Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
28 p, 157.0 KB Avaluació de la formació professional reglada (FPR) a Catalunya : anàlisi normativa, comparativa i de l'adequació a les necessitats de la societat / Pineda i Herrero, Pilar, dir ; Martínez Usarralde, María Jesús ; Merino Pareja, Rafael ; Plandiura Vilacís, Ramon ; Rojo Torrecilla, Eduardo ; Suárez, Cristina ; Termes López, Andreu
2010
Quaderns d'avaluació, Núm. 16 (2010) , p. 5-32  

Books and collections 1 records found  
1.
18 p, 362.8 KB Després de l’ESO, què? Eleccions i restriccions en els itineraris acadèmics i laborals de l’alumnat d’origen immigrat / Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Termes López, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
Aquest article analitza, des d’una perspectiva biogràfica, la construcció dels itineraris acadèmics i laborals de joves d’origen sud-americà pertanyents a la generació 1,5 d’un institut públic de l’Hospitalet de Llobregat. [...]
Este artículo analiza, desde una perspectiva biográfica, la construcción de los itinerarios académicos y laborables de jóvenes de origen sudamericano pertenecientes a la generación 1’5 de un instituto público del Hospitalet de Llobregat. [...]
This article analyzes, from a biographical perspective, the construction of academic and occupational pathways of young people of South American origin, belonging to the 1. 5 generation, in a state secondary school in L’Hospitalet de Llobregat. [...]
Cet article analyse la construction de parcours scolaires et professionnels des jeunes d’origine sud-américaine, qui appartiennent à la génération «1. 5», dans un collège publique à Hospitalet de Llobregat. [...]

Barcelona, Catalunya Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família 2013 (Ciutadania i Immigració; 9)
Recerca i immigració V. Convocatòria d’ajuts 2009, 2013, p. 55-72  

Research literature 1 records found  
1.
325 p, 2.0 MB La Incorporació de l'ètnia en l'anàlisi de les trajectòries escolars i laborals : itineraris de joves sud-americans a L'Hospitalet de Llobregat / Andreu Termes López ; dirigida per Rafael Merino Pareja / Termes López, Andreu ; Merino Pareja, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
La tesi doctoral “La incorporació de l'ètnia en l'anàlisi de les trajectòries escolars i laborals: Itineraris de joves sud-americans a L'Hospitalet de Llobregat” pretén articular dos grans conceptes (i tradicions teòriques): d'una banda, els conceptes de transicions i trajectòries; i, d'altra banda, el d'ètnia. [...]
The doctoral thesis "The inclusion of ethnicity in the analysis of school and labor pathways: young South American itineraries on L'Hospitalet de Llobregat" seeks to articulate two concepts (and theoretical traditions): in one hand, the concepts of transitions and trajectories, and, on the other hand, the concept of ethnicity. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.