Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
15 p, 637.6 KB El camí de la tasca a l’activitat en un context AICLE / Tapias Nadales, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)
Estudi dut a terme dins de l’equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès. Parteix d’una perspectiva sociocultural de l’aprenentatge, parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l’Activitat. [...]
2011 - 10.5565/rev/jtl3.376
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 2 (maig/juny 2011) , p. 37-51  
2.
77 p, 1.9 MB El camí de la tasca a l'activitat: el treball en petit grup en enfocaments AILCE des de la perspectiva de la Teoria de l'Activitat. / Tapias Nadales, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès, partint d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, i parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. [...]
2010
Treball de recerca. Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2010) , p. 1-77  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
4 p, 21.1 KB 2010, construïm el futur després d’un naufragi / Codina Barreras, Gemma (Escola La Vall) ; Tapias Nadales, Núria (Escola La Vall) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 168-171  
2.
17 p, 106.0 KB Becoming Reporters In A Clil Classroom: Development Of Shared Understanding Of Task Requirements In Group Work / Tapias Nadales, N. ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
This research project departs form a sociocultural perspective on learning in general, and language learning in particular. It is focused on the development of shared understanding of task requirements by students working in pairs and the joint knowledge constructed through interaction within that process. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
77 p, 1.9 MB El camí de la tasca a l'activitat : el treball en petit grup en enfocaments AICLE des de la perspectiva de la Teoria de l'Activitat / Tapias Nadales, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès, partint d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, i parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. [...]
2010  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.