Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
85 p, 2.8 MB Empresas turísticas en las redes sociales : Instagram y su fuerza para generar engagement dentro de este sector / Suero Redondo, Milán ; Cervera Vallve, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'aparició d'Internet i les xarxes socials, les empreses turístiques han tingut que modificar les seves estratègies comunicatives i readaptar-les a una nova realitat amb la finalitat de complir els seus objectius. [...]
Con la aparición de Internet y las redes sociales, las empresas turísticas han tenido que modificar sus estrategias comunicativas y readaptarlas a una nueva realidad con el fin de cumplir sus objetivos. [...]
With the emergence of the Internet and social networks, tourism companies have had to change their communicative strategies and readapt them to a new reality to fulfill their objectives. Thanks to the visual power of Instagram and the services it offers, the tourism sector has found in this network, in particular, the ideal instrument to generate high levels of engagement and commitment to its audience.

2017
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.