Resultats globals: 13 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 5 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Articles, 3 registres trobats
Materials de curs 5 registres trobats  
1.
4 p, 76.3 KB Estrès, Afrontament i Salut [43875] / Fernández Castro, Jordi ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Edo Izquierdo, Silvia ; Moix Queralto, Jenny ; Sanz Ruíz, Antoni ; Rovira Faixa, Tatiana ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants amb un coneixement expert dels models actuals de recerca en estrès i afrontament, que els permeti analitzar i avaluar les aplicacions en el camp de la a salut, així com els protocols d'intervenció de disseny. [...]
The objective of this module is to provide students with an expert knowledge of current models of stress and coping research that allow them to analyze and evaluate applications in the health field, as well as design intervention protocols. [...]
El objetivo de este módulo es proporcionar a los estudiantes un conocimiento experto de los modelos actuales de investigación en estrés y afrontamiento que les permita analizar y evaluar aplicaciones en el campo de la salud, así como diseñar protocolos de intervención. [...]

2017-18
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
2.
5 p, 87.4 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Font Guiteras, Antoni ; Limonero García, Joaquín Timoteo ; Villamarín Cid, Francisco ; Álvarez Moleiro, Maria ; Mendez Ulrich, Jorge-Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) 1 - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
3.
5 p, 83.9 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) 1 - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
4.
5 p, 33.1 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà.
2015-16
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
5.
5 p, 106.3 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que li ajudaran a interpretar el comportament humà.
2014-15
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
32 p, 1.6 MB Influència de les emoticones de WhatsApp en la interpretació de missatges neutres / Elias Marcet, Aina ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest treball estudia el rol que tenen les emoticones del WhatsApp quan acompanyen missatges considerats neutres. Pretén determinar si existeixen diferències en la interpretació de missatges -en termes d'arousal, valència i dominància- en funció de les emoticones que els acompanyen; veure si hi ha una relació entre aquesta interpretació i l'ansietat-tret de les persones que els llegeixen; i estudiar si les interpretacions varien segons l'estat afectiu de les persones en diferents moments del dia -accessibles a través d'una aplicació per a telèfons mòbils-, emprant la metodologia del mostreig de l'experiència.
2016
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
2.
31 p, 1.7 MB La força de l'experiència òptima. Pot tenir el flow un costat fosc? Estudi en esports de risc / Marchal Valles, David ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Molta és la gent que practica esports de risc per tal de sentir satisfacció i plaer, i molts són els factors que poden portar a infravalorar el risc i posar en perill la integritat física. El present estudi s'ha centrat en com l'experiència prèvia i l'autoeficàcia influeixen sobre el Flow, i com aquest pot contribuir a posar en perill la integritat dels individus disminuint les conductes de protecció durant la pràctica esportiva. [...]
2016
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
3.
39 p, 2.4 MB Efecte de la resposta afectiva en l'assumpció de riscos sobre la memòria autobiogràfica / Fors Soler, Ariadna ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Estudi en el context natural d'un esport de risc amb l'objectiu de constatar si (1) l'assumpció de riscos determina la resposta afectiva i si (2) les dimensions afectives d'aquesta són predictores que determinen les característiques fenomenològiques. [...]
2016
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
4.
28 p, 13.7 MB El rellotge de les emocions : percepció del temps i percaça de sensacions / Cuello Rodríguez, Cristina ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Es va dur a terme un estudi de camp en una via ferrada per tal de verificar si (1) la percaça de sensacions determina la resposta afectiva i (2) si aquesta influeix a la percepció del temps. Un total de 61 subjectes (N=61; 36 homes (59%) i 25 dones (41%), amb un rang d'edat entre 15 i 59 anys) van respondre 3 qüestionaris, dos dels quals es van administrar in situ en dues ubicacions diferents de la via ferrada (d'alta i baixa activació emocional) i un tercer que es va administrar online. [...]
2015
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documents
5.
175 p, 954.1 KB Control percibido y reactividad de la presión intraocular / Méndez Ulrich, Jorge Luis ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En la presente tesis se realiza una aproximación desde la perspectiva de la Psicofisiología y de la Psicología de la Salud al estudio de la reactividad de la presión intraocular (PIO) al estrés agudo de tipo cognitivo y al estrés psicosocial. [...]
This thesis is an approach from the perspective of Psychophysiology and Health Psychology to the study of the reactivity of intraocular pressure (IOP) to acute cognitive and psychosocial stress, The inclusion of a psychosocial stressor in the field of the IOP reactivity is one of the novelties of this work, given the lack of previous literature employing these type of tasks. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Articles 3 registres trobats  
1.
3 p, 685.7 KB Psicooftalmologia : una nova mirada sobre el glaucoma des de la psicologia de la salut / Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Investigadors de la UAB, mitjançant un estudi de la literatura científica sobre els aspectes emocionals i cognitius, revelen una nova subdisciplina anomenada Psicooftalmología, que ens permet amb els seus coneixements i els seus mètodes millorar la salut i la qualitat de vida de les persones que patixen malalties oftalmològiques. [...]
2017
UAB divulga, Juny 2017, p. 1-3  
2.
9 p, 230.7 KB Emotional responses to a negative emotion induction procedure in Borderline Personality Disorder / Feliu Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pascual Mateos, Juan Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Soler Ribaudi, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pérez Solà, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Armario García, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Carrasco Trancoso, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Villamarín Cid, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Borràs i Hernández, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
The aim of this study was to determine if patients with Borderline Personality Disorder (BPD) present higher emotional response than healthy controls in a laboratory setting. Fifty participants (35 patients with BPD and 15 healthy controls) underwent a negative emotion induction procedure (presentation of standardized unpleasant images). [...]
El presente estudio pretende determinar si existe o no una mayor reactividad emocional en el Trastorno Límite de la Personalidad (TLP) en un contexto de laboratorio. Se realizó una inducción emocional negativa (presentación de imágenes estandarizadas con contenido negativo) a cincuenta participantes (35 pacientes con TLP y 15 controles sanos). [...]

2013
International Journal of Clinical and Health Psychology, Vol. 13, núm. 1 (2013) , p. 9-17  
3.
15 p, 54.7 KB Efecto interactivo de la autoeficacia y el valor del incentivo sobre la reactividad fisiológica periférica ante la ejecución de una tarea cognitiva / Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Villamarín Cid, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente experimento tenía por objeto verificar el supuesto de interacción entre la autoeficacia y el valor del incentivo sobre la reactividad fisiológica periférica (autonómica y somática). [...]
The aim of present experiment was to determine if both sel-efficacy and incentive value exert their effects on autonomic and somatic physiological reactivity in an interactive manner. 32 subjects were assigned to 4 groups resulted by combining two conditions of self-efficacy manipulation (high and low) with two conditions of incentive value manipulation (high and low). [...]

1996
Psicothema, Vol. 8, núm. 3 (1996) , p. 491-505  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.