Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
21 p, 315.3 KB Potential Inclusion of Multiple Intelligences in Jordanian EFL Textbooks : A Content Analysis / Al-Omari, Taghrid Ahmad (Jordan University of Science and Technology) ; Bataineh, Ruba Fahmi (Yarmouk University) ; Smadi, Oqlah Mahmoud (Yarmouk University)
This study examines the potential incorporation of the principles of Multiple Intelligences Theory in the Jordanian EFL textbooks. More specifically, it reports on a content analysis of Action Pack textbooks for the first-, fourth-, eighth- and eleventh-grades by means of content analysis. [...]
Aquest estudi examina la possible incorporació dels principis de la Teoria d'Intel·ligència Múltiple en els llibres de text d'anglès com a llengua estrangera jordans. Més específicament, da un anàlisi del contingut del llibre de text Action Pack per als nivells de primer, quart, vuitè i onzè, mitjançant l'anàlisi de contingut. [...]
Este estudio examina la posible incorporación de los principios de la Teoría de Inteligencia Múltiple en los libros de texto de inglés como lengua extranjera jordanos. Más específicamente, informan sobre un análisis del contenido del libro de texto Action Pack para los niveles primero, cuarto, octavo y undécimo mediante el análisis de contenido. [...]
Cette étude examine l'éventuelle intégration des principes de la théorie des intelligences multiples dans les manuels de l'anglais comme langue étrangère Jordaniens. Plus précisément, compte une analyse du contenu du manuel Action Pack pour les niveaux premier, quatrième, huitième et onzième travers l'analyse de contenu. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.597
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 1 (february-march 2015) , p. 60-80 (Articles)  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.