1.
|
|
2.
|
6 p, 109.7 KB |
Comunicació i TIC [106105]
/
San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ;
Campillo Grau, Mercedes ;
Bonilla Carrasco, María Isabel ;
Caltabiano, Gianluigi ;
Mestres Soler, Olga ;
Escobar, Purificación ;
Casajuana Martín, Nil ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
506
L'assignatura Comunicació i TIC consta de dos mòduls, el mòdul de comunicació de quatre crèdits ECTS i el mòdul de TIC de dos. Mòdul de comunicació Una de les necessitats bàsiques de les persones és establir una comunicació efectiva que els ajudi a relacionar-se i aconseguir un bon creixement personal. [...] La asignatura Comunicación y TIC consta de dos módulos, el módulo de comunicación de cuatro créditos ECTS y el módulo de TIC de dos. Módulo de comunicación Una de las necesidades básicas de las personas es establecer una comunicación efectiva que les ayude a relacionarse y lograr un buen crecimiento personal. [...]
2020-21 Grau en Infermeria [1468] Grau en Infermeria [1469] Grau en Infermeria [1470] Grau en Infermeria [1471]
3 documents
|
|
3.
|
5 p, 105.6 KB |
Nutrició [106099]
/
Granel Gimenez, Nina ;
Rodríguez Álvarez, José ;
Jiménez Pera, Miguel ;
Casino Antón, Jorge ;
Yuste Mateos, Victor Jose ;
Bayascas Ramirez, Jose Ramon ;
Mestres Soler, Olga ;
Baltrons Soler, Maria Antonia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
506
Aquesta assignatura pretén formar a l'alumnat en les competències que necessiten les infermeres per poder oferir serveis assistencials de manera eficient i efectiva. Aquesta assignatura pretén aporta els coneixements necessaris de bioquímica, nutrició i alimentació per poder ajudar a les persones a gestionar la necessitat d'alimentar-se consensuant i pactant l'alimentació equilibrada o la dieta terapèutica que necessiten segons la situació de salut, l'edat, el gènere, els factors socials i culturals. [...] Esta asignatura pretende formar al alumnado en las competencias que necesitan las enfermeras para poder ofrecer servicios asistenciales de manera eficiente y efectiva. Esta asignatura pretende aporta los conocimientos necesarios de bioquímica, nutrición y alimentación para poder ayudar a las personas a gestionar la necesidad de alimentarse consensuando y pactando la alimentación equilibrada o la dieta terapéutica que necesitan según la situación de salud, la edad , el género, los factores sociales y culturales. [...]
2020-21 Grau en Infermeria [1468] Grau en Infermeria [1469] Grau en Infermeria [1470] Grau en Infermeria [1471]
3 documents
|
|
4.
|
6 p, 129.1 KB |
Treball de Final de Grau [103989]
/
Fernández Cano, Maria Isabel ;
San Rafael Gutiérrez, Sabiniana ;
Feijoo Cid, Maria ;
Jiménez Pera, Miguel ;
Bonilla Carrasco, María Isabel ;
Moreu Valls, Andrea ;
Casino Antón, Jorge ;
Watson Badia, Carolina ;
Mestres Soler, Olga ;
Escobar, Purificación ;
Leyva, Juan ;
Checa Jiménez, Caterina ;
Aguayo Gonzalez, Mariela Patricia ;
García Sierra, Rosa ;
Arreciado Marañón, Antonia ;
Manresa Domínguez, Josep Maria ;
Rueda López, Justo ;
Téllez Velasco, David ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina
Formular un problema o pregunta de recerca identificant els diferents components de l'enunciat. Realitzar una revisió bibliogràfica sobre la evidència científica que existeix sobre el problema de recerca elegit. [...] Formular un problema o pregunta de investigación identificando los diferentes componentes del enunciado. Realizar una revisión bibliográfica sobre la evidencia científica que existe sobre el problema de investigación elegido. [...]
2020-21 Grau en Infermeria [830]
3 documents
|
|
5.
|
9 p, 123.7 KB |
Pràcticum III [103675]
/
Mestres Soler, Olga ;
Cano Mallo, Sara ;
Soler Rovira, Mónica ;
Janeiro Ochoa, Eva ;
Saavedra Salillas, Lydia ;
Lolo Carrete, Montserrat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina
Objectiu General El Pràcticum III ha de permetre l'estudiant integrar i aplicar els continguts treballats en les diferents assignatures, incorporant nous coneixements, habilitats i actituds a través del contacte real amb la professió infermera dins de l'àmbit assistencial i la seva complexitat. [...] OBJETIVO GENERAL El Pràcticum III tiene que permitir al alumnado integrar y aplicar los contenidos trabajados en las diferentes asignaturas, incorporando nuevos conocimientos, habilidades y actitudes a través del contacto real con la profesión de enfermera dentro del ámbito asistencial y su complejidad. [...]
2020-21 Grau en Infermeria [830]
3 documents
|
|
6.
|
8 p, 121.1 KB |
Pràcticum I [103674]
/
Mestres Soler, Olga ;
Cano Mallo, Sara ;
Soler Rovira, Mónica ;
Janeiro Ochoa, Eva ;
Saavedra Salillas, Lydia ;
Lolo Carrete, Montserrat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Medicina
OBJECTIU GENERAL El Pràcticum I ha de permetre a l'alumnat integrar i aplicar els continguts treballats en les diferents assignatures, incorporant nous coneixements, habilitats i actituds a través del contacte real amb la professió infermera dins de l'àmbit assistencial i la seva complexitat. [...] OBJETIVO GENERAL El Pràcticum I tiene que permitir al alumnado integrar y aplicar los contenidos trabajados en las diferentes asignaturas, incorporando nuevos conocimientos, habilidades y actitudes a través del contacto real con la profesión de enfermera dentro del ámbito asistencial y su complejidad. [...]
2020-21 Grau en Infermeria [830]
3 documents
|
|
7.
|
|
8.
|
7 p, 111.4 KB |
Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603]
/
Chamarro Lusar, Andres ;
Soler Vilageliu, Olga ;
Ramis Laloux, Yago ;
Jordana Casas, Anna ;
Pons Bauzá, Joan ;
Borrueco Carmona, Marta ;
Torregrossa Álvarez, Miquel ;
Rovira Faixa, Tatiana ;
Caño Melero, María Inés ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...] Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]
2020-21 Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
5 p, 105.0 KB |
Gestió Financera de l'Empresa Hotelera [103742]
/
Bravo Soler, Olga ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'objectiu principal de l'assignatura és donar a conèixer a l'estudiant: Les principals tècniques que hi ha per prendre decisions sobre noves inversions i el seu finançament. Amb l'estudi de l'assignatura l'estudiant ha de ser capaç de: a) Extreure informació útil, per prendre decisions, del balanç i del compte de pèrdues i guanys i l'estat de fluxos d'efectiu. [...] El objetivo principal de la asignatura es dar a conocer al estudiante: Las principales técnicas que hay para tomar decisiones sobre nuevas inversiones y su financiación. Con el estudio de la asignatura el estudiante tiene que ser capaz de: a) Extraer información útil, para tomar decisiones, del balance y de la cuenta de pérdidas y ganancias y el estado de flujos de efectivo. [...]
2020-21 Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
|
|