Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
233 p, 8.1 MB Comida veggie y consumidores omnívoros ¿Compatibles? : estudio sobre el consumo y la percepción de los productos veggie por parte de los consumidores no veganos / Sosa Ceballos, Elba ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació recull l'estudi de la relació entre els productes veggie i els consumidors omnívors, amb l'objectiu de descobrir si en ells resideix o no una nova oportunitat de mercat per a les marques del sector. [...]
Esta investigación recoge el estudio de la relación entre los productos veggie y los consumidores omnívoros, con el objetivo de descubrir si en ellos reside o no una nueva oportunidad de mercado para las marcas del sector. [...]
This research will study the relationship between veggie products and omnivorous consumers, in order to discover if there is a new market opportunity for brands in the sector. To do this, we analyze aspects such as the level of knowledge, the barriers or the differences between men and women. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.