Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
5 p, 354.1 KB Evaluating the e-learning efficacy in Spain : a diagnosis of learning transfer factors affecting e-learning / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Stoian., Alexandra (Universitat Autònoma de Barcelona)
E-learning is an important component of Continuous Training and companies grant e-learning a growing role in HRD. Nonetheless, assessing the quality of e-learning is not a common enough practice. Evaluating the efficacy of training should be a critical step in training planning, yet it is an isolated practice (ASTD 2009). [...]
2011 - 10.1016/j.sbspro.2011.10.428
Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 30 (2011) , p. 2199-2203  
2.
18 p, 1015.4 KB Factors affecting Spanish and Catalan women participation in training / Quesada Pallarès, Carla (University of Leeds) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Stoian, Alexandra (Unilever España) ; Duran-Bellonch, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Women are still not being offered equal opportunities in the workplace, be-cause apart from being workers, they are also caregivers, i. e. they do double shifts. One way to enhance women's job opportunities is through their professional development. [...]
Todavía hoy en día a las mujeres no se les ofrecen oportunidades laborales equitativas, dado que además de ser trabajadoras, también son cuidadoras, es decir, trabajan doble turno. Una vía para promover las oportunidades laborales de las mujeres es a través de su desarrollo profesional. [...]

2015
Journal for Educators, Teachers and Trainers, Vol. 6, núm. 1 (2015) , p. 82-99  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
46 p, 687.1 KB Les Dones en els programes de formació contínua : anàlisi sobre els factors que determinen la participació de les dones en formació. Informe de resultats / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Stoian, Alexandra ; Duran-Bellonch, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Les dades apunten a la necessitat de la dona de cercar elements que la permetin conciliar, ja sigui incorporant-se al mercat de treball a temps parcial, o endarrerint l'edat de maternitat. No obstant, aquestes estratègies impedeixen un desenvolupament i promoció professional igualitària entre homes i dones, exigint mesures que permetin un creixement professional equitatiu en el mercat de treball actual i futur. [...]
2011
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.