Resultats globals: 81 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 50 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 26 registres trobats
Articles, 4 registres trobats
Materials de curs 50 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 91.1 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Valero Sancho, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Hernández Gómez, Juan Bautista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2017-18
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
2.
6 p, 85.4 KB Comunicació i Salut [103123] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Especialitzar-se en periodisme i salut.
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
3.
9 p, 101.9 KB Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius [103859] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és aportar coneixements bàsics sobre la producció i expressió periodística en suports digitals Es tractarà de manera preponderant les xarxes socials com a instrument del treball periodístic al mateix temps que es donaran a conèixer noves formes periodístiques: periodisme de precisió i periodisme mòbil. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
4.
6 p, 83.0 KB Comunicació i Salut [103123] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Especialitzar-se en periodisme i salut.
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
8 p, 100.0 KB Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius [103859] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és aportar coneixements bàsics sobre la producció i expressió periodística en suports digitals Es tractarà de manera preponderant les xarxes socials com a instrument del treball periodístic al mateix temps que es donaran a conèixer noves formes periodístiques: periodisme de precisió i periodisme mòbil. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
8 p, 44.8 KB Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius [103859] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és aportar coneixements bàsics sobre la producció i expressió periodística en suports digitals Es tractarà de manera preponderant les xarxes socials com a instrument del treball periodístic al mateix temps que es donaran a conèixer noves formes periodístiques: periodisme de precisió i periodisme mòbil. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
5 p, 29.1 KB Comunicació i Salut [103123] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Especialitzar-se en periodisme i salut.
2015-16
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
8 p, 124.6 KB Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius [103859] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és aportar coneixements bàsics sobre la producció i expressió periodística en suports digitals Es tractarà de manera preponderant les xarxes socials com a instrument del treball periodístic al mateix temps que es donaran a conèixer noves formes periodístiques: periodisme de precisió i periodisme mòbil. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
5 p, 104.4 KB Comunicació i Salut [103123] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Especialitzar-se en periodisme i salut.
2014-15
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
5 p, 104.8 KB Comunicació i Salut [103123] / Terrón Blanco, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Especialitzar-se en periodisme i salut.
2013-14  

Materials de curs : 50 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
184 p, 3.1 MB De los medios a las mediaciones de Jesús Martín Barbero, 30 años después / Moragas Spà, Miquel de, 1943- ; Terrón Blanco, José Luis ; Rincón, Omar
En 2017 se han cumplido 30 años de la primera edición del libro de Jesús Martín Barbero "De los medios a las mediaciones. Comunicación, cultura y hegemonía", publicado por la editorial Gustavo Gili de Barcelona en 1987. [...]
InCom-UAB Publicacions 2017 (eBooks de l'InCom-UAB, 14)  

Documents de recerca 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
53 p, 11.3 MB La Vanguardia y El Periódico : dos modelos de lengua, dos modelos de traducción / Valdivia Adeva, Carlota ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La traducció entesa com el procés de conversió d'un text d'una llengua a una altra, pretén fer arribar qualsevol contingut a aquell disposat a llegir-lo o consumir-lo en qualsevol altre idioma. Tant La Vanguardia com El Periódico, que, actualment, són els diaris líders a Catalunya, són els únics que tenen una versió completa en castellà i en català. [...]
La traducción entendida como el proceso de conversión de un texto de una lengua a otra, pretende hacer llegar cualquier contenido a aquel dispuesto a leerlo o consumirlo en cualquier otro idioma. Tanto La Vanguardia como El Periódico, que, actualmente, son los periódicos líderes en Catalunya, son los únicos que tienen una versión completa en castellano y en catalán. [...]
The process of translation is the mechanism by which a text is converted into another language, this process wants to approach the translation to the people willing to read it. Both newspapers, La Vanguardia and El Periódico, which are the top ones in Catalonia, have a complete version in Catalan and in Spanish. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
45 p, 2.7 MB El tratamiento de la homeopatía en la prensa escrita digital : el caso de El País y El Mundo / García-Olivares Hormigo, Adrian ; Terrón Blanco, José Luis, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de continguts del tractament de l'homeopatia en dos dels diaris mes grans d'Espanya, El País i El Mundo. Estudiem si tracten aquesta pseudociència en clau negativa o positiva, si son responsables en qualsevol mesura de la seva supervivència i si podrien fer una millor cobertura.
Análisis de contenidos del tratamiento de la homeopatía en dos de los diarios con mas difusión de España, El País y El Mundo. Estudiamos si tratan esta pseudociencia en clave negativa o positiva, si son responsables en alguna medida de su supervivencia y si podrían hacer una mejor cobertura.
Content analysis of the coverage on homeopathy on two of the biggest Spanish newspapers, El País and El Mundo. We study if they cover this pseudoscience en a negative or positive perspective, if they are responsible of his survival in any extent and if they could do anything to improve their coverage.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
61 p, 1.6 MB El consumo audiovisual : televisión vs YouTube / Romera Pérez, Ariadna ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació exploratòria consisteix en l'anàlisi del consum de la televisió i les plataformes audiovisuals digitals, com YouTube. L'objectiu és comprovar si YouTube s'ha convertit en el substitut de la televisió. [...]
El trabajo es una investigación exploratoria que consiste en el análisis del consumo de la televisión y las plataformas audiovisuales digitales, como.
YouTube. El objetivo es comprobar si YouTube se ha convertido en el sustituto de la televisión. Para ello se ha realizado una metodología cuantitativa: descripción, revisión bibliográfica y encuestas. [...]
This exploratory research consists of the analysis of the television consumption and the digital audiovisual platforms, such as YouTube. The goal is to check if YouTube has become the substitute for television. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
117 p, 15.8 MB Conflictos identitarios : la construcción de las identidades de hijas de inmigrantes en Manresa / Said Xixons, Zeynabu ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El proyecto pretende dar voz a cuatro hijas de personas inmigradas desde Marruecos residentes en Manresa. La formación de sus identidades es un proceso diferente al de cualquier otro joven nacido en Catalunya, pero también al de sus padres. [...]
El projecte pretén donar veu a quatre filles de persones immigrades des del Marroc residents a Manresa. La formació de les seves identitats és un procés diferent al de qualsevol altre jove nascut a Catalunya, però també al dels seus pares. [...]
The project gives voice to four daughters of immigrants from Morocco residing in Manresa. The process of formation of their identities not only differs from the youth born in Catalonia, but also from their parents. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
93 p, 3.6 MB El tractament de la informació esportiva als serveis informatius de televisió de les cadenes públiques a l'Estat espanyol : el cas de TVE i TV3 / Artiaga Morales, Nil ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha realitzat un estudi sobre la situació del periodisme esportiu actual i les seves característiques a l'actualitat, mitjançant una exposició teòrica a partir de llibres i articles d'autors especialitzats en periodisme esportiu. [...]
En este Trabajo de Fin de Grado se ha realizado un estudio sobre la situación del periodismo deportivo actual i sus características en la actualidad, mediante una exposición teórica a partir de libros y artículos de autores especializados en periodismo deportivo. [...]
In this Final Project has been realized a study of the situation of the current sports journalism and its characteristics at present, with a theoretical exposition from books and articles of authors specialized in sports journalism. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
80 p, 5.0 MB La publicidad encubierta en Instagram : análisis comparado de la regulación de la publicidad encubierta entre España y Estados Unidos / Monerris Valentí, Paula ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball constitueix una anàlisi comparat entre Espanya i els Estats Units en referència a la publicitat encoberta a la plataforma Instagram. El principal objectiu és el d'investigar si hi ha diferències significatives en la manera com aquests països regulen i autoregulen aquesta pràctica.
El presente trabajo constituye un análisis comparado entre España y Estados Unidos en referencia a la publicidad encubierta en la plataforma Instagram. El principal objetivo es el de investigar si existen diferencias significativas en la manera como estos paises regulan y autorregulan esta práctica.
The present thesis constitutes a comparative analysis between Spain and the United States in reference to misleading advertising in the platform Instagram. The main objective is to investigate whether there are significant differences in the way these countries regulate and self-regulate this practice.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
111 p, 3.5 MB La usabilidad del web del Ayuntamiento de Barcelona, como parte de sus políticas de gobierno abierto / Martínez Guardia, Cristina ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball d'investigació analitzaré el web de l'Ajuntament de Barcelona des de la perspectiva de la usabilitat i la transparència. Aquesta institució té l'objectiu de ser exemple de govern obert. [...]
En este trabajo de investigación analizaré la web del Ayuntamiento de Barcelona desde la perspectiva de la usabilidad y la transparencia. Esta institución tiene el objetivo de ser ejemplo de gobierno abierto. [...]
In this research work i will analyse the website of the Barcelona's City Council from the perspective of usability and transparency. This institution has the objective of become an example of open government. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
73 p, 641.3 KB Crisis de salud en los medios de comunicación : El ébola en España. Análisis de los diarios La Vanguardia, El Mundo y El País / Gou Núñez, Míriam ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte, Treball de Final de Grau, té com a objectiu principal analitzar la comunicació de crisi sanitària que van dur a terme els diaris La Vanguardia, El Mundo i El País en el cas d'infecció per ébola que va tenir lloc a Espanya a principis d'octubre de 2014. [...]
El presente proyecto, Trabajo de Final de Grado, tiene como objetivo principal analizar la comunicación de crisis sanitaria que llevaron a cabo los diarios La Vanguardia, El Mundo y El País en el caso de infección por ébola que tuvo lugar en España a principios de octubre de 2014. [...]
The main purpose of this project, Final Grade Work, is to analyze the communication of health crisis carried out by the newspapers La Vanguardia, El Mundo and El País in the case of Ebola infection that took place in Spain in early October 2014. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
139 p, 5.0 MB El influencer marketing en la red social Instagram : la nueva forma de publicitarse. / Guerrero Hervás, María ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb les xarxes socials han sorgit nous treballs, un d’ells es ser influencer marketing. Aquest influencers tenen una comunitat de seguidors ja.
consolidada que escolten i fan difusió del seu missatge. Per tal d’analitzar aquesta figura ens hem fixat a la xarxa social Instagram i com els influencers.
treballen amb les marques des d’aquesta aplicació. Aquesta figura es molt atractiva per les empreses per dissenyar noves estratègies de marketing i.
difondre el seu missatge per altres comunitats.
Con las redes sociales han surgido nuevas formas de trabajo, una de ellas es ser influencer marketing. Estos influencers tienen una comunidad de.
seguidores consolidado que escuchan y difunden su mensaje. Para analizar esta figura nos hemos fijado en la red social Instagram y cómo los influencers trabajan con las marcas desde esta aplicación. [...]
marketing y difundir su mensaje por otras comunidades.
With social networks have emerged new forms of work, one of them is to be influencer marketing. These influencers have a consolidated community of followers who listen and spread their message. To analyze this figure we have noticed the social network Instagram and how the influencers work with the marks of this application. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
81 p, 37.4 MB El tratamiento informativo de la contracumbre de Génova del movimiento antiglobalización (2001) : estudio de caso de Le Monde, El País y La Reppublica / Camilleri Robles, Cristina ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca pretén analitzar com es va dur a terme la cobertura informativa dels fets que van succeir a Gènova durant la contracimera del G-8 organitzada pel moviment antiglobalització al juliol de 2001. [...]
Este trabajo de investigación pretende analizar cómo se llevó a cabo la cobertura informativa de los hechos que sucedieron en Génova durante la contracumbre del G-8 organizada por el movimiento antiglobalización en julio de 2001. [...]
This research aims to analyze the media coverage of the Genova's events before, during and after the alternative summit organized by anti-globalization movement opposed to official G8 Summit in July 2001. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 4 registres trobats  
1.
8 p, 2.5 MB Ràdios lliures : 15 anys recorrent el buit / Terrón Blanco, José Luis
Les xifres rodones atordeixen el temps, i aquest es converteix en oberta deglució, capaç d'embolicar asèpticament allò que sembla contenir; així, ja podem escriure que fa 15 anys per primer cop va emetre una ràdio lliure a Catalunya. [...]
1993
Annals del periodisme català, Núm. 23 (1993) , p. 134-141  
2.
34 p, 259.8 KB El diseño de campañas sobre el ictus y su evaluación : una revisión de 10 años de literatura científica (1999-2009) / Estevez Jimenez, Patricia (Observatori de Comunicació i Salut. Institut de la Comunicació) ; Terrón Blanco, José Luis (Observatori de Comunicació i Salut. Institut de la Comunicació)
Ictus es el nombre que reciben las manifestaciones agudas de un conjunto de enfermedades que tienen en común producir el taponamiento o ruptura de una arteria, lo que provoca que la sangre no llegue a una parte del cerebro y que las células cerebrales mueran; representan la tercera causa de muerte en el mundo occidental. [...]
Stroke is the general name given to the acute manifestation of a series of conditions that have in common the production of a blockage or rupture of an artery, causing the blood to be unable to reach the brain and the consequent death of brain cells; it is the third cause of death in the Western world. [...]

2011
Observatorio (OBS*) Journal, Vol. 5, Núm. 1 (2011) , p. 123-156  
3.
8 p, 149.3 KB La salut a la xarxa : propostes de qualitat i de certificació / Mayer, Miquel Àngel (Web Mèdica Acreditada) ; Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Leis, Angela (Web Mèdica Acreditada)
Els serveis que ofereix internet estan produint canvis importants en molts camps de la comunicació. Aquest fenomen és especialment present en l’àmbit sanitari, ja que és un dels sectors més intensius en l’ús de la informació a la xarxa. [...]
2008
Quaderns del CAC, Núm. 30 (1-6 2008) , p. 61-68  
4.
3 p, 28.2 KB Ressenyes / Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Índex de l'obra ressenyada: Josep Maria MARTÍ, La ràdio a Catalunya. Barcelona: Centre d’Investigació de la Comunicació, 1996.
1997
Analisi : quaderns de comunicacio i cultura, N. 20 (1997) , p. 249-251  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.