Resultats globals: 75 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 49 registres trobats
Documents de recerca, 22 registres trobats
Articles, 4 registres trobats
Materials de curs 49 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 85.4 KB Comunicació i Salut [103123] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Especialitzar-se en periodisme i salut.
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
2.
9 p, 101.9 KB Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius [103859] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és aportar coneixements bàsics sobre la producció i expressió periodística en suports digitals Es tractarà de manera preponderant les xarxes socials com a instrument del treball periodístic al mateix temps que es donaran a conèixer noves formes periodístiques: periodisme de precisió i periodisme mòbil. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
3.
6 p, 83.0 KB Comunicació i Salut [103123] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Especialitzar-se en periodisme i salut.
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
8 p, 100.0 KB Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius [103859] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és aportar coneixements bàsics sobre la producció i expressió periodística en suports digitals Es tractarà de manera preponderant les xarxes socials com a instrument del treball periodístic al mateix temps que es donaran a conèixer noves formes periodístiques: periodisme de precisió i periodisme mòbil. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
8 p, 44.8 KB Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius [103859] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és aportar coneixements bàsics sobre la producció i expressió periodística en suports digitals Es tractarà de manera preponderant les xarxes socials com a instrument del treball periodístic al mateix temps que es donaran a conèixer noves formes periodístiques: periodisme de precisió i periodisme mòbil. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
5 p, 29.1 KB Comunicació i Salut [103123] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Especialitzar-se en periodisme i salut.
2015-16
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
8 p, 124.6 KB Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius [103859] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és aportar coneixements bàsics sobre la producció i expressió periodística en suports digitals Es tractarà de manera preponderant les xarxes socials com a instrument del treball periodístic al mateix temps que es donaran a conèixer noves formes periodístiques: periodisme de precisió i periodisme mòbil. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
5 p, 104.4 KB Comunicació i Salut [103123] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Especialitzar-se en periodisme i salut.
2014-15
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
5 p, 104.8 KB Comunicació i Salut [103123] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Especialitzar-se en periodisme i salut.
2013-14  
10.
8 p, 122.6 KB Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius [103061] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'integra dins de la matèria "Producció periodística", formada per les següents assignatures: Producció, expressió i disseny a la premsa Producció i expressió periodística en multimèdia i interactius Producció i expressió audiovisual Informatius en ràdio i televisió Disseny i composició visual fotoperiodisme documental periodístic Producció periodística multiplataforma Cal recordar que els alumnes han realitzat el curs anterior les assignatures Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals, Escriptura Audiovisual i Teoria i Tècnica dels Gèneres Periodístics, circumstància que facilita el desenvolupament de Producció i expressió periodística en multimèdia i interactius. [...]
2013-14  

Materials de curs : 49 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
93 p, 3.6 MB El tractament de la informació esportiva als serveis informatius de televisió de les cadenes públiques a l'Estat espanyol : el cas de TVE i TV3 / Artiaga Morales, Nil ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha realitzat un estudi sobre la situació del periodisme esportiu actual i les seves característiques a l'actualitat, mitjançant una exposició teòrica a partir de llibres i articles d'autors especialitzats en periodisme esportiu. [...]
En este Trabajo de Fin de Grado se ha realizado un estudio sobre la situación del periodismo deportivo actual i sus características en la actualidad, mediante una exposición teórica a partir de libros y artículos de autores especializados en periodismo deportivo. [...]
In this Final Project has been realized a study of the situation of the current sports journalism and its characteristics at present, with a theoretical exposition from books and articles of authors specialized in sports journalism. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
80 p, 5.0 MB La publicidad encubierta en Instagram : análisis comparado de la regulación de la publicidad encubierta entre España y Estados Unidos / Monerris Valentí, Paula ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball constitueix una anàlisi comparat entre Espanya i els Estats Units en referència a la publicitat encoberta a la plataforma Instagram. El principal objectiu és el d'investigar si hi ha diferències significatives en la manera com aquests països regulen i autoregulen aquesta pràctica.
El presente trabajo constituye un análisis comparado entre España y Estados Unidos en referencia a la publicidad encubierta en la plataforma Instagram. El principal objetivo es el de investigar si existen diferencias significativas en la manera como estos paises regulan y autorregulan esta práctica.
The present thesis constitutes a comparative analysis between Spain and the United States in reference to misleading advertising in the platform Instagram. The main objective is to investigate whether there are significant differences in the way these countries regulate and self-regulate this practice.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
111 p, 3.5 MB La usabilidad del web del Ayuntamiento de Barcelona, como parte de sus políticas de gobierno abierto / Martínez Guardia, Cristina ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball d'investigació analitzaré el web de l'Ajuntament de Barcelona des de la perspectiva de la usabilitat i la transparència. Aquesta institució té l'objectiu de ser exemple de govern obert. [...]
En este trabajo de investigación analizaré la web del Ayuntamiento de Barcelona desde la perspectiva de la usabilidad y la transparencia. Esta institución tiene el objetivo de ser ejemplo de gobierno abierto. [...]
In this research work i will analyse the website of the Barcelona's City Council from the perspective of usability and transparency. This institution has the objective of become an example of open government. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
73 p, 641.3 KB Crisis de salud en los medios de comunicación : El ébola en España. Análisis de los diarios La Vanguardia, El Mundo y El País / Gou Núñez, Míriam ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte, Treball de Final de Grau, té com a objectiu principal analitzar la comunicació de crisi sanitària que van dur a terme els diaris La Vanguardia, El Mundo i El País en el cas d'infecció per ébola que va tenir lloc a Espanya a principis d'octubre de 2014. [...]
El presente proyecto, Trabajo de Final de Grado, tiene como objetivo principal analizar la comunicación de crisis sanitaria que llevaron a cabo los diarios La Vanguardia, El Mundo y El País en el caso de infección por ébola que tuvo lugar en España a principios de octubre de 2014. [...]
The main purpose of this project, Final Grade Work, is to analyze the communication of health crisis carried out by the newspapers La Vanguardia, El Mundo and El País in the case of Ebola infection that took place in Spain in early October 2014. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
139 p, 5.0 MB El influencer marketing en la red social Instagram : la nueva forma de publicitarse. / Guerrero Hervás, María ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb les xarxes socials han sorgit nous treballs, un d’ells es ser influencer marketing. Aquest influencers tenen una comunitat de seguidors ja.
consolidada que escolten i fan difusió del seu missatge. Per tal d’analitzar aquesta figura ens hem fixat a la xarxa social Instagram i com els influencers.
treballen amb les marques des d’aquesta aplicació. Aquesta figura es molt atractiva per les empreses per dissenyar noves estratègies de marketing i.
difondre el seu missatge per altres comunitats.
Con las redes sociales han surgido nuevas formas de trabajo, una de ellas es ser influencer marketing. Estos influencers tienen una comunidad de.
seguidores consolidado que escuchan y difunden su mensaje. Para analizar esta figura nos hemos fijado en la red social Instagram y cómo los influencers trabajan con las marcas desde esta aplicación. [...]
marketing y difundir su mensaje por otras comunidades.
With social networks have emerged new forms of work, one of them is to be influencer marketing. These influencers have a consolidated community of followers who listen and spread their message. To analyze this figure we have noticed the social network Instagram and how the influencers work with the marks of this application. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
81 p, 37.4 MB El tratamiento informativo de la contracumbre de Génova del movimiento antiglobalización (2001) : estudio de caso de Le Monde, El País y La Reppublica / Camilleri Robles, Cristina ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca pretén analitzar com es va dur a terme la cobertura informativa dels fets que van succeir a Gènova durant la contracimera del G-8 organitzada pel moviment antiglobalització al juliol de 2001. [...]
Este trabajo de investigación pretende analizar cómo se llevó a cabo la cobertura informativa de los hechos que sucedieron en Génova durante la contracumbre del G-8 organizada por el movimiento antiglobalización en julio de 2001. [...]
This research aims to analyze the media coverage of the Genova's events before, during and after the alternative summit organized by anti-globalization movement opposed to official G8 Summit in July 2001. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
147 p, 3.0 MB Comunicación en salud : Efectividad de las aplicaciones móviles de salud en la diabetes / Mañas Blanco, Clàudia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La següent investigació té com a objectiu estudiar el nou territori que actualment estan conquistant les aplicacions mòbils: la salut, o més ben dit, la eSalut. Ho fem en el context d'una de les patologies més imperants a Espanya i arreu del món, amb la intenció d'esbrinar si, a través d'aquestes aplicacions, pot haver una eina eficient d'autogestió per tal d'adherir al pacient al seu tractament, reduint així els índexs de prevalença de la malaltia, els quals no paren d'augmentar any rere any.
La siguiente investigación pretende estudiar el nuevo territorio que actualmente están conquistando las aplicaciones móviles: la salud, o mejor dicho, la eSalud. Lo hacemos en el contexto de una de las patologías más prevalentes en España y en el mundo: la diabetes, con la intención de averiguar si, a través de estas aplicaciones, puede hallarse una herramienta eficiente de autogestión para adherir al paciente a su tratamiento, reduciendo así los índices de prevalencia de la enfermedad, los cuales no paran de aumentar año tras año.
The following research aims to study the new territory that are currently conquering mobile applications: the Health, or better said, the eHealth. We want to do it in the context of one of the most prevalent diseases in Spain and also in the world, with the intention to find out if, through these applications, can be an efficient tool of self-management to accede to the patient to his treatment, thus reducing the prevalence rates of the disease, which do not stop to increase year after year.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
126 p, 24.3 MB El personal branding en la comunicación de moda : Instagramer de moda como profesión / Barbosa Rosa, Olga ; Terrón Blanco, Jose Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un moment on les xarxes socials estan revolucionant el panorama de comunicació, ha nascut una nova professió: ser Instagramer. Gent que atès el gran volum de seguidors té una influència en ells, capaços de modificar l'actitud o convertir-se en líders d'opinió i ser preescriptors de marca. [...]
En un momento donde las redes sociales están revolucionando el panorama de la comunicación actual, ha nacido una nueva profesión: Ser Instagramer. Gente que debido a su gran volumen de seguidores tiene una influencia en ellos, capaces de modificar la actitud de éstos o de convertirse en líderes de opinión y ser preescriptores de marca. [...]
At a time when social networks are revolutionizing the panorama of modern communication, it is born a new profession: Being Instagrammer. People who have a large volume of followers and have an influence on them, are able to change their attitude or turn-be opinion leaders and be prescriptors brand. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
98 p, 4.8 MB El Departament de Comunicació en una ONG de protecció animal : Estudi del cas FAADA / Sellés Guillaumes, Natàlia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els estudis sobre el funcionament dels Departaments de Comunicació solen centrar-se en empreses amb ànim de lucre, però aquesta present investigació de caràcter exploratori es centra en la gestió de la comunicació en les Organitzacions No Governamentals, emfatitzant en aquelles de defensa i protecció animal. [...]
Los estudios sobre el funcionamiento de los Departamentos de Comunicación suelen centrarse en empresas con ánimo de lucro, pero ésta presente investigación de carácter exploratorio se centra en la gestión de la comunicación en las Organizaciones No Gubernamentales, enfatizando en aquellas de defensa y protección animal. [...]
The studies about Communication Departments tend to focus on for-profit companies, but this current investigation of an exploratory nature focuses on communication management in Non-Governmental Organisations, namely the animal welfare ones. [...]

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
99 p, 2.1 MB Estudi de la Comunicació Corporativa a la Indústria Farmacèutica: cas Menarini / Vegas Fernández, Víctor ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Comunicació Corporativa s'ha convertit en un element estratégic dins de la gestió d'una companyia. Encara més a la Indústria Farmacéutica, que acostuma a aparéixer als mitjans de comunicació per notícies negatives. [...]
La Comunicación corporativa se ha convertido en un elemento estratégico dentro de la gestión de una compañía. Más aún en la Industria Farmacéutica, que suele aparecer en los medios de comunicación por noticias negativas. [...]
The Corporate communication has become an strategic element in the management of a company. Even more in the pharmaceutical industry, which usually appears in the media for negative news. This investigation has started with ideal models of Corporate Communication in order to analyse the strengths and weaknesses of the pharmaceutical company Menarini Group Spain.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 4 registres trobats  
1.
8 p, 2.5 MB Ràdios lliures : 15 anys recorrent el buit / Terrón Blanco, José Luis
Les xifres rodones atordeixen el temps, i aquest es converteix en oberta deglució, capaç d'embolicar asèpticament allò que sembla contenir; així, ja podem escriure que fa 15 anys per primer cop va emetre una ràdio lliure a Catalunya. [...]
1993
Annals del periodisme català, Núm. 23 (1993) , p. 134-141  
2.
34 p, 259.8 KB El diseño de campañas sobre el ictus y su evaluación : una revisión de 10 años de literatura científica (1999-2009) / Estevez Jimenez, Patricia (Observatori de Comunicació i Salut. Institut de la Comunicació) ; Terrón Blanco, José Luis (Observatori de Comunicació i Salut. Institut de la Comunicació)
Ictus es el nombre que reciben las manifestaciones agudas de un conjunto de enfermedades que tienen en común producir el taponamiento o ruptura de una arteria, lo que provoca que la sangre no llegue a una parte del cerebro y que las células cerebrales mueran; representan la tercera causa de muerte en el mundo occidental. [...]
Stroke is the general name given to the acute manifestation of a series of conditions that have in common the production of a blockage or rupture of an artery, causing the blood to be unable to reach the brain and the consequent death of brain cells; it is the third cause of death in the Western world. [...]

2011
Observatorio (OBS*) Journal, Vol. 5, Núm. 1 (2011) , p. 123-156  
3.
8 p, 149.3 KB La salut a la xarxa : propostes de qualitat i de certificació / Mayer, Miquel Àngel (Web Mèdica Acreditada) ; Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Leis, Angela (Web Mèdica Acreditada)
Els serveis que ofereix internet estan produint canvis importants en molts camps de la comunicació. Aquest fenomen és especialment present en l’àmbit sanitari, ja que és un dels sectors més intensius en l’ús de la informació a la xarxa. [...]
2008
Quaderns del CAC, Núm. 30 (1-6 2008) , p. 61-68  
4.
3 p, 28.2 KB Ressenyes / Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Índex de l'obra ressenyada: Josep Maria MARTÍ, La ràdio a Catalunya. Barcelona: Centre d’Investigació de la Comunicació, 1996.
1997
Analisi : quaderns de comunicacio i cultura, N. 20 (1997) , p. 249-251  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.