Resultats globals: 12 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 7 registres trobats
Materials acadèmics, 5 registres trobats
Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
94 p, 7.1 MB Creación de una marca de experiencias personalizadas / Silva Alcojor, Marta ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació té com a finalitat la creació, el desenvolupament i la comunicació de MADE4U, una marca de disseny d’experiències personalitzades. Així doncs, trobarem totes les etapes necessàries per la final creació d’aquesta; des de l’anàlisi del context i mercat, passant per l’estratègia de marca i comunicació i, per últim, el pla d’accions.
El proyecto que se presenta a continuación tiene como finalidad la creación, el desarrollo y la comunicación de una marca de diseño de experiencias personalizadas; MADE4U. Así pues, encontraremos todas las etapas necesarias para la final creación de ésta; desde el análisis de contexto y mercado, pasando por la estrategia de marca y comunicación y, por último, el plan de acciones.
The aim of this project is to create, develop and communicate a brand which designs customized experiences, called MADE4U. Therefore, on this Degree Thesis Dissertation, readers will be able to know the different steps followed to create the brand. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
125 p, 9.0 MB Creación de una marca de cerveza artesana con quinua / Pérez Ramón, Olga ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada vegada més, veiem que els joves segueixen un estil de vida saludable, tenen més cura de la seva alimentació i dels seus hàbits de vida. Encara així, a la gran majoria els agrada gaudir d'una cervesa amb els seus amics o persones de confiança. [...]
Cada vez más, vemos que los jóvenes siguen un estilo de vida saludable, cuidan más su alimentación y sus hábitos de vida. Aun así, a la gran mayoría les gusta disfrutar de una cerveza con sus amigos o personas de confianza. [...]
Increasingly, we see how young people follow a healthy lifestyle; take better care of their diet and their lifestyle. Even so, the vast majority like to enjoy a beer with their friends or trusted people. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
88 p, 5.1 MB Creación de una plataforma de experiencias en el extranjero para jóvenes / López Esteve, Alba ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els joves d'avui en dia s'enfronten a una difícil decisió enfront el seu futur després de finalitzar els seus estudis. És per això, que ara és el moment idoni per crear una plataforma d'assessorament integral per a joves que volen viure una nova experiència a l'estranger. [...]
Los jóvenes de hoy en día se enfrentan a una difícil decisión acerca de su futuro tras finalizar sus estudios. Es por ello, que ahora es el momento idóneo para crear una plataforma de asesoramiento integral para jóvenes que desean vivir una nueva experiencia en el extranjero. [...]
Nowadays young people used to face a difficult decision about their future after finishing their studies. For this reason, now is the ideal time to create a platform that provides new experiences abroad to them. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
115 p, 7.6 MB Creación de una marca de casas rurales de lujo y experiencias exclusivas en el Delta del Ebro / Alegre Pons, Gemma ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'una marca de cases rurals de luxe de lloguer vocacional en el Delta de l'Ebre, així com d'un conjunt d'experiències exclusives en el mateix territori. S'analitzarà íntegrament el context actual del turisme rural a Espanya, Catalunya i Les Terres de l'Ebre, s'estudiarà la competència directa i indirecta, s'establirà el públic objectiu, es desenvoluparà la creació de la marca i finalment, es durà a terme l'estratègia de comunicació del projecte, sense deixar de banda el pressupost, el timing i els KPI's.
Este trabajo consiste en la creación de una marca de casas rurales premium de alquiler vocacional en el Delta del Ebro, así como de un conjunto de experiencias exclusivas en este territorio. Se analizará íntegramente el contexto actual del turismo rural en España, Cataluña y Las Tierras del Ebro, se estudiará la competencia directa e indirecta, se establecerá el público objetivo, se desarrollará la creación de la marca y finalmente, se abordará la estrategia de comunicación del proyecto sin dejar de lado el presupuesto, el timing y los KPI’s.
This final paper consists on the creation of a brand of luxury country houses in the Delta del Ebro, as well as a set of exclusive experiences in the same territory. This project analyses the current context of rural tourism in Spain, Catalonia and Les Terres de l’Ebre. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
116 p, 6.7 MB Reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo / Torres Mayoral, Mercedes ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ediciones Mayo és una empresa familiar que, després d'una mala etapa econòmica, aconsegueix sortir-ne amb èxit adaptant-se al context i realitzant canvis en el seu model de negoci. El nou paradigma de l'empresa havia de donar-se a conèixer, és per això que aquest projecte planteja i duu a terme el reposicionament estratègic de marca i comunicació de Ediciones Mayo, per a que l’empresa torni a apropiar-se d'una identitat que li correspongui i pugui fer front als nous temps, mirant, amb optimisme, al futur.
Ediciones Mayo es una compañía familiar que, tras una mala etapa económica, consigue salirse con éxito adaptándose al contexto y realizando cambios en su modelo de negocio. El nuevo paradigma de la empresa debía darse a conocer, es por ello que este proyecto plantea y lleva a cabo el reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo, para que la compañía vuelva adueñarse de una identidad que le corresponda y pueda hacer frente a los nuevos tiempos, mirando, con optimismo, al futuro.
Ediciones Mayo is a family business that, after the economic crisis, manages to get away with success by adapting to the context and making changes on its business model. The new paradigm of the company needs to be communicated, that is why this project sets and carries out the strategic repositioning of the brand and its communications, so that the company can take possession of a new and updated identity that corresponds again, embracing the future with optimism.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
166 p, 13.0 MB El rol de la mascota publicitària en l'era de la comunicació digital / Serra Leiva, Albert ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén explorar el món de les mascotes publicitàries, com s'han relacionat amb la societat des de la seva creació i quins vincles s'hi estableixen actualment mitjançant les possibilitats comunicatives i multimèdia de les noves tecnologies. [...]
Este proyecto pretende explorar el mundo de las mascotas publicitarias, cómo se han relacionado con la sociedad desde su creación y qué vínculos se han establecido con ellas actualmente mediante las posibilidades comunicativas y multimedia de las nuevas tecnologías. [...]
This project tries to explore the world of the advertising mascots, how they have related to the company from his creation and what links have been established by them nowadays by means of the communicative possibilities and multimedia of the new technologies. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
86 p, 42.2 MB Creació d'una marca de rebosteria creativa sense gluten / Cortiella Pérez, Alba ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nombre de celíacs diagnosticats creix cada cop més i l'oferta d'establiments de rebosteria sense gluten encara és molt reduïda. És per això que ara és el moment idoni per crear una marca de rebosteria sense gluten. [...]
El número de celiacos diagnosticados crece cada vez más y la oferta de establecimientos de repostería sin gluten aún es muy reducida. Es por eso que ahora es el mejor momento para crear una marca de repostería sin gluten. [...]
The number of diagnosed celiac grows more and more and the amount of gluten-free bakery is still very low. That's why now is the perfect moment to create a brand of gluten-free bakery. This project creates a new brand from its values and personality to the corporative image, through market, target and competition research and surveys to listen to the opinions of our future consumers. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 5 registres trobats  
1.
7 p, 89.6 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
2.
7 p, 89.1 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
7 p, 89.1 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
7 p, 33.2 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar algunas de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
5 p, 106.2 KB Estratègia Creativa [103143] / Sanchez Sancho, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Capacitar al alumnado en la refkexión , creación y desarrollo de estratégias creativas aplicables a las marcas que conlleven exito en ventas a corto/medio /largo plazo y paralelamente contruyan personalidad de marca.
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.