Resultats globals: 20 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials didàctics, 5 registres trobats
Materials acadèmics, 9 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
16 p, 2.1 MB Comparison of static and dynamic exposures to air pollution, noise, and greenness among seniors living in compact-city environments / Marquet Sardà, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Tello-Barsocchini, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Couto-Trigo, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Gómez-Varo, Irene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Maciejewska, Monika Wiktoria (Vrije Universiteit Brussels. Cosmopolis Centre for Urban Research)
GPS technology and tracking study designs have gained popularity as a tool to go beyond the limitations of static exposure assessments based on the subject's residence. These dynamic exposure assessment methods offer high potential upside in terms of accuracy but also disadvantages in terms of cost, sample sizes, and types of data generated. [...]
2023 - 10.1186/s12942-023-00325-8
International Journal of Health Geographics, Vol. 22 (january 2023)  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
18 p, 270.6 KB Programa de conducció segura adreçat a conductors de ciclomotor / Montané-Capdevila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Marín, Sebastián ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Viladrich Castellano, Raül col. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca en Educació i Seguretat viàries (ERESv)
2021 (Educació i Formació Viàries)  
2.
60 p, 710.4 KB Programa de reducció de l'accidentalitat adreçat a conductors i vianants séniors (COVI-Sen) / Montané-Capdevila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Viladrich Castellano, Raül col. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca en Educació i Seguretat viàries (ERESv)
2021 (Materials d'Educació i Formació Viàries)  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
109 p, 5.7 MB El procés educatiu en els centres de justícia juvenil / Jiménez Marcè, Paula ; Tello Sánchez, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca mostra una anàlisi sobre el procés educatiu dut a terme en el centre educatiu l'Alzina, un centre de justícia juvenil de règim tancat. La importància de la present investigació rau en el fet que l'educació en els centres de justícia juvenil és un vessant educatiu sovint desconeguda i és essencial fomentar la recerca en aquest àmbit per tal de millorar les oportunitats de reinserció. [...]
Esta investigación muestra un análisis sobre el proceso educativo llevado a cabo en el centro educativo de la Alzina, un centro de justicia juvenil de régimen cerrado. La importancia de la presente investigación radica en el hecho que la educación en los centros de justicia juvenil es una vertiente educativa a menudo desconocida y es esencial fomentar la indagación en este ámbito para mejorar las oportunidades de reinserción. [...]
This research presents an analysis of the educational process carried out at Alzina School, a closed juvenile justice center. The significance of this investigation lies in the fact that education in juvenile justice centers is often an overlooked aspect and it is crucial to promote inquiry in this field to enhance reintegration opportunities. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Primària [1140]  
2.
71 p, 1008.8 KB Programa de conducció segura adreçat a conductors de motocicleta (PCS-Motocicleta). Manual del Formador / Montané Capdevila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Marín, Sebastián (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Viladrich Castellano, Raül col. ; Equip de Recerca en Educació i Seguretat viàries (ERESv)
2019 (Educació i formació viàries)  
3.
62 p, 815.4 KB Programa de conducció segura adreçat a conductors de bicicleta. Viu la bicicleta sense accidents / Montané Capdevila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Marín, Sebastià col. ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Viladrich Castellano, Raül col. ; Equip de Recerca en Educació i Seguretat viàries (ERESv)
2019 (Educació i formació viàries)  

Materials didàctics 5 registres trobats  
1.
53 p, 616.7 KB Aprenentatge basat en la investigació en educació superior : un model d'aprenentatge seqüencial en les assignatures de grau de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB / Jariot, Mercè, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell Escuer, Tona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest document es divideix en dues parts, en la primera es presenta un model seqüenciat d'aprenentatge basat en la investigació des de primer curs fins a quart, per tal que l'alumnat vagi desenvolupant competències de recerca de manera vivencial durant la seva formació. [...]
2024  
2.
74 p, 1.3 MB Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Anàlisi de les guies docents del curs 2021/2022 / Díaz Vicario, Anna ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Martínez Melo, Montserrat ; López-Crespo, Saida ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022  
3.
23 p, 820.1 KB Qüestionari per mesurar la percepció del professorat sobre l'ús i les pràctiques de la recerca integrada a la docència / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Martínez, Lurdes col. (University of Bialystok (Polònia)) ; Jariot, Mercè col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz, Anna col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanchez, Angelina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecília col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodriguez, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martinez Melo, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kowalczuk-Waledziak, Marta (University of Bialystok (Polònia))
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022
2 documents
4.
10 p, 228.9 KB Guia per integrar la recerca a la docència a la Facultat de Ciències de l'Educació : claus i estratègies d'aplicació / Jariot, Mercè ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Martínez Melo, Montserrat ; Ion, Georgeta ; Sala, Fina ; Díaz, Anna ; López-Crespo, Saida ; Nieva, Carolina ; Sánchez Martí, Angelina ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes ; Ortega, Daniel ; Suárez, Cecília ; Castell Escuer, Tona ; Agud Morell, Ingrid
Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat per Laura Arnau Sabatés.
2022  
5.
12 p, 458.6 KB Els àmbits d'acció professional de l'educació social / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel ; Corbella Molina, Laura ; Tello Sánchez, Jose ; Jariot, Mercè ; Valdivia, Paloma ; Martínez-Fernández, J. Reinaldo
L'objectiu d'aquest document és oferir una classificació dels diferents àmbits professionals, actuals i emergents, on l'educadora i l'educador social poden desenvolupar la seva tasca socioeducativa. [...]
2019  

Materials acadèmics 9 registres trobats  
1.
6 p, 109.5 KB Prevenció de la delinqüència [100441] / Vicén Jové, Carles ; Sanchez Marti, Angelina ; Tello Sánchez, José Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Els objectius generals de l'assignatura de Prevenció de la Delinqüència, venen formulats en els següents termes: L'alumnat del grau de criminologia serà capaç de: 1. Aplicar els seus coneixements sobre les teories criminològiques a les experiències de conflicte i de criminalitat existents, i plantejar respostes adequades d'acord amb el marc legal existent. [...]
The general objectives are the following: Students of the criminology degree will be able to: 1. Applying the knowledge of criminological theories to the experiences of conflict and criminality, and suggest appropriate responses according to the existing legal framework. [...]
Los objetivos generales a lograr en la asignatura de Prevención de la Delincuencia, vienen formulados en los siguientes términos: El alumnado del grado de criminología será capaz de: 1. Aplicar sus conocimientos sobre las teorías criminológicas en las experiencias de conflicto y de criminalidad existentes, así como plantear respuestas adecuadas y acordes con el marco legal existente. [...]

2023-24
Grau de Dret [1284]
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1411]
Grau en Criminologia [805]
3 documents
2.
8 p, 129.7 KB Xarxes d'intervenció social [100438] / Tello Sánchez, José Ramón ; Hilbert Pérez, Solange ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
La matèria Xarxes d'intervenció social està ubicada al quart curs del Grau, dins la menció d'execució penal. En aquest sentit, la matèria pretén facilitar les eines que permetin als graduats en Criminologia l'acompanyament de les persones excarcerades, sent una guia per a professionals que acompanyen i supervisen a persones que estan sotmeses al compliment d'una mesura penal en la comunitat i que han de treballar en xarxa amb altres professionals, organismes o institucions, delegats de mesures penals a la comunitat, figures tècniques de rehabilitació i reinserció, entre altres, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats individuals d'inserció de la persona usuària. [...]
The subject Social Intervention Networks is located in the fourth year of the Degree, in the mention of criminal execution. In this sense, the subject aims to provide the tools that allow Criminology graduates to accompany released persons, being a guide for professionals who accompany and supervise people who are subject to compliance with a criminal measure in the community and who have to work in a network with other professionals, organizations or institutions, delegates of penal measures in the community, technical figures for rehabilitation and reintegration, among others, in order to respond to the individual insertion needs of the user. [...]
La materia Redes de Intervención Social está ubicada en el cuarto curso del Grado, en la mención de ejecución penal. En este sentido, la materia pretende facilitar las herramientas que permitan a los graduados en Criminología el acompañamiento de las personas excarceladas, siendo una guía para profesionales que acompañan y supervisan a personas que están sometidas al cumplimiento de una medida penal en la comunidad y que han de trabajar en red con otros profesionales, organismos o instituciones, delegados de medidas penales en la comunidad, figuras técnicas de rehabilitación y reinserción, entre otras, con el fin de dar respuesta a las necesidades individuales de inserción de la persona usuaria. [...]

2023-24
Grau en Criminologia [805]
3 documents
3.
8 p, 122.2 KB Estratègies de mediació [101637] / Tello Sánchez, José Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. [...]
The training objectives to highlight are: 1. Understand the concepts of conflict and mediation. Theoretical approaches based on research and models of professional practice. 2. Understand the mediating process, its techniques and activities for the prevention of conflict. [...]
Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
8 p, 120.6 KB Estratègies de mediació [101637] / Tello Sánchez, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. [...]
The training objectives to highlight are: 1. Understand the concepts of conflict and mediation. Theoretical approaches based on research and models of professional practice. 2. Understand the mediating process, its techniques and activities for the prevention of conflict. [...]
Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
7 p, 123.1 KB Xarxes d'intervenció social [100438] / Tello Sánchez, Jose ; Hilbert Pérez, Solange ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
La matèria Xarxes d'intervenció social està ubicada al quart curs del Grau, dins la menció d'execució penal. En aquest sentit, la matèria pretén facilitar les eines que permetin als graduats en Criminologia l'acompanyament de les persones excarcerades, sent una guia per a professionals que acompanyen i supervisen a persones que estan sotmeses al compliment d'una mesura penal en la comunitat i que han de treballar en xarxa amb altres professionals, organismes o institucions, delegats de mesures penals a la comunitat, figures tècniques de rehabilitació i reinserció, entre altres, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats individuals d'inserció de la persona usuària. [...]
The subject Social Intervention Networks is located in the fourth year of the Degree, in the mention of criminal execution. In this sense, the subject aims to provide the tools that allow Criminology graduates to accompany released persons, being a guide for professionals who accompany and supervise people who are subject to compliance with a criminal measure in the community and who have to work in a network with other professionals, organizations or institutions, delegates of penal measures in the community, technical figures for rehabilitation and reintegration, among others, in order to respond to the individual insertion needs of the user. [...]
La materia Redes de Intervención Social está ubicada en el cuarto curso del Grado, en la mención de ejecución penal. En este sentido, la materia pretende facilitar las herramientas que permitan a los graduados en Criminología el acompañamiento de las personas excarceladas, siendo una guía para profesionales que acompañan y supervisan a personas que están sometidas al cumplimiento de una medida penal en la comunidad y que han de trabajar en red con otros profesionales, organismos o instituciones, delegados de medidas penales en la comunidad, figuras técnicas de rehabilitación y reinserción, entre otras, con el fin de dar respuesta a las necesidades individuales de inserción de la persona usuaria. [...]

2022-23
Grau en Criminologia [805]
3 documents
6.
8 p, 119.4 KB Estratègies de mediació [101637] / Tello Sánchez, Jose ; Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. [...]
The training objectives to highlight are: 1. Understand the concepts of conflict and mediation. Theoretical approaches and models of professional p r a c t i c e . 2. Understand the mediating process, its techniques and activities for the prevention of conflict. [...]
Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
7 p, 123.4 KB Xarxes d'intervenció social [100438] / Tello Sánchez, Jose ; Hilbert Pérez, Solange ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
La matèria Xarxes d'intervenció social està ubicada al quart curs del Grau, dins la menció d'execució penal. En aquest sentit, la matèria pretén facilitar les eines que permetin als graduats en Criminologia l'acompanyament de les persones excarcerades, sent una guia per a professionals que acompanyen i supervisen a persones que estan sotmeses al compliment d'una mesura penal en la comunitat i que han de treballar en xarxa amb altres professionals, organismes o institucions, delegats de mesures penals (. [...]
The subject of Social Intervention Networks is located in the fourth year of the Degree, in the mention of criminal execution. In this sense, the subject aims to provide the tools that allow graduates in Criminology to accompany those released, being a guide for professionals who accompany and supervise people who are subject to compliance with a criminal measure in the community and who have to network with other professionals, organizations or institutions, delegates of penal measures in the community (. [...]
La materia Redes de Intervención Social está ubicada en el cuarto curso del Grado, en la mención de ejecución penal. En este sentido, la materia pretende facilitar las herramientas que permitan a los graduados en Criminología el acompañamiento de las personas excarceladas, siendo una guía para profesionales que acompañan y supervisan a personas que están sometidas al cumplimiento de una medida penal en la comunidad y que han de trabajar en red con otros profesionales, organismos o instituciones, delegados de medidas penales en la comunidad (. [...]

2021-22
Grau en Criminologia [805]
3 documents
8.
8 p, 117.8 KB Estratègies de mediació [101637] / Tello Sánchez, Jose ; Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. [...]
Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
7 p, 113.5 KB Estratègies de mediació [101637] / Tello Sánchez, Jose ; Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. [...]
Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Vegeu també: autors amb noms similars
3 Tello, J. Sebastián
1 Tello, Joan
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.