Resultats globals: 44 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 6 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 11 registres trobats
Materials acadèmics, 22 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 2 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
13 p, 2.0 MB Are leaf, stem and hydraulic traits good predictors of individual tree growth? / Rosas, Teresa (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Mencuccini, Maurizio (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Batlles, Carles (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Regalado, Íngrid (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Saura Mas, Sandra (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Sterck, Frank (Wageningen University and Research Centre) ; Martínez Vilalta, Jordi 1975- (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
A major foundation of trait-based ecology is that traits have an impact on individual performance. However, trait-growth relationships have not been extensively assessed in trees, especially outside tropical ecosystems. [...]
2021 - 10.1111/1365-2435.13906
Functional Ecology, Vol. 35, Issue 11 (November 2021) , p. 2435-2447  
2.
3 p, 837.2 KB Experiències docents sobre l'ensenyament transdisciplinari / Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Álvarez Cobo, Yolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Blanco-Romero, Asunción (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Ritondale, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Barrera, Jaume, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les societats són cada vegada més complexes, i es requereixen noves maneres d'ensenyar que permetin aplicar perspectives que integrin la realitat actual. En aquest article, investigadors de la Facultat de Ciències de l'Educació presenten el resum del seu llibre, fruit de les experiències recollides en l'assignatura Societat, Ciència i Cultura, que s'imparteix des de 2009 a alumnes de primer d'educació primària, infantil, social i pedagogia. [...]
Las sociedades son cada vez más complejas, y se requieren nuevas maneras de enseñar que permitan aplicar perspectivas que integren la realidad actual. En este artículo, investigadores de la Facultad de Ciencias de la Educación presentan el resumen de su libro, fruto de las experiencias recogidas en la asignatura Sociedad, Ciencia y Cultura, que se imparte desde 2009 a alumnos de primero de educación primaria, infantil, social y pedagogía. [...]

2021
UAB divulga, Juliol 2021
2 documents
3.
10 p, 1.7 MB Forest and woodland replacement patterns following drought-related mortality / Batllori, Enric (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Lloret Maya, Francisco (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Aakala, Tuomas (University of Helsinki. Department of Forest Sciences) ; Anderegg, William R. L. (University of Utah. School of Biological Sciences) ; Aynekulu, Ermias (World Agroforestry Centre (ICRAF)) ; Bendixsen, Devin P. (Oklahoma State University. Department of Natural Resource Ecology and Management) ; Bentouati, Abdallah (Université El Hadj Lakhdar. Institut des Sciences Vétérinaires et des Sciences Agronomiques) ; Bigler, Christof (ETH Zürich. Department of Environmental Systems Science) ; Burk, C. John (Smith College. Department of Biological Sciences) ; Camarero, Jesús Julio (Instituto Pirenaico de Ecología) ; Colangelo, Michele (Instituto Pirenaico de Ecología) ; Coop, Jonathan D. (Western Colorado University. School of Environment and Sustainability) ; Fensham, Roderick (Queensland Herbarium (Toowong, Austràlia)) ; Floyd, M. Lisa (Natural History Institute (Prescott, Estats Units)) ; Galiano, Lucía (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Ganey, Joseph L. (United States Department of Agriculture) ; Gonzalez, Patrick (University of California, Berkeley. Department of Environmental Science, Policy, and Management) ; Jacobsen, Anna L. (California State University. Department of Biology) ; Kane, Jeffrey Michael (Humboldt State University. Department of Forestry and Wildland Resources) ; Kitzberger, Thomas (Universidad Nacional del Comahue. Departamento de Ecología) ; Linares Calderón, Juan Carlos (Universidad Pablo de Olavide. Departamento de Sistemas Físicos, Químicos y Naturales) ; Marchetti, Suzanne B. (USDA Forest Service. Gunnison Service Center) ; Matusick, George (Murdoch University. School of Veterinary and Life Sciences) ; Michaelian, Michael (Canadian Forest Service) ; Navarro-Cerrillo, Rafael M. (University of Córdoba. Departamento de Ingeniería Forestal) ; Pratt, Robert Brandon (California State University. Department of Biology) ; Redmond, Miranda D. (Colorado State University. Department of Forest) ; Rigling, Andreas (ETH Zürich. Department of Environmental Sciences) ; Ripullone, Francesco (University of Basilicata. School of Agricultural, Forest, Food and Environmental Sciences) ; Sangüesa-Barreda, Gabriel (Universidad de Valladolid. Instituto Universitario de Investigación Gestión Forestal Sostenible) ; Sasal, Yamila (Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología (Comahue, Argentina). Instituto de Investigaciones en Biodiversidad y Medioambiente) ; Saura-Mas, Sandra (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Suarez, Maria Laura (Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología (Comahue, Argentina). Instituto de Investigaciones en Biodiversidad y Medioambiente) ; Veblen, Thomas T. (University of Colorado Boulder. Department of Geography) ; Vilà-Cabrera, Albert (University of Stirling. Faculty of Natural Sciences) ; Vincke, Caroline (Université Catholique de Louvain. Faculty of Bioscience Engineering) ; Zeeman, Ben (La Trobe University. Department of Ecology, Environment and Evolution)
Forests are experiencing growing risks of drought-induced mortality in a warming world. Yet, ecosystem dynamics following drought mortality remain unknown, representing a major limitation to our understanding of the ecological consequences of climate change. [...]
2020 - 10.1073/pnas.2002314117
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, Vol. 117, issue 47 (Nov. 2020) , p. 29720-29729  
4.
54 p, 1.6 MB Non-structural carbohydrate dynamics associated with drought-induced die-off in woody species of a shrubland community / Lloret Maya, Francisco (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Sapes, Gerard (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Rosas, Teresa (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Galiano, Lucía (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Saura Mas, Sandra (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Sala, Anna (University of Montana. Division of Biological Sciences) ; Martínez Vilalta, Jordi, 1975- (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
The relationship between plant carbon economy and drought responses of co-occurring woody species can be assessed by comparing carbohydrate (C) dynamics following drought and rain periods, relating these dynamics to species' functional traits. [...]
2018 - 10.1093/aob/mcy039
Annals of botany, Vol. 121, Issue 7 (June 2018) , p. 1383-1396  
5.
37 p, 1.9 MB Climatic events inducing die-off in Mediterranean shrublands : are species' responses related to their functional traits ? / Lloret Maya, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; García de la Riva, Enrique (Universidad de Córdoba. Área de Ecología) ; Pérez-Ramos, Ignacio M. (Instituto de Recursos Naturales y Agrobiología) ; Marañón, Teodoro (Instituto de Recursos Naturales y Agrobiología) ; Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Díaz-Delgado, Ricardo (Estación Biológica de Doñana) ; Villar, Rafael (Universidad de Córdoba. Área de Ecología)
Extreme climatic episodes, likely associated with climate change, often result in profound alterations of ecosystems and, particularly, in drastic events of vegetation die-off. Species attributes are expected to explain different biological responses to these environmental alterations. [...]
2016 - 10.1007/s00442-016-3550-4
Oecologia, Vol. 180, issue 4, p. 961-973 (April 2016)
2 documents
6.
2 p, 71.3 KB La inflamabilitat dels nostres arbustos / Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Lloret Maya, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Els matollars constitueixen un dels ecosistemes més abundants de les zones mediterrànies d'arreu del món i entre les espècies que els formen en trobem de més inflamables que altres. Així, la proporció d'unes o altres augmenta el risc d'incendi de la regió. [...]
Los matorrales constituyen uno de los ecosistemas más abundantes de las zonas mediterráneas de todo el mundo y entre las especies que los forman encontramos algunas más inflamables que otras. Así, la proporción de unas u otras aumenta el riesgo de incendio de la región. [...]

2011
UAB divulga, desembre 2011, p. 1-2
2 documents

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
85 p, 4.5 MB Biology : Guides to mainstreaming gender in University teaching / Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Biological sciences as a set of disciplines that study life are part of an androcentric scientific culture where gender biases are found both in the production and the transmission of knowledge. They have long suffered from a gender blindness that is not unique to the field of biology, but is also present in many other STEM disciplines. [...]
Castelló de la Plana : Xarxa Vives d'Universitats, 2022 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
2.
84 p, 2.4 MB Biologia : Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Les ciències biològiques, enteses com el conjunt de disciplines que estudien la vida, s'emmarquen en una cultura científica androcèntrica on trobem biaixos de gènere tant en la producció com en la transmissió dels coneixements. [...]
única del camp de la biologia, sinó que també és present en moltes altres disciplines STEM. La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere de Biologia ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta que actuen d'orientació per a millorar i promoure la innovació docent en les assignatures i els plans d'estudis que afecten a diferents dimensions del procés d'ensenyamentaprenentatge.

Castelló de la Plana Xarxa Vives d'Universitats 2021 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
3.
592x824, 9.5 MB Co-teaching transdisciplinario : experiencias docentes / Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Álvarez Cobo, Yolanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanco-Romero, Asunción (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ritondale, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera, Jaume, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este libro pretende ser un compañero de viaje para el profesorado que desea plantearse la educación como un reto de actualización y puesta al día constante, y para quien desea un aliado frente a la parcelación de los conocimientos que realiza la visión exclusivamente disciplinaria de la formación tradicional. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2020  

Documents de recerca 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
26 p, 12.1 MB L'Afània i l'Ibert, fartets a la cerca d'una nova llar / Fernández Franco, Albert ; Saura Mas, Sandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Conte infantil sobre el fartet (espècie en perill d'extinció) recomanat per a nens de 6 a 8 anys.
2022
Grau en Biologia [812]  
2.
2 p, 1.1 MB ¿Cómo y dónde podemos observar aves en el Campus de la UAB? / Fernández Gómez, María ; Saura Mas, Sandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2022
Grau en Biologia [812]
2 documents
3.
176 p, 5.7 MB Integrating plant hydraulics into functional traits framework to understand plant adjustments along a water availability gradient / Rosas, Teresa ; Martínez Vilalta, Jordi, 1975-, dir. ; Mencuccini, Maurizio, dir. ; Saura Mas, Sandra, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia
Una de les principals contribucions com ecòlegs forestals al segle XXI és proporcionar la teoria i aproximacions ecològiques per descriure i predir canvis dels ecosistemes forestals causats pel canvi global. [...]
One of the main contributions of forest ecologists, in the 21st century, is to provide ecological theory and tools to describe and predict forests ecosystem changes caused by the ongoing global change. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
4.
11 p, 2.2 MB La influència del foc i la gestió en la regeneració dels boscos de Quercus suber de l'Alt Empordà / Martínez Rascón, Montse ; Saura Mas, Sandra, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
2014
3 documents
5.
1 p, 714.9 KB Revisió de l'estat de conservació del margalló (Chamaerops humilis L.) i, un cas d'estudi: distribució al Massís del Montgrí / Daura Pich, Oriol ; Saura Mas, Sandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Grau en Biologia Ambiental [813]  
6.
1 p, 801.5 KB Itinerari florístic al Parc Rural d'Anaga, Tenerife / Ortega Solana, Julia ; Saura Mas, Sandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Grau en Biologia Ambiental [813]  
7.
1 p, 1.1 MB Anàlisi i propostes d'educació ambiental al Parc Natural de la Muntanya de Montserrat / Planes Rotchés, Berta ; Saura Mas, Sandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Grau en Biologia Ambiental [813]  
8.
1 p, 7.5 MB Environmental impacts of agriculture : a reality that must change / Piera Pérez, Laura ; Saura Mas, Sandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Grau en Biologia Ambiental [813]  
9.
1 p, 547.4 KB Espècies de fauna amenaçades del mar Mediterrani : creació d'eines educatives i divulgatives / Berruezo Suades, Ariadna ; Saura Mas, Sandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2013
Grau en Biologia Ambiental [813]  
10.
1 p, 54.7 MB Educació ambiental a l'escoltisme a partir de projectes amb metodologia d'aprenentatge i servei / Roca Bonet, Martí ; Saura Mas, Sandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2013
Grau en Biologia Ambiental [813]  

Documents de recerca : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 117.1 KB Biologia i Geologia [44328] / Bach i Plaza, Joan ; Roque Rodriguez, Francesc Xavier ; Tabernero Holgado, Carlos ; Pujol Canadell, Monica ; Saura Mas, Sandra ; Grau Torras, Sergi 1978- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia i geologia dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències. El mòdul "Biologia i Geologia" s'estructura en dues parts: Història de la Ciència (4cr) i Fonaments de la Biologia i la Geologia (6cr).
GOALS The aim of the course is to complete the knowledge of future science teachers of biology and geology graduates, engineering graduates or future science teachers. The module "Biology and Geology" is divided into two parts: History of Science (4cr) and Fundamentals of Biology and Geology (6cr).
El objetivo del curso es completar el conocimiento de biología y geología de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias. El módulo "Biología y Geología" se divide en dos partes: Historia de la Ciencia (4cr) y Fundamentos de la Biología y la Geología (6cr).

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1514]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
2.
11 p, 131.3 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramon Riba, Antoni ; Nociarová, Dominika ; Empain, Joanna Genevieve ; Zurita Soto, Juan Manuel ; Benages Campins, Ester ; Gari Barcelo, Bernat ; Cuesta Torralvo, Elisabeth ; Ortiz Guitart, Ana ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Armentano Oller, Núria ; Rodriguez Marin, Melina ; Cánovas Hernández, Germán ; Furió Bruno, Marc ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Luján Feliu, Oriol ; Mojica Gasol, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system based on problems and challenges, which.
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
8 p, 116.6 KB Biologia i Geologia [44328] / Bach i Plaza, Joan ; Roqué, Xavier ; Tabernero Holgado, Carlos ; Pujol Canadell, Mònica ; Saura Mas, Sandra ; Grau Torras, Sergi 1978- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia i geologia dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències. El mòdul "Biologia i Geologia" s'estructura en dues parts: Història de la Ciència (4cr) i Fonaments de la Biologia i la Geologia (6cr).
GOALS The aim of the course is to complete the knowledge of future science teachers of biology and geology graduates, engineering graduates or future science teachers. The module "Biology and Geology" is divided into two parts: History of Science (4cr) and Fundamentals of Biology and Geology (6cr).
El objetivo del curso es completar el conocimiento de biología y geología de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias. El módulo "Biología y Geología" se divide en dos partes: Historia de la Ciencia (4cr) y Fundamentos de la Biología y la Geología (6cr).

2022-23
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
4.
11 p, 129.5 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Riba, Antoni Ramon ; Nociarová, Dominika ; Empain, Joanna ; Zurita Soto, Juan Manuel ; Benages Campins, Ester ; Garí, Bernat ; Cuesta Torralvo, Elisabeth ; Ortiz Guitart, Anna ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Armentano Oller, Núria ; Rodriguez Marin, Melina ; Cánovas Hernández, Germán ; Furió Bruno, Marc ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Luján, Oriol ; Mojica Gasol, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system based on problems and challenges, which.
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
7 p, 264.7 KB Biologia i Geologia [44328] / Bach i Plaza, Joan ; Grau Torras, Sergi 1978- ; Medà Calvet, Ignasi ; Saura Mas, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia i geologia dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències.
El objetivo del curso es completar el conocimiento de biología y geología de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias.
The aim of the course is to complete the knowledge of future science teachers of biology and geology graduates, engineering graduates or future science teachers.

2021-2022
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
3 documents
6.
10 p, 125.3 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramón Riba, Antoni ; Barrera, Jaume 1954- ; Empain, Joanna ; Ritondale, Elena ; Ferrer González, Cristian ; Madí Besalú, Pol ; Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Saura Clares, Alba ; Benages Campins, Ester ; Esparza Pagès, Mireia ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Lopez Garcia, Xavi ; Cánovas Hernández, Germán ; Furió Bruno, Marc ; Dot Jutglà, Esteve ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Mojica Gasol, Laia ; Del Río Morillas, Miguel Ángel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system b.
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
8 p, 116.4 KB Biologia i Geologia [44328] / Ramos Reche, Amanda ; Bach i Plaza, Joan ; Roqué, Xavier ; Tabernero Holgado, Carlos ; Saura Mas, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia i geologia dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències. El mòdul "Biologia i Geologia" s'estructura en dues parts: Història de la Ciència (4cr) i Fonaments de la Biologia i la Geologia (6cr).
El objetivo del curso es completar el conocimiento de biología y geología de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias. El módulo "Biología y Geología" se divide en dos partes: Historia de la Ciencia (4cr) y Fundamentos de la Biología y la Geología (6cr).

2020-21
3 documents
8.
9 p, 124.0 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramón Riba, Antoni ; Barrera, Jaume 1954- ; Empain, Joanna ; Ritondale, Elena ; Ferrer González, Cristian ; Madí Besalú, Pol ; Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Saura Clares, Alba ; Benages Campins, Ester ; Esparza Pagès, Mireia ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Lopez Garcia, Xavi ; Cánovas Hernández, Germán ; Furió Bruno, Marc ; Dot Jutglà, Esteve ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Mojica Gasol, Laia ; Del Río Morillas, Miguel Ángel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
5 p, 106.6 KB Ecologia forestal [100819] / Martínez Vilalta, Jordi 1975- ; Saura Mas, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu d'aquesta assignatura és donar els coneixements i les eines metodològiques necessaris per (1) conèixer la realitat dels boscos, especialment de l'àrea mediterrània; (2) entendre la seva dinàmica i el seu funcionament; i (3) adquirir unes nocions de les eines bàsiques de gestió i explotació forestal. [...]
El objectivo de esta asignatura es proporcionar los conocimientos y las herramientas metodológicas necesarias para (1) conocer la realidad de los bosques, especialmente del área mediterranea; (2) entender su dinámica y su funcionamiento; y (3) adquirir unas nociones de las herramientas básicas de gestión y explotación forestal. [...]

2020-21
Grau en Biologia Ambiental [813]
3 documents
10.
14 p, 137.3 KB Física i Química i la seva Didàctica [42087] / Márquez Bargalló, Conxita ; Bach i Plaza, Joan ; Gené Torrabadella, Jordi ; Roqué, Xavier ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Tabernero Holgado, Carlos ; García Viloca, Mireia ; Àlvarez Calafell, Francesc Xavier ; Couso, Digna ; Marbà Tallada, Anna ; Oliveras Prat, Begoña ; Saura Mas, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències així com apropar-los al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. [...]
El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de biología, geología, física y química de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias, así como acercarlos al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents

Materials acadèmics : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 2 registres trobats  
1.
263.1 KB Exposició "Les científiques i enginyeres que vindran" / Monge, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Ponsico Sabarich, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Copete, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Mallorquí Graupera, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Castellana, Natàlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Aulí Llinàs, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Per celebrar l'11 de febrer, el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, la Biblioteca organitza conjuntament amb l'Escola d'Enginyeria i les Facultats de Biociències i de Ciències aquesta exposició, entre el 9 de febrer i el 8 de març de 2024. [...]
2024
16 documents
2.
0 p, 288.0 KB Exposició "Bioblitz 2022 : els resultats : la vida a l'interior del Campus Bellaterra" / Monge, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Cabezas, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Copete, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Aquesta exposició mostra els principals resultats obtinguts amb el primer Bioblitz UAB que es va organitzar durant el 6 i 7 de maig de 2022 per tal de conèixer la biodiversitat del campus universitari de la mà de persones expertes. [...]
2022
30 documents

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.