Resultados globales: 1 registros encontrados en 0.04 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
87 p, 4.7 MB Audi i BMW : anàlisi de marca i percepció visual dels consumidors / Segura Divisón, Marta ; Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG tractarà d'investigar si els consumidors perceben i reben la mateixa informació i valors que les marques volen comunicar amb la seva imatge de marca i els seus spots.
Este TFG intentará investigar si los consumidores perciben y reciben la misma información y valores que las marcas quieren comunicar amb su imagen de marca y con sus spots.
This TFG wants to discover if the consumers receive and perceive the same information and values that the brands want to communicate with his brand image and with his spots.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.