Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
6 p, 264.6 KB Las emociones de los estudiantes de magisterio en relación a los procesos de enseñanza y aprendizaje de las ciencias y de las matemáticas / Amat, Arnau (Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya) ; Sellas, Isabel (Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya)
Los estudiantes de magisterio no sólo tienen una forma concreta de entender las ciencias y las matemáticas y cómo se deberían enseñar, sino que llegan con una carga emocional concreta en relación a estas dos disciplinas. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 2053-2058  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
10 p, 123.9 KB Què recorden del què han aprés de matemàtiques els estudiants que accedeixen als graus de mestre? / Villarreal, Aitor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques) ; Deulofeu Piquet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques) ; Pañellas, Mercè (Universitat Ramon Llull) ; Prat, Montserrat (Prat Moratonas) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sellas, Isabel (Universitat de Vic) ; Albarracín i Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gorgorió Solà, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquesta comunicació, presentem l'examen de competència logicomatemàtica de la Prova d'Aptitud Personal per a l'accés als graus de mestre a partir del curs 2017-18, establim el significat de Coneixement Matemàtic Fonamental, i presentem el procés de validació d'una prova per a avaluar-lo. [...]
2016
Congrés Català d’Educació Matemàtica (C2EM). Barcelona, Catalunya, 1 : 2016  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
456 p, 6.6 MB Els coneixements dels estudiants de mestre sobre les fraccions i el seu ensenyament t / Sellas, Isabel ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En els darrers anys, ha augmentat l'interès a millorar la formació inicial dels mestres respecte a l'ensenyament de les matemàtiques. En aquest sentit, són molts els estudis orientats a determinar els coneixements dels mestres sobre continguts específics d'aquesta disciplina i, en concret, sobre les fraccions, atès que és un contingut fonamental per entendre continguts més complexos de l'educació secundària i un dels més difícils de les matemàtiques que s'ensenyen a l'etapa d'educació primària. [...]
Over the past years there has been increasing interest in improving initial teacher training in math. In this sense, a great number of studies have focused on establishing teachers' level of knowledge in relation to particular math contents. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
2 documentos

Vea también: autores con nombres similares
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.