Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Research literature, 2 records found
Research literature 2 records found  
1.
107 p, 15.9 MB La Ginesta, la revista que trobaves a faltar / Soler Gimenez, Aina ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte planteja la creació de la revista La Ginesta, una revista en català adreçada al públic jove, de 18 a 30 anys, amb continguts d'actualitat i d'entreteniment. Un model de revista diferent, digital i en paper, que recupera els obsequis en els seus números mensuals, juntament amb un compromís amb la societat i uns valors a l'alçada de les necessitats del moment presents en totes les peces de la revista.
Este proyecto plantea la creación de la revista La Ginesta, una revista en catalan dirigida al público jóven, de 18 a 30 años, con contenidos de actualidad i de entretenimento. Un modelo de revista diferente, digital y en papel, que recupera los obsequios en sus números mensuales, junto con un compromiso con la sociedad y unos valores al nivel de las necesidades del momento presentes en todas las piezas de la revista.
This project propose the creation of a magazine called La Ginesta, a catalan magazine adressed to young people, from 18 to 30 years old, with news and entertainment content. A different magazine model, digital and on paper, which recovers the gifts in their monthly, together with a commitment to society and values that meets the needs of the moment presented in all the pieces of the magazine.

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
161 p, 8.6 MB Guia per dissenyar una estratègia de comunicació efectiva a Instagram en l'era millennial / Soler Gimenez, Aina ; Valli Casado, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és la creació d'una guia per crear una estratègia de comunicació a Instagram efectiva entre el públic jove, realitzada a partir de l'estudi d'aquesta xarxa social. Aquesta guia consta de diferents opcions a seguir a través d'objectius, accions i KPI's, per tal d'adaptar l'estratègia a les necessitats de l'empresa i permetent preparar, realitzar i avaluar la seva activitat, aconseguint els beneficis que ofereix aquesta xarxa social.
Este proyecto es la creación de una guía para crear una estrategia de comunicación en Instagram efectiva entre el público joven, realizada a partir del estudio de esta red social. Esta guía consta de diferentes opciones a seguir a través de objetivos, acciones y KPI's, para adaptar la estrategia a las necesidades de la empresa y permitiendo preparar, realizar y evaluar su actividad, consiguiendo los beneficios que ofrece esta red social.
This project is the creation of a guide to create a communication strategy on Instagram and be effective among the young public, realised from the survey of this social network. This guide features of distinct options at tracking through aims, acts and KPI's, for such to adapt the strategy at the necessities of the company and permitting prepare, realise and assess his activity, achieving the benefits that offers this social network.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.