Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
63 p, 4.7 MB Pla de comunicació de la marca: Poma de Muntanya, Biolord / Solé Solé, Eva ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es recullen totes les etapes que cal seguir per a realitzar un pla de comunicació, des de la primera fase, que és l'anàlisi del context, fins a la realització del pressupost, passant per la determinació d'objectius, tria del públic objectiu i creació d'un pla d'accions detallat en el temps. [...]
En este plan se recogen todas las etapas que hacen falta seguir para realizar un plan de comunicación, desde la primera fase que es el análisis del contexto hasta la realización del presupuesto, pasando por la determinación de objectivos, elección del público objetivo y creación de un plan de acciones detellado en el tiempo. [...]
In this project, all the phases that a communication plan must have are included, beginning with the first one that's an analysis of the context and ending with the last one: the budget. It goes through the determined objectives, selecting a target group, creating a detailed plan of action within a certain time limit. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.