Resultats globals: 64 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 9 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 52 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 9 registres trobats  
1.
8 p, 781.6 KB Context, Entorn i Servei : l'aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat / Redondo, Miriam (Institut Quatre Cantons (Barcelona, Catalunya)) ; Ruiz, Neus (Institut Marta Estrada (Granollers, Catalunya)) ; Sánchez, Sara (Institut Montserrat Colomer (Sant Esteve Sesrovires, Catalunya)) ; Solé, Rosa (Institut Montserrat Colomer (Sant Esteve Sesrovires, Catalunya)) ; Calvet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Caño Valls, Marta (Institut de Cornellà (Cornellà de Llobregat, Catalunya))
El treball en contextos rellevants que proposa l'Aprenentatge Basat en Projectes, implica que, a més dels continguts científics, el projecte recluti continguts d'altres matèries. Aquesta interdisciplinarietat té una gestió complexa que, d'altra banda, permet projectes més connectats al món real. [...]
Project-Based Learning approaches in Science Education imply working in real contexts, and this need the work from several disciplines. The interdisciplinary approach is complex to develop but allows to construct projects with strong connections with the real world. [...]

2017 - 10.5565/rev/ciencies.14
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 49-56 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
2.
4 p, 57.9 KB Fracaso escolar y dislexia / Solé Planas, Maria Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Formació del Professorat d'EGB) ; Roc Peñaranda, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Formació del Professorat d'EGB)
Las dificultades en el aprendizaje de la lectura y la escritura son frecuentes. El concepto de dislexia se manifiesta en las dificultades para la lectura y la escritura. Para su aprendizaje adecuado, es necesaria una madurez global. [...]
1977
Cuadernos de pedagogía, Num. 34 (1977) , p. 32-36  
3.
4 p, 55.6 KB El lenguaje infantil en la escuela / Solé Planas, Maria Rosa
Tras una referencia a la dimensión social e interpersonal de la conducta lingüística y a la intencionalidad del hablante implicado en la comunicación, se analiza el lenguaje infantil en la escuela. [...]
1985
Cuadernos de pedagogía, Núm. 132 (Diciembre 1985) , p. 51-53  
4.
4 p, 24.5 KB Italia : tutela de la salud / Solé Planas, Maria Rosa
Experiencia pedagógica desarrollada en Bolonia (Italia) con intervención médico-psicológica en las escuelas y a nivel territorial. Se propugna un tipo de intervención ligado a las necesidades de la colectividad. [...]
1979
Cuadernos de pedagogía, Num. 51 (Marzo 1979) , p. 39-41  
5.
4 p, 25.0 KB Funciones del gabinete de Psicología en el marco escolar / Solé Planas, Maria Rosa
La psicología infantil adquiere un protagonismo cada vez mayor. El número de alumnos que no siguen el ritmo escolar aumenta, así como el afán de clasificar a los niños según sus posibilidades reales. [...]
1977
Cuadernos de pedagogía, Num. 28 (1977) , p. 17-20  
6.
40 p, 1.2 MB Memoria sobre el ciclo de aprendizaje lógico-lingüístico para niños sordos / Martínez, I. ; Moreno, M. ; Sastre, G. ; Silvestre, N. ; Solé Planas, Maria Rosa
1976
Anuario de psicología, Núm. 15 (1976) , p. 131-169  
7.
34 p, 906.1 KB Estudio genético sobre la adquisición y utilización del artículo y sus relaciones con las operaciones lógicas en niños de 3 a 6 años / Solé Planas, Maria Rosa
1976
Anuario de psicología, Núm. 15 (1976) , p. 61-94  
8.
2 p, 96.8 KB Recensiones / Silvestre, Núria ; Solé Planas, Maria Rosa
Obra ressenyada: La Psicologia Genètica de Jean PIAGET. Recull d'estudis a cura de Miquel SIGUÁN.
1982 - 10.5565/rev/qpsicologia.429
Quaderns de psicologia, Vol. 6, Núm. 1 (1982) , p. 211-212  
9.
11 p, 2.6 MB Las manifestaciones lúdico-verbales en el marco escolar / Solé Planas, Maria Rosa
La existencia de manifestaciones lúdico-verbales reflejadas en la utilización de los aspectos fonéticos y rítmicos del habla, así como los aspectos lexicales y semánticos del lenguaje (empleo de la metáfora, la homonimia, invención de palabras) y la situación de conversación, son estudiadas en este artículo en el marco escolar. [...]
1982 - 10.5565/rev/qpsicologia.420
Quaderns de psicologia, Vol. 6, Núm. 1 (1982) , p. 65-75  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
587 p, 3.5 MB Els infants d'origen immigrat i l'educació infantil a Catalunya : La percepció dels mestres a partir de l'anàlisi del discurs (Metodologia Video-cued Multivocal Ethnography) / Vingut Riggall, Marta Ana ; Bertran, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Brougère, Gilles, dir. (Université París 13) ; Solé Planas, M. Rosa tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
"Els Infants d'Origen Immigrat i l'Escola Infantil a Catalunya" és el títol de la tesi doctoral presentada que deriva d'una investigació iniciada juntament amb el grup de recerca GRADASEL (Grup de Recerca d'Atenció a la Diversitat: Aspectes Socioculturals, Emocionals i Lingüístics") de la Universitat Autònoma de Barcelona, tot seguint la línia d'investigació de l'antropòleg Nord-americà Joseph Tobin centrada en l'acollida d'alumnat immigrat a l'escola infantil des d'una perspectiva transcultural. [...]
"Children of Immigrant Origins and Early Childhood Education in Catalonia" is the title of the doctoral thesis presented stemming from an investigation initiated together with the GRADASEL research group (Research Group for Attention to Diversity: Socio-cultural, Emotional and Linguistic Aspects") of the Universitat Autònoma de Barcelona, following American anthropologist Joseph Tobin's research line focusing on the reception of immigrant students in ECE from a cross-cultural perspective. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
2.
236 p, 586.7 KB La Cohesió en narracions amb imatges : estudi evolutiu amb una població catalano-parlant / Domingo i Morera, Ramon ; Solé Planas, Maria Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquest treball estudia tres recursos lingüístics que forneixen la cohesió textual:Els temps del verb i les seves formes aspectuals, La Referència de Persona i els Connectors,amb l' objectiu general de mostrar, quins d'aquests recursos apareixen a les diferents edats de la mostra de subjectes que hem seleccionat. [...]
The aim of this research is to study three types of cohesive devices that give sense to text: 1. Tense and aspect in relation to verbs 2. Reference to people ( eg »he») 3. Connectors, links between prepositions This is in order to know the influence of variable age in the use of these devices in a narrative Method A cross- sectional study was carried out in order to investigate the use of the three cohesive devices ( tense and aspect, reference to people and connectors in a narrative) by children of different ages, adults and elderly people Participants Sixty children, 30 boys and 30 girls, aged 3,5,7,9,11 an 13 ( 10 children for each group) and 10 adults aged 20 on average( 5 men and 5 women) as well as 10 elderly people ( 5 men and 5 women, aged 72 on average) participated in this study. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  

Materials acadèmics 52 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 2.4 MB Adquisició del llenguatge i del pensament [4490] / Solé, M. Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1990-91
Llicenciat en Psicologia [444]  
2.
3 p, 2.5 MB Adquisició del llenguatge i del pensament [4490] / Solé, M. Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1989-90
Llicenciat en Psicologia [444]  
3.
2 p, 1.3 MB Psicologia evolutiva [2089] / Silvestre, Núria ; Solé, M. Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1989-90
Llicenciat en Psicologia [444]  
4.
3 p, 1.6 MB Psicologia evolutiva [2089] / Silvestre, Núria ; Solé, M. Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1990-91
Llicenciat en Psicologia [444]  
5.
5 p, 3.3 MB Adquisició del Llenguatge i del Pensament [21162] / Solé Planas, M. Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
2 p, 1.4 MB Desenvolupament de Processos Socio-afectius [21131] / Perinat, Adolfo ; Solé, Rosa ; Cambra, Cristina ; Hernández, Eulàlia ; Mies, Àngels ; Crespo García, Isabel ; Serrano, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  
7.
2 p, 1.7 MB Adquisició del llenguatge i del pensament [4490] / Solé Planas, M. Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1988-89
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
1 p, 647.4 KB Psicologia evolutiva [2089] / Silvestre, Núria ; Solé, M. Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1988-89
Llicenciat en Psicologia [444]  
9.
2 p, 899.5 KB Adquisició del llenguatge i del pensament [4490] / Sole, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1985-86
Llicenciat en Psicologia [444]  
10.
5 p, 1.9 MB ADQUISICIÓ I EVOLUCIÓ DEL LLENGUATGE EN EL NEN [ADQEVO] / Solé, M. Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1981-82
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 52 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
1 p, 145.7 KB Carta de María Rosa García Solé (Prensa Científica, s.a., Barcelona) adjuntant xec per la traducció d'un article / García Solé, Maria Rosa
18 novembre 1976  
 Accés restringit a la UAB

Vegeu també: autors amb noms similars
4 Solé, R.
1 Solé, Ramon
6 Solé, Ricard
1 Solé, Ricard V.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.