Resultats globals: 62 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 59 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
38 p, 495.3 KB Fraction-like ratings from preferential voting / Camps Camprubí, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Mora Giné, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Saumell i Ariñó, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
A method is given for resolving a matrix of preference scores into a well-specfied mixture of options. This is done in agreement with several desirable properties, including the continuity of the mixing proportions with respect to the preference scores and a condition of compatibility with the Condorcet-Smith majority principle. [...]
2015 - 10.5565/PUBLMAT_59115_06
Publicacions matemàtiques, Vol. 59 Núm. 1 (2015) , p. 99-136  
2.
2 p, 102.7 KB Referèndums amb propostes alternatives / Camps Camprubí, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Mora Giné, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Saumell i Ariñó, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
Hi ha referèndums de diversos tipus. Els que es convoquen per decidir si s'adopta o no una única proposta (A) no comporten cap problema. Ara bé, es pot donar el cas que arran de la proposta A se'n plantegi una altra (B), de manera que hi ha tres opcions: A, B i deixar les coses com estan (O). [...]
Hay referéndums de varios tipos. Los que se convocan para decidir si se adopta o no una única propuesta (A) no comportan ningún problema. Ahora bien, puede darse el caso de que a raíz de la propuesta A se plantee otra (B), por lo que hay tres opciones: A, B y dejar las cosas como están (O). [...]

2014
UAB divulga, Novembre 2014
2 documents
3.
1 p, 86.3 KB Com puntuar en una votació preferencial tot respectant la majoria / Camps Camprubí, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Mora Giné, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Saumell i Ariñó, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Investigadors del Departament de Matemàtiques de la UAB han trobat un mètode que permet quantificar adequadament el resultat d'una votació preferencial, on els votants expressen les seves diferents opcions en ordre de preferència.
Investigadores del Departamento de Matemáticas de la UAB han encontrado un método que permite cuantificar adecuadamente el resultado de una votación preferencial, donde los votantes expresan sus diferentes opciones en orden de preferencia.

2013
UAB divulga, Setembre 2013, p. 1-1
2 documents

Materials acadèmics 59 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 105.7 KB Àlgebra [103795] / Saumell Ariño, Laia ; Nart, Enric ; Bosa Puigredon, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una introducció als aspectes més bàsics de l'Àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. Un objectiu fonamental és el d'aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells següents del coneixement: el coneixement abstracte d'un concepte matemàtic relacionat amb fenòmens lineals l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica "manual" l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica amb un ordinador. [...]
(Google tranlation) This is an introduction to the most basic aspects of linear algebra, emphasizing the most functional and instrumental aspects of linear techniques. A fundamental objective is to achieve an agile and efficient transition between the three following levels of knowledge: the abstract knowledge of a mathematical concept related to linear phenomena Deepening in the knowledge of the same concept from its practical manipulation "manual" Deepening the knowledge of the same concept from its practical manipulation with a computer. [...]
(Traducción google) Se trata de una introducción a los aspectos más básicos del Álgebra lineal, poniendo el énfasis en los aspectos más funcionales e instrumentales de las técnicas lineales. Un objetivo fundamental es el de conseguir una transición ágil y eficiente entre los tres niveles siguientes del conocimiento: el conocimiento abstracto de un concepto matemático relacionado con fenómenos lineales la profundización en el conocimiento del mismo concepto a partir de su manipulación práctica "manual" la profundización en el conocimiento del mismo concepto a partir de su manipulación práctica con un ordenador. [...]

2021-22
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1365]
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [957]
3 documents
2.
4 p, 102.2 KB Estadística [103803] / Porti, Joan ; Saumell Ariño, Laia ; Sintes Blanc, Antoni ; García, Yamila ; Orobitg Bernades, Pol ; Márquez Arias, Juan Pablo Roberto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de l'assignatura és introduir les eines de la probabilitat i l'estadística bàsiques per analitzar dades provinents de la descripció de fenòmens naturals o d'experiments, incidint sobre la seva correcta utilització i la interpretació dels resultats. [...]
The goal of the course is to introduce the basic tools of probability and statistics to analyze data from natural phenomena or experiments, focusing in its correct use and the interpretation of the results. [...]
El objetivo de la asignatura es introducir las herramientas de probabilidad y estadística básicas para analizar datos provenientes de la descripción de fenómenos naturales o de experimentos, incidiendo sobre su correcta utilización y la interpretación de los resultados. [...]

2021-22
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
3.
5 p, 104.7 KB Àlgebra [103801] / Perera Domènech, Francesc ; Saumell Ariño, Laia ; Porti, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El curs és una introducció a l'àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. L'objectiu de fons és aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells següents del coneixement: Capacitat d'expressar raonaments per escrit. [...]
The course is an introduction to linear algebra, emphasizing the most functional and instrumental aspects of linear techniques. The basic objective is to achieve a rapid and efficient transition between the three following levels of knowledge: • Ability to express written reasoning. [...]
El curso es una introducción al álgebra lineal, poniendo énfasis en los aspectos más funcionales e instrumentales de las técni El objetivo de fondo es lograr una transición ágil y eficiente entre los tres niveles siguientes del conocimiento: Capacidad de expresar razonamientos por escrito. [...]

2021-22
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [1206]
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1207]
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
4.
5 p, 105.7 KB Àlgebra [103795] / Broto Blanco, Carlos ; Cedó, Ferran ; Nart, Enric ; Saumell Ariño, Laia ; Antoine Riolobos, Ramon ; Bosa Puigredon, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una introducció als aspectes més bàsics de l'Àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. Un objectiu fonamental és el d'aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells següents del coneixement: el coneixement abstracte d'un concepte matemàtic relacionat amb fenòmens lineals l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica "manual" l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica amb un ordinador. [...]
(Traducción google) Se trata de una introducción a los aspectos más básicos del Álgebra lineal, poniendo el énfasis en los aspectos más funcionales e instrumentales de las técnicas lineales. Un objetivo fundamental es el de conseguir una transición ágil y eficiente entre los tres niveles siguientes del conocimiento: el conocimiento abstracto de un concepto matemático relacionado con fenómenos lineales la profundización en el conocimiento del mismo concepto a partir de su manipulación práctica "manual" la profundización en el conocimiento del mismo concepto a partir de su manipulación práctica con un ordenador. [...]

2020-21
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1365]
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [957]
3 documents
5.
4 p, 103.3 KB Àlgebra [103801] / Perera Domènech, Francesc ; Saumell Ariño, Laia ; Porti, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El curs és una introducció a l'àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. L'objectiu de fons és aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells següents del coneixement: Capacitat d'expressar raonaments per escrit. [...]
El curso es una introducción al álgebra lineal, poniendo énfasis en los aspectos más funcionales e instrumentales de las técni El objetivo de fondo es lograr una transición ágil y eficiente entre los tres niveles siguientes del conocimiento: Capacidad de expresar razonamientos por escrito. [...]

2020-21
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [1206]
Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1207]
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
6.
5 p, 106.5 KB Fonaments de les matemàtiques [100089] / Pitsch, Wolfgang ; Ara, Pere 1959- ; Saumell Ariño, Laia ; Perera Domènech, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
En la primera part del curs s'introduirà el llenguatge bàsic de les matemàtiques i dedicarem molta atenció a utilitzar-lo correctament. Un bon domini del llenguatge és imprescindible per entendre, fer i comunicar matemàtiques. [...]
En la primera parte del curso se introducirá el lenguaje básico de las matemáticas y dedicaremos mucha atención a su correcta utilización. Un buen dominio del lenguaje es imprescindible para entender, hacer y comunicar matemáticas. [...]

2020-21
Grau en Física i Grau en Matemàtiques [1286]
Grau en Matemàtiques [777]
Grau en Física i Grau en Matemàtiques [779]
3 documents
7.
4 p, 102.1 KB Estadística [103803] / Porti, Joan ; Burgués i Badia, Josep Ma ; Saumell Ariño, Laia ; Sintes Blanc, Antoni ; García, Yamila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de l'assignatura és introduir les eines de la probabilitat i l'estadística bàsiques per analitzar dades provinents de la descripció de fenòmens naturals o d'experiments, incidint sobre la seva correcta utilització i la interpretació dels resultats. [...]
El objetivo de la asignatura es introducir las herramientas de probabilidad y estadística básicas para analizar datos provenientes de la descripción de fenómenos naturales o de experimentos, incidiendo sobre su correcta utilización y la interpretación de los resultados. [...]

2020-21
Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
8.
1 p, 587.4 KB Estadística aplicada als estudis d'humanitats [23292] / Saumell, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1999-00
Llicenciat en Humanitats [78]  
9.
5 p, 105.6 KB Àlgebra [103795] / Broto Blanco, Carlos ; Cedó, Ferran ; Moncasi Solsona, Jaume ; Nart, Enric ; Saumell Ariño, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una introducció als aspectes més bàsics de l'Àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. Un objectiu fonamental és el d'aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells següents del coneixement: el coneixement abstracte d'un concepte matemàtic relacionat amb fenòmens lineals l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica "manual" l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica amb un ordinador. [...]
(Traducción google) Se trata de una introducción a los aspectos más básicos del Álgebra lineal, poniendo el énfasis en los aspectos más funcionales e instrumentales de las técnicas lineales. Un objetivo fundamental es el de conseguir una transición ágil y eficiente entre los tres niveles siguientes del conocimiento: el conocimiento abstracto de un concepto matemático relacionado con fenómenos lineales la profundización en el conocimiento del mismo concepto a partir de su manipulación práctica "manual" la profundización en el conocimiento del mismo concepto a partir de su manipulación práctica con un ordenador. [...]

2019-20
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [957]
3 documents
10.
5 p, 105.7 KB Fonaments de les matemàtiques [100089] / Camps Camprubí, Rosa ; Ara, Pere 1959- ; Saumell Ariño, Laia ; Perera Domènech, Francesc ; Pitsch, Wolfgang ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
En la primera part del curs s'introduirà el llenguatge bàsic de les matemàtiques i dedicarem molta atenció a utilitzar-lo correctament. Un bon domini del llenguatge és imprescindible per entendre, fer i comunicar matemàtiques. [...]
En la primera parte del curso se introducirá el lenguaje básico de las matemáticas y dedicaremos mucha atención a su correcta utilización. Un buen dominio del lenguaje es imprescindible para entender, hacer y comunicar matemáticas. [...]

2019-20
Grau en Matemàtiques [777]
3 documents

Materials acadèmics : 59 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Saumell, L.
12 Saumell, Laia
12 Saumell, Laia
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.