1.
|
5 p, 106.7 KB |
Estils de Vida i Salut [43876]
/
Chamarro Lusar, Andrés ;
Capdevila Ortís, Lluís ;
Font Guiteras, Antoni ;
Sanchez Carracedo, David ;
Álvarez Moleiro, Maria ;
Deus Yela, Juan ;
Gómez-Romero, María José ;
Feliu-Soler, Albert ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants coneixement avançat sobre els estils de vida i la seva relació amb la salut. L'estudiant podrà aprofundir en les metodologies de disseny de programes de prevenció i promoció de la salut i adquirir coneixement actualitzat sobre la relació entre els estils de vida saludables i la personalitat, així com sobre els factors individuals i contextuals que contribueixen a l'adopció i el manteniment de conductes saludables en àmbits com el cancer, la discapacitat adquirida, l'ús de tecnologia, el comportament alimentari, el dolor o la pràctica d'activitat física. The aim of this module is to provide students with advanced knowledge about lifestyles and their relationship to health. The stu. El objetivo de este módulo es proporcionar a los estudiantes conocimiento avanzado acerca de los estilos de vida y su relación con la salud. El estudiante podrá profundizar en las metodologías de diseño de programas de prevención y promoción de la salud y adquirir conocimiento actualizado sobre la relación entre los estilos de vida saludables y la personalidad, así como sobre los factores individuales y contextuales que contribuyen a la adopción y el mantenimiento de conductas saludables en ámbitos como cancer, la discapacidad adquirida, el del uso de tecnología, comportamiento alimentario, el dolor o la práctica de actividad física.
2022-23 Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
|
|
2.
|
4 p, 102.5 KB |
Treball de Final de Màster II [44725]
/
Fornieles Deu, Albert ;
Sanz Ruíz, Antoni ;
Feliu-Soler, Albert ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
La filosofia del TFM és enfrontar l'estudiant amb un problema real d'investigació relacionat amb la psicologia general sanitària, bé sigui unint-se a un equip d'investigació per a contribuir a una línia ja endegada, o bé identificant, amb l'ajuda del/s tutor/s, una necessitat, problema o mancança d'interès sanitari. [...] The philosophy of the TFM is to confront the student with a real research problem related to general health psychology, either. La filosofía del TFM es enfrentar al estudiante con un problema real de investigación relacionado con la psicología general sanitaria, bien sea uniéndose a un equipo de investigación para contribuir a una línea ya iniciada, bien identificando, con la ayuda del/los tutor/es, una necesidad, problema o carencia de interés sanitario. [...]
2022-23 Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
|
|
3.
|
4 p, 101.7 KB |
Treball de Final de Màster I [44724]
/
Fornieles Deu, Albert ;
Sanz Ruíz, Antoni ;
Feliu-Soler, Albert ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
La filosofia del TFM és enfrontar l'estudiant amb un problema real d'investigació relacionat amb la psicologia general sanitària, bé sigui unint-se a un equip d'investigació per a contribuir a una línia ja endegada, o bé identificant, amb l'ajuda del/s tutor/s, una necessitat, problema o mancança d'interès sanitari. [...] The MD allows the student to address a real problem from the field ofHealth Psychology, either by joining a research team, or by identifying, with the help of the tutor(s), a need, problem or lack of knowledge. [...] La filosofía del TFM es enfrentar al estudiante con un problema real de investigación relacionado con la psicología general sanitaria, bien sea uniéndose a un equipo de investigación para contribuir a una línea ya iniciada, bien identificando, con la ayuda del/los tutor/es, una necesidad, problema o carencia de interés sanitario. [...]
2022-23 Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
5 p, 106.5 KB |
Estils de Vida i Salut [43876]
/
Chamarro Lusar, Andrés ;
Capdevila Ortís, Lluís ;
Font Guiteras, Antoni ;
Sánchez Carracedo, David ;
Álvarez Moleiro, Maria ;
Deus Yela, Juan ;
Gómez-Romero, María José ;
Feliu-Soler, Albert ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants coneixement avançat sobre els estils de vida i la seva relació amb la salut. L'estudiant podrà aprofundir en les metodologies de disseny de programes de prevenció i promoció de la salut i adquirir coneixement actualitzat sobre la relació entre els estils de vida saludables i la personalitat, així com sobre els factors individuals i contextuals que contribueixen a l'adopció i el manteniment de conductes saludables en àmbits com el cancer, la discapacitat adquirida, l'ús de tecnologia, el comportament alimentari, el dolor o la pràctica d'activitat física. The aim of this module is to provide students with advanced knowledge about lifestyles and their relationship to health. The stu. El objetivo de este módulo es proporcionar a los estudiantes conocimiento avanzado acerca de los estilos de vida y su relación con la salud. El estudiante podrá profundizar en las metodologías de diseño de programas de prevención y promoción de la salud y adquirir conocimiento actualizado sobre la relación entre los estilos de vida saludables y la personalidad, así como sobre los factores individuales y contextuales que contribuyen a la adopción y el mantenimiento de conductas saludables en ámbitos como cancer, la discapacidad adquirida, el del uso de tecnología, comportamiento alimentario, el dolor o la práctica de actividad física.
2021-22 Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
|
|
7.
|
6 p, 115.9 KB |
Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576]
/
Sanz Ruíz, Antoni ;
Font Guiteras, Antoni ;
Limonero García, Joaquín T. ;
Álvarez Moleiro, Maria ;
Serrat López, Mayte ;
Mateo Canedo, Corel ;
Feliu-Soler, Albert ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) 1 - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà des de l'evidència científica. [...] Esta asignatura forma parte de la materia de formación básica "Psicología" que está ubicada en el primer curso del Grado. Asimismo, forma parte de un conjunto de asignaturas orientadas a la adquisición de competencias relativas a los procesos psicológicos básicos que constituyen la base del comportamiento humano: - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) 1 - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: aprendizaje y acondicionamiento (segundo curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: memoria (segundo curso, segundo semestre) - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar los procesos motivacionales y afectivos, adquiriendo herramientas de análisis conceptual que le ayudarán a efectuar una interpretación del comportamiento humano basada en la evidencia científica. [...]
2020-21 Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
8.
|
6 p, 110.5 KB |
Processos Psicològics: Aprenentatge i Condicionament [102605]
/
Borràs, Xavier ;
Blasco, Tomás ;
Alcaraz Garcia, Saül ;
Parrado Romero, Eva ;
Castellano-Tejedor, Carmina ;
Feliu-Soler, Albert ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'assignatura "Procesos Psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continua la formació en Processos Psicològics iniciada a primer curs amb les assignatures "Atención y Percepción" i "Motivación y Emoción", i que es completarà posteriorment amb "Memoria" (2on curs, 2on semestre) i "Pensamiento y Lenguaje" (3er curs, 1er semestre). [...] La asignatura "Procesos psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continúa la formación en Procesos Psicológicos iniciada en primer curso con las asignaturas "Atención y Percepción" y "Motivación y Emoción", y que se completará posteriormente con "Memoria" (2º curso, 2º semestre) y "Pensamiento y Lenguaje" (3er curso, 1er semestre). [...]
2020-21 Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
9.
|
6 p, 108.9 KB |
Processos Psicològics: Aprenentatge i Condicionament [102605]
/
Parrado Romero, Eva ;
Blasco, Tomás ;
Borràs, Xavier ;
Castellano-Tejedor, Carmina ;
Feliu-Soler, Albert ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'assignatura "Procesos Psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continua la formació en Processos Psicològics iniciada a primer curs amb les assignatures "Atención y Percepción" i "Motivación y Emoción", i que es completarà posteriorment amb "Memoria" (2on curs, 2on semestre) i "Pensamiento y Lenguaje" (3er curs, 1er semestre). [...] La asignatura "Procesos psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continúa la formación en Procesos Psicológicos iniciada en primer curso con las asignaturas "Atención y Percepción" y "Motivación y Emoción", y que se completará posteriormente con "Memoria" (2º curso, 2º semestre) y "Pensamiento y Lenguaje" (3er curso, 1er semestre). [...]
2019-20 Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|