Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 105.4 KB Ciudadanía y aprendizaje dialógico en los programas universitarios para mayores : reflexiones y experiencias desde la pedagogía crítica / Tejedor Mardomingo, María (Universidad de Valladolid) ; Rodríguez Navarro, Henar (Universidad de Valladolid)
El trabajo que presentamos a continuación es una reflexión y una propuesta para trabajar el concepto de ciudadanía con grupos de educación de personas adultas. Los programas universitarios para adultos mayores se centran en construir condiciones y modos de participación que nos permitan a los adultos no solamente ser gestores de nuestros procesos educativos, culturales y sociales, sino también responder al gran desafío de la educación a nivel global: aprender a convivir juntos. [...]
L'article que presentem a continuació és una reflexió i una proposta per treballar el concepte de ciutadania amb grups d'educació de persones adultes. Els programes universitaris per a adults grans se centren a construir condicions i estils de participació que ens permetin a les persones adultes no solament ser gestores dels nostres processos educatius, culturals i socials, sinó també, a més a més, respondre al gran desafiament de l'educació a nivell global: aprendre a conviure junts. [...]
The current essay is a reflexion and a proposal to work upon the concept of citizenship with educational groups of aged-adult. The universitarian programmes for adults are based on building conditions and ways of participation that allow us adults not just promote educational, cultural and social process, but also respond to the great handicap of education at a global level: to learn to cohabit with each other. [...]

2008 - 10.5565/rev/educar.135
Educar, N. 42 (2008) p. 97-115  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.