Resultados globales: 52 registros encontrados en 0.04 segundos.
Artículos, Encontrados 3 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 3 registros
Materiales académicos, Encontrados 45 registros
Artículos Encontrados 3 registros  
1.
1 p, 50.3 KB Vidusign, projecte europeu que promou l’ús creatiu del vídeo entre les persones sordes / Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL) ; Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL) ; Laborda Molla, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL) ; Cambra i Vergés, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL)
Les professores Núria Silvestre, Cristina Laborda, Cristina Cambra i Carrasumada Serrano de la Facultat de Psicologia i de Ciències de l’Educació del CER-GISTAL de la UAB, especialitzat en la investigació de la comunicació i el desenvolupament psicoeducatiu de les persones amb sordesa, participen en un projecte europeu que s'emmarca en l'àmbit de la sordesa i la multimèdia juntament amb altres partners de Granada, Alemanya, Àustria, Gran Bretanya i Eslovènia. [...]
2014
UAB divulga, Octubre 2014  
2.
7 p, 132.9 KB Anàlisi dels processos cognitius en l'adquisició del número en infants amb disminució psíquica: estudi comparatiu / Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica Evolutiva i de l’Educació) ; Montserrat, Mabel ; Ribera, Gemma ; Vendrell, Roser (Universitat Ramon Llull)
2001
Aloma, Núm. 8 (2001) , p. 136-142  
3.
16 p, 92.4 KB El conteo en alumnos con necesidades educativas especiales : principios de equivalencia, ordenación y transitividad / Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica Evolutiva i de l’Educació) ; Vendrell, Roser (Universitat Ramon Llull) ; Ribera, Gemma (Fundació Antoni Cambrodí (Tarragona, Catalunya)) ; Montserrat, Mabel (Fundació Antoni Cambrodí (Tarragona, Catalunya))
El presente trabajo pretende conocer los mecanismos utilizados por participantes con discapacidad intelectual en el proceso de conteo, en el que están implicadas las relaciones de equivalencia, ordenación y transitividad que determinan la adquisición de número. [...]
El present treball pretén conèixer els mecanismes utilitzats pels participants amb discapacitat intel·lectual en el procés de «conteo», en el qual estan implicades les relacions d’equivalència, ordenació i transitivitat que determinen l’adquisició de número. [...]
The current study strives to clarify the mechanisms used by mentally retarded children in the counting process which involves the equivalence, ordering and transitivity relationships that determines the number acquisition. [...]

2006 - 10.5565/rev/educar.193
Educar, N. 37 (2006) p. 151-166  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
8 p, 79.3 KB El treball de competències en xarxa : I Jornada Interuniversitaria d’Estudiants d’Educació Especial / Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica Evolutiva i de l’Educació)
En els darrers anys el món de l’educació s’ha vist sacsejat de dalt a baix i en totes direccions des dels nivells de primària i secundària fins als nivells universitaris. Aquests moviments ens obliguen, al meu entendre, a compartir amb altres professionals que tenen els mateixos interessos a analitzar-los conjuntament i a fer aquestes observacions que permetin a l’administració treure lleis i nous decrets més consensuats amb la comunitat implicada.
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Documentos de investigación Encontrados 3 registros  
1.
40 p, 1.8 MB Logopèdia i tercera edat; la necessitat del logopeda a les residències de gent gran / Campos Herència, Ana ; Vidal Sánchez, Ana ; Serrano Pau, Carrasumada, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El treball logopèdic amb persones de la tercera edat, sembla restringit a aquelles que han patit alguna malaltia que ha causat dany cerebral o neurodegeneratiu. Però realment el treball del logopeda, en aquest col·lectiu, va més enllà. [...]
Speech therapy work with elderly people, seems restricted to those who have suffered an illness that caused brain or neurodegenerative damage. In reality speech therapy work with in this age group goes much further. [...]

2017
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
2.
293 p, 9.6 MB La Aptitud musical y numérica durante la adolescencia : aplicación del test de Seashore y el factor -N- del Bat-7 a un estudio comparativo / Vert Alcover, Carles, autor. ; Serrano Pau, Carrasumada, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Realizamos un trabajo de campo con 200 alumnos de 1º, 2º, 3º y 4º de Educación Secundaria, y les aplicamos dos pruebas: el Test de aptitud musical de Seashore, y el Test de aptitud numérica del BAT-7; una vez analizados los resultados observamos que existe una relación intrínseca entre el nivel de aptitud musical y numérica de los participantes; respecto al género, no se observan diferencias estadísticamente significativas entre los participantes masculinos y femeninos, y que el nivel educativo ejerce una influencia positiva en la discriminación de las variables que miden la aptitud musical y numérica.
We performed a fieldwork with 200 students of 1st, 2nd, 3rd and 4th of Secondary Education, and we applied two tests: the Seashore Musical Aptitude Test, and the BAT-7 Numerical Aptitude Test; once the results were analyzed we observed that there is an intrinsic relationship between the level of musical and numerical aptitude of the participants; with respect to gender, there are no statistically significant differences between male and female participants, and that the educational level exerts a positive influence on the discrimination of variables that measure musical and numerical aptitude.

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
3.
225 p, 9.3 MB Proceso de resolución de problemas aritméticos en el alumnado sordo : aspectos diferenciales respecto al oyente / Serrano Pau, Carrasumada ; Silvestre, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
2 documentos

Materiales académicos Encontrados 45 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
6 p, 97.9 KB Necessitats educatives específiques sensorials [102025] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
4 p, 85.6 KB Pràcticum II [101697] / Serrano Pau, Carrasumada ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Atès que la formació es realitza en un centre de pràctiques extern a la Universitat en el qual l'estudiant està en contacte amb professionals de la logopèdia i pacients, l'assignatura contempla tres objectius fonamentals: - que l'estudiant conegui les condicions en les quals es desenvolupa la tasca de logopèdia en el centre on realitzi el Pràcticum, la qual cosa pressuposa la relació amb els professionals d'altres disciplines (psicòlegs, metges, fisioterapeutes,etc) i d'altres institucions (EAP, escoles bressols,CEIP) - que l'estudiant conegui les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques dels pacients atesos al centre - que l'estudiant sàpiga i esbrini les necessitats que presenten les famílies dels pacients i alhora conegui els recursos adequats per a l' assessorament i la intervenció específica.
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
3.
4 p, 91.4 KB Treball de Final de Màster [43613] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Desenvolupar un treball d'avaluació, intervenció, un projecte d'investigació o fer una revisió teòrica sistemàtica d'alguns dels àmbits dels trastorns de la comunicació i del llenguatge relacionat amb les pràctiques externes o amb les linies d'investigació propies del professorat del màster. [...]
Desarrollar un trabajo de evaluación, intervención, un proyecto de investigación o hacer una revisión teórica sistemática de algunos de los ámbitos de los trastornos de la comunicación y del lenguaje relacionados con las prácticas externas o con las línias de investigación própias del profesorado del máster. [...]

2018-19
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documentos
4.
4 p, 86.4 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica II [43619] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
G1Ampliar la formació pràctica del professional de la logopèdia G1. 1Observar i participar gradualment en activitats que el preparin per la pràctica professional com a logopeda G1. 2 Relacionar, en el context de la pràctica aplicada, els coneixements teòrics previs i els que s' aconsegueixin en el màster. [...]
G1 Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1 Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexto de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]

2018-19
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documentos
5.
4 p, 91.9 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Castelló Tarrida, Antoni ; Cambra Verges, Cristina ; Serrano Pau, Carrasumada ; Pérez Pérez, Encarna ; Calaf Gozalo, Neus ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
a. Aquesta assignatura pretén complementar l'enfoc d'abordatge global d'intervenció logopèdica, des d'una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de les nenes i nens fins els dotze anys. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
6.
4 p, 92.3 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
7.
4 p, 93.8 KB Alteracions de l'audició: valoració i intervenció [104144] / Serrano Pau, Carrasumada ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'anatomia i fisiologia de l'oïda així com la patologia de l'audició, aquesta assignatura té un enfocament clarament educatiu d'aplicació logopèdica. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
8.
4 p, 86.9 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica I [43618] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
G1Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexot de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]
G1 Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1 Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexto de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]

2018-19
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documentos
9.
4 p, 77.5 KB Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge Derivats del Dèficit Auditiu [43614] / Cambra Verges, Cristina ; Silvestre Benach, Nuria ; Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, oferint continguts teòrics i pràctics que possibilitin la seva qualificació i l'especialització en la investigació, diagnòstic i intervenció dels trastorns de la comunicació i del llenguatge derivats del dèficit auditiu, així com l'actualització en la investigació d'implants coclears i altres avenços tecnològics de suport a l'audició.
Ampliar la formación del logopeda, ofreciendo contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y la especialización en la investigación, diagnóstico e intervención en los trastornos de la comunicación y del lenguaje derivados del déficit auditivo, así como la actualitzación en la investigación de implantes cocleares y otros avances tecnológicos de soporte a la audición.

2017-18
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documentos
10.
5 p, 81.5 KB Necessitats educatives específiques sensorials [102025] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 45 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.