visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Suárez, Cecília
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
53
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
2
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
7
registres trobats
Documents de recerca
,
18
registres trobats
Materials didàctics
,
11
registres trobats
Materials acadèmics
,
15
registres trobats
Articles
2
registres trobats
1.
15 p, 374.3 KB
Inclusión y grupos en situación de vulnerabilidad : orientaciones para repensar el rol de las universidades
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Las universidades iberoamericanas, en las últimas décadas, experimentan cambios profundos que han obligado, en muchos casos, a reestructurar sus funciones y servicios. Entre estas demandas, el logro de la dimensión social evidencia el imperativo de repensar el rol de las universidades como organizaciones inclusivas, que puedan ofrecer una respuesta pertinente y relevante a la inclusión de colectivos tradicionalmente excluidos de este espacio educativo. [...]
Ibero-American Universities are going through profound changes that have forced them, in many cases, to restructure their functions and services. The achievement of the social dimension adds on top of all the described purposes, the need to redefine the universities structures to offer an appropriate response to inclusion of disadvantages groups, usually excluded from this educational area. [...]
2016
Sinéctica
,
Núm. 46 (2016)
, p. 1-15
Registre complet
-
2.
14 p, 561.5 KB
La formación docente universitaria : claves formativas de universidades españolas
/
Amber Montes, Diana
(Universidad de Granada) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo presenta un análisis de la formación docente universitaria a fin de ofrecer un diagnóstico para la mejora de las acciones en marcha. Contribuye al debate respecto a la formación del profesorado universitario al recoger en clave comparativa aspectos como las diferentes temáticas de formación, los destinatarios de la misma y sus relaciones. [...]
This paper offers an analysis of university teacher training with the aim of providing an assessment to improve ongoing initiatives. It contributes to the debate on university teacher training by comparing aspects such as different training topics, the profiles of teachers who take part in such training, and the relationship between these characteristics. [...]
2016
Revista electrónica de investigación educativa (REDIE)
,
Vol. 18, Núm. 3 (Septiembre 2016)
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
7
registres trobats
1.
836 p, 25.1 MB
La nueva gestión del conocimiento
/
Congreso Internacional EDO
(6è 2020 : Barcelona, Catalunya) ;
Gairín Sallán, Joaquín
ed. ;
Suárez, Cecilia Inés
ed. ;
Díaz Vicario, Anna
ed.
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
SGR-Grup de Recerca Equip de Desenvolupament Organitzacional
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
;
Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (Catalunya)
;
Escola d'Administració Pública de Catalunya
;
RedAGE
Aquesta obra compila i analitza les propostes actuals que hi ha a les organitzacions empresarials, educatives i de l'Administració pública amb relació als fonaments i pràctiques de la creació i gestió de el coneixement col·lectiu. [...]
Las Rozas (Madrid): Wolters Kluwer Educación, 2020 (
Congreso Internacional EDO
)
Registre complet
-
2.
120 p, 1.6 MB
D-Emind : A guide to Innovative, Digital and Entrepreneurial Learning Processes
/
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Stavnskær Pedersen, Anni
(University College North) ;
Langeland, Merete
(University College North) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Schrooten, Annelies
(University Colleges Limburg) ;
Fraussen, Ilse
(University Colleges Limburg) ;
Durovic, Eva
(Chamber of Commerce and Industry Csongrad-Csanad County) ;
Spratte, Julian
(Hochschule Dusseldorf) ;
Kretschmar, Dominik
(Hochschule Dusseldorf) ;
Galdames Calderón, Marisol
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Vila Subias, Francesc
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This document presents strategies to implement the Atom Model from a digital point of view. The Atom Model, which we developed within the ForEMLink project, is a way of fostering an entrepreneurial mindset in Higher Education on a local, national, European and global scale. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, March 2023
Registre complet
-
3.
46 p, 4.3 MB
Network ASCENT : Joint publication and good practices for automotive engineering and sales management strategies
/
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Chiacchiarini, Héctor
(Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ;
Pesce, Gabriela
(Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ;
Maíz, Santiago
(Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ;
Sarmoria, Claudia
(Universidad Nacional del Sur (Argentina)) ;
Defranco, Gabriel
(Universidad Nacional de La Plata) ;
Luna, Veronica
(Universidad Nacional de La Plata) ;
Pary, Gastón
(Universidad Nacional de La Plata) ;
Martins, Claudio
(Universidad Nacional de La Plata) ;
Ahuett Garza, Horacio
(Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ;
Castillo Gómez, Joel
(Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ;
Orta Castañón, Pedro Antonio
(Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ;
Avendaño Alcaraz, Jorge Abel
(Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (Mèxic)) ;
Martínez Alarcón, Jorge Andrés
(Universidad Iberoamericana (Mèxic)) ;
Martínez Ordaz, José Emiliano
(Universidad Iberoamericana (Mèxic)) ;
Castro Pinto, Fernando
(Universidade Federal do Rio de Janeiro) ;
Leal Alves, Marcelo Augusto
(Universidade de São Paulo) ;
Profito, Francisco José
(Universidade de São Paulo) ;
Kaminski, Paulo Carlos
(Universidade de São Paulo) ;
Massarani, Marcelo
(Universidade de São Paulo) ;
Fussenecker, Claudia
(Hochschule Düsseldorf) ;
Penz, Eva
(FH JOANNEUM (Àustria)) ;
Steiner, Kurt
(FH JOANNEUM (Àustria)) ;
Sprenger, Hanna
(FH JOANNEUM (Àustria)) ;
Wagenhofer, Verena
(AVL List GmbH)
Graz (Austria) : FH JOANNEUM Gesellschaft mbH, 2021
Registre complet
-
4.
84 p, 4.6 MB
Guía para impulsar prácticas educativas basadas en evidencias en los centros educativos de educación infantil y primaria
/
Cabañero Valencia, Javier
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Pulido-Mantas, Lorena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Cada vez más son las voces que abogan por la necesidad de que las prácticas educativas que se desarrollan en los centros educativos se fundamenten en evidencias científicas. Para facilitar esta implementación, presentamos a continuación una guía desarrollada con el objetivo de proporcionar a los centros educativos herramientas que les guíen en el proceso de creación de una cultura organizativa que fomente el uso de las evidencias científicas como práctica habitual en los procesos de mejora educativa. [...]
octubre 2020
Registre complet
-
5.
232 p, 2.5 MB
Tendencias en políticas educativas sobre derechos humanos e inclusión. Implicaciones en la gestión de las instituciones iberoamericanas de educación superior
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. ;
Suárez, Cecilia Inés,
coord. ;
Alonso Jiménez, María Teresa
;
López Soligo, Marina Ancona
;
Arce González, Consuelo
;
Barrales Villegas, Adoración
;
Brito Delgado, Juana María
;
Bizelli, José Luís
;
Bañol Pérez, Carolina
;
Bolaños Prado, Elena
;
Chevalier, Carolina
;
Coeto Calcáneo, Irma Alejandra
;
Corea Tórrez, Norma Cándida
;
Donoso Díaz, Sebastián
;
Garzón Castrillón, Ana
;
González Rubio, Janeth
;
Guerrero Rodríguez, Lilia Esther
;
Leiva-Guerrero, María Verónica
;
Lopes Reis, Márcia
;
Moya Padilla, Nereyda Emelia
;
Musselli, Sharon
;
Neto e Matos, Rui Manuel
;
Nossar, Karina
;
Medrano Rodríguez, Hernán
;
Palmeros Ávila, Guadalupe
;
Reyes A., Daniel
;
Román Medina, Luciano
;
Sánchez Díaz, Sebastián
;
Sandoval Manríquez, Mario
;
Sarasola, Marcos
;
Scaffo, Sonia
;
Serentil Rubio, Josep
;
Suárez Díaz, Guadalupe
;
Tafur Puente, Rosa María
;
Terreros Barrios, Nicolasa
;
Tejera, Andrea
;
Vázquez, María Inés
Santiago de Chile : Santillana, 2017 (
Informes ; 9
)
Registre complet
-
6.
392 p, 13.1 MB
Manual integrado de acción tutorial
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Agelet Profitós, Joan
;
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Navarro Casanoves, Maria
;
Castro Ceacero, Diego
;
Comellas i Carbó, Maria Jesús
1943- ;
Olmos Rueda, Patricia
;
Pàmies Rovira, Jordi
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Suárez, Cecilia Inés
El Manual Integrado de Acción Tutorial (MIAT, en adelante) que se introduce con este texto es el documento que recoge propuestas de intervención organizadas y dirigidas a mejorar la atención de los estudiantes de centros de estudios nocturnos de Costa Rica. [...]
Cartago : Editorial Tecnológica de Costa Rica , 2015
Registre complet
-
7.
382 p, 2.8 MB
Colectivos vulnerables en la Universidad. : Reflexión y propuestas para la intervención
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Tolosana Cidón, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
;
González Rubio, Janeth
;
Blandón López, Alexander
;
Dovigo, Fabio
;
Gómez Cifuentes, Nicolasa
;
Castro Ceacero, Diego
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Díaz Vicario, Anna
;
Navarro, Marita
;
Muñoz, José Luis
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Fernández de Álava, Miren
;
Díaz Vicario, Anna
El acceso y permanencia en la universidad no ofrece, hoy por hoy, las mismas oportunidades a todos los ciudadanos que están en condiciones de realizar estudios superiores. Razones económicas, culturales, sociales o de género castigan de una manera significativa a determinados colectivos, que ven mermadas sus posibilidades de realización y de promoción personal y social. [...]
Wolters Kluwer , 2014
Registre complet
-
Documents de recerca
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
5 p, 446.7 KB
Support in building and navigating healthy peer relationships
/
Olmos Rueda, Patricia,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Support young people at risk of abandonment to build and maintain positive and healthy relationships with peers. "Peer" relationships refer to various forms of social relationship including friendships, learning, affective and work relationships.
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
3 documents
Registre complet
-
2.
4 p, 426.9 KB
Promoting quality inclusive learning environments and Alternative learning arrangements in VET Education
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Promote inclusive learning for young people at risk of dropping out. This includes all educational contexts (compulsory and non-compulsory)-.
Bellaterra 2023
3 documents
Registre complet
-
3.
6 p, 453.4 KB
Support with mid-term and end of key-stage educational transitions
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Offer young people, at risk of dropping out, personalized support to reduce the inherent risks involved in educational transitions, giving them the possibility to effectively direct their own educational trajectory and allowing smoother transitions.
Bellaterra 2023
3 documents
Registre complet
-
4.
4 p, 415.5 KB
VET Education Teacher training : didactic strategies and practices for educational success
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
This strategy aims to raise awareness of the importance of a practical approach to foster students' motivation and interest in learning. For this reason, the exchange of professional experiences and good practices between VET Education teachers is considered as an added value for all.
Bellaterra, 2023
3 documents
Registre complet
-
5.
4 p, 410.0 KB
Responsive services or Responsive crisis resolution services for young VET Education students
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
The purpose of the response services is to deal with abandonment and to focus on the management of students' disruptive behavior while focusing on its causes and consequences.
Bellaterra 2023
3 documents
Registre complet
-
6.
4 p, 411.0 KB
Curriculum Guidance in VET Education
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Curricular guidance aims to prevent dropout by supporting motivated and intelligent career choices, and also flexible training that makes it possible for students to adapt their training path at the same time and according to their interests and skills.
Bellaterra 2023
3 documents
Registre complet
-
7.
4 p, 406.7 KB
Establishing links with the wider community
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Improve the relations of the VET educational center with the community and the environment as an exercise of shared responsibility with educational success and being at the service of the social and educational development of the students.
Bellaterra 2023
3 documents
Registre complet
-
8.
4 p, 404.4 KB
Support for young people's learning outside of formal curriculum
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Provide educational support for young people's learning through actions that go beyond the curriculum to prevent early dropout and contribute to their educational success.
Bellaterra 2023
3 documents
Registre complet
-
9.
5 p, 411.7 KB
Family support in VET Education
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Family support and commitment is a key factor in preventing the premature abandonment of young people and for their involvement in education, as the family contributes in an essential way in guiding the professional trajectories and expectations of teens. [...]
Bellaterra 2023
3 documents
Registre complet
-
10.
4 p, 436.6 KB
Peer to peer learning and support in VET Education
/
Olmos Rueda, Patricia,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis,
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Peer learning and support is an educational strategy that aims to prevent dropout through enhanced social interaction, which can help motivate and engage students in learning. It is about giving young people the confidence, resources and skills to respond to their support needs through a positive support role.
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca :
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
11
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
74 p, 1.3 MB
Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Anàlisi de les guies docents del curs 2021/2022
/
Díaz Vicario, Anna
;
Tello Sánchez, Jose
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Martínez Melo, Montserrat
;
López-Crespo, Saida
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Registre complet
-
2.
17 p, 1.3 MB
14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morodo, Andy,
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ion, Georgeta
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Castro Ceacero, Diego
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Mercader, Cristina
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
3.
23 p, 820.1 KB
Qüestionari per mesurar la percepció del professorat sobre l'ús i les pràctiques de la recerca integrada a la docència
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Martínez, Lurdes
col. (University of Bialystok (Polònia))
;
Jariot, Mercè
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz, Anna
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sanchez, Angelina
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ortega, Daniel
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Nieva, Carolina
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Tello Sánchez, Jose
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecília
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodriguez, Montserrat
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martinez Melo, Montserrat
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Kowalczuk-Waledziak, Marta
(University of Bialystok (Polònia))
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022
2 documents
Registre complet
-
4.
1 p, 253.2 KB
Eines digitals per a l'avaluació
/
Mercader, Cristina
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Morodo, Andy
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Projecte e-inav
2022 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
5.
10 p, 228.9 KB
Guia per integrar la recerca a la docència a la Facultat de Ciències de l'Educació : claus i estratègies d'aplicació
/
Jariot, Mercè
;
Tello Sánchez, Jose
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Rodríguez Parrón, Montserrat
;
Martínez Melo, Montserrat
;
Ion, Georgeta
;
Sala, Fina
;
Díaz, Anna
;
López-Crespo, Saida
;
Nieva, Carolina
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Martínez Mínguez, Maria Lourdes
;
Ortega, Daniel
;
Suárez, Cecília
;
Castell Escuer, Tona
;
Agud Morell, Ingrid
Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat per Laura Arnau Sabatés.
2022
Registre complet
-
6.
11 p, 355.6 KB
Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges
; 1a edició /
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
col.
;
Arnau-Sabatés, Laura,
col. ;
Barrera-Corominas, Aleix,
col. ;
Castro Ceacero, Diego,
col. ;
Díaz Vicario, Anna,
col. ;
Duran-Bellonch, Mar,
col. ;
Mercader, Cristina,
col. ;
Morodo, Andy,
col. ;
Salat Llorente, Esther,
col. ;
Suárez, Cecilia Inés,
col. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
7.
1 p, 106.4 KB
Tips per a l'alfabetització en feedback
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
8.
1 p, 75.9 KB
Com donar el feedback per a que sigui fàcil d'utilitzar?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
9.
1 p, 51.5 KB
Dissenyar processos de feedback efectius
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
10.
1 p, 60.3 KB
Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Castro Ceacero, Diego
;
Morodo, Andy
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Díaz Vicario, Anna
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Mercader, Cristina
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
Materials didàctics :
11
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
15
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
4 p, 104.9 KB
Treball de Final de Màster
[
44247
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Mercader Juan, Cristina
;
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Garcia López, Empar
;
Berengueras Pont, Maria Merce
;
Duran Bellonch, Maria del Mar
;
Castro Ceacero, Diego
;
Muñoz Moreno, Jose Luis
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.
2023-24
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
2.
7 p, 115.4 KB
El Lideratge
[
44243
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Berengueras Pont, Maria Merce
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Entendre la naturalesa de l'acció directiva, així com el desenvolupament dels diferents estils de lideratge i disposar dels instruments per al desenvolupament del càrrec.
Understanding the nature of managerial action, as well as the development of different leadership styles and acquiring the instruments to perform in this position.
Entender la naturaleza de la acción directiva, así como el desarrollo de los diferentes estilos de liderazgo y disponer de los instrumentos para el desarrollo del cargo.
2023-24
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
3.
9 p, 127.0 KB
Els centres educatius d'educació infantil
[
102012
] /
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Forestello, Ana María
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura està orientada a analitzar la situació de qualsevol tipus d'institució educativa (centres, programes i projectes) per a la infància, en els sistemes educatius de la Unió Europea, fent especial èmfasi en els sistemes català i espanyol. [...]
The course is aimed at analyzing the situation of any educational institution (schools, programs and projects) for children in the educational systems of the European Union, with particular emphasis on systems Catalan and Spanish. [...]
La asignatura está orientada a analizar la situación de cualquier tipo de institución educativa (centros, programas y proyectos) para la infancia, en los sistemas educativos de la Unión Europea, haciendo especial énfasis en los sistemas catalán y español. [...]
2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
4.
5 p, 108.3 KB
L'activitat didàctica en el cicle 0-3
[
102009
] /
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Ballesteros Ventura, Neus
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura està orientada a: Comprendre que les necessitats dels infants i la vida quotidiana d'aquests és l'eix de partida per a la intervenció educativa, sobretot en el cicle 0-3. Flexibilitzar l'organització dels espais, dels temps, dels materials i del personal per adaptar-los a les necessitats dels infants. [...]
The course is aimed to: Understand the needs of children and the daily life of these is the main base for the educational intervention, especially in the series 0-3. Flexible organization of space, time, materials and staff to adapt them to the children necessities. [...]
La asignatura está orientada a: Comprender que las necesidades de los niños y la vida cotidiana de estos es el eje de partida para la intervención educativa, sobre todo en el ciclo 0-3. Flexibilizar la organización de los espacios, los tiempos, los materiales y del personal para adaptarlos a las necesidades de los niños. [...]
2023-24
Grau en Educació Infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
5.
5 p, 107.1 KB
L'activitat didàctica en el cicle 0-3
[
102009
] /
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Ballesteros Ventura, Neus
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura està orientada a: Comprendre que les necessitats dels infants i la vida quotidiana d'aquests és l'eix de partida per a la intervenció educativa, sobretot en el cicle 0-3. Flexibilitzar l'organització dels espais, dels temps, dels materials i del personal per adaptar-los a les necessitats dels infants. [...]
The course is aimed to: Understand the needs of children and the daily life of these is the main base for the educational intervention, especially in the series 0-3. Flexible organization of space, time, materials and staff to adapt them to the children necessities. [...]
La asignatura está orientada a: Comprender que las necesidades de los niños y la vida cotidiana de estos es el eje de partida para la intervención educativa, sobre todo en el ciclo 0-3. Flexibilizar la organización de los espacios, los tiempos, los materiales y del personal para adaptarlos a las necesidades de los niños. [...]
2022-23
Grau en Educació Infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
6.
8 p, 122.5 KB
Els centres educatius d'educació infantil
[
102012
] /
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Forestello, Ana María
;
Ballesteros Ventura, Neus
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura està orientada a analitzar la situació de qualsevol tipus d'institució educativa (centres, programes i projectes) per a la infància, en els sistemes educatius de la Unió Europea, fent especial èmfasi en els sistemes català i espanyol. [...]
The course is aimed at analyzing the situation of any educational institution (schools, programs and projects) for children in the educational systems of the European Union, with particular emphasis on systems Catalan and Spanish. [...]
La asignatura está orientada a analizar la situación de cualquier tipo de institución educativa (centros, programas y proyectos) para la infancia, en los sistemas educativos de la Unión Europea, haciendo especial énfasis en los sistemas catalán y español. [...]
2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
7.
4 p, 102.8 KB
Treball de Final de Màster
[
44247
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Mercader Juan, Cristina
;
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Garcia López, Empar
;
Berengueras Pont, Maria Merce
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Castro Ceacero, Diego
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.
2022-23
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
8.
8 p, 122.6 KB
Els centres educatius d'educació infantil
[
102012
] /
Suarez Rivarola, Cecilia Inés
;
Forestello, Ana María
;
Ballesteros Ventura, Neus
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura està orientada a analitzar la situació de qualsevol tipus d'institució educativa (centres, programes i projectes) per a la infància, en els sistemes educatius de la Unió Europea, fent especial èmfasi en els sistemes català i espanyol. [...]
The course is aimed at analyzing the situation of any educational institution (schools, programs and projects) for children in the educational systems of the European Union, with particular emphasis on systems Catalan and Spanish. [...]
La asignatura está orientada a analizar la situación de cualquier tipo de institución educativa (centros, programas y proyectos) para la infancia, en los sistemas educativos de la Unión Europea, haciendo especial énfasis en los sistemas catalán y español. [...]
2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
9.
5 p, 107.1 KB
L'activitat didàctica en el cicle 0-3
[
102009
] /
Suarez Rivarola, Cecilia Inés
;
Ballesteros Ventura, Neus
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura està orientada a: Comprendre que les necessitats dels infants i la vida quotidiana d'aquests és l'eix de partida per a la intervenció educativa, sobretot en el cicle 0-3. Flexibilitzar l'organització dels espais, dels temps, dels materials i del personal per adaptar-los a les necessitats dels infants. [...]
The course is aimed to: Understand the needs of children and the daily life of these is the main base for the educational intervention, especially in the series 0-3. Flexible organization of space, time, materials and staff to adapt them to the children necessities. [...]
La asignatura está orientada a: Comprender que las necesidades de los niños y la vida cotidiana de estos es el eje de partida para la intervención educativa, sobre todo en el ciclo 0-3. Flexibilizar la organización de los espacios, los tiempos, los materiales y del personal para adaptarlos a las necesidades de los niños. [...]
2021-22
Grau en Educació Infantil
[
847
]
3 documents
Registre complet
-
10.
4 p, 102.8 KB
Treball de Final de Màster
[
44247
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Mercader Juan, Cristina
;
Suarez Rivarola, Cecilia Inés
;
Garcia Lopez, Empar
;
Berengueras Pont, Maria Merce
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Castro Ceacero, Diego
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.
2021-22
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
15
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2
Suarez, C.
1
Suarez, Carmen
37
Suarez, Cecilia Inés
10
Suarez, Cristina
2
Suárez, C.
1
Suárez, Camilo
1
Suárez, Carlos
2
Suárez, Carme
37
Suárez, Cecilia Inés
37
Suárez, Cecilia Inés
2
Suárez, Cecilia Inés,
10
Suárez, Cristina
37
Súarez, Cecilia Inés
10
Súarez, Cristina
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.