos, Noelia ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'auto-formació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. [...]
Esta asignatura aspira que los y las futuras docentes de inglés se familiaricen con las estrategias docentes básicas de enseñanza del inglés como lengua extranjera a adolescentes y adultos en contextos institucionales, y adquieran conocimientos y habilidades básicas de auto-formación que les ayuden a continuar mejorando como docentes de inglés a lo largo de toda la vida profesional. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
10.
7 p, 116.2 KB Habilitats Acadèmiques Avançades [42287] / Coral, Jordi ; Sanchez Campos, Noelia ; Oliver del Olmo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és el perfeccionament de les habilitats expressives, orals i escrites, dels joves investigadors, especialment pel que fa a la redacció del projecte final del màster o TFM. [...]
El objectivo de este módulo es el perfeccionamiento de las habilidades expresivas, orales y escritas, de los autores de trabajos académicos, especialmente por lo que se refiere a la redacción del proyecto de final de máster o TFM. [...]

2019-20
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.