Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
11 p, 488.5 KB Cinc experiències i reflexions metodològiques sobre l'Aprenentatge Basat en Projectes a les Ciències / Miró, Martí (INS Marta Mata (Montornès del Vallès, Catalunya)) ; Saperas, Anna (Institut Duc de Montblanc (Rubí, Catalunya)) ; Tarragó, Mercè (Escola Sant Gervasi Cooperativa (Mollet del Vallès, Catalunya)) ; Tordera, Rosa Maria (Escola Pia de Granollers (Granollers, Catalunya)) ; Domènech Casal, Jordi (INS Marta Mata (Montornès del Vallès, Catalunya))
L'Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) és un enfoc didàctic plural que respon a les necessitats educatives d'una educació científica més competencial i transferible. En aquest article es descriuen 5 activitats aplicades en matèries científiques en 5 instituts diferents, al voltant de la nutrició, l'energia, la contaminació, la taula periòdica i la connexió de models científics als contextos reals (publicitat, ciència en el dia a dia,. [...]
The Project-Based Learning (PBL) is a plural didactic approach in response to education needs which pursues a more competencial and transferible science education. In this arti-cle, we describe 5 activities which were applied in scientific subjects in 5 different high-schools, about nutrition, energy, contamination, periodic table and the connection between scientific models and real contexts (advertisement, day-to-day science. [...]

2016 - 10.5565/rev/ciencies.26
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 32 (Desembre 2016) , p. 27-37 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Tarragó, Maria
1 Tarragó, Marçal
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.